Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Protest borstvoedende moeders Denemarken

+30
blondje1313
Sanne
SoGood
Luce
Caroow
Slakje
Pink!
Bolleke
Roodkapje
TukTuk
M@niek
ijsjemeisje
Mamsie
Parisienne
Lejow
Saga
Sea of Trees
Annie24
Liadan
Filoria
Novalee
Kalishi
shadow
Fiwen
Linda
Darius
Laurientje
Vixen
Susan
Fearie
34 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Protest borstvoedende moeders Denemarken - Pagina 4 Empty Re: Protest borstvoedende moeders Denemarken

Bericht  Slakje ma 17 jun 2013 - 20:45

Als mensen zo bang zijn van borsten moeten ze maar eerst al borsten in reclame en TV bannen... 
Compleet absurd...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Protest borstvoedende moeders Denemarken - Pagina 4 Empty Re: Protest borstvoedende moeders Denemarken

Bericht  Caroow ma 17 jun 2013 - 20:52

Ik ga mijn kind geen fles geven, niet apart zitten en al helemaal niet thuis blijven omdat iemand anders zich ongemakkelijk voelt. Dat vind ik niet mijn probleem. Je ziet geen borst, je ziet alleen een kind en als je het weet dan kun je uit de houding opmaken dat deze aan het drinken is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow ma 17 jun 2013 - 21:05

M@niek schreef:
Lejow schreef:
Mamsie schreef:
KimRosenberg85 schreef:Ik hoef eigenlijk geen blote borsten te zien wanneer ik in een kroeg zit. Ik heb gewoon geen zin om daarmee geconfronteerd te worden wanneer ik een broodje eet, of een biertje drink met mijn vrienden.

Bier en tietuh !! 

LALALALALA!!!

Jij zit er om dezelfde reden als die baby, die wilt ook eten/drinken.

En het is toch niet zo dat alle moeders hun tiet er uit floppen en eerst 6 rondjes half naakt om de bar heen rennen ofzo?

Wijn en Piemels tralalala..(zo gaat ie verder)

God.. stik zowat in mn cracker laughcry laughcry thumbup lol!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 21:09

Nee hoor, ik ben niet bang voor borsten, ik hoef ze alleen niet te zien wanneer ik ergens iets zit te eten, of een drankje drink met mijn vrienden. Niet van Pamela Anderson, niet van mijn moeder en ook niet van een vrouw die net is bevallen van een kind.

Gast
Gast

Bericht  Luce ma 17 jun 2013 - 21:38

Sjonge jonge, stel je niet zo aan zeg. Werkelijk. 

Ik heb wel eens tegenover Vixen gezeten dat ik pas na 5 minuten door had dat ze aan het voeden was. Ik heb nog nooit haar tiet gezien.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 22:11

Toevallig vorig weekend nog meegemaakt, op de één of andere manier ziet niemand ooit een borst, maar ik val geregeld met mijn neus in de boter :O

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 17 jun 2013 - 22:12

Vixen? Heb ik een nickname verandering gemist?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Parisienne ma 17 jun 2013 - 22:12

Mannen zouden zeggen jaloers op je te zijn Kim! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Susan ma 17 jun 2013 - 22:16

De enige keren dat ik een borst vol in beeld zat was tijdens kraamvisites bij een pas bevallen vrouw en dat was dan in haar eigen huis. Oh ja, en ik geloof dat ik het ook wel eens op het strand heb gezien, maar die vrouw was bepaald niet de enige met blote borsten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Luce ma 17 jun 2013 - 22:42

Ach he, weer toevallig. Je maakt wel heel veel mee. Altijd heb je het toevallig net mee gemaakt.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce ma 17 jun 2013 - 22:44

Als je even goed nadenkt weet je het vast wel smile
Parisienne schreef:Vixen? Heb ik een nickname verandering gemist?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan ma 17 jun 2013 - 22:45

Luce schreef:Ach he, weer toevallig. Je maakt wel heel veel mee. Altijd heb je het toevallig net mee gemaakt.

Ja inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood ma 17 jun 2013 - 22:54

Ik ben blij dat ik zo open minded ben om me daar iig niet aan te storen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sanne ma 17 jun 2013 - 23:00

Ik ben serieus nog nooit een vrouw tegengekomen die zo vol haar borst bloot gooide om borstvoeding te geven. Als je dat vaak ziet, in wat voor kringen begeef je je dan?

Alleen bij pas bevallen vrouwen zie ik het wel eens, in hun eigen huis overigens, maar dat is ook niet zo gek. Zij moeten het nog onder controle krijgen. Ik voelde me daar eerder ook wel wat ongemakkelijk bij, maar toen gaf ik zelf nog geen borstvoeding. Je blik wordt meestal toch getrokken naar zo'n kindje (bij vrienden dan), en dan was ik een beetje bang dat de moeder zou denken dat ik steeds naar haar borst zat te staren. Inmiddels weet ik dat het zo helemaal niet voelt als je borstvoeding geeft.

En om nou te zeggen dat je als vrouw dan altijd maar ergens anders moet gaan zitten, omdat sommige mensen het niet gepast vinden? Tja, ik vind te diepe decolletés (die ik overigens vaker zie dan een borstvoedende vrouw) ook niet fijn, bouwvakkersbillen ook niet, gerochel van iemand achter mij als ik mijn voorgerecht krijg ook niet, maar ik geloof dat ik daar ook maar mee te leven heb.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Caroow ma 17 jun 2013 - 23:03

Ik zing vaak een liedje voor zoon met daarin deze tekst

Zou het niet beter zijn als wij voortaan.
Verdraagzaam zijn, verdraagzaam zijn.

Dat vind ik hier ook wel van toepassing. Hebben ze toch goed bedacht, die 3 huppeltrutjes.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Parisienne ma 17 jun 2013 - 23:06

Luce schreef:Als je even goed nadenkt weet je het vast wel smile
Parisienne schreef:Vixen? Heb ik een nickname verandering gemist?
Ik had het inderdaad snel door.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 23:07

Susan schreef:
Luce schreef:Ach he, weer toevallig. Je maakt wel heel veel mee. Altijd heb je het toevallig net mee gemaakt.

Ja inderdaad.
Het is andersom, ik reageer op de topics die me bezighouden, vaak zijn de topics die me bezighouden een gevolg van mijn belevenissen irl.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 ma 17 jun 2013 - 23:20

Op blote borsten vol in het zicht zit ik ook niet te wachten.
Maar ik had N afgelopen week mee op een vrijgezellenfeest en daar heb ik hem meerdere keren gevoed terwijl de meeste mensen het niet eens door hadden, er is geen mm borst te zien geweest. (Alleen toen één vrouw over mijn schouder een foto wilde komen maken van hem had ze door dat hij aan het eten was.)
Gisteren op een bbq van het werk hetzelfde, al ben ik toen wel gegaan omdat hij onrustig bleef en ik liever met hem naar huis ging.
In het openbaar let ik heel erg op mijn kleding, zorg dat ik meerdere lagen heb zodat ik wat omhoog en wat omlaag kan doen, daar voel ik me zelf ook prettiger bij.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Luce ma 17 jun 2013 - 23:21

Of je hebt gewoon een hele dikke duim.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk ma 17 jun 2013 - 23:23

Maar er is toch niemand in dit topic die een probleem maakt van discreet voeden? Zeggen dat je het niet zo prettig vindt als iemand zit te voeden is toch precies hetzelfde als zeggen dat je te diep decollete niet zo prettig vind?  Dus waarom er zo over vallen als iemand zegt dat ze het niet zo prettig vindt als er recht voor haar neus (opzichtig) gevoed wordt?
Volgens mij is er ook niemand hier voor een verbod in horeca?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast ma 17 jun 2013 - 23:56

Mijn God hee jullie laten je zo opfokken dat jullie volgens mij de hele nuance missen. Jullie zeggen steeds dat die blote borst bijna nooit voorkomt in het openbaar, Kim heeft het wel meegemaakt... Waarom dan zo doorhameren over het feit dat je het bijna nooit ziet? Daar heeft Kim het toch ook niet over?

Gast
Gast

Bericht  Susan di 18 jun 2013 - 0:10

Nou, goh zeg, wat laten wij ons opfokken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luce di 18 jun 2013 - 0:10

Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce di 18 jun 2013 - 0:11

Zus, het duurde al zo lang voordat je reageerde smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 jun 2013 - 0:40

En al zou ze alles bij elkaar verzinnen... Lekker boeiend.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: