Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

+3
Monte
Dani
Highway
7 plaatsers

Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 23:25

.... schilderen buiten?? (2 grote buiten gevels)

Ik twijfel heel erg om het nu te gaan doen al hebben we er wel speciaal vrij voor genomen of we twijfelen om het uit te stellen naar augustus waar we ook 2 weken vrij hebben staan (dan maar niet op vakantie).

Het irritante is we hebben ons er helemaal op verheugt en het op de planning staan maar als het gaat regenen (telkens buien tussendoor) gaat het volgens mij niet zeggen mensen om mij heen omdat het ideale weer echt droog is.

Het lijkt me zo jammer om niet door te laten gaan omdat het zo op de planning staat maar het is wel gevaarlijk denk ik om toch te doen? (gevaarlijk=zonde) want het zijn toch dure materialen die je erop smeert en huurt en koopt.

Dus wat zouden jullie doen? gewoon een vraagje als advies.


Laatst aangepast door Hailey_ op za 21 apr 2012 - 23:28; in totaal 4 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Highway za 21 apr 2012 - 23:26

zonde is met een Z smile Ik zou het risico overigens niet nemen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 23:27

veranderd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Dani zo 22 apr 2012 - 0:54

Nee, ik zou het risico niet nemen. Hier schijnt het zonnetje nu al een tijdje maar er hoeft maar een klein regenbuitje over te komen en al je werk is voor niets.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 1:05

Ik zou met dit weer ook het risico niet nemen, zonde van je tijd en je geld als het mislukt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Monte zo 22 apr 2012 - 1:09

Ook ik zou het niet doen, de kans op regen is nog steeds aanwezig. Ik zou pas gaan schilderen als ze echt een droge periode voorspellen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Lynn_ zo 22 apr 2012 - 3:28

Ik zou het zeker niet doen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  PiP zo 22 apr 2012 - 3:45

Als er toch regen op de nog niet dorge verf komt ga je dat zeker zien...
Ik zou het dus niet doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Sarah1985 zo 22 apr 2012 - 5:13

nee niet doen, is veel te vochtig
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 5:17

Nee zou het ook niet doen. Temperatuur voor schilderen moet toch sowieso 15 graden zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:05

jullie huren steigers toch? Kun je geen dekzeil over de bovenkant heen spannen voor de zekerheid? Dan blijft de boel sowieso droog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 6:55

We hebben besloten om het dan maar niet te doen en NU op vakantie te gaan in plaats van in augustus en dan in augustus gaan we schilderen smile jammer maar helaas nu gaan we lekker naar de zon..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  rianne287 zo 22 apr 2012 - 7:41

zou nu echt niet gaan schilderen. Vorig jaar hebben wij ook besloten om het WEL te doen.. en toen kwam er een buitje overheen met als gevolg dat we alles weer op konden schuren en opnieuw lakken.. Mad
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan... Empty Re: Zouden jullie het risico nemen om met dit weer te gaan...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum