Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)?
+47
Joli86
luisa
Willem
Pien
Bolleke
Lady4
Parisienne
Moira
Zora
Gizmo
Bacio
Ilovethe90s
Siem
MADDIE
xxjojootjexx
Caramba
Caro
SoGood
Pineco
Sam
mzcharlotte
Guusje
Kreeftje
Pancake
JustMeDaan
Shopaholic
LDJ
Angela_1986
Surya
Jasmine
Snoopy
nina
Pommes
Prosecco
Roxi3
tienie31
Peanut
Lejow
Arwyn
Capt'n Zero
Kaboutertje
Ibbeltje
Silver
Sadie_
Bazinga
Rush
Caribbeanlover
51 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)?
Het. ligt. niet. aan. jullie.Caribbeanlover schreef:Snow White schreef:Bij mij mag iedereen meerijden die redelijk op de route ligt. Juist met familie carpoolen we veel, altijd om en om. Als ik rij drink ik trouwens geen druppel alcohol en ik zou ook niet met iemand meerijden die dat wel heeft gedaan. Dus in dat opzicht snap ik je schoonfamilie wel.
Ik ben blij dat wij in de (schoon)familie wel dingen onderling oplossen en het beste met elkaar voor hebben. Dus als we iets voor mijn (schoon)ouders kunnen betekenen doen we dat gelijk. En andersom ook. Misschien zou je dat ook eens kunnen proberen.
Ik heb nooit gezegd dat zij niet met iemand mee willen rijden die gedronken heeft dus dat weet ik niet.. Overigens toen zijn vader belde had hij alsnog kunnen vragen of wij hun wilde ophalen, maar dat deed hij niet. Het ligt deze keer niet aan ons en diegene die het veroorzaakt heeft komt er lekker makkelijk vanaf.
Zo!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is nou het probleem?
Samengevat begrijp ik hieruit:
- jouw schoonzus had het idee dat jouw schoonouders wel met jullie mee konden rijden
- jouw schoonouders hadden waarschijnlijk aangenomen dat het geregeld was
- jullie gingen er vanuit dat er niks afgesproken was
- schoonouders bellen waar jullie blijven, zij dachten immers dat het geregeld was
- uiteindelijk zijn jullie beide met eigen auto gegaan
- op het bewuste feestje hebben jouw schoonouders jouw genegeerd
- jullie zijn nu kwaad om schoonouders en schoonzus, omdat er helemaal niks geregeld was (volgens jullie)
Is dit nu werkelijk iets om zo moeilijk over te doen? Ze hebben gewoon iets verkeerd begrepen, al dan niet door toedoen van jouw schoonzus. Je kan jouw schoonzus toch gewoon vragen of ze de volgende keer jullie dit zelf wil laten regelen en jouw schoonouders zeggen dat het jullie niet duidelijk was dat het afgesproken was, omdat jullie onderling niets bevestigd hadden.
Dan is het toch klaar? Waarom om zoiets onbenulligs zo vijandig blijven?
- jouw schoonzus had het idee dat jouw schoonouders wel met jullie mee konden rijden
- schoonouders bellen waar jullie blijven, zij dachten immers dat het geregeld was
- jullie zijn nu kwaad om schoonouders en schoonzus, omdat er helemaal niks geregeld was (volgens jullie)
Is dit nu werkelijk iets om zo moeilijk over te doen? Ze hebben gewoon iets verkeerd begrepen, al dan niet door toedoen van jouw schoonzus. Je kan jouw schoonzus toch gewoon vragen of ze de volgende keer jullie dit zelf wil laten regelen en jouw schoonouders zeggen dat het jullie niet duidelijk was dat het afgesproken was, omdat jullie onderling niets bevestigd hadden.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Wat is nou het probleem?
omdat het niet aan hun ligt!
Caro- Ratel
Jasmine schreef:Wat is nou het probleem?
Het is idd een misverstand en de oorzaak van haar, niet van ons. Bovendien werd hier al gezegd dat als men vraagt of ze mee kunnen rijden de kans bestaat dat het niet kan dus ook al zijn ouders het zelf aan ons hadden gevraagd. Ik ben niet kwaad en heb dat ook nergens gezegd, zij lijken eerder kwaad te zijn. Ik vind hun gedrag naar ons toe gewoon kinderachtig.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Oftewel: Het ligt aan iedereen behalve jullie.Caribbeanlover schreef:Jasmine schreef:Wat is nou het probleem?
Het is idd een misverstand en de oorzaak van haar, niet van ons. Bovendien werd hier al gezegd dat als men vraagt of ze mee kunnen rijden de kans bestaat dat het niet kan dus ook al zijn ouders het zelf aan ons hadden gevraagd. Ik ben niet kwaad en heb dat ook nergens gezegd, zij lijken eerder kwaad te zijn. Ik vind hun gedrag naar ons toe gewoon kinderachtig.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Uit de openingspost merk ik op dat jij gewoon niet wilt dat jouw schoonouders met jullie meerijden. Nu ga ik niet alle pagina's teruglezen, maar als het niet ver om is, wat is dan eigenlijk het probleem?
Oke, niet fijn dat het niet even doorgecommuniceerd wordt. En je kan dan wel zeggen dat "toen hij jullie belde waar jullie bleven hij ook niet vroeg of jullie hen alsnog kwamen halen", maar je kan dat toch ook nog zelf voorstellen? Kijk als je al onderweg was/al op de locatie was, zou ik het zelf ook niet meer in mijn hoofd halen om dan te vragen of iemand nog even mij komen ophalen. Misschien moet je toch eens bedenken dat dit niet enkel aan andere ligt, want volgens mij heb je sowieso geen zin dat ze meerijden.
Oke, niet fijn dat het niet even doorgecommuniceerd wordt. En je kan dan wel zeggen dat "toen hij jullie belde waar jullie bleven hij ook niet vroeg of jullie hen alsnog kwamen halen", maar je kan dat toch ook nog zelf voorstellen? Kijk als je al onderweg was/al op de locatie was, zou ik het zelf ook niet meer in mijn hoofd halen om dan te vragen of iemand nog even mij komen ophalen. Misschien moet je toch eens bedenken dat dit niet enkel aan andere ligt, want volgens mij heb je sowieso geen zin dat ze meerijden.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
En wat is er erg aan een keer sorry zeggen ook al is het niet jou fout. Kan me voorstellen dat ze niet heel vrolijk tegen jullie deden. Denk dat de gemiddelde persoon zou reageren met sorry zo hadden wij het niet begrepen maar aangezien we nog niet weg zijn komen we er zo aan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Caribbeanlover schreef:Lady4 schreef:Ik, en ook mijn omgeving, ben daar erg makkelijk in. Verjaardagen zijn vaak buiten de stad, waardoor ik de meeste reistijd heb. Dan vind ik het geen enkel probleem om anderen op te pikken, zodat zij wel een borreltje kunnen drinken. En daar ga ik echt geen geld voor vragen, ik zou me doodgeneren. Ik moet die rit toch maken, dan liever gezellig met anderen die er ook ook nog wat aan hebben.
Ik heb het toch niet over geld vragen.
Beide keren had hij betaald en dus vind ik het om die reden niet erg.
Waar heb je het dan wel over?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Serieus, als ik jouw reactie lees CBL dan krijg ik ontzettend de neiging om heel hard te gaan schreeuwen in de hoop dat het eens tot je doordringt wat wij bedoelen. Maar ja, dat heeft geen zin want je hoort me toch niet en al zou je me wél horen dan vrees ik dat het nóg niet tot je doordringt...
We zijn het er nu overeens dat er miscommunicatie is geweest tussen je man, jou, je schoonouders en je schoonzus, toch? Je schoonzus heeft, inderdaad je hebt gelijk CBL, die miscommunicatie veroorzaakt. Al vind ik dat je zelf ook een verantwoordelijkheid hebt om dingen helder te krijgen, maar ik kan me voorstellen hoe dit is gegaan en dat beide partijen iets anders hebben geinterpreteerd uit de tekst van je schoonzus. Kan gebeuren! Bij iedereen!
Maar nu heb je twee opties:
1. Je denkt bij jezelf 'Foutje, kan gebeuren, helaas, volgende keer zien we wel weer!' en hebt het er niet meer over (niet hier, niet met je man, niet met je schoonouders, niet me je schoonzus), klaar! En gaat gewoon verder op de manier zoals jullie altijd doen.
2. Je gaat het gesprek met zowel je schoonouders als je schoonzus aan. Niet om iemand de schuld te geven, niet om met je vingertje te wijzen 'zij hebben het verkeerd gedaan en niet wij', je bent tenslotte Calimero niet. Maar om aan te geven dat jullie het vervelend vinden dat er miscommunicatie was en jullie daardoor genegeerd werden op het feest. Waarschijnlijk denkt jouw schoonzus namelijk dat zij zowel naar haar ouders als naar jullie toe duidelijk is geweest. En denken jouw schoonouders dat hun dochter duidelijke afspraken met jullie heeft gemaakt en zaten zij daarom op jullie te wachten. Dat is dan ook compleet logisch! Als jij dus niet uitlegt dat hier sprake is van miscommunicatie dan weten die beste mensen dat ook niet en snappen ze ook niet wat ze fout hebben gedaan. Je zult je schoonzus dat dus wel moeten vertellen en dan kun je je schoonouders ook uitleggen waarom het mis is gelopen en dat jullie daar in dit geval niets aan konden doen omdat je schoonzus niet helemaal helder was naar jullie toe.
En begin dan niet met dat je schoonzus dat zelf maar moet snappen want dat doet ze blijkbaar niet dus moet je haar daar op wijzen. Er zijn ook dingen die jij niet begrijpt, dingen die ik niet begrijp en dan vind ik het fijn als mensen het zeggen wanneer ik iets 'fout' heb gedaan.
En laat het na dat gesprek dan ook LOS!
Dus, kies één van de twee opties en laat het daarna gaan! Zó ontzettend zonde van je tijd en energie inderdaad, écht, het leven is véél en véél te kort voor zulke onbenulligheden. Want, laten we eerlijk zijn, het is totaal niet de moeite van een ruzie waard!
We zijn het er nu overeens dat er miscommunicatie is geweest tussen je man, jou, je schoonouders en je schoonzus, toch? Je schoonzus heeft, inderdaad je hebt gelijk CBL, die miscommunicatie veroorzaakt. Al vind ik dat je zelf ook een verantwoordelijkheid hebt om dingen helder te krijgen, maar ik kan me voorstellen hoe dit is gegaan en dat beide partijen iets anders hebben geinterpreteerd uit de tekst van je schoonzus. Kan gebeuren! Bij iedereen!
1. Je denkt bij jezelf 'Foutje, kan gebeuren, helaas, volgende keer zien we wel weer!' en hebt het er niet meer over (niet hier, niet met je man, niet met je schoonouders, niet me je schoonzus), klaar! En gaat gewoon verder op de manier zoals jullie altijd doen.
2. Je gaat het gesprek met zowel je schoonouders als je schoonzus aan. Niet om iemand de schuld te geven, niet om met je vingertje te wijzen 'zij hebben het verkeerd gedaan en niet wij', je bent tenslotte Calimero niet. Maar om aan te geven dat jullie het vervelend vinden dat er miscommunicatie was en jullie daardoor genegeerd werden op het feest. Waarschijnlijk denkt jouw schoonzus namelijk dat zij zowel naar haar ouders als naar jullie toe duidelijk is geweest. En denken jouw schoonouders dat hun dochter duidelijke afspraken met jullie heeft gemaakt en zaten zij daarom op jullie te wachten. Dat is dan ook compleet logisch! Als jij dus niet uitlegt dat hier sprake is van miscommunicatie dan weten die beste mensen dat ook niet en snappen ze ook niet wat ze fout hebben gedaan. Je zult je schoonzus dat dus wel moeten vertellen en dan kun je je schoonouders ook uitleggen waarom het mis is gelopen en dat jullie daar in dit geval niets aan konden doen omdat je schoonzus niet helemaal helder was naar jullie toe.
En begin dan niet met dat je schoonzus dat zelf maar moet snappen want dat doet ze blijkbaar niet dus moet je haar daar op wijzen. Er zijn ook dingen die jij niet begrijpt, dingen die ik niet begrijp en dan vind ik het fijn als mensen het zeggen wanneer ik iets 'fout' heb gedaan.
Dus, kies één van de twee opties en laat het daarna gaan! Zó ontzettend zonde van je tijd en energie inderdaad, écht, het leven is véél en véél te kort voor zulke onbenulligheden. Want, laten we eerlijk zijn, het is totaal niet de moeite van een ruzie waard!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Tabbert schreef:Uit de openingspost merk ik op dat jij gewoon niet wilt dat jouw schoonouders met jullie meerijden. Nu ga ik niet alle pagina's teruglezen, maar als het niet ver om is, wat is dan eigenlijk het probleem?
Ik zeg niet dat ik het nooit wil dus vind het raar hoe jij daarbij komt en ze zijn al een aantal keren mee gereden dus.
Caribbeanlover- Ratel
Minx schreef:En wat is er erg aan een keer sorry zeggen ook al is het niet jou fout. Kan me voorstellen dat ze niet heel vrolijk tegen jullie deden. Denk dat de gemiddelde persoon zou reageren met sorry zo hadden wij het niet begrepen maar aangezien we nog niet weg zijn komen we er zo aan.
Waarom moeten wij in godsnaam sorry zeggen dat slaat echt nergens op!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Tabbert schreef:Uit de openingspost merk ik op dat jij gewoon niet wilt dat jouw schoonouders met jullie meerijden. Nu ga ik niet alle pagina's teruglezen, maar als het niet ver om is, wat is dan eigenlijk het probleem?
Ik zeg niet dat ik het nooit wil dus vind het raar hoe jij daarbij komt en ze zijn al een aantal keren mee gereden dus.
CBL... asjeblieft, neem de andere tips ook eens ter harte: óf laat het gaan, óf besprek het met de mensen die ertoe doen. In dit geval: je schoonfamilie.
Want in alle ernst, wat wil je nog verder met dit topic? Wil je je gelijk halen, wil je tips, wat wil je? Ik wil je echt oprecht helpen als ik het gevoel heb dat ik dat kan, maar ik weet echt niet meer wat je nu met dit topic wil. je dénkt zelf gelijk te hebben, is je goed recht, maar denk ook eens aan de verdere relaties met je schoonfamilie. En of dit gedrag daar gewoon structureel en constructief bij helpt die beter te krijgen (mocht je dat al willen).
Caro- Ratel
Ik ben nou eenmaal zo iemand die het er lang over kan hebben, ook als het er een tijd niet over gesproken is kan ik er rustig na 2 mnd oid het er nog over hebben. Ik wil en hoef mijn gelijk niet te krijgen dat zeg ik ook niet. Ik weet heus wel dat ik niet altijd gelijk heb, maar vind dat in dit geval toch echt wel.
Zijn zus had er nooit vanuit moeten gaan dat ze mee konden rijden en zij zelf ook niet.
Die tips zijn idd aardig bedoeld, maar als ik het niet nodig vind om het er met hun over te hebben houdt het op he. Bovendien zijn wij hun totaal geen verklaring schuldig en vind zelfs mijn man dat ze het uit moeten zoeken!
Zijn zus had er nooit vanuit moeten gaan dat ze mee konden rijden en zij zelf ook niet.
Die tips zijn idd aardig bedoeld, maar als ik het niet nodig vind om het er met hun over te hebben houdt het op he. Bovendien zijn wij hun totaal geen verklaring schuldig en vind zelfs mijn man dat ze het uit moeten zoeken!
Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 9 jul 2013 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Lady4 schreef:Caribbeanlover schreef:Lady4 schreef:Ik, en ook mijn omgeving, ben daar erg makkelijk in. Verjaardagen zijn vaak buiten de stad, waardoor ik de meeste reistijd heb. Dan vind ik het geen enkel probleem om anderen op te pikken, zodat zij wel een borreltje kunnen drinken. En daar ga ik echt geen geld voor vragen, ik zou me doodgeneren. Ik moet die rit toch maken, dan liever gezellig met anderen die er ook ook nog wat aan hebben.
Ik heb het toch niet over geld vragen.
Beide keren had hij betaald en dus vind ik het om die reden niet erg.
Waar heb je het dan wel over?
Volgens mij had ik dat al gezegd, maar kan het niet terug vinden. Ik bedoelde dat hij beide keren het eten had betaald toen aangezien hij ons allemaal mee uit eten nam vind ik dat wat anders.
Caribbeanlover- Ratel
Parisienne schreef:Als dit je echt zo dwars zit, práát er dan over. Laat hen weten dat jullie ermee zitten. Zij zijn zich vast van geen kwaad bewust. Zolang er niet over gepraat wordt, zal dit altijd zo blijven en verandert er nooit iets. Ik vind dan op den duur dat jij ten onrechte hier maar telkens zit te klagen over je schoonmoeder (en anderen). Want er gaat iets mis bij jullie familie wat betreft communicatie. Werk daaraan of laat het gaan.Caribbeanlover schreef:Lennox schreef:Laat ze het dan ook lekker uitzoeken, zoals je man zegt, en maak je niet zo druk. Schouders ophalen en niet meer over nadenken.
Je hebt gelijk, maar ik ben het meer dan zat dat anderen maar bepalen dat wij iets kunnen doen.
Qua communicatie is het niet onze schuld zoals ik al meerdere keren zei.
Caribbeanlover- Ratel
Wat is eigenlijk de reden dat je dit topic hebt geopend?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Weet je wat ik nou echt niet snap? Dat jullie hier met zijn allen elke keer op reageren?
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Serieus, als ik jouw reactie lees CBL dan krijg ik ontzettend de neiging om heel hard te gaan schreeuwen in de hoop dat het eens tot je doordringt wat wij bedoelen. Maar ja, dat heeft geen zin want je hoort me toch niet en al zou je me wél horen dan vrees ik dat het nóg niet tot je doordringt...
In dit geval vind ik dat mijn man en ik niet verantwoordelijk ervoor zijn. Het is idd een verkeerde communicatie veroorzaakt door een ander. Zij had er nooit, maar dan ook nooit vanuit mogen gaan dat wij het goed vonden en ik vind ook niet dat zij het recht heeft om dat achter onze rug om te regelen zonder ook maar even de moeite te nemen om te vragen of wij dat wel willen. Het was immers een kleine moeite geweest om het aan ons te vragen. Er vervolgens dat lacherig over te doen en het weg te wuiven daar ben ik al helemaal niet van gediend. Mijn man heeft er wel wat van gezegd,maar volgens mij drong het niet bepaald door, zo zag het eruit iig. Ik ga het denk ik nog wel even zeggen gewoon voor de duidelijkheid en er dan ook zeker bij zeggen dat hun ouders ons erop aan kijken, iets wat niet onze fout was en ons vervolgens negeerde wat haar schuld was.
Ook zouden mijn schoonouders niet moeten denken dat mijn schoonzus duidelijk met ons had afgesproken. Niet denken, maar doen zeg ik dan altijd. Dan nog was er ook geen tijd afgesproken dus daarover hadden zijn ouders al tig keer kunnen bellen. Ik begrijp dan ook niet dat zij niet snappen dat het een beetje vreemd is dat hun dochter dat geregeld heeft en dat ze het net zo goed zelf hadden kunnen vragen.
Wij gaan mijn schoonouders zeker niet uitleggen hoe en waarom het is misgelopen. Mijn man had toen zijn vader belde waar wij bleven al gezegd dat zijn zus achter onze rug dit ''geregeld'' had en dat het voor ons niet duidelijk was. Dat mijn schoonvader dat dan misschien niet snapt is niet mijn probleem, maar een gemiddeld mens kan zelf wel bedenken hoe het zit.
Er is geen ruzie overigens.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Tabbert schreef:Uit de openingspost merk ik op dat jij gewoon niet wilt dat jouw schoonouders met jullie meerijden. Nu ga ik niet alle pagina's teruglezen, maar als het niet ver om is, wat is dan eigenlijk het probleem?
Ik heb ook niet gezegd dat jij dat gezegd heb. Dat gevoel krijg ik uit je post. Je lijkt niet echt blij te zijn als ze wel meerijden. En hoe jij denkt over je schoonfamilie is dat misschien niet eens raar hoe ik daarbij (dat gevoel) kom dan.
Verder denk ik dat het zeker goed is dat je alsnog je ongenoegen over de verlopen situatie uitspreekt. Het zit je blijkbaar toch nog dwars, anders zou je geen topic openen. Dan lijkt mij het inderdaad beter om daar eens wat van te zeggen.
Tabbert- Prater
Carrie schreef:Weet je wat ik nou echt niet snap? Dat jullie hier met zijn allen elke keer op reageren?
Caribbeanlover- Ratel
Carrie schreef:Weet je wat ik nou echt niet snap? Dat jullie hier met zijn allen elke keer op reageren?
eens!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
*weg*
Tabbert heeft gelijk...
Tabbert heeft gelijk...
Laatst aangepast door xxjojootjexx op di 9 jul 2013 - 21:50; in totaal 1 keer bewerkt
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Auw jojootje, dat vind ik persoonlijk iets te ver gaan zo'n opmerking.
Edit: fijn dat je het ook ziet naderhand.
Edit: fijn dat je het ook ziet naderhand.
Laatst aangepast door Tabbert op di 9 jul 2013 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt
Tabbert- Prater
Tabbert schreef:Caribbeanlover schreef:Tabbert schreef:Uit de openingspost merk ik op dat jij gewoon niet wilt dat jouw schoonouders met jullie meerijden. Nu ga ik niet alle pagina's teruglezen, maar als het niet ver om is, wat is dan eigenlijk het probleem?
Ik heb ook niet gezegd dat jij dat gezegd heb. Dat gevoel krijg ik uit je post. Je lijkt niet echt blij te zijn als ze wel meerijden. En hoe jij denkt over je schoonfamilie is dat misschien niet eens raar hoe ik daarbij (dat gevoel) kom dan.
Verder denk ik dat het zeker goed is dat je alsnog je ongenoegen over de verlopen situatie uitspreekt. Het zit je blijkbaar toch nog dwars, anders zou je geen topic openen. Dan lijkt mij het inderdaad beter om daar eens wat van te zeggen.
Ik heb er opzich geen problemen mee als het op een normale manier wordt geregeld/gevraagd dus zeker nu zoals nu is gebeurd ook al zijn ze niet mee gereden. Punt is ook dat mijn man blijkbaar alleen goed is om dingen te doen voor hun als het hun uitkomt zoals ze voorgaande jaren te brengen naar de opstapplaats vanwaar hun bus vertrekt op vakantie en ze daar ook op te halen (overigens is dat sinds een tijdje niet meer zo) en ze vragen of hij wil stofzuigen als zij op vakantie zijn en dan gaan ze niet 1x per jaar, nee 4x. Dat omdat zij zelf de keuze hebben gemaakt om katten te nemen en vervolgens kan een ander doodleuk komen stofzuigen als zij notabene weg zijn! Overigens is dat sinds een tijdje gelukkig ook opgehouden.
Laatst ook met Vaderdag, ik had al geen zin om mee te gaan, maar had toch ja gezegd voor mijn man. Ze wisten hoe laat we kwamen, komen we aan gereden loopt mijn schoonvader een stukje van hun huis te wandelen met zijn kleinkids. Toen dacht ik echt ''je wist wanneer wij kwamen voor jou ook nog eens en dan ga je weg''. Hij was zeker 45 min. weg en tja dan we zouden hooguit een uurtje blijven en hebben dat ook gedaan. Dat hij ons van dat uurtje amper heeft gezien is dan niet mijn probleem. Vervolgens verwachten zij dan wel mee te kunnen rijden, tja zo werkt dat niet he.
Caribbeanlover- Ratel
xxjojootjexx schreef:Ik snap inmiddels wel waarom je man je een keer geslagen heeft.. Hij probeerde die gigantische plaat met beton weg te slaan.
Ik denk dat jij even een ban nodig hebt................even een melding ervan maken.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!
» Rijden jullie wel eens te hard?
» Hoelang laten jullie jullie kindjes huilen?
» Zijn er hier mensen met ADD?
» Erfelijke ziekte bij jullie in de familie?
» Rijden jullie wel eens te hard?
» Hoelang laten jullie jullie kindjes huilen?
» Zijn er hier mensen met ADD?
» Erfelijke ziekte bij jullie in de familie?
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: