Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouderschap soms saai

+33
-Ieniemienie-
xxjojootjexx
Lavendel
Parisienne
Kalishi
Printje
CCC
Surya
Supertalentje
Manderijn
L!ND@
Punk'd
Coco
Susan
Twellie
Annie24
Tania
Ibbeltje
Luce
Aimee
Ella
studiebol
Laced
SarahKey
Sanne
Fiwen
Pink!
Laurientje
Penélope
Pompoen
Thunder
Parel
Linda
37 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ouderschap soms saai - Pagina 2 Empty Re: Ouderschap soms saai

Bericht  Parel za 6 jul 2013 - 12:33

Ik luister ook weinig meer echt hardstyle, maar op een feest ervaar ik de muziek toch anders, dat voelt zo vertrouwd, ik heb mezelf voorgenomen volgend jaar iig een festival te doen.

Ik vind eclectic of dirty house trouwens ook te gek, nog steeds na al die jaren.

IK WIL OP STAPPPPPP
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Laurientje za 6 jul 2013 - 18:08

Hahah!!

Ik vind het niet saai maar dat komt misschien gewoon omdat ik saai ben (geworden) wij vinden het heerlijk thuis smile
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Pink! za 6 jul 2013 - 19:04

Hahaha 

Maar nee ik vind mijn leven ook niet saai, ik was sowieso al niet meer van t uitgaan enzo.
Maar ik kan me dat wel voorstellen dat je dat mist.

Overigens kan ik me wel aansluiten bij de eerste berichten, lekker op stap met vriend en daar dansen en flirten enzo smile
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Fiwen za 6 jul 2013 - 19:20

Ik vind het heerlijk met J maar nu in de zomer en met het mooie weer krijg ik wel weer heel veel zin in festivals als Lowlands en Pinkpop etc.

Voor we J hadden gingen we elk jaar wel minimaal 1 keer naar een festival met een hele groep vrienden en dat was toch wel het geweldigste weekend van het jaar.
Nu zou het in principe nog wel kunnen, mijn ouders willen best oppassen, maar ten eerste kan ik J geen 3 dagen missen en ten tweede vind ik het veel te duur (prioriteiten liggen nu heel anders). Voor dat geld kunnen we een ook (mid)weekje met z'n 3en weg en dat doen we dan toch liever. 

Stappen en zo mis ik dan weer helemaal niet, wel het naar verjaardagen van vrienden gaan zonder dat we de tijd in de gaten hoeven te houden i.v.m. oppas.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sanne za 6 jul 2013 - 19:26

Haha, sorry Linda en Parel, maar ik vind het wel een vermakelijk topic!

Ik hou niet zo van stappen, dus dat mis ik niet. Wel vind ik het jammer dat er amper nog vrije tijd is. Ik heb het gevoel nooit eens rustig op de bank te kunnen zitten, maar ben altijd wel bezig. En dat ben ik soms helemaal zat.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SarahKey za 6 jul 2013 - 19:32

Rataplan schreef:Ik heb het geluk dat mijn man niet zo'n stapfanaat is, dus ik heb altijd oppas.
Haha hier ook zo! Ik kan dus echt gaan en staan waar ik wil. Maar ik ga lang niet elke week weg en ook niet echt naar een bar ofzo.

Maar als ik dan ook dat happy hardcore hoor of bv de backstreet boys en dan denk ik aan mijn jeugd en wat een vrijheid had ik toen.

Al zou ik dit leven voor geen goud willen missen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Laced za 6 jul 2013 - 19:35

Parel schreef:Ik zou ook zo graag (hee ik stap uit de tijd van de sugababes/superdudes website) weer eens een hele middag mezelf optutten, compleet, the whole enchilada, en dan schaamteloos mét duckface foto's van mezelf maken en op m'n profiel pleuren. Vergeet vooral die kudo's niet haha (zijn er mensen die weten waar ik over praat? Please do!)

Hahaha! Parel, ik weet t ook nog precies! Die kudo's verzamelen en hopen dat je op de frontpage komt te staan!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol za 6 jul 2013 - 19:39

Ja ik mis het stappen, precies wat parel schrijf, al heen en weer smsen en bellen hoe laat we gaan, waar we heen gaan, en dan het dilemma wat doe je aan. Geweldig! En dan onbezorgt stappen, hele avond dansen, een drankje halen, praten met iedereen, flirten. Geweldig.

Ik ga lang niet meer zo veel op stap als eerst, tot mijn 20ste zwangerschapsweek, heb ik het wel vol gehouden. Maar als ik nu ga sta ik er helemala niet meer zo onbevangen, ik denk dan ook steeds, ik ben moeder, maar niemand die het weet. Stomme gedachte weet ook niet waarom ik dat zo denk, maar ik sta er gewoon heel anders, helemaal onbezorgd stappen lukt gewoon niet meer.

Verder vind ik het ouder zijn niet echt saai, maar af en toe wel beperkend.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  SarahKey za 6 jul 2013 - 19:41

Laced schreef:
Parel schreef:Ik zou ook zo graag (hee ik stap uit de tijd van de sugababes/superdudes website) weer eens een hele middag mezelf optutten, compleet, the whole enchilada, en dan schaamteloos mét duckface foto's van mezelf maken en op m'n profiel pleuren. Vergeet vooral die kudo's niet haha (zijn er mensen die weten waar ik over praat? Please do!)

Hahaha! Parel, ik weet t ook nog precies! Die kudo's verzamelen en hopen dat je op de frontpage komt te staan!

Door dat geneuzel heb ik mijn man leren kennen. Hij reageerde op een meisje van Sugababes en zij had mijn emailadres als nickname. Heel handig! Ik werd letterlijk gek door alle mailtjes en berichten. Ik kende Sugababes helemaal niet (ja de sugarbabes wel) Had iedereen verwijderd, dat meisje benaderd of ze aub een andere nick wou nemen. Kennelijk had ik alleen mijn man niet uit msn gegooid. We raakten aan de praat en zo geschiedde.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Ella za 6 jul 2013 - 20:08

Ik mis het stappen ook. Kan alleen niet zeggen dat dat door de kleine komt. Ik mis gewoon het stappen van vroeger. Voordat ik samen kwam met mijn man. Vanaf toen had ik er al wat minder behoefte aan.

Heerlijk topic om te lezen trouwens Wink 
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Parel za 6 jul 2013 - 20:12

Hahahaha sarahkey wat een lovestory!

Laced, ik was er echt zo bedreven in, ik stond ook geregeld in die top 10 haha
Ik deed hele dagen door niks anders dan foto's maken, foto's plaatsen, berichtjes sturen, kudo's geven en ontvangen haha maar man man wat een mooie tijd was dat!

Studie, ik herken het helaas wel, als we gaan stappen ben ik onbewust geremd, omdat ik altijd L in mijn achterhoofd heb, en die grote gebeurtenis me gewoon gigantisch veranderd heeft.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee za 6 jul 2013 - 22:50

Ik ben aan het werk, maar heb me speciaal even ingelogd om op dit topic te kunnen reageren!

Nu met dat mooie weer bij de recreatieplas naast mijn huis overal groepjes vrienden zich verzamelen met een flesje rosé en een krat bier, voel ik me zo'n suffe muts. Zit ik daar dan met m'n emmertje en schepje... Ik loop in de stad luiers te kopen, terwijl terrasjes vol zitten met leeftijdsgenoten die het er gewoon even lekker van nemen.
Ik zou mijn kind echt geen seconde meer willen missen, maar soms mis ik de tijd van 's avonds op stap, 's middags met z'n allen naar het strand, en 's avonds weer op stap.

Sowieso heb ik de laatste week een behoorlijke identiteitscrisis (ben ik nu een mevrouw of nog een meisje?) en met dit weer lijkt het alleen maar erger te worden.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Luce za 6 jul 2013 - 23:11

Haha, herkenbaar Aimee! Voel me nu vaak echt zo'n moeke, Ookal maak ik me op, besteedt aandacht aan mijn uiterlijk, draag hakken. Je hebt de verantwoordelijkheid van , dus ja..

Ik weet ook nog dat wij dagen op zoek konden naar de juiste outfit voor het stappen. Heerlijk. En dan met een hele groep op vakantie naar Salou, Rimini, Lloret, Terschelling.. Het tutten begon al na het avondeten.

Ja, dat mis ik soms best wel. Maar vind het wel fijn dat mijn leven nu niet meer zo onzeker voelt.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  studiebol za 6 jul 2013 - 23:48

Aimee, heel herkenbaar, mijn kindloze vrienden liggen aan plassen/stranden/meren(op dit soort momenten vind ik facbook gewoon heel stom:-) ) ik wil ook gewoon daar heen. Maar ja de meiden liggen nu lekker te pitten geen idee hoe laat ze wakker worden en dan vind ik het al gauw niet meer de moeite waard.
Plus dat ik eigenlijk ook daar niet heen wil omdat ik druk ben met de meiden en dan nog niet rustig mee kan kletsen of zo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje za 6 jul 2013 - 23:52

studiebol schreef: Aimee, heel herkenbaar, mijn kindloze vrienden liggen aan plassen/stranden/meren(op dit soort momenten vind ik facbook gewoon heel stom:-) ) ik wil ook gewoon daar heen. Maar ja de meiden liggen nu lekker te pitten geen idee hoe laat ze wakker worden en dan vind ik het al gauw niet meer de moeite waard.
Plus dat ik eigenlijk ook daar niet heen wil omdat ik druk ben met de meiden en dan nog niet rustig mee kan kletsen of zo.

Misschien rare vraag maar is je partner niet thuis of iemand anders die op kan passen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  studiebol za 6 jul 2013 - 23:56

Ibbeltje schreef:
studiebol schreef: Aimee, heel herkenbaar, mijn kindloze vrienden liggen aan plassen/stranden/meren(op dit soort momenten vind ik facbook gewoon heel stom:-) ) ik wil ook gewoon daar heen. Maar ja de meiden liggen nu lekker te pitten geen idee hoe laat ze wakker worden en dan vind ik het al gauw niet meer de moeite waard.

Misschien rare vraag maar is je partner niet thuis of iemand anders die op kan passen?

Ibbeltje, geen rare vraag. Nee mijn vriend werkt in het buitenland. En zal nu weer een aantal weken weg zijn. Dus ik sta er alleen voor. Ja ik kan oppas vragen maar ik moet al heel vaak oppas vragen dus wil ik dat niet doen omdat dit iets onbelangrijks is in mijn ogen. Plus dat de gene die ik als oppas kan vragen natuurlijk ook leuke dingen doen met dit heerlijke weer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje za 6 jul 2013 - 23:57

Aah zo oke. Snap het wel maar je moet jezelf ook niet vergeten met leuke dingen doen voor jezelf he smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luce za 6 jul 2013 - 23:58

Joh, pluk ze uit bed en ga er lekker heen! Je moet jezelf ook geen beperkingen opleggen als het niet nodig is.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  studiebol zo 7 jul 2013 - 0:01

Luce schreef:Joh, pluk ze uit bed en ga er lekker heen! Je moet jezelf ook geen beperkingen opleggen als het niet nodig is.

als iets een slecht plan is is de dames wakker maken... dat is voor niemand leuk ze zijn dan echt niet te genieten. Ben niet strak met dingen, maar ze wakker maken is echt geen optie.

Ibbeltje, ik doe op zich best leuke dingen voor mezelf heb lieve ouders die me helpen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje zo 7 jul 2013 - 0:01

Oke goed zo smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania zo 7 jul 2013 - 0:05

Ik vind mijn leven momenteel saai, ik ben echt vooral met de kinderen en mijn werk bezig. Daardoor ken ik hier ook maar weinig mensen in de buurt en daardoor doe ik weer alleen nog maar minder sociale dingen. Soms baal ik er wel van, zoals nu met dit weer, dan zou ik ook wel lekker met iemand naar een terrasje willen zitten en gewoon lekker kletsen zonder dat ik de hele tijd op de kinderen moet letten enz. Ik hoop dat het beter wordt als de kinderen naar school gaan en ik weer wat meer tijd heb.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 0:10

Mag ik wel even uitlichten dat ik heel erg blij ben met dit forum!
Jullie zijn mijn vertier in saaie dagen, en ik lig vaak zat al schuddebuikend in bed van het hardop lachen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 zo 7 jul 2013 - 1:01

Hier uit het cu2 tijdperk. Toen dat overging op dat sugababes/dudes verhaal was ik weere wat ouder, dus daar heb ik me niet mee bezig gehouden.

Heb wel mijn vriend leren kennen via cu2, dus voor de meiden die net als ik nu niets te doen hebben, komtie:
Ik had een vriendje in Leiden toen ik 15 was. Hij kon via cu2 weer een meisje dat in Schiedam woonde. Dat meisje in Schiedam had ook een vriendje. We zaten vaak met z'n vieren op msn of gingen stappen/wat drinken enzo. Toen ging het uit tussen mij en mijn vriendje en toevallig ook tussen dat meisje en haar vriend. Mijn oma was op dat moment heel erg ziek (kanker) en ik zat op msn vaak te praten met die ex-vriend van dat meisje. Toen mijn oma eenmaal overleden was besloten we af te spreken omdat ik hem wilde bedanken dat hij er altijd voor me was.
Toen zaten we dus in de bios aan het Schouwburgplein en bleken we elkaar wel heel erg leuk te vinden. Inmiddels zijn we 13 jaar en een zoontje verder Laughing 

Oja...leuk detail: mijn ex vriendje en dat meisje hebben ook nog een hele tijd wat gehad Laughing 

Verder mis ik het stappen niet, want we gingen meestal gewoon naar een kroeg hier ipv naar de grote discotheken. Wat ik wel mis is dat we niet spontaan dingen samen kunnen doen, maar dat we dan oppas voor Y. moeten hebben. Ik merk wel dat sinds dat Y. er is we veel vrienden kwijt zijn geraakt. Wij waren de 1e met kinderen, dus vielen een beetje buiten de boot en werden nooit meer ergens mee naartoe gevraagd. Inmiddels zijn er wel een aantal met een baby, maar niet ouder dan 6 maanden. Die spreken dus vooral met elkaar af omdat hun kinderen ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Ik heb daarom mijn hoop maar gevestigd over 1,5 jaar als Y. naar de basisschool gaat. laughcry 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Thunder zo 7 jul 2013 - 1:30

Ik ga niet elke week, maar zo af en toe heb ik even zo'n avondje nodig hoor, zoals jullie beschrijven Wink . Heerlijk! Gelukkig kan ik wat dat betreft gaan en staan waar ik wil. De feesten hier in het dorp ben ik sowieso het hele weekend te vinden. :cheering: :cheering: 

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Linda zo 7 jul 2013 - 1:39

Kom jij ook uit Schiedam, Annie? Wist ik niet!
Ik heb daar tot m'n 17e gewoond (woudhoek).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende