Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

+65
Bacio
Bazinga
Weetjewel
nina
Manderijn
Rouxxxe
Surya
Jeanette
Rovine
CCC
Capt'n Zero
Toet
Destino
Blond
Dennenappel
Snoes
Pineco
Marin
Saga
Mermaid
Esperanza
Caresses
Elliot
loura
a.k.
nonnekuh
M-G
Sushi
silly-one
Caramba
Fjell
Charles
Bliss
Phileine
Coco
mii_joyce
Shisha
SuperGrover
Fayebella
Sea of Trees
Moira
Engelse Drop
May
koalabeer
luisa
Harrison
Reeza
Linda
Rush
Artemis
Antibes
minoessepoes
Gympie
rapa nui
Atelier Madame
Printje
Nyx
Tania
Aziraphale
Urban Naked
Lady Starstruck
Caroow
Japie
Kowalski
Lot
69 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Rush di 13 aug 2013 - 22:23

Ik fietste in m`n oude woonplaats ook altijd alleen. Dan liep ik zelfs wel na het stappen naar huis. Maar nu is dat anders.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Caroow di 13 aug 2013 - 22:34

Je tegemoet fietsen zodat je weer samen terug kan fietsen? Nou fietst mijn vriend sowieso niet, maar als hij dat zou doen zou ik met hem langs de dokter gaan smile 

(Maar hij haalt wel heel vaak mij en mijn fiets op om een andere reden dan 'donker' hoor.)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Dennenappel di 13 aug 2013 - 22:38

Ik fiets elk moment van de dag en nacht alleen naar huis. Ik heb er niet zoveel moeite mee, volgens mij kan je jezelf daarin ook erg gek maken door te denken aan dingen die kunnen gebeuren, horrorverhalen en enge films. Gelukkig gebeurd er daadwerkelijk maar heel af en toe iets (ook al wil je die ene keer niet meemaken).

Vroeger fietste ik altijd 's avonds in het donker door een onverlicht bos van stal naar huis. Ik vond dat prima, toen er een of andere gek rond liep die meisjes lastig viel, nam ik mijn zweepje mee op de fiets.

Wat ik wel grappig vond is dat ik een keer 's morgens vroeg ergens moest werken in een afgelegen gebied, waar haast niemand komt en vooral 's morgens vroeg niet. Er fietste op een gegeven moment iemand achter mij aan en die bleef maar achter mij aan fietsen, als ik harder ging, ging hij harder, etc. Ik ben toen in een vrij hard tempo naar het werk gefietst, omdat ik het toch niet helemaal prettig vond. Eenmaal daar, komt na tien minuten een collega naar mij toe 'jemig, wat fiets jij gigantisch hard zeg! Ik probeerde bij je te komen, zodat we samen konden rijden, maar ik kon je maar niet inhalen'. Laughing 
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  SuperGrover di 13 aug 2013 - 22:45

Atelier Madame schreef:
Coco schreef:Ik fiets in onze huidige woonplaats 's avonds nooit. Mocht dat toch eens gebeuren zal dat alleen binnen onze wijk zijn en hooguit 21.00. Bij mijn ouders in het dorp maakt het me niet zoveel uit, al ben ik dan sowieso uiterlijk 00.00 "thuis". Toen ik nog in Amsterdam woonde haalde 1 van mijn buurmannen (vrienden die als een broer waren) mij altijd van muiderpoort station na 18.00 in de herfst/wintertijd, die wilden echt niet dat ik dan nog alleen op straat liep daar.
 Oke dit vind ik dan wel weer heel erg overdreven, vanaf 18 uur al niet meer alleen over straat mogen in Amsterdam als het donker is? Na half 10 kan ik nog begrijpen maar dit :P
Dus jij ziet geen gevaar tussen 18:00 en 21:30, maar na 21:30 wel? De meeste criminaliteit vindt plaats in het donker, en tussen 18:00 en 21:30 is het in de winter donker. Waarschijnlijk zijn de meiden hier niet zozeer angstig voor het zien van een inbraak, maar voor aanranding/verkrachting. Dat is op een doordeweekse dag tussen 18:00 en 21:30 waarschijnlijker dan om 3 uur 's nachts. Ook zedendelinquenten moeten slapen en het is dus minder waarschijnlijk dat zij allen de wekker zetten in het holst van de nacht. 

Saga, wat vreselijk hug
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Engelse Drop wo 14 aug 2013 - 0:51

Esperanza schreef:

Ik zit me nu ook te bedenken dat ik heel veel dingen niet zou kunnen doen als ik niet alleen zou fietsen.
Precies, je beperkt daarmee wel behoorlijk je bewegingsvrijheid, voor mezelf zou ik dat niet willen. Verbaas me ook eerlijk gezegd over de hoeveelheid bange reacties hier in het topic, van meiden die nooit alleen door het donker fietsen Neutral 
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Engelse Drop wo 14 aug 2013 - 0:57

Ik vind het behoorlijk krom dat je wanneer je vroeg opstaat en om 5 uur naar je werk fietst, wél durft te fietsen, maar wanneer je door zou trekken tot 5 uur 's ochtends, op datzelfde tijdstip niet terugfietst naar huis laughcry Ook vind ik het nogal naïef om te denken dat er alleen van 10 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends gekken in de bosjes hebt liggen, een nogal kinderlijke gedachte.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Blond wo 14 aug 2013 - 1:19

Ik fiets ook gewoon in het donker, of het nu 22.00 uur of 4.00 is. Toen ik nog bij mijn ouders woonde moest ik wel eens door de weilanden fietsen (zonder verlichting). Mijn ouders wilden nooit dat ik dat deed, maar ik gaf er toch de voorkeur aan om eerder thuis te zijn dan een gigantische omweg te moeten fietsen.

En tja, ik heb niet echt een andere keuze. Ik heb geen vriend die me op kan halen ofzo. Al neem ik wel de auto als ik weet dat ik meer dan een half uur moet fietsen en het wordt laat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Engelse Drop wo 14 aug 2013 - 1:29

Ik ben wel benieuwd hoe de meiden die absoluut niet alleen fietsen in het donker daar tegenaan kijken. Moeten vrouwen die geen partner hebben die ze kan ophalen, dan maar thuisblijven? Hoe zien jullie dat voor je?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Gast wo 14 aug 2013 - 1:33

Engelse Drop schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de meiden die absoluut niet alleen fietsen in het donker daar tegenaan kijken. Moeten vrouwen die geen partner hebben die ze kan ophalen, dan maar thuisblijven? Hoe zien jullie dat voor je?
 Moet iedereen zelf weten toch? Als ze het niet eng vinden, is er niks aan de hand lijkt me. Ik vind het wél eng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Saga wo 14 aug 2013 - 1:44

Engelse Drop schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de meiden die absoluut niet alleen fietsen in het donker daar tegenaan kijken. Moeten vrouwen die geen partner hebben die ze kan ophalen, dan maar thuisblijven? Hoe zien jullie dat voor je?
 Ik pak de motor of scooter. Dat ik dan geen drankje kan drinken is dan maar zo.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Marin wo 14 aug 2013 - 1:46

Ik heb gewoon eigenlijk geen gelegenheden waar ik s avonds op de fiets heen zou gaan. M'n vriendinnen wonen allemaal ver weg, en die enkele keer dat ik s avonds nog in Amsterdam kom, is altijd met m'n vriend samen en dan gaan we wel op de scooter.
Toen ik nog in Den Haag woonde, fietste ik wel 's nachts maar liever altijd met mensen samen. Of het nou druk of rustig is op straat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Destino wo 14 aug 2013 - 1:51

Ik fiets 's nachts ook liever niet alleen, vind dat gewoon geen fijn gevoel. Meestal ben ik 's avonds ook ergens met de auto, behalve als het heel dichtbij is en ik een drankje zou willen drinken.
Dan zou ik eventueel wel nog wel alleen naar huis willen fietsen, mits ik niet door een bepaalde wijk in onze stad heen hoef.

In de winter moet ik vaak overwerken en moet ik alleen door de stad, in het donker naar mijn auto lopen (meestal tussen 21.00 en 22.00) en de stad zit op dat moment vol met hangjongeren. Dat vind ik zelf echt niet prettig in mijn eentje, gebeurt ook vaker wel dan niet dat er dan dingen naar me geroepen worden als ik langs zo'n groep loop.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Rush wo 14 aug 2013 - 1:52

Destino schreef:
In de winter moet ik vaak overwerken en moet ik alleen door de stad, in het donker naar mijn auto lopen (meestal tussen 21.00 en 22.00) en de stad zit op dat moment vol met hangjongeren. Dat vind ik zelf echt niet prettig in mijn eentje, gebeurt ook vaker wel dan niet dat er dan dingen naar me geroepen worden als ik langs zo'n groep loop.
Doe je dan je autodeuren ook op slot als je eenmaal in de auto zit. Ik doe dat wel.

Dan maar een bangerik
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Moira wo 14 aug 2013 - 1:53

Engelse Drop schreef:
Esperanza schreef:

Ik zit me nu ook te bedenken dat ik heel veel dingen niet zou kunnen doen als ik niet alleen zou fietsen.
Precies, je beperkt daarmee wel behoorlijk je bewegingsvrijheid, voor mezelf zou ik dat niet willen. Verbaas me ook eerlijk gezegd over de hoeveelheid bange reacties hier in het topic, van meiden die nooit alleen door het donker fietsen Neutral 
 Jeetje, jij hebt wel een erg zwart-wit beeld in je hoofd he. Jammer!

Ik fiets niet in het donker, maar beperkt daar ook niet mijn bewegingsvrijheid mee (dat zijn twee verschillende dingen). Ik heb een eigen auto en ik ga en sta waar en wanneer ik maar wil. Ik ga niet de gok nemen om een half uur lang langs onverlichte paden tussen bossen en polders te fietsen. Dat is sowieso gevaarlijk met de auto's die voorbij komen en ik wil ook niet gegrepen worden. En ja, dat komt wel eens voor hier. Dat vind ik weer héél anders dan 5 minuten in het donker door een drukke stad fietsen.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Toet wo 14 aug 2013 - 1:54

Ik fiets altijd alleen naar huis, ik ben daar (veel te) makkelijk in. Vannacht heb ik nog 4 kilometer gefietst om 2 uur 's nachts.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Destino wo 14 aug 2013 - 1:55

Rush schreef:
Destino schreef:
In de winter moet ik vaak overwerken en moet ik alleen door de stad, in het donker naar mijn auto lopen (meestal tussen 21.00 en 22.00) en de stad zit op dat moment vol met hangjongeren. Dat vind ik zelf echt niet prettig in mijn eentje, gebeurt ook vaker wel dan niet dat er dan dingen naar me geroepen worden als ik langs zo'n groep loop.
Doe je dan je autodeuren ook op slot als je eenmaal in de auto zit. Ik doe dat wel.

Dan maar een bangerik
Nee eigenlijk niet, mijn auto staat in een (bewaakte) parkeergarage aan de andere kant van de stad, moet echt 10 minuten (op stevig tempo) lopen, dus dan ben ik de hangjongeren in het centrum alweer voorbij.
Kan me wel voorstellen dat je het wel doet Yes .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Capt'n Zero wo 14 aug 2013 - 2:02


Ik heb geen fiets, maar als ik naar huis moet dan moet ik naar huis.
Daar ga ik niet moeilijk over doen.
Ik woon alleen dus het is niet eens een optie om iemand wakker te bellen dat ik niet naar huis zou durven (dat is overigens nog nooit voorgekomen, ik ben te simpel om dat gevaar in te zien)

Maar eerlijk is eerlijk, het ligt wel aan de afstand. Ik woon in een dorp, maar toen ik nog ging stappen dan moest ik met mijn fiets naar de bus en met de bus naar de stad.
Ik zou nooit op de fiets naar de stad gaan, dat was gewoon niet veilig. Dan wachtte ik gewoon weer op de eerste bus.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Nyx wo 14 aug 2013 - 2:24

Engelse Drop schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de meiden die absoluut niet alleen fietsen in het donker daar tegenaan kijken. Moeten vrouwen die geen partner hebben die ze kan ophalen, dan maar thuisblijven? Hoe zien jullie dat voor je?
 Er is ook nog steeds zoiets als een auto hoor. Sjees, je legt overal wel behoorlijk de nadruk op.

Ik woon trouwens op loopafstand van de kroeg. En ja, dat doe ik wel lopend. Knap hè. En meestal is het ook nog zo dat de verlichting hier uit is. Storing/energiebesparing, who knows!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  CCC wo 14 aug 2013 - 2:34

Ik fiets altijd gewoon terug, al is het midden in de nacht. Pak uit luiheid vaker de auto trouwens... Maar heb er geen problemen mee.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Engelse Drop wo 14 aug 2013 - 3:49

Nyx schreef:
Engelse Drop schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de meiden die absoluut niet alleen fietsen in het donker daar tegenaan kijken. Moeten vrouwen die geen partner hebben die ze kan ophalen, dan maar thuisblijven? Hoe zien jullie dat voor je?
 Er is ook nog steeds zoiets als een auto hoor. Sjees, je legt overal wel behoorlijk de nadruk op.

Ik woon trouwens op loopafstand van de kroeg. En ja, dat doe ik wel lopend. Knap hè. En meestal is het ook nog zo dat de verlichting hier uit is. Storing/energiebesparing, who knows!
Ik heb wel een auto, maar als ik 's nachts weg ben dan is dat eigenlijk altijd wel met een borreltje erbij, dus dan rijd ik persoonlijk geen auto meer. Blij om dan gewoon de fiets te kunnen pakken!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Marin wo 14 aug 2013 - 4:03

Overigens zit ik nog wel beetje in dubio over hoe ik dat moet gaan doen met m'n nieuwe baan. M'n vriend is er allesbehalve blij mee dat ik 's nachts door de buitenwijken van Amsterdam moet gaan lopen/fietsen. En ik zelf vind het ook niet zo'n lekker idee. Ik loop dan door een donker parkje naar de metro toe. Sowieso eerst maar eens kijken hoe laat precies die diensten beginnen/afgelopen zijn, ik geloof rond 11 uur 's avonds is het wisselen van de wacht, dus echt midden in de nacht is het niet (anders kon je ook niet met de metro natuurlijk). Het is zo'n 30 minuten reistijd met de metro (incl lopen) en zal zo'n 40 minuten fietsen zijn.
Hoewel ik het me ook niet moet laten aanpraten, want acht jaar geleden woonde ik daar ook in die buurt, en fietste ik altijd 's nachts daar. Maar toch. Heel fijn voelt het niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Saga wo 14 aug 2013 - 4:14

Engelse Drop schreef:
Nyx schreef:
Engelse Drop schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de meiden die absoluut niet alleen fietsen in het donker daar tegenaan kijken. Moeten vrouwen die geen partner hebben die ze kan ophalen, dan maar thuisblijven? Hoe zien jullie dat voor je?
 Er is ook nog steeds zoiets als een auto hoor. Sjees, je legt overal wel behoorlijk de nadruk op.

Ik woon trouwens op loopafstand van de kroeg. En ja, dat doe ik wel lopend. Knap hè. En meestal is het ook nog zo dat de verlichting hier uit is. Storing/energiebesparing, who knows!
Ik heb wel een auto, maar als ik 's nachts weg ben dan is dat eigenlijk altijd wel met een borreltje erbij, dus dan rijd ik persoonlijk geen auto meer. Blij om dan gewoon de fiets te kunnen pakken!
 Blij dat ik niet altijd een borreltje hoef te drinken en dus met de motor/scooter kan gaan smile
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Rovine wo 14 aug 2013 - 4:55

Elk tijdstip eigenlijk, let ik nooit zo op. Wel een keer bijna van mijn fiets afgeslagen, dat was om halfeen 's nachts. Daardoor ben ik niet banger geworden, maar opletten heb ik altijd wel gedaan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Jeanette wo 14 aug 2013 - 5:08

Fiets dan gewoon, maar ga dan eigenlijk meestal met de auto. Of het moet dichtbij zijn.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Surya wo 14 aug 2013 - 7:08

Ik fiets altijd alleen naar huis, ongeacht het tijdstip. Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 4 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum