Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouderschap soms saai

+33
-Ieniemienie-
xxjojootjexx
Lavendel
Parisienne
Kalishi
Printje
CCC
Surya
Supertalentje
Manderijn
L!ND@
Punk'd
Coco
Susan
Twellie
Annie24
Tania
Ibbeltje
Luce
Aimee
Ella
studiebol
Laced
SarahKey
Sanne
Fiwen
Pink!
Laurientje
Penélope
Pompoen
Thunder
Parel
Linda
37 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Ouderschap soms saai - Pagina 5 Empty Re: Ouderschap soms saai

Bericht  Linda ma 8 jul 2013 - 9:20

Lejow schreef:
Parisienne schreef:Ik vond Alcazar trouwens vroeger ook echt té gek! Als we een keer geen zin hadden in Hollywood gingen we naar Alcazar.

Alcaaazaaaaarrrr Very Happy
Daar gingen wij altijd heen met een gehuurde bus (de kwibus) whaha Very Happy

Ik herken mezelf hier eigenlijk totaal niet in.
Ik ben nooit een stapbeest geweest.

M'n beste vriendin zat op kamertraining en haar begeleider (die in het huis ernaast woonde) was dj in alcazar (hele grote neger).
Wij gingen altijd volledig los als hij moest werken, haha. Echt een zooitje maakten we er van.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linda ma 8 jul 2013 - 9:23

holaagirl schreef:
Annie24 schreef:
Linda schreef:Kom jij ook uit Schiedam, Annie? Wist ik niet!
Ik heb daar tot m'n 17e gewoond (woudhoek).

Nope. Ik heb tot mijn 2e jaar in Ridderkerk gewoond (wel geboren in Rotterdam) Daarna verhuisd naar Rotterdam (Beverwaard, dus niet zoveel beter dan Schiedam, al woonde ik wel aan de kant met koopwoningen Laughing ) Op mijn 21e samen gaan wonen in een huurappartementje in Vlaardingen omdat mijn vriend daar vandaan kwam en daar onze vrienden woonden. Toen we 23 waren hebben we een huis gekocht in Schiedam nét 1 maand voordat de huizenmarkt instortte. In Vlaardingen hadden we voor het geld wat we in Schiedam betaalden een appartementje op het moment dat wij gingen kopen, dus vandaar de overstap naar Schiedam. Eind dit jaar gaan we weer terug naar Vlaardingen :cheering: 

Dáár woon ik Laughing

Vlaardingen is beter! Very Happy 
Ik zat daar op de middelbare school. En later daar ook een huis gekocht (idd veel duurder dan Schiedam). Ik kom er nog steeds graag.
Wij gingen altijd naar de Ierse pub op zaterdag!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan ma 8 jul 2013 - 9:34

Ik had ooit een vakantievriendje en die had het ook altijd (nou ja, de hele twee weken dat ik hem heb meegemaakt) over de Alcazar. Hij was wel een beetje zo'n gabber/hooligan-type, dus zo'n beeld had ik ook bij de Alcazar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose ma 8 jul 2013 - 9:39

Ik vind het allemaal wel meevallen. Ben nooit een stapfanaat geweest eigenlijk. De keren dat ik uitging, zijn er echt niet veel geweest. Niet als in echt stappen, discotheken in, drinken, etc. Wel andere dingen zoals ergens wat eten, avondje bios, dat soort dingen. Dat is nu wel minder geworden, maar het kan nog steeds zo af en toe. Wat dat betreft was ik vroeger al een saaie muts, en is er niet heel veel veranderd voor mij. Mijn 'wilde' periode was kort en krachtig, en al toen ik 14/15 was.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Elodie ma 8 jul 2013 - 10:06

Dit topic is in ieder geval niet saai ;-)

Maar dames... Jullie zijn allemaal nog lekker jong. Waarom gaan jullie niet vaker dan?
Ik ziet het probleem serieus niet nerd 

Ik heb het geluk dat m'n zoon bijna elk weekend uit logeren wil de laatste weken p, dat wel. Maar 1a 2 keer in de maand is ook al heel fijn! Ik voed hem natuurlijk alleen op, maat jullie hebben mannen die op kunnen passen! Hoe ideaal is dat dan! ;-)

maar pff ik heb nu nog een kater van afgelopen feest weekend... En komend weekend weer een festivalletje angel :cheering: 
Maar ik word verwend want interessant man regelt een hotel vlakbij feestlocatie;)
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Elodie ma 8 jul 2013 - 10:08

Paral, jaaaa...ik ging dus zaterdag helemaal los op Charly Lownoise&Mental Theo Cool 
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Parel ma 8 jul 2013 - 10:45

Elodie schreef:Dit topic is in ieder geval niet saai ;-)

Maar dames... Jullie zijn allemaal nog lekker jong. Waarom gaan jullie niet vaker dan?
Ik ziet het probleem serieus niet nerd 

Ik heb het geluk dat m'n zoon bijna elk weekend uit logeren wil de laatste weken p, dat wel. Maar 1a 2 keer in de maand is ook al heel fijn! Ik voed hem natuurlijk alleen op, maat jullie hebben mannen die op kunnen passen! Hoe ideaal is dat dan! ;-)

maar pff ik heb nu nog een kater van afgelopen feest weekend... En komend weekend weer een festivalletje angel :cheering: 
Maar ik word verwend want interessant man regelt een hotel vlakbij feestlocatie;)

Ik vind stappen serieus het allerleukste met m'n man, lekker ordinair schuren te midden van onze vrienden haha lekker bubblen op def rhymz haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parisienne ma 8 jul 2013 - 11:28

Ik ben tegenwoordig alleen wel wat meer 'classy' geworden hoor! Voor heel af en toe een avondje naar een echt discotheek/club met goede muziek vind ik best leuk, maar de laatste jaren gaat mijn voorkeur toch uit naar wat luxere feestjes, inclusief Moët! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud