Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouderschap soms saai

+33
-Ieniemienie-
xxjojootjexx
Lavendel
Parisienne
Kalishi
Printje
CCC
Surya
Supertalentje
Manderijn
L!ND@
Punk'd
Coco
Susan
Twellie
Annie24
Tania
Ibbeltje
Luce
Aimee
Ella
studiebol
Laced
SarahKey
Sanne
Fiwen
Pink!
Laurientje
Penélope
Pompoen
Thunder
Parel
Linda
37 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ouderschap soms saai - Pagina 4 Empty Re: Ouderschap soms saai

Bericht  studiebol zo 7 jul 2013 - 7:33

Stappen met parel is mooi goedkoop!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Surya zo 7 jul 2013 - 7:39

Herkenbaar, vooral in deze tijd van het jaar.  Ik zou wel weer eens een paar dagen helemaal los willen op een festival. Of gewoon gebeld worden en zonder na denken naar het park vertrekken met een sixpack bier. 

Aan de andere kant, als ik dan vandaag in de tuin eet met een biertje erbij en de kinderen gaan na het eten nog even zwemmen, voel ik mij zo relaxed en intens gelukkig als ik hun plezier zie.

Laatst aangepast door Surya op zo 7 jul 2013 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 7:39

Is mooi dat ik twee vrijwilligers heb die me willen helpen, als ik moet worden weggedragen is 2 paar handen echt een stuk prettiger!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 7:41

Oh ja surya dat heb ik ook wel!
Ik kan nu oprecht echt van de kleine dingen genieten, ik vind het altijd prachtig om te zien hoe hysterisch enthousiast mijn dochter soms wordt als ze iets nieuws aan de wereld ontdekt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Punk'd zo 7 jul 2013 - 7:41

Parel schreef:
Punk'd schreef:Whoehoee ik ga 2 weken seksen met mijn vriend in Barcelona op ons 360 graden dakterras zonder kinderen. Jaloers hahahaha Neeeh hoor!

Ik denk juist altijd bij jou foto's op Facebook. Hoe lief is het als je een kleine hummel hebt die je 's ochtends lief aankijkt als je haar uit bed pakt. Sowieso vind ik jou dochtertje echt een leuk hip ding haha. Doe je goed :cheering:

Moehahahaha, hebbuh?
Ze is heel lief, maar werkelijkwaar doodvermoeiend vaak haha
En je moet ogen in je voor- en achterhoofd hebben, 1 seconde omkijken en weg is ze.
En baldaaaaaaadig! Echt bloedbijdehand.

Zoals nu, ze heeft wat nieuws dat ze elke keer haar speen uit bed gooit zodra je wegloopt uit de kamer, ze lacht zich dood maar wij zouden haar wel achter het behang willen plakken laughcry 

Overigens moet ik er niet aan denken 2 weken lang te sexen, en al helemaal niet op een dakterras, maar veel plezier! Ik zal maar niet vragen of je aan ons zal denken haha

haha ik weet niet wat erger is 2 weken lang sexen (erin) of iets veel groters eruit :P Maar ik wilde je een liefdevolle steek geven hoor. 2 weken sexen is voor mij ook wat te enthousiast. Maar lekker wat shoppen en luieren aan het strand vind ik heerlijk.

haha ik vind het zo grappig dat jou verhaal voor mij dus echt lollig klinkt (die buitenstaanders ook altijd). Ik zou gewoon een emmer speentjes kopen en als ze 1 speentje uit bed gooit die emmer pakken en ze omkiepen in haar bedje. Zo, gooi er nu maar eens 150 uit schatje  nerd 

Of zou ze dat dan ook echt doen hahaha

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 8:00

Haha ja we hebben wel een speen of 8 hier liggen, maar die dingen zijn 6 euro per stuk geloof ik, een kind is duur maar je kan ze ook nog duurder maken lief!

Wij moeten er overigens achteraf ook altijd wel om lachen hoor, liever dit dan zo'n doods kind. En alles wat ze doet film ik, heb ik mooi chantagemateriaal later! Wil je haar anders meenemen op vakantie? Een week mag ook..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Thunder zo 7 jul 2013 - 8:39

Parel, ik ga meehee!!!!!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 8:40

Yes!!!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 7 jul 2013 - 9:13

Ik vind mijn leven af en toe ook heel saai!
Ik heb 1 relatie- en kinderloze vriendin en daar ga ik een paar keer per jaar ontzettend mee stappen. Ik kom dan niet stomdronken thuis, maar ik heb dan wel op de bar staan dansen bij wijze van. Daar kan ik dan weer een paar maanden op teren.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 zo 7 jul 2013 - 9:13

Linda schreef:Kom jij ook uit Schiedam, Annie? Wist ik niet!
Ik heb daar tot m'n 17e gewoond (woudhoek).

Nope. Ik heb tot mijn 2e jaar in Ridderkerk gewoond (wel geboren in Rotterdam) Daarna verhuisd naar Rotterdam (Beverwaard, dus niet zoveel beter dan Schiedam, al woonde ik wel aan de kant met koopwoningen Laughing ) Op mijn 21e samen gaan wonen in een huurappartementje in Vlaardingen omdat mijn vriend daar vandaan kwam en daar onze vrienden woonden. Toen we 23 waren hebben we een huis gekocht in Schiedam nét 1 maand voordat de huizenmarkt instortte. In Vlaardingen hadden we voor het geld wat we in Schiedam betaalden een appartementje op het moment dat wij gingen kopen, dus vandaar de overstap naar Schiedam. Eind dit jaar gaan we weer terug naar Vlaardingen :cheering: 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  CCC zo 7 jul 2013 - 9:19

Ik heb nog regelmatig stapavondjes met vriendinnen zoals vroeger, vind het echt heerlijk en kan er echt van genieten. Zo ben ik vandaag ook lekker naar een festival gegaan en mijn vriend is gisteren naar een festival geweest.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje zo 7 jul 2013 - 9:20

Ik ben nooit geen stapper geweest en doe veel te weinig zonder kinderen maar ik kan echt zo genieten van een avondje naar een musical oid. Die dagen Disney in april, daar heb ik wel soms heimwee naar, dat vond ik zo heerlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Kalishi zo 7 jul 2013 - 9:47

Whahaha lach me rot om jullie! Hier ook een hollywood-ganger uit ene ver verleden.

Ik zeg : plan een avondje Rotterdam! Lekker fout naar Coconuts, daarna naar de Skihut , even bij de MC een Mc Kroket halen als afsluiter :P

Ik zei laatst ook tegen mijn vriend: ik zou volgend jaar wel erg graag naar een festival willen. Even kijken tegen die tijd, ik denk ik met vriendinnen en hij een keer met vrienden. Of als we oppas hebben gaan we samen. 1x per jaar moet dat best kunnen.

Ik ga trouwens............

...........................................................

in september.............................
.....................................................................
3 dagen naar...............................
.............................................................
..........................................................
MALLORCA met mijn zusje :cheering: 
Van 6-8 x per jaar op vakantie....naar nu maar 1 x met het gezin naar Duitsland...NEE!
Via mijn werk nog even voor een prikkie all inclusive naar Mallorca.  Super zin in....en toch zie ik er een beetje tegenop dat ik mijn dochter en man zo ga missen hahaha.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 9:57

Ga je mee naar Rotterdam dan? Doen we daar de meeting!
Ik ben nog nooit in de skihut geweest op stapavond! Coconuts wel, dat was altijd een giller met koninginnedag!

Ik ben jaloers op je Mallorca, ik ga mee in je koffer.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Kalishi zo 7 jul 2013 - 10:00

Ja hor avondje rotterdam ben ik voor in. Ik vind BED erg leuk (vooral in de kelder, heerlijk op die oude nummers dansen! Skihut is ook wel grappig, proppers met bloot bovenlijf  en meiden die er werken met gepumpte t**ten. Coconuts...pfff hilarisch daar ;-) i love the music!

Ja Mallorca....je mag mee Parel! Slaap jij op het luchtbed Parel.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Linda zo 7 jul 2013 - 10:27

Jaaaaa, stappen in Rotterdam. Ik ga mee! Very Happy 

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne zo 7 jul 2013 - 12:04

Ja, ik wil ook mee! :dance: 

Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij wel redelijk meevalt. Wij hebben op dit gebied niet veel te klagen. N. gaat geregeld logeren, waardoor wij vaak avonden weg kunnen. We gaan ook vaak genoeg apart van elkaar weg, al is het bij ons iets lastiger omdat mijn vriend altijd tot laat in de avond werkt. Wel hebben we een hele lieve bovenbuurvrouw, waar ik altijd de babyfoon neer mag zetten als ik 's avonds even naar het café hier in de straat wil. Bijna heel onze vriendengroep werkt daar (mijn vriend heeft er ook gewerkt) en de rest ervan zijn, net als wij, 'vaste gast'. In de zomer komt het vaak voor dat ik de babyfoon even boven zet en een paar uurtjes daarheen ga. 

Het échte uitgaan missen we wel. Geen van onze vrienden hebben kinderen. Zij gaan vaak genoeg nog even de stad in na het werk of na een avondje in het café. Hier kunnen wij bijna nooit bij zijn, omdat deze momenten niet gepland worden. Dat is af en toe wel jammer. 

Wat betreft vakantie houden we in dat opzicht ook geen rekening met het feit dat we een kind hebben. Wij hebben voor 2 weken een vakantievilla in de Cote d'Azur gehuurd, met zwembad en luxe voorzieningen. We gaan met een bevriend stel. Voor N. is er niks bijzonders, het is voor haar een vakantie met alleen maar volwassenen om zich heen, maar er zal haar aan niks ontbreken. Ze vermaakt zich best. We 'slepen' haar gewoon mee naar St. Tropez, naar Monaco, de terrasjes op, paraderen over de boulevard, mee uit eten, daarna nog wat drinken op een terras, enz. Met een beetje geluk valt ze in de kinderwagen zelfs nog in slaap. Op vakantie zijn we erg makkelijk. Het enige wat we niet kunnen is 's avonds een bar of café in en tot laat in de nacht dansen Wink 

Edit: de derde week van onze vakantie zitten we trouwens wel op een camping in de Ardeche. Dit is toch nog een beetje een 'gezinsvakantie', we gooien er dus nog wel een béétje burgerlijkheid in laughcry
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 19:54

Wat een luxe, lekker naar Frankrijk, parisienne!
Wij hebben ook een hele lieve buurvrouw, waar we de babyfoon neer zouden mogen zetten, maar L wordt vaak nog 1 a 2 keer wakker voordat ze in diepe slaap is, dus dan zou ze heen en weer moeten rennen. Ik vind dat zelf niet prettig.

Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne zo 7 jul 2013 - 23:26

Hier wordt N. ook nog geregeld wakker, maar dan gaat buurvrouw erheen. Ik ga ook pas weg als N. al een tijdje slaapt. Rond een uurtje of 21.30/22.00. Als N. wakker wordt gaat buurvrouw naar haar toe. Afgelopen week heeft ze zelfs een half uur bij N. in bed gelegen om haar weer te laten slapen Laughing 

Wat hier wellicht anders is dan bij jullie is dat buurvrouw binnen 2 seconden beneden is. We delen een opgang, wonen met elkaar zeg maar in één groot (heren)huis. Zie het dus als een normaal huis, waarbij de eerste verdieping van ons is en de tweede (en derde) verdieping van hun. We delen een opgang en een trap. Zij hoeft alleen maar de trap af te lopen en staat voor de deur naar onze woonkamer. Hoeven niet naar buiten om bij een voordeur te komen. Het is dus eigenlijk precies hetzelfde als dat gezinnen met een eengezinswoning hun kindje boven hebben slapen en de babyfoon beneden hebben staan. Erg makkelijk dus.

Edit: soms komt buurvrouw even in een lastige situatie, aangezien ze zelf ook een kind van 3 jaar heeft. Als onze dochters tegelijk gaan huilen heeft ze een probleem laughcry Gelukkig is dit nog nooit voor gekomen. En komt het wel een keer voor, dan belt ze mij gelijk en ben ik binnen 2 minuten thuis. Zij past alleen op als ik naar het café hier in de straat ga. Dat is 2 minuten lopen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel ma 8 jul 2013 - 0:39

Haha hilarisch julie! Om deze reden wil ik pas na mijn 30ste kinderen smile. Voor 'de leukheid' maakt het niet uit of ik ze nou op mn 25ste of 35ste zou krijgen, vanaf dan heb ik ze mn hele leven nog, dus hoe later hoe beter!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  xxjojootjexx ma 8 jul 2013 - 1:38

Ik ga regelmatig een avond uit, 1x per 2 weken ongeveer of een nachtje weg met de motor naar een treffen zo 5x per jaar. Maar dan nog vliegt het mij soms aan, dan baal ik dat ik 27 ben en zo gebonden zit aan huis. 
Vooral als ik een paar weken achter elkaar niet de deur uit kan door werk van R. Vaak vraag ik dan een nichtje om even op te passen, zodat ik 2/3 uurtjes de kroeg in kan.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  -Ieniemienie- ma 8 jul 2013 - 3:04

Heel herkenbaar.

We hebben altijd wel oppas. Maar als ik dan weg ben, dan blijven de kids in mn achterhoofd en zal ik nooit veel drinken iod.
Soms wel jammer, want man man man wat heb ik een heerlijke tijden gehad vroeger!
En nu pas, nu ik dat 'mis' besef ik hoe mooi die tijd was. Ik had er meer van moetren genieten. Want die tijd komt nooit meer.

Daarin tegen heb ik nu een hele andere, mooie tijd. Met de kindjes zandkaselen bouwen op het strand, ipv met een fles wijn een kampvuur maken.

Ik kom ook uit de R'dam-Hollywood-Baya-Sugababes tijd trouwens whahaha!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Parisienne ma 8 jul 2013 - 7:39

Ik vond Alcazar trouwens vroeger ook echt té gek! Als we een keer geen zin hadden in Hollywood gingen we naar Alcazar.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  holaagirl ma 8 jul 2013 - 7:58

Annie24 schreef:
Linda schreef:Kom jij ook uit Schiedam, Annie? Wist ik niet!
Ik heb daar tot m'n 17e gewoond (woudhoek).

Nope. Ik heb tot mijn 2e jaar in Ridderkerk gewoond (wel geboren in Rotterdam) Daarna verhuisd naar Rotterdam (Beverwaard, dus niet zoveel beter dan Schiedam, al woonde ik wel aan de kant met koopwoningen Laughing ) Op mijn 21e samen gaan wonen in een huurappartementje in Vlaardingen omdat mijn vriend daar vandaan kwam en daar onze vrienden woonden. Toen we 23 waren hebben we een huis gekocht in Schiedam nét 1 maand voordat de huizenmarkt instortte. In Vlaardingen hadden we voor het geld wat we in Schiedam betaalden een appartementje op het moment dat wij gingen kopen, dus vandaar de overstap naar Schiedam. Eind dit jaar gaan we weer terug naar Vlaardingen :cheering: 

Dáár woon ik Laughing
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Lejow ma 8 jul 2013 - 8:07

Parisienne schreef:Ik vond Alcazar trouwens vroeger ook echt té gek! Als we een keer geen zin hadden in Hollywood gingen we naar Alcazar.

Alcaaazaaaaarrrr Very Happy
Daar gingen wij altijd heen met een gehuurde bus (de kwibus) whaha Very Happy

Ik herken mezelf hier eigenlijk totaal niet in.
Ik ben nooit een stapbeest geweest.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud