Je kind aan een vreemde geven..
+51
M-G
Surya
ekjir@M
Flip Fluitketel
Ella
Filoria
Joli86
Laurientje
Zonneschijn
smooch
Shopaholic
PiP
Pink!
June
Elliot
SDL
Happydobby
Teddyaapje
SarahKey
Vixen
Parel
Bolleke
Lonely Goatherd
Moon
Snoes
Sylvana
Razz
Luce
rapa nui
Aimee
Darius
Shy
Caroow
Carmen_
Lenthe
Susan
Coco
Blue flower
Steep
Flower_L
Liadan
Pitufo
MADDIE
studiebol
Floor
Tania
Manderijn
Jelin
Puggle
NoMercy
Printje
55 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Je kind aan een vreemde geven..
Doe jij dat weleens, en waarom wel of niet.
Wij waren strakjes bij de friettent en N zat bij mij op schoot, want in de wagen bleef ze maar mopperen. Toen moest R dus plassen en ik zei dat hij even moest wachten totdat we thuis waren. Een mevrouw hoorde dat en vroeg, zal ik anders je dochtertje even vasthouden. Dus zonder verder bij na te denken heb ik N aan haar geven en R mee naar de wc genomen.
Maar N wordt enorm eenkennig dus ze vond het niet echt een succes.
Geef jij je kind in zo'n situatie weleens aan een vreemde?
Achteraf dacht ik mmmm, maar goed wat kan er gebeuren in een overvolle friettent.
Wij waren strakjes bij de friettent en N zat bij mij op schoot, want in de wagen bleef ze maar mopperen. Toen moest R dus plassen en ik zei dat hij even moest wachten totdat we thuis waren. Een mevrouw hoorde dat en vroeg, zal ik anders je dochtertje even vasthouden. Dus zonder verder bij na te denken heb ik N aan haar geven en R mee naar de wc genomen.
Maar N wordt enorm eenkennig dus ze vond het niet echt een succes.
Geef jij je kind in zo'n situatie weleens aan een vreemde?
Achteraf dacht ik mmmm, maar goed wat kan er gebeuren in een overvolle friettent.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Je kind aan een vreemde geven..
Nee, absoluut niet. Er lopen teveel gekken op de wereld.
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Oh nee dat doe ik echt niet hoor.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Nee, dat zal ik niet doen. Desnoods neem ik mijn baby mee naar de wc.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Nee, denk niet dat ik dat gedaan had, dan beide mee naar de wc.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Mmm dam hebben man en ik toch teveel vertrouwen in onze medemens. Toen ik het thuis vertelde zei hij dat hij het ook zo opgelost zou hebben.
Ik geef haar echt ok niet aan Jan en alleman, maar een vrouw met kindjes erbij dat durf ik wel aan.
Ik geef haar echt ok niet aan Jan en alleman, maar een vrouw met kindjes erbij dat durf ik wel aan.
Printje- Lady Post-a-lot
Nee dat zou ik ook niet doen. Ik was van de week ook alleen met M. bij de winkels en dan ga ik naar de invalide wc zodat ze mee kan. De toiletmevrouw wil dat eigenlijk niet want je moet je kind bij haar laten en dan naar de gewone wc dus ik zeg altijd dat ik haar wil verschonen dat is in de invalide wc en dan ga ik daar gewoon plassen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ehm nee ik denk het niet, nu heb ik maar 1 kindje maar ik geloof niet dat ik dat had gedaan, dan had ik de baby ook gewoon mee naar de wc genomen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat ik het niet gedaan had.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Nee ik zou her echt niet kunnen vertrouwen. Erg eigenlijk. Maar er gebeurd zo veel, je weet het nooit!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Normaal neem ik idd de invalide toilet maar die heft de friettent niet.
De baby mee naar de wc is niet handig, omdat N alle kanten in wringt en ik R moet helpen met zijn broek en op de wc gaan zitten.
Maar misschien vertrouw ik mijn medemens wel veel te veel maar ik zag een lieve vrouw met kindjes dus dacht ach kan geen kwaad, vond het fijn dat ze wilde helpen.
De baby mee naar de wc is niet handig, omdat N alle kanten in wringt en ik R moet helpen met zijn broek en op de wc gaan zitten.
Maar misschien vertrouw ik mijn medemens wel veel te veel maar ik zag een lieve vrouw met kindjes dus dacht ach kan geen kwaad, vond het fijn dat ze wilde helpen.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb nog geen kinderen, dus misschien kan ik nog niet echt oordelen, maar ik zou er ook niet zo'n probleem in zien eerlijk gezegd.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Nee, dat zou ik niet gedaan hebben. Ik zou de jongste terug in de kinderwagen gezet hebben en die meegenomen hebben naar de wc.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
nee, dan maar stuntelen op het toilet.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Liadan schreef:Nee, dat zou ik niet gedaan hebben. Ik zou de jongste terug in de kinderwagen gezet hebben en die meegenomen hebben naar de wc.
Ja dit idd.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Echt geen haar op mijn hoofd...
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Hell no!
Buiten dat ik mijn kind nooit aan een vreemde vertrouw, vind ik het ook vreemd tegenover mijn kind om om ze bij een vreemde te laten,
Had baby in wagen meegenomen en bij toiletdeur em dan de de ur open gelaten.
Buiten dat ik mijn kind nooit aan een vreemde vertrouw, vind ik het ook vreemd tegenover mijn kind om om ze bij een vreemde te laten,
Had baby in wagen meegenomen en bij toiletdeur em dan de de ur open gelaten.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik zou het ook niet doen, maar ik weet nog dat ik dat een aantal jaar geleden op het forum zei en dat er toen mensen waren die mij maar panisch vonden, dus er zijn er echt wel meer die het wel doen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pitufo schreef:Ik heb nog geen kinderen, dus misschien kan ik nog niet echt oordelen, maar ik zou er ook niet zo'n probleem in zien eerlijk gezegd.
+1
ik zou een kind niet zo snel aan een zwerver of bijzonder iemand afgeven, maar iemand die er zelf zit te wachten en waar je een goed gevoel bij hebt... daar zou ik niet zoveel problemen in zien
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Daar is zo'n toilet dan weer niet voor. Ronduit asociaal dat je dat doet. Invaliden moet zsm naar een toilet kunnen omdat de meesten hun urine amper op kunnen houden.Tania schreef:Nee dat zou ik ook niet doen. Ik was van de week ook alleen met M. bij de winkels en dan ga ik naar de invalide wc zodat ze mee kan. De toiletmevrouw wil dat eigenlijk niet want je moet je kind bij haar laten en dan naar de gewone wc dus ik zeg altijd dat ik haar wil verschonen dat is in de invalide wc en dan ga ik daar gewoon plassen.
Ondanks ik geen kinderen heb zijn er wel meer manieren om zicht op beide kinderen te houden. Deur openhouden bijvoorbeeld.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Carmen_ schreef:Daar is zo'n toilet dan weer niet voor. Ronduit asociaal dat je dat doet. Invaliden moet zsm naar een toilet kunnen omdat de meesten hun urine amper op kunnen houden.Tania schreef:Nee dat zou ik ook niet doen. Ik was van de week ook alleen met M. bij de winkels en dan ga ik naar de invalide wc zodat ze mee kan. De toiletmevrouw wil dat eigenlijk niet want je moet je kind bij haar laten en dan naar de gewone wc dus ik zeg altijd dat ik haar wil verschonen dat is in de invalide wc en dan ga ik daar gewoon plassen.
Ondanks ik geen kinderen heb zijn er wel meer manieren om zicht op beide kinderen te houden. Deur openhouden bijvoorbeeld.
Associaal? Serieus? Ik kolf daar wel eens, moet ik me nu schuldig voelen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Haha no way, bij de titel van dit topic kreeg ik al zo'n beetje buikpijn
Nee oke een vrouw met kinderen klinkt inderdaad niet heel verkeerd. Maar denk toch dat als ik twee guppenkoppie's zou hebben dat ik die andere wel mee had genomen naar het toilet.
Nee oke een vrouw met kinderen klinkt inderdaad niet heel verkeerd. Maar denk toch dat als ik twee guppenkoppie's zou hebben dat ik die andere wel mee had genomen naar het toilet.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
O, in een volle friettent zou ik het wel doen hoor. Zeker als je je kind aan een moeder geeft die er wel vertrouwd uit ziet.
Vorig jaar ben ik met L en P (P was toen 1 jaar) vanuit Denemarken alleen naar huis gereden. Ik stond toen langs de snelweg en ging ook met de jongens plassen. P zat in de wandelwagen, maar die kon ik onmogelijk in het toilet rijden. Ik heb hem toen ook even 2 minuten in de wandelwagen laten zitten bij de wastafels zeg maar, en een onbekende Duitse vrouw bood aan om even op te letten. Nou prima, er had niets kunnen gebeuren.
Vorig jaar ben ik met L en P (P was toen 1 jaar) vanuit Denemarken alleen naar huis gereden. Ik stond toen langs de snelweg en ging ook met de jongens plassen. P zat in de wandelwagen, maar die kon ik onmogelijk in het toilet rijden. Ik heb hem toen ook even 2 minuten in de wandelwagen laten zitten bij de wastafels zeg maar, en een onbekende Duitse vrouw bood aan om even op te letten. Nou prima, er had niets kunnen gebeuren.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind sommige reacties ook weer wat overdreven. Ik vind het echt niet zo mega iets. Het is toch erg als je niemand meer vertrouwd.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ga ook het liefst naar een invalidentoilet eigenlijk.Caroow schreef:Carmen_ schreef:Daar is zo'n toilet dan weer niet voor. Ronduit asociaal dat je dat doet. Invaliden moet zsm naar een toilet kunnen omdat de meesten hun urine amper op kunnen houden.Tania schreef:Nee dat zou ik ook niet doen. Ik was van de week ook alleen met M. bij de winkels en dan ga ik naar de invalide wc zodat ze mee kan. De toiletmevrouw wil dat eigenlijk niet want je moet je kind bij haar laten en dan naar de gewone wc dus ik zeg altijd dat ik haar wil verschonen dat is in de invalide wc en dan ga ik daar gewoon plassen.
Associaal? Serieus? Ik kolf daar wel eens, moet ik me nu schuldig voelen?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemde die foto's maakt van je kind?
» Je kind uit handen geven
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?
» Mijn broertje wil hun kind zijn achternaam geven...
» Je kind uit handen geven
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?
» Mijn broertje wil hun kind zijn achternaam geven...
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: