Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ADHD ( net ontdekt)

+9
Susan
Sjaantje
TukTuk
Filoria
Sterre
Tazz
Roze Roos
Ugly Betty
Angel
13 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

ADHD ( net ontdekt) - Pagina 5 Empty Re: ADHD ( net ontdekt)

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 0:05

Ik schijn ook ADHD te hebben, maar dat gebruik ik meer om mezelf op te laten. Want zo ben ik geen druk persoon. Wanneer ik aan de medicatie ga weet ik nog niet, wil mezelf eerst goed inlezen. Heb het niet zo met medicatie, maar als het echt help, want ik wil zo graag een keer rust in mijn hoofd. Ik ben ook altijd moe, dus ik hoop dat ik geen problemen ga krijgen met slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ADHD ( net ontdekt) - Pagina 5 Empty Re: ADHD ( net ontdekt)

Bericht  Pompoen do 17 nov 2011 - 0:50

Cimic schreef:Ik schijn ook ADHD te hebben, maar dat gebruik ik meer om mezelf op te laten. Want zo ben ik geen druk persoon. Wanneer ik aan de medicatie ga weet ik nog niet, wil mezelf eerst goed inlezen. Heb het niet zo met medicatie, maar als het echt help, want ik wil zo graag een keer rust in mijn hoofd. Ik ben ook altijd moe, dus ik hoop dat ik geen problemen ga krijgen met slapen.

Als je problemen met slapen hebt komt dat meestal doordat je te laat op de dag nog ritalin in neemt. Bij mij was dat al als ik om 15 uur mijn laatste pilletje nam. Maar ik ken ook mensen die die problemen helemaal niet hebben of pas als ze om 20 uur nog ritalin gaan slikken.
Verder bleek ik te weinig melatonine aan te maken op het verkeerde tijdstip waardoor ik heel slecht sliep. Dit schijnt vaak voor te komen bij mensen met ADHD! Ik slik nu al jaren melatonine daarvoor en dat is voor mij echt een geweldig middel.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ADHD ( net ontdekt) - Pagina 5 Empty Re: ADHD ( net ontdekt)

Bericht  Susan do 17 nov 2011 - 0:52

Ik dacht trouwens dat je wel ADHD en PDD-NOS kon hebben, heb er nooit van gehoord dat een combinatie niet kan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ADHD ( net ontdekt) - Pagina 5 Empty Re: ADHD ( net ontdekt)

Bericht  Pompoen do 17 nov 2011 - 1:00

Susan schreef:Ik dacht trouwens dat je wel ADHD en PDD-NOS kon hebben, heb er nooit van gehoord dat een combinatie niet kan.

Dat is mij een keer verteld, maar ik weet dat ook niet 100% zeker!! En het is dan volgens mij vooral zo dat je niet beide diagnoses kunt hebben op papier omdat er ook nogal wat overlap in zit. Dus dan noemen ze het *** met trekjes van ***. Maar dat is wat ik me heb laten wijsmaken hoor, kan natuurlijk best niet kloppen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ADHD ( net ontdekt) - Pagina 5 Empty Re: ADHD ( net ontdekt)

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 1:12

Ik slaap ook slecht maar denk dat dit waarschijnlijk ligt aan de ADD. Ik ga al een tijdje naar een psycholoog omdat ik helemaal niet lekker in mijn vel zit. Uiteindelijk vermoeden ze dat ik PTSS heb, maar uit een van de gesprekken is ook gebleken dat ik misschien iets van ADHD/ADD zou kunnen hebben. Dus een aantal testen gedaan en de conclusie is er. Ik ben best wel geschrokken. Niet dat ik nu medelijden met mezelf heb, want ben nog steeds Cimic, maar alles valt nu een beetje om zijn plek. De gemiste kansen, de onzekerheid en woede-uitbarstingen omdat ik meer wilde doen, maar het niet wilde/lukte Embarassed Ik heb de laatste tijd echt het gevoel dat ik uitgeblust ben. Ik doe tijdelijk ander werk, maar een oplossing is het niet. Zijn er meer mensen die zich hierin herkennen? Ik ben echt moe, maar meer in het hoofdje. Alsof mijn lichaam op de automatische piloot verder gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ADHD ( net ontdekt) - Pagina 5 Empty Re: ADHD ( net ontdekt)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum