Je kind aan een vreemde geven..
+51
M-G
Surya
ekjir@M
Flip Fluitketel
Ella
Filoria
Joli86
Laurientje
Zonneschijn
smooch
Shopaholic
PiP
Pink!
June
Elliot
SDL
Happydobby
Teddyaapje
SarahKey
Vixen
Parel
Bolleke
Lonely Goatherd
Moon
Snoes
Sylvana
Razz
Luce
rapa nui
Aimee
Darius
Shy
Caroow
Carmen_
Lenthe
Susan
Coco
Blue flower
Steep
Flower_L
Liadan
Pitufo
MADDIE
studiebol
Floor
Tania
Manderijn
Jelin
Puggle
NoMercy
Printje
55 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Je kind aan een vreemde geven..
Printje schreef:Ik vind sommige reacties ook weer wat overdreven. Ik vind het echt niet zo mega iets. Het is toch erg als je niemand meer vertrouwd.
Maar je vraagt toch naar de mening van anderen? Zo gek is het dan toch niet dat andere moeders het anders zouden hebben aangepakt?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ga ook altijd naar de invalide toilet als dat kan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Carmen_ schreef:Daar is zo'n toilet dan weer niet voor. Ronduit asociaal dat je dat doet. Invaliden moet zsm naar een toilet kunnen omdat de meesten hun urine amper op kunnen houden.Tania schreef:Nee dat zou ik ook niet doen. Ik was van de week ook alleen met M. bij de winkels en dan ga ik naar de invalide wc zodat ze mee kan. De toiletmevrouw wil dat eigenlijk niet want je moet je kind bij haar laten en dan naar de gewone wc dus ik zeg altijd dat ik haar wil verschonen dat is in de invalide wc en dan ga ik daar gewoon plassen.
Ondanks ik geen kinderen heb zijn er wel meer manieren om zicht op beide kinderen te houden. Deur openhouden bijvoorbeeld.
Hmm toch apart dan dat mijn bewoners op de groep waar ik werk en een zeer ernstige verstandelijke beperking hebben en sommige een lichamelijke handicap dat echt wel prima kunnen. Ga ff een doelgroep over 1 kam scheren waar je verstand van hebt ok?
Laatst aangepast door Steep op do 4 jul 2013 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Vinden jullie het ook niet wat afhangen van waar je woont? Ik woon zelf in een dorp en kan me eigenlijk best voorstellen dat mensen het hier wel zouden aanbieden en ook zouden doen bij de plaatselijke snackbar terwijl je het in een stad weer niet zou doen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Nee, dat zou ik ook niet doen.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik meld mij ook, dan ben ik ook een hele asociale vrouwDarius schreef:Ik ga ook het liefst naar een invalidentoilet eigenlijk.Caroow schreef:Carmen_ schreef:Daar is zo'n toilet dan weer niet voor. Ronduit asociaal dat je dat doet. Invaliden moet zsm naar een toilet kunnen omdat de meesten hun urine amper op kunnen houden.Tania schreef:Nee dat zou ik ook niet doen. Ik was van de week ook alleen met M. bij de winkels en dan ga ik naar de invalide wc zodat ze mee kan. De toiletmevrouw wil dat eigenlijk niet want je moet je kind bij haar laten en dan naar de gewone wc dus ik zeg altijd dat ik haar wil verschonen dat is in de invalide wc en dan ga ik daar gewoon plassen.
Ondanks ik geen kinderen heb zijn er wel meer manieren om zicht op beide kinderen te houden. Deur openhouden bijvoorbeeld.
Associaal? Serieus? Ik kolf daar wel eens, moet ik me nu schuldig voelen?
Daar kan ik jochie verschonen en zelf ook even plassen. Maar goed om dat als asociaal te zien vind ik heel erg overdreven..
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik moest 1x heel erg plassen en ben toen de Mac binnen gelopen. Ik heb toen aan oma met een kleinkind gevraagt of ze even op m'n zoon wilde letten. S. lag toen nog in de wagenbak en die wc's daar zijn zo krap dat je echt geen kinderwagen daar naar binnnen krijgt dus ik moest wel. En die oma met haar kleinkind zaten daar toen te eten en dat vertrouwde ik wel.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Blue flower schreef:Echt geen haar op mijn hoofd...
..die daar aan denkt.
Echt no way dat ik mijn kind zomaar bij een vreemde laat.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Razz schreef:Ik moest 1x heel erg plassen en ben toen de Mac binnen gelopen. Ik heb toen aan oma met een kleinkind gevraagt of ze even op m'n zoon wilde letten. S. lag toen nog in de wagenbak en die wc's daar zijn zo krap dat je echt geen kinderwagen daar naar binnnen krijgt dus ik moest wel. En die oma met haar kleinkind zaten daar toen te eten en dat vertrouwde ik wel.
Ik heb tijdens het werk ook wel eens op een kind gelet, maar ik zeg ook altijd dat ze van het mindervalidentoilet gebruik mogen maken als ze dat willen. Die is echt groot, daar kan je wel 4 wagens in kwijt.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Razz schreef:Ik moest 1x heel erg plassen en ben toen de Mac binnen gelopen. Ik heb toen aan oma met een kleinkind gevraagt of ze even op m'n zoon wilde letten. S. lag toen nog in de wagenbak en die wc's daar zijn zo krap dat je echt geen kinderwagen daar naar binnnen krijgt dus ik moest wel. En die oma met haar kleinkind zaten daar toen te eten en dat vertrouwde ik wel.
Ik heb tijdens het werk ook wel eens op een kind gelet, maar ik zeg ook altijd dat ze van het mindervalidentoilet gebruik mogen maken als ze dat willen. Die is echt groot, daar kan je wel 4 wagens in kwijt.
Ik houd mij in.. Maar wilde wat zeggen
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Het was een overvolle friettent niet eens aan een weg ofzo. Wat had er dan in jullie ogen kunnen gebeuren. Elkaar af en toe helpen is toch juist fijn. Zijn jullie bang voor alle vreemden. Puur uit interesse omdat ik het goede wil zien vd mens.
En get ging om een minuut.
Printje- Lady Post-a-lot
Caroow ik was toen bij een Mac die in een C&A zat en daar hadden ze geen invalide toilet. En die C&A heeft daar ook verder geen openbare toiletten.
Razz- Kletskop
De snackbar in mijn wijk sta ik zelf nog niet eens graag alleen haha. Mijn referentiekader is dus gewoon anders.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Printje schreef:Het was een overvolle friettent niet eens aan een weg ofzo. Wat had er dan in jullie ogen kunnen gebeuren. Elkaar af en toe helpen is toch juist fijn. Zijn jullie bang voor alle vreemden. Puur uit interesse omdat ik het goede wil zien vd mens.
Ik zou het ook wel doen hoor.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Haha steep dat speelt natuurlijk idd ook mee. Hier kan dat prima.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Het was een overvolle friettent niet eens aan een weg ofzo. Wat had er dan in jullie ogen kunnen gebeuren. Elkaar af en toe helpen is toch juist fijn. Zijn jullie bang voor alle vreemden. Puur uit interesse omdat ik het goede wil zien vd mens.
Ik zou m'n kind echt niet bij Jan en alleman stallen maar bij een oma die met haar kleinkind ergens zit of een andere moeder die met haar kinderen bij de bakker te wachten zou ik dat wel doen hoor.
Niet iedereen neemt kinderen mee hoor..
Razz- Kletskop
Je vraagt toch wat mensen hier zouden doen?
Ik ben niet bang voor vreemden, ik neem alleen liever het risico niet.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik zou dat ook niet doen denk ik.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Printje schreef:Haha steep dat speelt natuurlijk idd ook mee. Hier kan dat prima.
Ja, alleen wijk(en) verderop bij jou weer niet
Maar ik kan me best voorstellen dat de situatie er soms wel naar is om het te doen. Het is denk ook je gevoel op dat moment.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Liadan schreef:Nee, dat zou ik niet gedaan hebben. Ik zou de jongste terug in de kinderwagen gezet hebben en die meegenomen hebben naar de wc.
Dit inderdaad.
Gast- Gast
Ik zou het niet hebben gedaan, niet eens in de eerste plaats uit angst voor wat er kan gebeuren, maar gewoon omdat ik mijn baby van die leeftijd nog niet zomaar uit handen geef aan een onbekende en zeker niet als ik er niet de hele tijd bij ben.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Nee dat zou ik nooit gedaan hebben. Dan maar ophouden, of hannessen bij de toiletten, maar bij een vreemde parkeren, nee.
Toen Christian kleiner was waren we in het bos, en hij liep achter op een recht stuk dus ik kon hem goed zien, en hij wilde niet komen. Toen kwam er een meneer aan die pakte zijn handje en bracht hem naar me toe, ik heb toen tegen die man gezegd dat ik het heel aardig vond maar dat ik dat toch liever niet had. Ik wil niet dat mijn kind leert dat alle "lieve" mensen te vertrouwen zijn. En dat hij dus met alle mensen aan de hand mee loopt, die man begreep het heel goed en had er zo nog niet over na gedacht.
Toen Christian kleiner was waren we in het bos, en hij liep achter op een recht stuk dus ik kon hem goed zien, en hij wilde niet komen. Toen kwam er een meneer aan die pakte zijn handje en bracht hem naar me toe, ik heb toen tegen die man gezegd dat ik het heel aardig vond maar dat ik dat toch liever niet had. Ik wil niet dat mijn kind leert dat alle "lieve" mensen te vertrouwen zijn. En dat hij dus met alle mensen aan de hand mee loopt, die man begreep het heel goed en had er zo nog niet over na gedacht.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geloof echt wel dat niet iedereen kinderen mee neemt, maar ik denk dan uit mezelf én uit mijn kind, het lijkt me als kind echt zo niet tof om zomaar bij een vreemde gestald te worden. Ook kunnen ze van alles uitvreten met je kind, weet jij veel. Ik had haar gewoon beetgepakt en de oudste op de wc gezet, met de deur open zodat ik hem kan zien. Maar goed, ik ben een soort neuroot daarin, ik ga nergens zonder m'n kind en ik heb haar altijd en overal (op de crèche na) in de smiezen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik zou het ook nooit gedaan hebben. In de eerste plaats omdat het niet fijn is voor je kind om in de eenkennigheidsfase bij een vreemde gezet te worden als mama uit zicht is en in de tweede plaats omdat ik niet weet wat zo'n vreemde doet. Straks stopt ie er een pink in of geeft een stukje frikandel om haar stil te krijgen ofzo.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Geen haar op mijn hoofd die er maar 1 seconde over nagedacht had om mijn kind achter te laten. Dat zou ik echt nooit doen. Wat een ander doet moet die zelf weten maar ik doe het niet. Ik ben dan bang dat hij/zij wel word meegenomen en ik wil het mijn kind niet aandoen, zomaar bij een vreemde.
Ik had ergens een invalide wc opgezocht waar de wagen mee naar binnen kan.
Ik had ergens een invalide wc opgezocht waar de wagen mee naar binnen kan.
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemde die foto's maakt van je kind?
» Je kind uit handen geven
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?
» vreemde actie
» Je kind uit handen geven
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?
» vreemde actie
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: