Saai!
+5
Bliss
Kowalski
Carra
Chocoholic
Toet
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Saai!
Ik zit alleen thuis op de bank, er komt niks leuks op tv.. Ik verveel me dood.
Ik wil wijntjes drinken en dansen in de stad. Wie verveelt zich nog meer? Zullen we kletsen?
Ik wil wijntjes drinken en dansen in de stad. Wie verveelt zich nog meer? Zullen we kletsen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Saai!
Ik hou van Holland komt zo joh!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik hou van Holland vind ik ook saai!
Ik kijk nu Despicable me en drink thee.
Na uren in de keuken heb ik 3 taarten gebakken, ik heb het huis schoongemaakt, stoelen klaargezet, en nu is het genoeg.
Morgen ben ik jarig!
Na uren in de keuken heb ik 3 taarten gebakken, ik heb het huis schoongemaakt, stoelen klaargezet, en nu is het genoeg.
Morgen ben ik jarig!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik verveel me ook! Stom! Ik zou gisteren gaan stappen en had daarom de rest van het weekend vrij gehouden voor mijn studie, maar gisteren is afgezegd en ik ben onderhand wel klaar met die boeken
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Chocoholic schreef:Ik hou van Holland komt zo joh!
Dat staat zo goed als synoniem aan saai wat mij betreft.
Toet- Lady Post-a-lot
Kowalski schreef:Ik verveel me ook! Stom! Ik zou gisteren gaan stappen en had daarom de rest van het weekend vrij gehouden voor mijn studie, maar gisteren is afgezegd en ik ben onderhand wel klaar met die boeken
Aah helemaal geen plannen voor vanavond? Is het leren wel goed gegaan?
Toet- Lady Post-a-lot
Carra schreef:Ik hou van Holland vind ik ook saai!
Morgen ben ik jarig!
Lekker! Wat voor taarten heb je gemaakt? Gefeliciteerd vast
Toet- Lady Post-a-lot
Ik hang op de bank bij mn vriend, maar hij is zelf weg Ga zo ff een paar afleveringen GTST terug kijken en verder een beetje forummen denk ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik verveel me ook! Mijn vriend is naar een verjaardag en de tv is niet echt boeiend.
Gast- Gast
Jaa leren is wel goed gegaan. Ik had er niet zoveel tijd voor uit hoeven te trekken. Mja, nu is het toch zo, dan maar genieten van m'n zak chocoladepepernoten (die alweer voor driekwart op is )
Kowalski- Ratel
Maar waarom heb jij geen plannen gemaakt Toet?
Kowalski- Ratel
Ik heb cheesecake, chocolade brownie taart en worteltaart. Morgen nog de hartige hapjes maken. Een vriendin heeft cupcakes en scones gemaakt. En dan kan de high tea los gaan!
Koko, kan je dan niet vanavond gaan stappen?
Carra- Kletskop
Carra schreef:Ik heb cheesecake, chocolade brownie taart en worteltaart. Morgen nog de hartige hapjes maken. Een vriendin heeft cupcakes en scones gemaakt. En dan kan de high tea los gaan!
Ooo dat klinkt lekker!
Nee, want die meiden van gisteren hebben vanavond andere dingen gepland en mijn andere vriendinnen ook, omdat ik bewust vanavond vrij had gehouden
Op zich is het ook helemaal niet erg, want komend weekend heb ik drie feestjes (met veel drank ), maar ik voel me gewoon zo suf als ik op zaterdagavond thuis ben!
Kowalski- Ratel
Omdat mijn vriendinnen saai en degelijk beginnen te worden haha! Nee, het groepje waar ik meestal mee ga stappen is naar een techno feestje wat vanmiddag al begon. Ik hou niet zo van techno (in ieder geval niet voor de hele avond) en ik moest eigenlijk tot 20.00uur werken.
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, 't is datik nog te moe ben om me echt te vervelen maar bluh, niks leuks op tv en ik heb zin om wat te ondernemen.
Ik ga zo maar eens douchen, dat is waarschijnlijk onderneming genoeg. Waarschijnlijk ben ik daarna zo uitgeput dat ik gelijk door naar bed kan. Gezellie!
Ik ga zo maar eens douchen, dat is waarschijnlijk onderneming genoeg. Waarschijnlijk ben ik daarna zo uitgeput dat ik gelijk door naar bed kan. Gezellie!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Toet schreef:Omdat mijn vriendinnen saai en degelijk beginnen te worden haha! Nee, het groepje waar ik meestal mee ga stappen is naar een techno feestje wat vanmiddag al begon. Ik hou niet zo van techno (in ieder geval niet voor de hele avond) en ik moest eigenlijk tot 20.00uur werken.
Ik snap het! Ik houd ook niet van techno Volgend weekend beter
Haha, een vroegere vriendin van me begon ook zo ontzettend degelijk te worden, die wilde alleen maar thuis op de bank zitten met een kopje thee! Niks mis mee hoor, maar aan de andere kant vind ik het dan toch net iets minder erg dat ze mij heeft laten zitten
Pompoen
Kowalski- Ratel
Ja zo denk ik ook maar, dinsdag en donderdag ga ik ook weer de stad in maar ik vind zaterdag thuis ook zó suf!
Ach pompoen Trek je het allemaal nog een beetje?
Ach pompoen Trek je het allemaal nog een beetje?
Toet- Lady Post-a-lot
Carra schreef:Ik heb cheesecake, chocolade brownie taart en worteltaart. Morgen nog de hartige hapjes maken. Een vriendin heeft cupcakes en scones gemaakt. En dan kan de high tea los gaan!
Lekkerrrrrrrr! Morgen feest dus, veel plezier alvast!! Spreken nog ff af voor donderdag, misschien ook ff hapje eten in de stad van tevoren?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Oo Toet je hebt het nog beter voor elkaar dan ik! Dinsdag al
Ach het maakt ook eigenlijk niks uit, het is denk ik meer het gevoel... En ik ben altijd zo goed in mezelf in een negatieve spiraal duwen dat ik niet vrolijk word van zulke avonden!
Had ik nu maar een lekkere vent hier op bank! Ik moet het met Bob doen
Ach het maakt ook eigenlijk niks uit, het is denk ik meer het gevoel... En ik ben altijd zo goed in mezelf in een negatieve spiraal duwen dat ik niet vrolijk word van zulke avonden!
Had ik nu maar een lekkere vent hier op bank! Ik moet het met Bob doen
Kowalski- Ratel
Ik zit nu ook 'saai' alleen thuis (sinds 5 minuten).
Hadden vanavond een verjaardag, maar ben sinds woensdag al niet fit en ik mag me nu nog niet ziek melden op het werk ivm de training. Maar even daarvoor kiezen dus. Vriend is wel heen, dus ik heb het rijk alleen. Zo maar even een chickflick opzetten denk ik en daarna lekker naar bed en bijslapen/uitzieken!
Hadden vanavond een verjaardag, maar ben sinds woensdag al niet fit en ik mag me nu nog niet ziek melden op het werk ivm de training. Maar even daarvoor kiezen dus. Vriend is wel heen, dus ik heb het rijk alleen. Zo maar even een chickflick opzetten denk ik en daarna lekker naar bed en bijslapen/uitzieken!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Ik zit nu ook 'saai' alleen thuis (sinds 5 minuten).
Ik wil ook een chickflick Ik hou van Holland is alleen leuk als je het zelf speelt met heel veel drank
Beterschap!
Kowalski- Ratel
Ja Bliss, zin in donderdag! Eten in de stad vind ik gezellig.
Jij gaat morgen naar Songbird festival toch? Jaimi Faulkner!! Ik wilde ook graag, maar ja.. jarig..
Jij gaat morgen naar Songbird festival toch? Jaimi Faulkner!! Ik wilde ook graag, maar ja.. jarig..
Carra- Kletskop
Hier nog iemand die saai thuis zit op zaterdagavond. Net als vorige week trouwens, gaat toch iets niet goed
Pompoen Is het wel fijn om weer thuis te zijn? En red je het allemaal een beetje, heb je genoeg hulp?
Beterschap Arwyn!
Pompoen Is het wel fijn om weer thuis te zijn? En red je het allemaal een beetje, heb je genoeg hulp?
Beterschap Arwyn!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Kowalski schreef:Arwyn schreef:Ik zit nu ook 'saai' alleen thuis (sinds 5 minuten).
Ik wil ook een chickflick Ik hou van Holland is alleen leuk als je het zelf speelt met heel veel drank
Beterschap!
Niks meer in de kast staan?
Denk dat ik zo The Notebook erbij pak, lekker zielig doen
Bedankt trouwens, Esperanza ook!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Saai op het forum?
» Saai hier..