Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

+52
Pineco
Charles
Pommes
Marsy28
Aagje!
Ella
SarahKey
Angela_1986
AnnaK
Bacio
xxjojootjexx
Jade
CCC
luisa
Siamsa
Destino
Rovine
sanne-84
Aziraphale
*Lookie*
Phileine
Punk'd
SoGood
girli
Moira
Saga
Marin
Minx
minoessepoes
Ragazza
Razz
Shisha
Gizmo
Arwyn
Linda
Rush
GreenGrass
Reeza
RioolSpook
Coco
Fortissimo
studiebol
Atelier Madame
Sanne
Aoi
Surya
Annie24
Vixen
Highway
Dolphinne
M@niek
Aimee
56 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Aimee wo 10 jul 2013 - 9:18

Zou jij dan makkelijk aan een woonruimte kunnen komen? Sta je nog ingeschreven? Of is er makkelijk aan woningen te komen bij jou in de buurt?

Mijn schoonzusje en zwager gaan uit elkaar. Hier in de buurt kom je echt niet aan een betaalbare huurwoning en ze staat niet ingeschreven. Ze zal dus met haar 7 maanden oude dochtertje weer bij mijn schoonouders gaan wonen. Ik realiseerde me daardoor dat ik me echt weer moet gaan inschrijven, niet dat ik hoop dat we uit elkaar gaan, maar stel nou dat dan zou ik wel graag een eigen plekje voor mij en Luuk willen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  M@niek wo 10 jul 2013 - 9:24

Ik zou hier blijven wonen met recht op huurtoeslag en mijn vriend zou weer bij zn ouders (tijdelijk) gaan wonen. Die hebben een groot huis en een hele goede band samen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Dolphinne wo 10 jul 2013 - 9:25

Ik kreeg ruim 4 jaar geleden urgentie toegewezen. Ik had binnen een maand een huis toen we uit elkaar gingen.

Nu sta ik ingeschreven bij de woningbouw en dat blijf ik ook gewoon voorlopig.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Highway wo 10 jul 2013 - 9:27

Ik sta nog ingeschreven bij de woningstichting, denk dat ik wel iets zou kunnen krijgen met mijn inschrijftijd
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Vixen wo 10 jul 2013 - 9:28

hier is verder niks betaalbaars te krijgen, dus zal het een andere plaats worden.


Laatst aangepast door Vixen op do 11 jul 2013 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Annie24 wo 10 jul 2013 - 9:30

Ondanks dat ik bij de woningbouw werk krijg ik helaas geen voorrang Wink 

Eind dit jaar gaan we naar ons nieuwe koophuis, maar we staan beiden ingeschreven voor een huurwoning. Particulier huren kan hier eventueel ook nog wel als de nood hoog is. Mijn vriend kan niet naar zijn vader of moeder, ik eventueel wel, maar dat is hier een half uur vandaan en dus niet handig met werk en eventueel school voor Y.

Urgentie aanvragen ivm scheiding worden hier trouwens afgewezen en tegenwoordig als het goed is overal (overheidsbepaling)
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Surya wo 10 jul 2013 - 9:32

Nee, ik verdien teveel voor sociale huur en te weinig voor veel vrije sector huurwoningen.  Ik zou dus moeten kopen.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Aoi wo 10 jul 2013 - 9:33

Ik sta ingeschreven bij de woningbouw en zou dan als het goed is vrij snel ook ergens plek hebben, ik sta al lang ingeschreven. Moet ik tegen die tijd niet teveel verdienen.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Sanne wo 10 jul 2013 - 9:35

Ik sta niet ingeschreven, maar zou wel een huisje (appartement) kunnen kopen of anders particulier huren.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Marin wo 10 jul 2013 - 9:37

Ik heb totaal geen recht op dit appartement (maar dat wil ik ook niet), en ik zou waarschijnlijk met mijn huidige salaris ook nergens heen kunnen behalve naar m'n moeder. Niet echt denderend vooruitzicht dus, maar ik weet dat ik dat zelf in de hand heb. In die zin dus niet echt naïef, want ik ben me er van bewust, maar meer gewoon dat ik niet echt zie waar ik me zou moeten inschrijven, in welke plaats, en ik heb nu nog geen idee wat voor salaris ik over een tijdje zou kunnen hebben. Op dit salaris kan ik in m'n eentje niet zo veel in elk geval. Ik zou het ivm overlijden wel graag goed vast willen leggen, maar dat zal wel komen als we gaan trouwen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  girli wo 10 jul 2013 - 9:39

Ik sta hier al een jaar of 6 ingeschreven geloof ik en op de een of andere manier krijg ik steeds mailtjes met huizen en ik maak overal wel kans op. Mijn vriend woonde hier eerst, dus hij heeft hier de rechten. Naar familie wordt erg lastig aangezien die aan de andere kant van het land woont.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Surya wo 10 jul 2013 - 9:43

Ik heb trouwens wel familie bij wie ik terecht kan. Dus mocht het echt moeten, kan ik weg.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Atelier Madame wo 10 jul 2013 - 9:49

Dit huisje staat op mijn naam dus ik heb altijd een dak boven m'n hoofd. Anders kan ik altijd terug naar m'n moeder en m'n vriend maar z'n ouders.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  studiebol wo 10 jul 2013 - 10:06

Nee ik sta nergens ingeschreven. Ik denk dat ik zolang het huis niet verkocht is ik hier woon en op zoek moet naar iets anders of ik moet weer naar mijn ouders. Mijn vriend gast denk ik terug naar zijn geboorteplaats hij kan dan wel iets particulier huren
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Fortissimo wo 10 jul 2013 - 10:08

Annie24 schreef:Ondanks dat ik bij de woningbouw werk krijg ik helaas geen voorrang Wink 

Eind dit jaar gaan we naar ons nieuwe koophuis, maar we staan beiden ingeschreven voor een huurwoning. Particulier huren kan hier eventueel ook nog wel als de nood hoog is. Mijn vriend kan niet naar zijn vader of moeder, ik eventueel wel, maar dat is hier een half uur vandaan en dus niet handig met werk en eventueel school voor Y.

Urgentie aanvragen ivm scheiding worden hier trouwens afgewezen en tegenwoordig als het goed is overal (overheidsbepaling)

 Hier niet als er kinderen in het spel zijn.. Maar sowieso is de woningbouw hier behoorlijk flexibel (platteland), in tegenstelling tot die in de stad.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Coco wo 10 jul 2013 - 11:10

Wij staan gezamelijk ingeschreven bij woningnet, ik denk 10 jaar nu. Daarnaast sta ik zelf ook ruim 10 jaar ingeschreven voor Arnhem/Nijmegen en omgeving. Waarschijnlijk zal ik er dan voor kiezen om naar Arnhem te gaan zodra het schooljaar is afgelopen. Als dat sociaal niet lukt, dan wel particulier of kopen, dus daar hoef ik mij dan niet druk om te maken gelukkig. Zolang het schooljaar nog bezig is zou ik blijven wonen waar we dan wonen op mijn dagen en ga ik wel weg tijdens de papa dagen. Dan huren we er wel iets naast zodat de kinderen qua wonen stabiliteit hebben.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  RioolSpook wo 10 jul 2013 - 11:18

Ik sta ingeschreven in een andere provincie en heb daar zo een nieuwe huurwoning mocht het nodig zijn. Ik ben echter van Zuid Holland naar Gelderland verhuist en zit er wel aan te denken me hier ook in te laten schrijven. We krijgen een kind en mocht het ooit fout gaan dan wil ik eigenlijk niet dat wij als ouders zijnde te ver van elkaar af wonen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Reeza wo 10 jul 2013 - 17:42

We wonen nu in mijn koophuis, dus an zou ik hier blijven wonen. Mijn vriend staat ingeschreven bij de woningbouw en ik ook (al 8 jaar).
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  GreenGrass wo 10 jul 2013 - 18:04

Ik ben ingeschreven bij een huurstichting in regio R'dam, Friesland en in regio Groningen. De eerste twee zijn gratis, dus ik spaar daar mooi inschrijftijd. De laatste kost wel wat per jaar, ik twijfel erover of ik hem dit jaar ga verlengen. Ik heb nu bijna 3 inschrijfjaren daar.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Rush wo 10 jul 2013 - 18:55

Ik sta ingeschreven bij de woningbouw.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gast wo 10 jul 2013 - 19:10

Nee, ik sta nergens ingeschreven, maar ben ook totaal niet bang dat we uit elkaar gaan. Dus ben het ook niet van plan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Linda wo 10 jul 2013 - 19:10

Annie24 schreef:
Urgentie aanvragen ivm scheiding worden hier trouwens afgewezen en tegenwoordig als het goed is overal (overheidsbepaling)

Mijn ouders zijn onlangs gescheiden. Mijn moeder had een ander huis geregeld voor zichzelf. Mijn vader krijgt wel urgentie (in Rotterdam). Dus had kan dus nog wel (gelukkig).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Arwyn wo 10 jul 2013 - 19:44

Wij staan samen ingeschreven, maar zijn nu ook op zoek naar een andere woning. Denk dat we daarna wel ingeschreven blijven staan.
Mocht het uitgaan tussen ons (wat ik toch niet hoop of vanuit ga), dan moeten we maar zien hoe we dat gaan regelen. Gevolg zou best kunnen zijn dat een van ons weer even thuis moet gaan wonen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gizmo wo 10 jul 2013 - 20:00

Vriend en ik wonen samen in het appartement wat ik 4 jaar geleden zelf heb gekocht, hij is dus bij mij ingetrokken. Mocht het uit gaan dan zal hij moeten vertrekken, gelukkig is hij wel in de mogelijk zelf dan een huisje te kopen. Hij staat namelijk niet meer bij een woningbouw ingeschreven.
Zelf heb ik mijn inschrijving behouden en verleng hem nog elk jaar. Juist voor het geval we in een situatie komen mocht ik uit huis moeten (bijvoorbeeld bij een toekomstig huis welke we samen gaan kopen).
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Shisha wo 10 jul 2013 - 20:02

Ik heb mij op mijn 18e bij de woningbouw ingeschreven en dat sta ik nu nog. Ik heb nog nooit via de woningbouw gehuurd dus ik heb nu een wachttijd van 10 jaar. Maar ik ga er niet vanuit het nodig te hebben. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan... Empty Re: Als jij en je partner uit elkaar zouden gaan...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum