Rijden jullie wel eens te hard?
+38
Zeester
Sweety
Vanillivi
Kqip
Silver
Rumble
Caramba
Mint
Serena
Moezie
VeryCherry
Jerry
Blond
Lotus
Arwyn
Gizmo
blondje1313
mzcharlotte
Error
SoezieQ
Lady4
Suus
Laquisia
Roxi3
M-G
Happy
Joli86
Rouxxxe
Chocolate Cookie
Winegum
Mizz_S
SparklingEyes
Lejow
Angela_1986
Try
silly-one
Zwoesj
Lynn_
42 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Dit na aanleiding omdat vanacht een kennis van mijn vriend zich dood heeft gereden tegen een boom....oorzaak veel te hard rijden, waarschijnlijk door onbekende oorzaak van de weg gevlogen. Deze jongen was 20 jaar! Brrr ik heb kippenvel. Ik rij ook wel eens te hard, maar hooguit 10 km. In het verleden ook eens een zwaar auto ongeluk gehad waar ik heel goed vanaf gekomen ben, maar sindsdien rij ik best netjes vooral op de snelweg.
Dit na aanleiding omdat vanacht een kennis van mijn vriend zich dood heeft gereden tegen een boom....oorzaak veel te hard rijden, waarschijnlijk door onbekende oorzaak van de weg gevlogen. Deze jongen was 20 jaar! Brrr ik heb kippenvel. Ik rij ook wel eens te hard, maar hooguit 10 km. In het verleden ook eens een zwaar auto ongeluk gehad waar ik heel goed vanaf gekomen ben, maar sindsdien rij ik best netjes vooral op de snelweg.
Gast- Gast
Re: Rijden jullie wel eens te hard?
Nooit heel erg te hard. Soms rond de 10 km te hard. Heel soms 15 maar dat is echt zelden.
Gast- Gast
Ja, ik rijd wel eens te hard. Dan heb ik het over 10 tot 20 km te hard. Ik rijd in het dorp/de stad en op drukke plaatsen nooit te hard. Als ik te hard rijd is het voornamelijk op de snelweg.
Ik heb onlangs een slipcursus gehad en je staat er echt van versteld hoeveel meter je al langer nodig hebt als je een beetje te hard rijdt!
Ik heb onlangs een slipcursus gehad en je staat er echt van versteld hoeveel meter je al langer nodig hebt als je een beetje te hard rijdt!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ja, standaard eigenlijk 10km. te hard en soms 20km. ligt er maar net aan waar ik rij..
Gast- Gast
Ik zit ook op de 10 a 20 km te hard. Ligt er heel erg aan waar ik rij en of ik de situaties ken
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, maar niet extreem te hard. Mijn ex reed op de snelweg standaard te hard. Zeker ook op het moment dat hij zijn radar aan had staan. Ik voelde mij nooit helemaal prettig daarbij. Maar 130-140 rijden op de snelweg als het kan, dat doe ik soms wel. Maar vaak vind ik te hard rijden zinloos en zonde van het geld/benzine.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
+1Lynn_ schreef:Ja, ik rijd wel eens te hard. Dan heb ik het over 10 tot 20 km te hard. Ik rijd in het dorp/de stad en op drukke plaatsen nooit te hard. Als ik te hard rijd is het voornamelijk op de snelweg.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Zwoesj schreef:Ik zit ook op de 10 a 20 km te hard. Ligt er heel erg aan waar ik rij en of ik de situaties ken
+ 1
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Ja wel een beetje, maar dat gaat dan om maximaal 20 km. 50 wegen kun je vaak 60 rijden, en op de snelweg 120 kun je gemakkelijk 140 rijden, als het rustig en te overzien is uiteraard.
Gast- Gast
Mijn ex heeft zich ook doodgereden... tegen een lantaarnpaal. En dat terwijl 2 jaar daarvoor een andere vriend uit de groep was verongelukt. Even checken hoe hard zijn nieuwe auto kon. Alle gasten beweerden nooit meer te hard en roekeloos te rijden, en kijk wat er twee jaar later gebeurde.
Hij had waarschijnlijk een lekke band, en in combinatie met veel te hard rijden, een bocht en waarschijnlijk aandacht er even niet bij is het hem fataal geworden...
Ik rij bijna niet te hard. Op de snelweg hoogstens 10 km (125 / 130) harder moet je met mijn clio ook echt niet willen...
Toen we 2 jaar geleden naar Italie gingen in een citroen Xantia heb ik in Duitsland wel een stuk harder gereden
Hij had waarschijnlijk een lekke band, en in combinatie met veel te hard rijden, een bocht en waarschijnlijk aandacht er even niet bij is het hem fataal geworden...
Ik rij bijna niet te hard. Op de snelweg hoogstens 10 km (125 / 130) harder moet je met mijn clio ook echt niet willen...
Toen we 2 jaar geleden naar Italie gingen in een citroen Xantia heb ik in Duitsland wel een stuk harder gereden
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier zijn veel mooie boerenweggetjes.. Nieuw asfalt, geen bochten, alleen maar rechtoe rechtaan.. Daar ga ik soms wel eens even racen
Gast- Gast
Ik snap niet waarom je standaard te hard zou rijden. Misschien ben ik zo'n braaf burgertrutje, maar ik hou me aan de snelheid. Die is niet voor niets opgelegd en natuurlijk heb ik ook wel eens zoiets van jemig waarom mag ik hier nou maar .... k/u maar goed..
Dus nee... ik rij niet standaard harder dan toegestaan. Hooguit bij inhalen en daarna laat ik me weer terug zakken, maar dat is vrijwel nooit meer dan 5 km per uur of zo..
Dus nee... ik rij niet standaard harder dan toegestaan. Hooguit bij inhalen en daarna laat ik me weer terug zakken, maar dat is vrijwel nooit meer dan 5 km per uur of zo..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik rijd niet vaak te hard. Er is hier alleen een weg waar je 50 mag en waar het dan net lijkt of je kruipt, daar rijd ik vaak wel 60 ofzo. Maar als ik al te hard rijd dan niet meer dan 10 km te hard (of ik moet het niet doorhebben natuurlijk...).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
_Donnaa schreef:Hier zijn veel mooie boerenweggetjes.. Nieuw asfalt, geen bochten, alleen maar rechtoe rechtaan.. Daar ga ik soms wel eens even racen
Hier ook, dat zeiden die agenten toen der tijd ook. In het Westland rijden veel meer jongeren zich dood dan bijv in Rotterdam of Den Haag, omdat er veel van die eindeloze wegen zijn, rechttoe rechtaan, soms geen huis in de buurt enz... In tegenstelling tot de binnenstad van Den Haag, waar je om de kilometer een stoplicht heb je staan en je dus gewoon niet hard kán rijden.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik rij niet standaard te hard, maar ik rij zo nu en dan wel te hard ja. Op de snelweg rij ik vaak net 125, 105 e.d. met de cruisecontrol, omdat je toch nooit exact de kilometers rijdt die je op je dashboard ziet staan. Mijn vriend rijdt wel altijd te hard, gerust ook 20 km te hard op de snelweg, maar daar ben ik niet blij mee.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
k rij meestal wel standaard ietsje te hard. Maar op 1 punt waar je 50 mag staat een laserflitskast, dus daar ben ik dan infeite even heel erg scheinheilig en rij ik braaf 50.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
_Donnaa schreef:Hier zijn veel mooie boerenweggetjes.. Nieuw asfalt, geen bochten, alleen maar rechtoe rechtaan.. Daar ga ik soms wel eens even racen
De weg waar deze jongen zich dood reedt was ook een rechte weg alleen stonden er veel bomen langs de kant van de weg. Op tv Limburg lieten ze het wrak zien. Damn de auto was helemaal dubbel gevouwen.
Gast- Gast
Ja, dan blijft er niks van de auto (en jezelf) over inderdaad..Cimic schreef:De weg waar deze jongen zich dood reedt was ook een rechte weg alleen stonden er veel bomen langs de kant van de weg. Op tv Limburg lieten ze het wrak zien. Damn de auto was helemaal dubbel gevouwen._Donnaa schreef:Hier zijn veel mooie boerenweggetjes.. Nieuw asfalt, geen bochten, alleen maar rechtoe rechtaan.. Daar ga ik soms wel eens even racen
Gast- Gast
Duitsland is echt het walhalla, daar rij ik wel standaard rond de 160 km pu..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Ik rijd meestal wel wat harder ja, meestal 5 km en maximaal 10 km te hard. Maar eigenlijk alleen op plekken waar ik b.v maximaal 100 mag. Harder dan 120 ga ik nooit.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik rij vaak wel te hard.. Meestal 10 tot 20 km... Vaak is het ook onbewust..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Eigenlijk bijna altijd..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Waar ik de wegen ken, eigenlijk altijd
Op onbekende wegen niet, daar wil ik nog weleens iets langzamer rijden dan de max. snelheid.
Binnen de bebouwde rijd ik vaak 10 km per uur te hard. (behalve in woonwijken)
Op de snelweg rijd ik eigenlijk altijd 140 en met de auto van mijn ouders vaak 150 / 160.
Op 100 km wegen rijd ik 120, max. 130 en provincionale wegen max. 100.
Ik ben nou eenmaal een snelheidsduiveltje.
Op onbekende wegen niet, daar wil ik nog weleens iets langzamer rijden dan de max. snelheid.
Binnen de bebouwde rijd ik vaak 10 km per uur te hard. (behalve in woonwijken)
Op de snelweg rijd ik eigenlijk altijd 140 en met de auto van mijn ouders vaak 150 / 160.
Op 100 km wegen rijd ik 120, max. 130 en provincionale wegen max. 100.
Ik ben nou eenmaal een snelheidsduiveltje.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Zwoesj schreef:Duitsland is echt het walhalla, daar rij ik wel standaard rond de 160 km pu..
Ja idd maar al rij je daar blijkschade je bent sowieso niet verzekerd, nou dat risico neem ik niet meer hoor! Maar ik moet toegeven lijkt me echt gaaf om het een keertje met de motor te doen
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zijn jullie met mensen mee laten rijden (familie ed)?
» Hebben jullie dat ook wel eens?
» Hebben jullie dat ook wel eens....
» hebben jullie wel eens....
» n.a.v. Zijn jullie wel eens opgelicht?
» Hebben jullie dat ook wel eens?
» Hebben jullie dat ook wel eens....
» hebben jullie wel eens....
» n.a.v. Zijn jullie wel eens opgelicht?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: