Je kind aan een vreemde geven..
+51
M-G
Surya
ekjir@M
Flip Fluitketel
Ella
Filoria
Joli86
Laurientje
Zonneschijn
smooch
Shopaholic
PiP
Pink!
June
Elliot
SDL
Happydobby
Teddyaapje
SarahKey
Vixen
Parel
Bolleke
Lonely Goatherd
Moon
Snoes
Sylvana
Razz
Luce
rapa nui
Aimee
Darius
Shy
Caroow
Carmen_
Lenthe
Susan
Coco
Blue flower
Steep
Flower_L
Liadan
Pitufo
MADDIE
studiebol
Floor
Tania
Manderijn
Jelin
Puggle
NoMercy
Printje
55 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Je kind aan een vreemde geven..
.
Laatst aangepast door ekjir@M op zo 21 jul 2013 - 18:00; in totaal 1 keer bewerkt
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Bolleke schreef:Nee dat zou ik nooit gedaan hebben. Dan maar ophouden, of hannessen bij de toiletten, maar bij een vreemde parkeren, nee.
Toen Christian kleiner was waren we in het bos, en hij liep achter op een recht stuk dus ik kon hem goed zien, en hij wilde niet komen. Toen kwam er een meneer aan die pakte zijn handje en bracht hem naar me toe, ik heb toen tegen die man gezegd dat ik het heel aardig vond maar dat ik dat toch liever niet had. Ik wil niet dat mijn kind leert dat alle "lieve" mensen te vertrouwen zijn. En dat hij dus met alle mensen aan de hand mee loopt, die man begreep het heel goed en had er zo nog niet over na gedacht.
Maar wat moet je kind dan doen als hij je een keer kwijt raakt?
Ik had het niet gedaan, maar meer omdat ik het niet leuk vind voor mijn kind om het zomaar bij een vreemde achter te laten.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
ekjir@M schreef:
Wij zijn beide zo opgevoed en onze kinderen zijn niet anders gewend. Ze weten dat mama of papa altijd terug komt en zijn niet eenkennig of verlegen.
Mijn kinderen ook niet, maar niet iedereen heeft het beste met kinderen voor, al zou je dat misschien niet verwachten.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Aangezien ik maar één zoontje heb zeg ik nee maar ik weet niet wat ik zou doen met 2 kinderen. Als het goed voelt: waarom niet maar misschien dat ik ook wel "moeilijk"ga doen met 2 kinderen op het toilet, misschien dat ik het ook wel zou doen (ik weet het gewoon echt niet omdat ik er geen ervaring mee heb). Als jij je er goed bij voelt kan ik mij wel indenken dat je het wel zou doen *
(wij wonen echt in zo'n ons kent ons dorp, dus dat maakt het misschien wel makkelijker om het wel te doen...)
(wij wonen echt in zo'n ons kent ons dorp, dus dat maakt het misschien wel makkelijker om het wel te doen...)
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
In de situatie die jij schetst had ik het ook zo gedaan.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben daar veel te panisch voor, loop al 10 keer te waarschuwen als we over straat gaan dat hij mijn hand vast moet houden e.d. Dus nee ik had het niet gedaan denk ik.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Idd, stel iemand neemt je kind wel mee. Tja papa en mama willen wel terug komen maar als het kind er dan niet meer is. Ook al zijn ze niet eenkennig, het kan je wel overkomen.Luce schreef:ekjir@M schreef:
Wij zijn beide zo opgevoed en onze kinderen zijn niet anders gewend. Ze weten dat mama of papa altijd terug komt en zijn niet eenkennig of verlegen.
Mijn kinderen ook niet, maar niet iedereen heeft het beste met kinderen voor, al zou je dat misschien niet verwachten.
Nee, ik doe dat niet.
Ik laat de buggy nog niet eens een stukje verderop staan om ergens in een kledingrek te snuffelen.
Maar goed, ik ben denk ik wel vrij extreem in dat soort dingen. Ik vertrouw wat dat betreft weinig tot geen mensen (meer).
Ik laat de buggy nog niet eens een stukje verderop staan om ergens in een kledingrek te snuffelen.
Maar goed, ik ben denk ik wel vrij extreem in dat soort dingen. Ik vertrouw wat dat betreft weinig tot geen mensen (meer).
Gast- Gast
Sybella schreef:Nee, ik doe dat niet.
Ik ook hoor. Ben echt paranoia als het dat aangaat, moet er niet aan denken dat mn zoon wat overkomt. Mijn man is net zo erg.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou dat echt niet zo snel doen, maar het hangt misschien ook wel van de situatie af.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemde die foto's maakt van je kind?
» Je kind uit handen geven
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?
» vreemde actie
» Je kind uit handen geven
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?
» vreemde actie
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: