Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

+52
Pineco
Charles
Pommes
Marsy28
Aagje!
Ella
SarahKey
Angela_1986
AnnaK
Bacio
xxjojootjexx
Jade
CCC
luisa
Siamsa
Destino
Rovine
sanne-84
Aziraphale
*Lookie*
Phileine
Punk'd
SoGood
girli
Moira
Saga
Marin
Minx
minoessepoes
Ragazza
Razz
Shisha
Gizmo
Arwyn
Linda
Rush
GreenGrass
Reeza
RioolSpook
Coco
Fortissimo
studiebol
Atelier Madame
Sanne
Aoi
Surya
Annie24
Vixen
Highway
Dolphinne
M@niek
Aimee
56 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 5:33

.


Laatst aangepast door Carrie op wo 24 jul 2013 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Pineco vr 19 jul 2013 - 6:39

@Carrie, volgens mij wilde je Charles quoten, want zoals ik al schrijf, is onze hypotheek ook op meer dan 1 salaris gebaseerd smile  En 70.000 onder je maximaal te lenen bedrag, vind ik inderdaad heel netjes!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Roxi3 vr 19 jul 2013 - 7:06

Ik woon nu drie jaar met mijn man in een koophuis maar ik sta nog steeds ingeschreven voor een huurwoning. Ik sta sinds mijn 18de ingeschreven, inmiddels 6 jaar dus als ik een nieuwe woning zou zoeken dan zou ik (denk ik) vrij snel een woning kunnen krijgen. De gemiddelde wachtijd is hier 4 jaar.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Zonnetje za 20 jul 2013 - 4:16

[quote="Charles"]Wij staan niet ingeschreven, en heb ook nooit ingeschreven gestaan. Ik woon niet in een stad waar lange wachtlijsten zijn. Daarnaast bezitten mijn ouders diverse appartementen dus ik zou wel ergens kunnen gaan wonen. Maar wij hebben wel weer een ander soort 'zekerheid', onze hypotheek is gebaseerd op minder dan 1 salaris. Ik zou nooit een hypotheek willen gebaseerd op 1,5 tot 2 salarissen.[/quote

In de plaats waar ik woon en met het salaris van mijn vriend of mij is het niet mogelijk om op één salaris een huis te kopen waar we met kinderen kunnen wonen. We hebben wel direct toen we dit huis kochten een inleg gedaan, zodat bij een eventuele verkoop de restschuld nihil tot lag zal zijn.

Ik sta wel ingeschreven bij de woningbouw, al sinds mijn 18e en ik heb deze inschrijving gewoon aangehouden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 8:21

Sommige meiden staan hier in meerdere gemeentes ingeschreven maar in mijn gemeente zou dat geen zin hebben als je er geen binding mee hebt. Dan kun je je wel inschrijven maar wijzen ze je de woning uiteindelijk niet toe. Is dat bij jullie niet zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Engelse Drop ma 22 jul 2013 - 3:32

Wat verstaan ze onder 'binding'?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 3:37

Je moet er of al wonen, of werken, of in de laatste 10 jaar minsten 7 jaar aaneen gesloten gewoond hebben geloof ik. Maar dat kan denk ik per gemeente verschillen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Engelse Drop ma 22 jul 2013 - 3:45

Ah ok! Wel een gekke regeling vind ik dat, want je kan toch ook werk aan het zoeken zijn in een andere gemeente, omdat er in jouw eigen streek weinig werk te vinden is? Om werk te vinden willen ze dan dat je in de buurt woont, maar om in de buurt te wonen moet je er werken. Beetje krom.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gast ma 22 jul 2013 - 4:33

Haha ja is het ook.. Maar ik zou ook niet zo snel een huis gaan zoeken in een regio waar ik niet woon, als ik nog helemaal geen reden heb om daar te gaan wonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gast wo 24 jul 2013 - 8:44

Pineco schreef:@Carrie, volgens mij wilde je Charles quoten, want zoals ik al schrijf, is onze hypotheek ook op meer dan 1 salaris gebaseerd smile  En 70.000 onder je maximaal te lenen bedrag, vind ik inderdaad heel netjes!
Oja klopt! Eens kijken of ik het aan kan passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gast wo 24 jul 2013 - 8:47

Charles schreef:Wij staan niet ingeschreven, en heb ook nooit ingeschreven gestaan. Ik woon niet in een stad waar lange wachtlijsten zijn. Daarnaast bezitten mijn ouders diverse appartementen dus ik zou wel ergens kunnen gaan wonen. Maar wij hebben wel weer een ander soort 'zekerheid', onze hypotheek is gebaseerd op minder dan 1 salaris. Ik zou nooit een hypotheek willen gebaseerd op 1,5 tot 2 salarissen.


Ik liever ook niet, maar soms kan je niet anders ;)Die van ons is op 1,5 gebasseerd. In de randstad zijn de huizen gewoon duurder. We konden zo'n 70.000 meer lenen, dus vind dit nog wel netjes. Jij woont niet in de randstad dus zijn de huizen daar goedkoper denk ik. Dat gaat hier gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  xxjojootjexx wo 24 jul 2013 - 9:13

Toen we 6 jaar geleden ons huis kochten was dit wel op 2 salarissen. Inmiddels is het nog 1,2 ongeveer doordat we aardig gestegen zijn in loon.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... - Pagina 4 Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum