Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

+6
Kowalski
Jeanette
Joyce
girli
Toet
Printje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 9:53

We willen morgen naar de Efteling maar de vooruitzichten zijn nog niet je van het... maar ook voor vandaag was zeer slecht weer voorspeld en hadden we een heerlijk zonnetje.

we willen het tot morgenvroeg aankijken maar ik zie het aan de ene kant somber in 97% kans op regen is natuurlijk wel veel en er zou dan ook redelijk veel vallen..

Wat zouden jullie doen? Het ook aankijken tot morgenvroeg en dan beslissen? Of de gok gewoon sowieso nemen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 9:54

Sowieso morgenochtend aankijken. Ik zou de gok wel wagen, maar met een kleine is dat toch weer net anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Toet ma 11 jun 2012 - 9:57

Misschien even op buienradar 24 uur vooruit kijken? Een paar buitjes zijn opzich niet zo erg, dan is het ook minder druk in het park.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  girli ma 11 jun 2012 - 9:57

Voor mijn gevoel zitten ze er vaker naast dan dat het klopt. Ik zou ook morgenvroeg aankijken en daarna beslissen. Misschien het naast wel lekkerder met wat minder mooi weer. Minder druk en niet zo warm als je in de rij staat bij de attracties.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Joyce ma 11 jun 2012 - 9:58

Ik woon op op een aantal km van de Efteling vandaan.. Maar hier in Brabant viel het weer best tegen vandaag. Behoorlijk wat buien en miezer regen gehad. Ik zou morgen vroeg op buienradar kijken, in jou geval.
Succes.

Joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Jeanette ma 11 jun 2012 - 10:00

Ik woon ook redelijk dichtbij de Efteling en de zon scheen hier gewoon lekker vanmiddag. Rond een uur of 4 begon het wat te regenen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 10:02

Jeanette schreef:Ik woon ook redelijk dichtbij de Efteling en de zon scheen hier gewoon lekker vanmiddag. Rond een uur of 4 begon het wat te regenen.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:05

Joyce schreef:Ik woon op op een aantal km van de Efteling vandaan.. Maar hier in Brabant viel het weer best tegen vandaag. Behoorlijk wat buien en miezer regen gehad. Ik zou morgen vroeg op buienradar kijken, in jou geval.
Succes.

Ik woon zelf ook in Brabant, E.hoven en daar heeft om 10 uur wat regen gevallen maar daarna was het gewoon warm en hebben we zonder jas buitengespeeld...en het was dus echt slecht voorspeld.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Kowalski ma 11 jun 2012 - 10:06

Moeilijk te zeggen! Sowieso klopt er geen flikker van de voorspellingen... Als het zoals vandaag is zou ik zeker wel gaan! Even een buitje (jaja, Brabant!), maar da's geen probleem! En idd, misschien is het dan wel lekker rustig! Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het de hele dag door gaat regenen, mja, you never know!

Sowieso even morgenochtend kijken, voordat je (wel/niet) gaat!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:07

Ik zou namelijk echt balen als we niet gaan en het is gewoon lekker weer. Het hoeft niet warm ofzo te zijn maar het liefste natuurlijk wel droog. Ik heb zo'n zin om er weer heen te gaan hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  mezzoforte ma 11 jun 2012 - 10:09

Ik ben vorig jaar geweest toen het af en toe licht regende gedurende de dag. Mooie Efteling paraplu gekocht toen :P Maar voordeel was wel inderdaad dat het wat rustiger was en je daardoor nergens hoefde te wachten, ik vond het ideaal.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Evalynn ma 11 jun 2012 - 10:10

Regenponcho's mee, paraplu's mee en gaan met die banaan.!
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:14

Lissa schreef:Regenponcho's mee, paraplu's mee en gaan met die banaan.!

hahaha dit is ook het plan maar we hebben wel ons ventje bij van 2,5 jaar...ik vind dat voor hem dan zo sneu.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  _Muppit ma 11 jun 2012 - 10:24

Joyce schreef:Ik woon op op een aantal km van de Efteling vandaan.. Maar hier in Brabant viel het weer best tegen vandaag. Behoorlijk wat buien en miezer regen gehad. Ik zou morgen vroeg op buienradar kijken, in jou geval.
Succes.

Ohh Hier viel het heel erg mee Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. 561177 (lees: 1 buitje...)! En ik woon zegmaar bijna bovenop de Efteling!


Laatst aangepast door _Muppit op ma 11 jun 2012 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 10:26

Ik zou morgen even afwachten en het weer bekijken. Als het toch goed weer is, dan is het jammer dat je niet gaat.

Maar ik zou er nou ook niet echt op zitten te wachten om daar in de zeikende regen rond te lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Evalynn ma 11 jun 2012 - 10:27

Printje schreef:
Lissa schreef:Regenponcho's mee, paraplu's mee en gaan met die banaan.!

hahaha dit is ook het plan maar we hebben wel ons ventje bij van 2,5 jaar...ik vind dat voor hem dan zo sneu.
Je kunt hem toch ook een poncho aandoen? Kinderen vinden het vaak veel minder erg dan ouders. Die kijkt zijn ogen toch wel uit.

Bovendien, op vandaag stond ook 100% neerslag, maar dat is toch écht niet zo geweest.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Kowalski ma 11 jun 2012 - 10:31

Lissa schreef:Je kunt hem toch ook een poncho aandoen? Kinderen vinden het vaak veel minder erg dan ouders. Die kijkt zijn ogen toch wel uit.


:shock:
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 19:10

En mensen uit Kaatsheuvel/Tilburg hoe is het weer daar nu?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  _Muppit ma 11 jun 2012 - 19:24

Bij de efteling is het wat nevelig. Vanochtend heeft het wat geregend, maar nu is het droog.
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Tiana ma 11 jun 2012 - 19:38

Hier is het bewolkt, maar wel droog.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan.. Empty Re: Wat zouden jullie doen... wel/niet gaan..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum