Ouderschap soms saai
+33
-Ieniemienie-
xxjojootjexx
Lavendel
Parisienne
Kalishi
Printje
CCC
Surya
Supertalentje
Manderijn
L!ND@
Punk'd
Coco
Susan
Twellie
Annie24
Tania
Ibbeltje
Luce
Aimee
Ella
studiebol
Laced
SarahKey
Sanne
Fiwen
Pink!
Laurientje
Penélope
Pompoen
Thunder
Parel
Linda
37 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ouderschap soms saai
Hebben jullie dat gevoel van: "is dit het nou?" nooit?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt gek op m'n twee lieve kindjes. Maar soms vind ik het echt saai.
Net samen met man een film gekeken (verliefd op Ibiza) en dat was dan het hoogtepunt van de zaterdagavond.
Dan hoor ik die muziek en zie ik al die mensen lekker uitgaan. En dat wil ik dan ook!
Doen jullie nog wel eens wat buitenshuis? Lekker op stap ofzo? Hoe plan je dat dan?
Voor de zwangerschap van de jongste ging ik regelmatig een nachtje met vriendinnen weg. Maar nu al een tijd niet meer en met de borstvoeding is dat ook niet echt handig.
Maar ik vind het op het moment echt saaaaaaiiii....
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt gek op m'n twee lieve kindjes. Maar soms vind ik het echt saai.
Net samen met man een film gekeken (verliefd op Ibiza) en dat was dan het hoogtepunt van de zaterdagavond.
Dan hoor ik die muziek en zie ik al die mensen lekker uitgaan. En dat wil ik dan ook!
Doen jullie nog wel eens wat buitenshuis? Lekker op stap ofzo? Hoe plan je dat dan?
Voor de zwangerschap van de jongste ging ik regelmatig een nachtje met vriendinnen weg. Maar nu al een tijd niet meer en met de borstvoeding is dat ook niet echt handig.
Maar ik vind het op het moment echt saaaaaaiiii....
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ouderschap soms saai
Jaaaaa, ik heb dat ook! Vooral nu in de zomer, met al die heerlijke festival.
Zag vandaag een item dat afsloot met Charlie lownoise & mental Theo, en ik kreeg zo'n weemoed naar die goede oude tijd! En onze vriendengroep is best divers, 4 vrienden van ons zijn op stapvakantie naar Kos, en ik word gewoon jaloers als ik die foto's bekijk! (Jaloers op de vrijheid, het mooie weer, de moeite die ze doen voor hun uiterlijk en de lijven van die mooie jonge meiden, die nog uren tutten voor de spiegel in spanning wat de avond gaat brengen)
Zag vandaag een item dat afsloot met Charlie lownoise & mental Theo, en ik kreeg zo'n weemoed naar die goede oude tijd! En onze vriendengroep is best divers, 4 vrienden van ons zijn op stapvakantie naar Kos, en ik word gewoon jaloers als ik die foto's bekijk! (Jaloers op de vrijheid, het mooie weer, de moeite die ze doen voor hun uiterlijk en de lijven van die mooie jonge meiden, die nog uren tutten voor de spiegel in spanning wat de avond gaat brengen)
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ooohh ja precies, dat bedoel ik! Heerlijk lijkt me dat!
Linda- Ratel
Ik heb het geluk dat mijn man niet zo'n stapfanaat is, dus ik heb altijd oppas.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zo'n zin ook om helemaal los te gaan, lekker dansen, lekker flirten, lekker gek doen. Hoeft nog niet eens zonder vriend, een keer lekker tongzoenen onder het geluid van bonkende muziek en lallende mensen vind ik ook leuk!
Maar ik wil soms gewoon even GEEN mama zijn, maar gewoon 'Parel'. Oldskool Parel, die er geen fuck om gaf hoe laat de wekker morgen ging, maar alleen maar zorgde dat ze lipgloss tussen d'r bh had geklemd, ipv een speen of knuffel.
Maar ik wil soms gewoon even GEEN mama zijn, maar gewoon 'Parel'. Oldskool Parel, die er geen fuck om gaf hoe laat de wekker morgen ging, maar alleen maar zorgde dat ze lipgloss tussen d'r bh had geklemd, ipv een speen of knuffel.
Parel- Ratel
Trouwens, na die film die je hebt gezien had ik dat gevoel ook heel erg.
Ik zou graag ook zo'n spannend leven hebben of begeerd worden door Jan Kooijman
Parel- Ratel
Mijn man inderdaad ook niet. Hij vond het ook niet erg om alleen met dochter thuis te zijn. Maar nu met zoon erbij is het toch anders. Hij kan hem sowieso niet voeden natuurlijk. Hij zou wel flesjes kunnen geven, maar dan zit ik natuurlijk met dat stomme kolven.
Het is natuurlijk allemaal wel mogelijk. Maar ik mis soms dat onbevangen gedoe. Lekker mezelf vol gieten met van alles en nog wat, de volgende dag de halve dag m'n roes uitslapen. Gewoon dat soort dingen.
Het is natuurlijk allemaal wel mogelijk. Maar ik mis soms dat onbevangen gedoe. Lekker mezelf vol gieten met van alles en nog wat, de volgende dag de halve dag m'n roes uitslapen. Gewoon dat soort dingen.
Linda- Ratel
Oh, of of.. Haha ik heb de smaak te pakken.
Ik zou ook best weer eens een hete date willen hebben met mijn vriend, en dat dan de vlinders van de spanning nog door je buik gaan. En dan de onzekerheid, 'wat kijkt ie nou naar me? Heb ik spinazie tussen m'n tanden? Nee toch? Of is het die onderkin? Mascara onder m'n oog? Wat wat?'
Ik zou ook best weer eens een hete date willen hebben met mijn vriend, en dat dan de vlinders van de spanning nog door je buik gaan. En dan de onzekerheid, 'wat kijkt ie nou naar me? Heb ik spinazie tussen m'n tanden? Nee toch? Of is het die onderkin? Mascara onder m'n oog? Wat wat?'
Parel- Ratel
Parel schreef:Trouwens, na die film die je hebt gezien had ik dat gevoel ook heel erg.
Haha erg hè?!
Ik heb heel vaak dat soort gevoelens/gedachtes na bepaalde films. Dan ben ik zo melancholisch. Vreselijk.
Linda- Ratel
Parel schreef:Oh, of of.. Haha ik heb de smaak te pakken.
Hahaha jaaaaa! En dan daarna ergens de kleren van elkaars lijf rukken en overheerlijke seks hebben!
Linda- Ratel
Ja! Haha ik wilde het niet zo plastisch neerzetten hier.
Maar inderdaad gewoon de sterren uit de hemel sexen!
Dat je de volgende ochtend gauw naar je make up tas grijpt en alleen op je rug blijft liggen omdat je buik dan zo het platst is, terwijl je je een paar uur daarvoor op z'n mooist vond toen je bovenop zat haha
Maar inderdaad gewoon de sterren uit de hemel sexen!
Dat je de volgende ochtend gauw naar je make up tas grijpt en alleen op je rug blijft liggen omdat je buik dan zo het platst is, terwijl je je een paar uur daarvoor op z'n mooist vond toen je bovenop zat haha
Parel- Ratel
Ik zou ook zo graag (hee ik stap uit de tijd van de sugababes/superdudes website) weer eens een hele middag mezelf optutten, compleet, the whole enchilada, en dan schaamteloos mét duckface foto's van mezelf maken en op m'n profiel pleuren. Vergeet vooral die kudo's niet haha (zijn er mensen die weten waar ik over praat? Please do!)
Parel- Ratel
En een smintje bij de hand voor een frisse adem.
Ik geloof dat ik maar beter kan gaan slapen, haha.
Ik geloof dat ik maar beter kan gaan slapen, haha.
Linda- Ratel
Parel schreef:Ik zou ook zo graag (hee ik stap uit de tijd van de sugababes/superdudes website) weer eens een hele middag mezelf optutten, compleet, the whole enchilada, en dan schaamteloos mét duckface foto's van mezelf maken en op m'n profiel pleuren. Vergeet vooral die kudo's niet haha (zijn er mensen die weten waar ik over praat? Please do!)
Haha, wij zijn toch even oud?! Ik heb echt geeeen idee waar je het over hebt!
Linda- Ratel
Haha misschien is het iets uit de randstad!
Vroeger was dat een profielensite, net als cu2, Facebook en Hyves.
Ik ging altijd stappen in de Hollywood music hall en de now & wow, en daar zaten heel veel mensen op, je kon een berichtje sturen naar de balk bovenin en dan kreeg je punten haha konden mensen je een cijfer geven.
Vroeger was dat een profielensite, net als cu2, Facebook en Hyves.
Ik ging altijd stappen in de Hollywood music hall en de now & wow, en daar zaten heel veel mensen op, je kon een berichtje sturen naar de balk bovenin en dan kreeg je punten haha konden mensen je een cijfer geven.
Parel- Ratel
Ik kom oorspronkelijk uit Schiedam en ik stond al op m'n 14e met minirok en topje in Hollywood.
Daar ben ik dan wel bekend mee, haha.
Linda- Ratel
Nou je nachtleven floreert anders wel!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Ik zou ook zo graag (hee ik stap uit de tijd van de sugababes/superdudes website) weer eens een hele middag mezelf optutten, compleet, the whole enchilada, en dan schaamteloos mét duckface foto's van mezelf maken en op m'n profiel pleuren. Vergeet vooral die kudo's niet haha (zijn er mensen die weten waar ik over praat? Please do!)
Ik ben ook van superdudes/sugababes tijdperk..
Als ik dit zo lees moet ik het de komende maanden nog maar even ervan nemen haha..
Toevallig vanavond avondje weg geweest omdat hier 3 weken lang een muziekfeest is.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Linda schreef:Ik kom oorspronkelijk uit Schiedam en ik stond al op m'n 14e met minirok en topje in Hollywood.
Oh was jij dat!!
Parel- Ratel
Penélope schreef:Parel schreef:Ik zou ook zo graag (hee ik stap uit de tijd van de sugababes/superdudes website) weer eens een hele middag mezelf optutten, compleet, the whole enchilada, en dan schaamteloos mét duckface foto's van mezelf maken en op m'n profiel pleuren. Vergeet vooral die kudo's niet haha (zijn er mensen die weten waar ik over praat? Please do!)
Ik ben ook van superdudes/sugababes tijdperk..
Als ik dit zo lees moet ik het de komende maanden nog maar even ervan nemen haha..
Toevallig vanavond avondje weg geweest omdat hier 3 weken lang een muziekfeest is.
Ik zou inderdaad even helemaal los gaan!
Je leven wordt nooit meer hetzelfde haha
Maar een heleboel dingen worden ook veeeeel leuker!
Parel- Ratel
Pompoen schreef:Nou je nachtleven floreert anders wel!
Haha, ja alleen beleef ik er zelf niet zoveel plezier van.
Met wat genotsmiddelen zou het stukken aangenamer zijn, maarja... Dat mag niet.
Linda- Ratel
Parel schreef:Linda schreef:Ik kom oorspronkelijk uit Schiedam en ik stond al op m'n 14e met minirok en topje in Hollywood.
Oh was jij dat!!
Uhuh! Echt vreselijk! Mijn dochter mag zo echt niet de straat op. Onvoorstelbaar dat m'n ouders me zo hebben laten gaan. Ik zal binnenkort eens een foto opzoeken (jaja, unieke momentjes werden toen ook al vastgelegd).
Jaren later had ik een andere fase. Hardcorefeestjes!
Linda- Ratel
Penelope, je bent al te laat hoor. Het uitrangeren is begonnen nu je zwanger bent.
Linda- Ratel
Het begon al toen ik zwanger was, vrienden hebben letterlijk gevraagd toen ze een avondje gingen stappen 'of mijn vriend wel mee mocht'. Toen heb ik me toch kut gevoeld! Dat was het dan, dacht ik. Nu mis ik alles. En zo geschiedde..
L gaat eerst volledig door de keuring voor ze naar buiten gaat inderdaad!
Stond je in Hollywood dan ook beneden in de stampzaal? Ik was een harde jumper daar beneden maar heb ook flink staan schuren in de ramblas haha (daar is ook de eerste en de laatste gekleurde jongen die ik heb gezoend, hij zoende fantastisch maar rook naar roti )
Wij gingen en gaan nu het liefste naar hartstyle festivals, zoals decibel.
Overigens rookte ik altijd, maar dronk en drink ik nooit.
L gaat eerst volledig door de keuring voor ze naar buiten gaat inderdaad!
Stond je in Hollywood dan ook beneden in de stampzaal? Ik was een harde jumper daar beneden maar heb ook flink staan schuren in de ramblas haha (daar is ook de eerste en de laatste gekleurde jongen die ik heb gezoend, hij zoende fantastisch maar rook naar roti )
Wij gingen en gaan nu het liefste naar hartstyle festivals, zoals decibel.
Overigens rookte ik altijd, maar dronk en drink ik nooit.
Parel- Ratel
Nee, die stampzaal vond ik toen vreselijk! Gewoon in de grote zaal of in die apres ski zaal (geen idee meer hoe dat heette).
M'n hardcore-tijd was pas later. Ik ben naar veel nightmare feestjes geweest. Ik hou er nu helemaal niet meer van, maar als ik muziek van toen hoor dan krijg ik gewoon hetzelfde gevoel over me heen als toen ik er stond.
M'n hardcore-tijd was pas later. Ik ben naar veel nightmare feestjes geweest. Ik hou er nu helemaal niet meer van, maar als ik muziek van toen hoor dan krijg ik gewoon hetzelfde gevoel over me heen als toen ik er stond.
Linda- Ratel
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Co ouderschap....
» Co-ouderschap
» Saai!
» Nav Minpunten aan het ouderschap
» Tips boeken ouderschap / opvoeding?
» Co-ouderschap