Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kind naar dokter...gaan jij/partner altijd zelf mee?

+3
M@niek
Liadan
Susan
7 plaatsers

Ga naar beneden

kind naar dokter...gaan jij/partner altijd zelf mee? Empty kind naar dokter...gaan jij/partner altijd zelf mee?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:30

Wil maandag afspraak maken voor huisarts, voor woensdag. Mn moeder past dan op, en zij wil wel met hem naar de huisarts. Partner en ik lopen beide over op het werk, en moeten dan ivm reistijd al zeker 2 u snipperen.

Tis ivm droge huid, niet iets heel 'ernstigs' oid. Heeft hij al een tijdje, en vaseline / bepanthen...niets lijkt te helpen. Huid is net schuurpapier.

Wat vinden jullie hiervan (dat mn moeder naar de huisarts gaan)? Raar? of?
Ik schrijf alles op en ik vertrouw er zeker op dat ze de juiste vragen stelt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

kind naar dokter...gaan jij/partner altijd zelf mee? Empty Re: kind naar dokter...gaan jij/partner altijd zelf mee?

Bericht  Susan za 7 mei 2011 - 7:32

Voor zover ik me kan herinneren zijn we altijd zelf geweest, maar ik vind het zeker niet raar, zeker niet als het om iets relatief onschuldigs gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

kind naar dokter...gaan jij/partner altijd zelf mee? Empty Re: kind naar dokter...gaan jij/partner altijd zelf mee?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:34

Susan schreef:Voor zover ik me kan herinneren zijn we altijd zelf geweest, maar ik vind het zeker niet raar, zeker niet als het om iets relatief onschuldigs gaat.
Eens.

Een erg ziek kind zou ik zelf gaan, maar zoiets vind ik wel kunnen om iemand anders mee te sturen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:34

Als het even kan ga ik zelf, maar het is wel eens voorgekomen dat mijn moeder is geweest met de oudste. Ik vind dat verder geen probleem, vind het wel fijn om zelf te gaan maar mijn moeder is verpleegkundige dus ik vertrouw er wel op dat dat goed gaat.

Gast
Gast

Bericht  Liadan za 7 mei 2011 - 7:34

Ik vind het niet raar, maar ik zou liever zelf gaan omdat ik dan rechtstreeks van de huisarts hoor wat hij erover te zeggen heeft. Maar als het echt niet anders kan dan zou ik ook mijn moeder wel met mijn dochter naar de huisarts laten gaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  M@niek za 7 mei 2011 - 7:34

Mijn moeder is onlangs zelfs nog naar een afspraak geweest bij het CB voor prikjes en bij de CBarts voor controle. Ook is ze weleens met F.elice naar de huisarts geweest voor haar oortjes.

Soms kan ik het gewoon echt niet anders plannen. Aangezien ik een dik 3 kwartier naar huis moet rijden en dan weer terug dat zie ik niet zo zitten! Ik leg mijn moeder uit wat de klacht is en de rest kan ze zelf.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:36

Susan schreef:Voor zover ik me kan herinneren zijn we altijd zelf geweest, maar ik vind het zeker niet raar, zeker niet als het om iets relatief onschuldigs gaat.

Tis puur omdat ik een ander zalfje oid wil. Zelf zijn we nu bezig om te kijken of het wellicht een allergie is, maar ik wil graag (liefst voor we op vakantie gaan...= zweten/hitte) een andere zalf zodat het minder wordt. Stel dat hij bloed moet prikken, dan ga ik zeker zelf mee hoor! Maar dat hoort mn moeder dan wel tijdens dat gesprek.

Gast
Gast

Bericht  Tania za 7 mei 2011 - 7:37

Ik ga liever zelf, maar ik vind het ook helemaal niet raar als je je moeder laat gaan hoor.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:38

Liadan schreef:Ik vind het niet raar, maar ik zou liever zelf gaan omdat ik dan rechtstreeks van de huisarts hoor wat hij erover te zeggen heeft. Maar als het echt niet anders kan dan zou ik ook mijn moeder wel met mijn dochter naar de huisarts laten gaan.

ik schrijf ook wel een aantal dingen op hoor smile
Ik kan redelijk inschatten wat hij allemaal wil vragen (wijziging wasmiddel/eten/etc), dus dat vertel ik vooraf.

Maar idd, fijner is om zelf te gaan omdat mn moeder in dit geval waarschijnlijk niet 1 op 1 kan vertellen wat de HA heeft verteld.

Gast
Gast

Bericht  Wennes za 7 mei 2011 - 7:38

Ik ga ook liever zelf, maar snap dat je voor zoiets "onschuldigs" je moeder laat gaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 9:54

Ik ga altijd zelf of mijn vriend gaat.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 7 mei 2011 - 10:08

Nee ik vind het niet raar, zeker omdat ik zelf weet dat mijn moeder de juiste vragen zou stellen. Mocht ik iets specifieks willen weten dan vertel ik het haar.

Mocht het wat ernstigers zijn zou ik wel altijd zelf heen willen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 10:09

1 Van ons gaat altijd mee maar dat komt omdat mijn moeder te ver weg woont.
En iemand anders hier in de buurt past niet op.

Dus als het echt niet anders kan, dan gaat 1 van ons later naar het werk.
Maar ik probeer de afspraken altijd op mijn vrije dag te plannen.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne za 7 mei 2011 - 11:18

Tot nu toe is er altijd een van ons met N. meegegaan naar de huisarts of naar het ziekenhuis en de kinderarts. Dit omdat dat gewoon kon. Naar minder ernstige dingen ging mijn vriend soms niet mee. Ik ging dan alleen of met mijn moeder of stiefmoeder.

Ik vind het ook zeker niet raar hoor. Voor sommige dingen zou ik mijn moeder ook wel met N. naar de huisarts laten gaan. Dit komt ook omdat zij verpleegkundige (in opleiding) is, dus iets meer 'kennis' naar mijn mening. Naar afspraken in het ziekenhuis gaat een van ons wel mee, meestal overigens allebei. Dit omdat we dit te belangrijk vinden (uitslagen, onderzoeken, etc.).
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: