Je kind aan een vreemde geven..
+51
M-G
Surya
ekjir@M
Flip Fluitketel
Ella
Filoria
Joli86
Laurientje
Zonneschijn
smooch
Shopaholic
PiP
Pink!
June
Elliot
SDL
Happydobby
Teddyaapje
SarahKey
Vixen
Parel
Bolleke
Lonely Goatherd
Moon
Snoes
Sylvana
Razz
Luce
rapa nui
Aimee
Darius
Shy
Caroow
Carmen_
Lenthe
Susan
Coco
Blue flower
Steep
Flower_L
Liadan
Pitufo
MADDIE
studiebol
Floor
Tania
Manderijn
Jelin
Puggle
NoMercy
Printje
55 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Je kind aan een vreemde geven..
Steep schreef:Carmen_ schreef:Daar is zo'n toilet dan weer niet voor. Ronduit asociaal dat je dat doet. Invaliden moet zsm naar een toilet kunnen omdat de meesten hun urine amper op kunnen houden.Tania schreef:Nee dat zou ik ook niet doen. Ik was van de week ook alleen met M. bij de winkels en dan ga ik naar de invalide wc zodat ze mee kan. De toiletmevrouw wil dat eigenlijk niet want je moet je kind bij haar laten en dan naar de gewone wc dus ik zeg altijd dat ik haar wil verschonen dat is in de invalide wc en dan ga ik daar gewoon plassen.
Ondanks ik geen kinderen heb zijn er wel meer manieren om zicht op beide kinderen te houden. Deur openhouden bijvoorbeeld.
Hmm toch apart dan dat mijn bewoners op de groep waar ik werk en een zeer ernstige verstandelijke beperking hebben en sommige een lichamelijke handicap dat echt wel prima kunnen. Ga ff een doelgroep over 1 kam scheren waar je verstand van hebt ok?
Nou inderdaad de gehandicapten waar ik mee werk ook. En degene die dat niet kunnen krijgen toch echt gewoon een inco om als we weg gaan want je zit nooit binnen een minuut op een invalidewc.
En buiten dat is het toilet daar wel voor want ik moet mn kind daar verschonen. Wat zou jij doen dan? Eerst je kind verschonen en dan gaan staan wachten bij de gewone toiletten terwijl je kind bij de toiletmevrouw staat te huilen? Ik denk echt dat elke moeder gewoon even snel gaat plassen in het invalide toilet hoor.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Parel schreef:Ik geloof echt wel dat niet iedereen kinderen mee neemt, maar ik denk dan uit mezelf én uit mijn kind, het lijkt me als kind echt zo niet tof om zomaar bij een vreemde gestald te worden. Ook kunnen ze van alles uitvreten met je kind, weet jij veel. Ik had haar gewoon beetgepakt en de oudste op de wc gezet, met de deur open zodat ik hem kan zien. Maar goed, ik ben een soort neuroot daarin, ik ga nergens zonder m'n kind en ik heb haar altijd en overal (op de crèche na) in de smiezen.
Precies mijn gedachte, ik oordeel niet voor jou en over jou Printje maar mensen kunnen er misschien heel betrouwbaar uitzien, maar helaas hoor en lees je vaak genoef dat dat niet zo is.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik dat pas kan zeggen als ik in die situatie zou zitten. Het zou in elk geval heel erg afhangen van degene die t voorsteld en van andere mensen die daar zouden zij .
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Ik denk dat ik dat pas kan zeggen als ik in die situatie zou zitten. Het zou in elk geval heel erg afhangen van degene die t voorsteld en van andere mensen die daar zouden zij .
+1 waar ik geboren ben, kunnen dit soort dingen wel, waar ik nu woon is het wat groter allemaal. Maar met 2 kindjes word het lastiger.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Blue flower schreef:Parel schreef:Ik geloof echt wel dat niet iedereen kinderen mee neemt, maar ik denk dan uit mezelf én uit mijn kind, het lijkt me als kind echt zo niet tof om zomaar bij een vreemde gestald te worden. Ook kunnen ze van alles uitvreten met je kind, weet jij veel. Ik had haar gewoon beetgepakt en de oudste op de wc gezet, met de deur open zodat ik hem kan zien. Maar goed, ik ben een soort neuroot daarin, ik ga nergens zonder m'n kind en ik heb haar altijd en overal (op de crèche na) in de smiezen.
Precies mijn gedachte, ik oordeel niet voor jou en over jou Printje maar mensen kunnen er misschien heel betrouwbaar uitzien, maar helaas hoor en lees je vaak genoef dat dat niet zo is.
Dat klopt maar een vrouw met jonge kindjes als je dat nog niet meer kan vertrouwen.
Ik hou mijn kinderen ook altijd goed in de gaten maar ik ben er geen neuroot maar in, er kan altijd wel iets gebeuren.
Ik had niet gedacht dat zoveel moeders hier daar zoveel moeite mee zouden hebben eigenlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Zeg, noem je ons nou neuroten
Ik vind dat iedereen het ook lekker zelf moet weten hoor. Als jij je er goed bij voelt dan moet je dat gewoon doen. Je doet je kinderen niet iets vreselijks aan ofzo.
Ik vind dat iedereen het ook lekker zelf moet weten hoor. Als jij je er goed bij voelt dan moet je dat gewoon doen. Je doet je kinderen niet iets vreselijks aan ofzo.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Zeg, noem je ons nou neuroten
Nee nee ik reageerde op wat parel erover zei.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik denk dat die dame gewoon behulpzaam was en jij voelde dat het goed zat. In dit geval, een moeder van twee kleintjes die nog aan hun frietjes zitten en een klein manneke dat nodig moet plassen, had ik waarschijnlijk ook het aanbod niet afgeslagen.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
SDL schreef:Ik denk dat die dame gewoon behulpzaam was en jij voelde dat het goed zat. In dit geval, een moeder van twee kleintjes die nog aan hun frietjes zitten en een klein manneke dat nodig moet plassen, had ik waarschijnlijk ook het aanbod niet afgeslagen.
Precies. Het was hier gewoon in de wijk in een drukke friettent. Zoiets zou ik in de binnenstad niet snel doen.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje, als jij je er goed bij voelt dat je het zo hebt opgelost is het toch prima? Je kunt zelf het beste inschatten of je het prettig vind of niet. Ik vind het een beetje gek dat je nu een topic opent waarin je naar meningen vraagt en vervolgens jouw eigen manier blijft verdedigen. Dat is toch helemaal niet nodig?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Printje, als jij je er goed bij voelt dat je het zo hebt opgelost is het toch prima? Je kunt zelf het beste inschatten of je het prettig vind of niet. Ik vind het een beetje gek dat je nu een topic opent waarin je naar meningen vraagt en vervolgens jouw eigen manier blijft verdedigen. Dat is toch helemaal niet nodig?
Mee eens.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ook mee eens. Jij hebt het nu eenmaal zo opgelost, prima toch.June schreef:Elliot schreef:Printje, als jij je er goed bij voelt dat je het zo hebt opgelost is het toch prima? Je kunt zelf het beste inschatten of je het prettig vind of niet. Ik vind het een beetje gek dat je nu een topic opent waarin je naar meningen vraagt en vervolgens jouw eigen manier blijft verdedigen. Dat is toch helemaal niet nodig?
Mee eens.
Nee dat had ik echt nooit gedaan. Mijn dochter gaat dan gewoon mee naar de wc.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
F moest pas plassen bij de Hema en het vrouwentoilet is meteen een invalidentoilet ,met verschoningsmogelijkheden.
Hier kan ik zo met de wandelwagen in. Het mannentoilet is gewoon een simpele ruimte waar je met zijn 2en net in kan.
Ik stond dus te wachten en toen bood een vrouw die bij de Hema werkte en vrij was ook aan om even bij de wandelwagen te blijven, F moest heel nodig.
Dat heb ik wel gedaan, maar nog niet met een fijn gevoel...
Hier kan ik zo met de wandelwagen in. Het mannentoilet is gewoon een simpele ruimte waar je met zijn 2en net in kan.
Ik stond dus te wachten en toen bood een vrouw die bij de Hema werkte en vrij was ook aan om even bij de wandelwagen te blijven, F moest heel nodig.
Dat heb ik wel gedaan, maar nog niet met een fijn gevoel...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Nee, dat zou ik niet doen.
Ik zou dan de jongste terug in de wagen hebben gezet en dan mee naar de wc.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Nee, dat zou ik niet doen.
+1, zou er geen goed gevoel bij hebben om er 1 bij iemand achter te laten.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Sorry Printje :p maar ook ik zou dat nooit gedaan hebben ik had haar gewoon ff onder de arm gestoken, of in de draagdoek gedaan, had je die niet mee dan (hahah grapje hè!)
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
UFlower_L schreef:nee, dan maar stuntelen op het toilet.
Mee eens..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik had hetzelfde als Printje kunnen doen. Heb vrij veel vertrouwen in de medemens.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Laurientje schreef:Sorry Printje :p maar ook ik zou dat nooit gedaan hebben ik had haar gewoon ff onder de arm gestoken, of in de draagdoek gedaan, had je die niet mee dan (hahah grapje hè!)
Hahaha flauw ding
Ons mam, de nuchterheid zelve, ook eens gevraagd en die zei ja hoor waarom niet, wat zou er moeten gebeuren hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou niet eens bang zijn voor ontvoering ofzo, ik zou het vooral niet doen omdat ze het zelf niet leuk vond.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Vixen schreef:Ik zou niet eens bang zijn voor ontvoering ofzo, ik zou het vooral niet doen omdat ze het zelf niet leuk vond.
Zo had ik het ook niet meteen ingeschat, N vindt alles leuk maar nu ze wat eenkennigen wordt dus minder.
Printje- Lady Post-a-lot
Nee dat zou ik niet doen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Joli86 schreef:UFlower_L schreef:nee, dan maar stuntelen op het toilet.
Mee eens..
+1
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemde die foto's maakt van je kind?
» Je kind uit handen geven
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?
» Mijn broertje wil hun kind zijn achternaam geven...
» Je kind uit handen geven
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?
» Mijn broertje wil hun kind zijn achternaam geven...
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: