Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)?

+47
Joli86
luisa
Willem
Pien
Bolleke
Lady4
Parisienne
Moira
Zora
Gizmo
Bacio
Ilovethe90s
Siem
MADDIE
xxjojootjexx
Caramba
Caro
SoGood
Pineco
Sam
mzcharlotte
Guusje
Kreeftje
Pancake
JustMeDaan
Shopaholic
LDJ
Angela_1986
Surya
Jasmine
Snoopy
nina
Pommes
Prosecco
Roxi3
tienie31
Peanut
Lejow
Arwyn
Capt'n Zero
Kaboutertje
Ibbeltje
Silver
Sadie_
Bazinga
Rush
Caribbeanlover
51 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)? - Pagina 7 Empty Re: Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)?

Bericht  Willem di 9 jul 2013 - 21:53

CBL, weet jij hoe vaak jij in de afgelopen jaren al een ban verdiende? De opmerking van Jojootje was zeker niet netjes, maar ze heeft het al teruggenomen nadat Tabbert haar er op wees. Lijkt me in deze toch voldoende?
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)? - Pagina 7 Empty Re: Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)?

Bericht  Tabbert di 9 jul 2013 - 21:59

Toen de melding is gemaakt, stond de opmerking er nog. Fijn dat jojootje het inzag, maar het is toch goed dat er even op gelet wordt. Dan hoeven we allemaal niet te bannen. 

Denk dat we nu wel weer ontopic kunnen
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Capt'n Zero di 9 jul 2013 - 22:02

Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)? - Pagina 7 20110116-dr-phil-advice-1-300x250

"This family needs a hero"
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  nina di 9 jul 2013 - 22:06

Carrie schreef:Weet je wat ik nou echt niet snap? Dat jullie hier met zijn allen elke keer op reageren?

Je hebt gelijk, I'm off!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  luisa di 9 jul 2013 - 22:15

Ik vind het wel raar  en kinderachtig dat die schoonouders jullie negeren, juist omdat het kennelijk allemaal een misverstand was. Neemt niet weg dat jullie ook gewoon iets had kunnen zeggen om het uit de wereld te helpen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Joli86 di 9 jul 2013 - 22:18

Rush schreef:Ik vind het heel verantwoordelijk van je schoonvader dat hij met alcohol op niet wil rijden ook al zou het nog mogen.

Helemaal mee eens!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Caribbeanlover di 9 jul 2013 - 22:23

luisa schreef:Ik vind het wel raar  en kinderachtig dat die schoonouders jullie negeren, juist omdat het kennelijk allemaal een misverstand was. Neemt niet weg dat jullie ook gewoon iets had kunnen zeggen om het uit de wereld te helpen.

Kinderachtig is het absoluut zeker van ouders. Wij hadden ook wat kunnen zeggen idd, maar omdat de hele toestand niet door ons kwam vind ik dat niet nodig. Vind het ook wat raar om te zeggen uit mezelf ''eh ja jullie konden niet mee rijden omdat er niks met ons was afgesproken en het achter onze rug om geregeld is'' daar schieten we ook niks mee op natuurlijk. Dat zij ons negeren moeten ze zelf weten, maar dat blijkt maar weer eens hoe zijn dan zijn.

Toen mijn schoonzus vroeg of mijn schoonvader wijn wilde zei hij op een vrij zielige manier ''nee, ik ben met de auto'' ja dat wist iedereen toch al. Doe dan niet zo alsof je zielig bent omdat je niet wilt drinken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast di 9 jul 2013 - 22:43

Zo ga je lekker Jojootje? Goed dat je het inziet, maar jeetje. Zoiets zeg je niet.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover di 9 jul 2013 - 22:45

Dat vind ik ook te ver gaan, zelfs ik heb zoiets nog nooit gezegd. Ik zeg toch ook niet naar mbt haar gewicht.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  JustMeDaan di 9 jul 2013 - 23:16

Dat laatste stuk van je zin slaat anders ook nergens op hoor CBL. Dat kan je ook wel even weg halen, totaal nutteloos om toch iets te noemen waar je haar voor jouw gevoel op kunt terug pakken.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Sadie_ di 9 jul 2013 - 23:17

Caribbeanlover schreef:Dat vind ik ook te ver gaan, zelfs ik heb zoiets nog nooit gezegd. Ik zeg toch ook niet naar mbt haar gewicht.

:nopompom: Dude you just did.
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Bericht  Tabbert di 9 jul 2013 - 23:30

yep yep
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  luisa di 9 jul 2013 - 23:41

Caribbeanlover schreef:
luisa schreef:Ik vind het wel raar  en kinderachtig dat die schoonouders jullie negeren, juist omdat het kennelijk allemaal een misverstand was. Neemt niet weg dat jullie ook gewoon iets had kunnen zeggen om het uit de wereld te helpen.

Kinderachtig is het absoluut zeker van ouders. Wij hadden ook wat kunnen zeggen idd, maar omdat de hele toestand niet door ons kwam vind ik dat niet nodig. Vind het ook wat raar om te zeggen uit mezelf ''eh ja jullie konden niet mee rijden omdat er niks met ons was afgesproken en het achter onze rug om geregeld is'' daar schieten we ook niks mee op natuurlijk. Dat zij ons negeren moeten ze zelf weten, maar dat blijkt maar weer eens hoe zijn dan zijn.

Toen mijn schoonzus vroeg of mijn schoonvader wijn wilde zei hij op een vrij zielige manier ''nee, ik ben met de auto'' ja dat wist iedereen toch al. Doe dan niet zo alsof je zielig bent omdat je niet wilt drinken.

Whahaha, sorry CBL maar ik moet hier eigenlijk erg om lachen. Die feestjes in jouw (schoon)familie lijken me erg gezellig zo. Lekker kinderachtig zo te lezen. 

Maar hebben jullie niet uitgelegd dat het voor jullie niet duidelijk was dat zij mee wouden rijden? Dat is toch niet raar? Gewoon he schoonpa, het was ons niet duidelijk dat jullie mee wouden rijden, vandaar dat wij jullie niet hebben opgehaald. Kleine moeite toch? Dan was het al opgelost. 
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Kerel wo 10 jul 2013 - 0:34

Maar CBL? Zoals Angela al zei op een vorige pagina: je kunt twee dingen doen. Of je gaat ontzettend gelijk blijven hebben naar je gevoel, wat er toe leidt dat er hoe dan ook spanningen blijven bestaan, ofwel je gaat in gesprek en legt uit wat er is gebeurd en hoe jullie dat beleefd hebben. Veel meer smaken zijn er niet. Van het eerste wordt niemand vrolijker volgens mij, van het tweede zal iedereen even last hebben, maar dan is er daarna ook weer gewoon de kans om verder te praten.

En zullen we hier geen oorlogje doen over wie de gemeenste opmerkingen kan maken?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  xxjojootjexx wo 10 jul 2013 - 0:36

Caribbeanlover schreef:Dat vind ik ook te ver gaan, zelfs ik heb zoiets nog nooit gezegd. Ik zeg toch ook niet naar mbt haar gewicht.

Be my guest.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga wo 10 jul 2013 - 0:41

Capt'n Zero schreef:Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)? - Pagina 7 20110116-dr-phil-advice-1-300x250

"This family needs a hero"

Wrong show..

Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)? - Pagina 7 Jerry_springer_poster_by_eternalmaskrose8-d39rnfy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Phileine wo 10 jul 2013 - 0:52

Ik snap het probleem ook niet zo goed. Als je zelf een keer geen zin hebt om te rijden, dan kun je dit toch aangeven en wellicht biedt iemand van de familie dan aan om te rijden. Gewoon open en duidelijk communiceren, dat scheelt al een hele hoop gedoe. En ook niet alles voor de ander invullen, maar gewoon vragen als er dingen onduidelijk zijn voor je. 

De opmerking naar Jojootje slaat trouwens nergens op, want ze is bijna 34 kilo afgevallen! Daar kun je geen nare opmerking over maken en het is ook niet nodig om je te verlagen tot hetzelfde niveau, helemaal niet omdat ze zelf achteraf ook in zag dat het een misplaatste opmerking was.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 10 jul 2013 - 4:32

luisa schreef:
Caribbeanlover schreef:

Whahaha, sorry CBL maar ik moet hier eigenlijk erg om lachen. Die feestjes in jouw (schoon)familie lijken me erg gezellig zo. Lekker kinderachtig zo te lezen. 

Maar hebben jullie niet uitgelegd dat het voor jullie niet duidelijk was dat zij mee wouden rijden? Dat is toch niet raar? Gewoon he schoonpa, het was ons niet duidelijk dat jullie mee wouden rijden, vandaar dat wij jullie niet hebben opgehaald. Kleine moeite toch? Dan was het al opgelost. 

Dat heb ik al meerdere nou gezegd dat toen hij belde mijn man zei dat wij niks hebben doorgekregen of het doorging en dat er niet is gevraagd of wij dat sowieso wel wilde.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 10 jul 2013 - 4:32

Sadie_ schreef:

Ik ben zelf ook dik, dus mij boeit dat niet. We weten dat ook zij niet bepaald de slankste is en dat weet zij ook dondersgoed. Het enige wat ik zei is de waarheid, maar ik kan er ook heel gemeen op ingaan en dat doe ik niet dus dit is heel wat anders.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 10 jul 2013 - 4:35

Phileine schreef:Ik snap het probleem ook niet zo goed. Als je zelf een keer geen zin hebt om te rijden, dan kun je dit toch aangeven en wellicht biedt iemand van de familie dan aan om te rijden. Gewoon open en duidelijk communiceren, dat scheelt al een hele hoop gedoe. En ook niet alles voor de ander invullen, maar gewoon vragen als er dingen onduidelijk zijn voor je. 

De opmerking naar Jojootje slaat trouwens nergens op, want ze is bijna 34 kilo afgevallen! Daar kun je geen nare opmerking over maken en het is ook niet nodig om je te verlagen tot hetzelfde niveau, helemaal niet omdat ze zelf achteraf ook in zag dat het een misplaatste opmerking was.

In dit geval was/is het voor ons ingevuld aangezien iemand anders even had bedacht dat wij hun wel mee zouden nemen.

Vind het heel moedig dat ze is afgevallen, dat lijkt me heel moeilijk, dus dat vind ik knap gedaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 10 jul 2013 - 4:38

*
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Parisienne wo 10 jul 2013 - 4:42

Caribbeanlover schreef:
Sadie_ schreef:

Ik ben zelf ook dik, dus mij boeit dat niet. We weten dat ook zij niet bepaald de slankste is en dat weet zij ook dondersgoed. Het enige wat ik zei is de waarheid, maar ik kan er ook heel gemeen op ingaan en dat doe ik niet dus dit is heel wat anders.
Dit soort uitspraken lees ik in bijna elke post. "Ik, ik, ik, waarheid, ja maar...", stop daar toch eens mee en probéér het eens anders te bekijken. En houd er hier anders over op. Volgens mij is iedereen dit gezeur wel zat.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 10 jul 2013 - 5:56

Ik geloof dat als we blijven reageren, dit topic nog wel tot minimaal volgend jaar kerst doorgaat Wink

Gast
Gast

Bericht  Ilovethe90s wo 10 jul 2013 - 6:45

Lennox schreef:Ik geloof dat als we blijven reageren, dit topic nog wel tot minimaal volgend jaar kerst doorgaat Wink
Dan kunnen we naadloos over naar gourmetten en alle andere kleine probleempjes smile
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Tabbert wo 10 jul 2013 - 7:11

Jaaa! Ik mis toch mijn dagelijkse soap Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: