Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

+65
Bacio
Bazinga
Weetjewel
nina
Manderijn
Rouxxxe
Surya
Jeanette
Rovine
CCC
Capt'n Zero
Toet
Destino
Blond
Dennenappel
Snoes
Pineco
Marin
Saga
Mermaid
Esperanza
Caresses
Elliot
loura
a.k.
nonnekuh
M-G
Sushi
silly-one
Caramba
Fjell
Charles
Bliss
Phileine
Coco
mii_joyce
Shisha
SuperGrover
Fayebella
Sea of Trees
Moira
Engelse Drop
May
koalabeer
luisa
Harrison
Reeza
Linda
Rush
Artemis
Antibes
minoessepoes
Gympie
rapa nui
Atelier Madame
Printje
Nyx
Tania
Aziraphale
Urban Naked
Lady Starstruck
Caroow
Japie
Kowalski
Lot
69 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Rouxxxe wo 14 aug 2013 - 21:28

Tot een uur of 22.00 uur fiets ik rustig alleen naar huis, na die tijd vind ik het iets minder prettig. Maar dan laat ik vaak mn vriend ff weten dat ik er aan kom als hij thuis, zou hem niet snel vragen me echt op te komen halen. Als hij aan het werk is kan dat immers ook niet. In mijn geboortedorp ga ik rustig ook snachts over straat, al ga ik daar dan weer niet uitgebreid door de weilanden fietsen. Toen ik op kamers woonde in Amsterdam ging ik altijd fietsend naar huis of lopen en verder met de nachtbus, was wel altijd alert maar heb me nooit echt onveilig gevoeld. Sinds ik een eigen auto heb, fiets ik bijna nooit meer savonds (ja naar de sportschool hier vlak bij), ik pak gewoon lekker de auto Very Happy
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Manderijn wo 14 aug 2013 - 21:35

Ik heb nooit alleen in donker mogen fietsen. Wij woonden buiten af, moest veel weilanden voorbij, met wat bosjes her en der.
Soms baal ik wel dat ik er ook bang voor gemaakt ben, maar ik begrijp het ook wel.
Het was allemaal in de tijd dat de moord van Marianne Vaatstra ook was, ik kan het mijn ouders dan ook niet kwalijk nemen dat ze zo voorzichtig waren.

Ik mocht dan wel op stap, mits er mensen gingen met wie ik mee terug kon fietsen. En dat was eigenlijk altijd wel het geval. Het is ook nog een poos zo geweest dat mijn broer op zich zelf woonde in het dorp, en daar had ik mijn eigen kamer.

Nu komt het dus nagenoeg niet meer voor. Hier in het dorp is voor ons in die zin niks te halen, dus gaan we altijd met de auto. Ik werk een paar dorpen verder op, dus dan fiets ik ook niet.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  nina wo 14 aug 2013 - 22:03

Misschien is het al honderd keer genoemd maar ik heb het hele topic niet doorgelezen,

maar het hangt er toch ook vanaf waar je woont.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Weetjewel wo 14 aug 2013 - 23:08

Hier fiets ik altijd, maakt niet uit welk tijdstip, maar als ik laat klaar ben op mijn werk wil ik niet dat die meiden nog alleen fietsen en dan breng ik ze naar huis, vinden ze zelf ook prettig.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Engelse Drop do 15 aug 2013 - 3:09

Weetjewel schreef:Hier fiets ik altijd, maakt niet uit welk tijdstip, maar als ik laat klaar ben op mijn werk wil ik niet dat die meiden nog alleen fietsen en dan breng ik ze naar huis, vinden ze zelf ook prettig.
Ben jij een man of een vrouw?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Weetjewel do 15 aug 2013 - 3:11

Engelse Drop schreef:
Weetjewel schreef:Hier fiets ik altijd, maakt niet uit welk tijdstip, maar als ik laat klaar ben op mijn werk wil ik niet dat die meiden nog alleen fietsen en dan breng ik ze naar huis, vinden ze zelf ook prettig.
Ben jij een man of een vrouw?
 Nog steeds een vrouw Very Happy Ik ga zelf overigens met de auto naar het werk, want 22 km is toch best ver fietsen.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  silly-one do 15 aug 2013 - 3:13

Engelse Drop schreef:
Weetjewel schreef:Hier fiets ik altijd, maakt niet uit welk tijdstip, maar als ik laat klaar ben op mijn werk wil ik niet dat die meiden nog alleen fietsen en dan breng ik ze naar huis, vinden ze zelf ook prettig.
Ben jij een man of een vrouw?
 Maakt dat wat uit dan? Ik bracht ook altijd vriendinnen naar huis als ze bang waren omdat er weer eens iemand uit de pompekliniek was ontsnapt. Ook al moest ik er voor om fietsen en hierdoor nog langer dan normaal alleen fietsen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Bazinga do 15 aug 2013 - 6:52

Weetjewel schreef:Hier fiets ik altijd, maakt niet uit welk tijdstip, maar als ik laat klaar ben op mijn werk wil ik niet dat die meiden nog alleen fietsen en dan breng ik ze naar huis, vinden ze zelf ook prettig.
Ik vind dat echt heel netjes smile Ik weet zeker dat mijn ouders 't op prijs zouden stellen als een leidinggevende of collega dat zou doen, ondanks 't feit dat ik 't 25 word dit jaar. Maar goed, mijn familie heeft sowieso vrij weinig vertrouwen in me.. Als 't donker is en ik moet nog fietsen, moet ik ook altijd bellen of smsen als ik ergens aan ben gekomen. En niet alleen van m'n ouders, maar ook van m'n oom&tante en m'n nichtjes.. Ik ben letterlijk de grootste van de familie, maar word nog steeds behandeld als 't kleine ding van vroeger.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Bacio do 15 aug 2013 - 7:07

Wat een luxe dat sommige meiden gebracht of gehaald worden! Ik heb daar nog nooit over nagedacht. Ik fiets altijd. Toen ik nog op het platteland woonde ook, nu in de stad ook.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Slakje do 15 aug 2013 - 7:09

Ik fiets altijd alleen naar huis. Maar het laatste jaar ben ik niet meer tot laat weggeweest, alleen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Ragazza za 17 aug 2013 - 21:44

Toen ik nog bij mijn ouders woonde (in een klein dorpje) ging ik altijd stappen in een groter dorp op 7 km afstand. Ik ging altijd fietsen. Eerst met een klasgenootje, want zij mocht niet alleen fietsen, maar we konden niet goed met elkaar opschieten en na een ruzie tijdens het uitgaan heb ik haar een keer laten stikken en ben ik alleen naar huis gefietst en sindsdien fietste ik altijd alleen. Dat was in de leeftijd vanaf 16 jaar, denk ik. (het was in de tijd dat Marianne Vaatstra werd vermoord laughcry )

De route die ik fietste was gedeeltelijk door het bos. Ik ben nooit bang geweest. Ik was alleen bang voor onweer. Als ik daar nu op terugkijk, zou ik dat echt niet meer durven. 
Nu heb ik er zelfs een hekel aan om na 12 uur 's nachts alleen door mijn woonplaats te lopen, dus laat staan 7 km fietsen over het platteland.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  iloverose zo 18 aug 2013 - 2:19

Toen in die tijd met marjanne vaatstra (woon in dat dorp waar ze woonde) helemaal savondt niet meer weg alleen was toen 16 jaar .Mijn ouders of vriendt brachten mij waar ik heen wou.
Nu fiets ik ook niet graag door donker in dorp kleine stukjes fiets ik nog wel rond22.30.maar later echt niet
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  SuzieQ zo 18 aug 2013 - 5:33

Altijd, hoe kom ik anders thuis na een feestje?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  SuzieQ zo 18 aug 2013 - 5:34

Ik moet hier stiekem een beetje lachen om het woord "vriendt". Neem aan dat dat per ongeluk was?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  iloverose zo 18 aug 2013 - 6:36

SuzieQ schreef:Ik moet hier stiekem een beetje lachen om het woord "vriendt". Neem aan dat dat per ongeluk was?
 Hihi het is niet mijn bedoeling .Maar door mijn dyslectie kan het gebeuren dat ik schrijf fouten niet direct zie.
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis? - Pagina 5 Empty Re: Hoe laat fiets jij niet meer alleen naar huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum