Moeders voor Moeders
+31
_Lana_
Purpleflower
Kruidkoek
Puzzle
Le Chat Noir
PapillonRose
piene1983
Aimee
Earane
Printje
SarahKey
LindaK
CCC
Floor
Novalee
sabje
Flower_L
Lindsya
Ayla
Puggle
Muppetje
Happy
Weegschaal
Happydobby
Paper Crown
M@niek
Lejow
Sophiee
Viva
woezel
Aagje!
35 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Moeders voor Moeders
Hebben jullie tijdens jullie zwangerschap(pen) meegedaan met Moeders voor Moeders? Waarom wel of niet.
Zou je dit bij een volgende zwangerschap weer doen?
ik heb bij de eerste meegedaan, maar weet niet of ik bij een volgende weer mee zou doen.
ik ben benieuwd naar jullie!
Zou je dit bij een volgende zwangerschap weer doen?
ik heb bij de eerste meegedaan, maar weet niet of ik bij een volgende weer mee zou doen.
ik ben benieuwd naar jullie!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Re: Moeders voor Moeders
Ik heb het alleen de laatste zwangerschap gedaan. Bij de andere zwangerschappen haalde ze het hier in de buurt niet op.
Komt geen zwangerschap meer, anders had ik het wel weer gedaan. Kon alleen niet alles opvangen ivm bekken.
Komt geen zwangerschap meer, anders had ik het wel weer gedaan. Kon alleen niet alles opvangen ivm bekken.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Bij onze dochter heb ik niet meegedaan. Ze was een verassing, en ik was 17, ik was daar heel niet mee bezig.
Bij mijn 2e zwangerschap heb ik 2 weken meegedaan, toen een miskraam gehad.
Nu heb ik half het gevoel, nu ik weer zwanger ben, dat ik "nog wat af te maken heb".
Ik heb toen ook dat dikke boek gekregen e.d. en maar 2 weken mee kunnen doen.
Maar ik was het al zat na die 2 weken, en je moet toch elke keer in de kan plassen enzo, ik was er meer mee bezig, met dat ik zwanger was.
Nu wil ik er niet zo obsessief mee bezig zijn dus ik dénk dat ik niet mee ga doen dit keer.
Bij mijn 2e zwangerschap heb ik 2 weken meegedaan, toen een miskraam gehad.
Nu heb ik half het gevoel, nu ik weer zwanger ben, dat ik "nog wat af te maken heb".
Ik heb toen ook dat dikke boek gekregen e.d. en maar 2 weken mee kunnen doen.
Maar ik was het al zat na die 2 weken, en je moet toch elke keer in de kan plassen enzo, ik was er meer mee bezig, met dat ik zwanger was.
Nu wil ik er niet zo obsessief mee bezig zijn dus ik dénk dat ik niet mee ga doen dit keer.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Heb meegedaan deze zwangerschap. Omdat ik ontzettend blij was dat het ons gegeven was zwanger te worden. Iets doen voor andere moeders vond ik niet meer dan normaal. Dat vind ik nog steeds. Maar ik denk niet dat ik het bij een eventuele volgende zwangerschap nog zou doen. Hier wordt het niet opgehaald en dan kost het toch wel veel moeite om het allemaal geregeld te krijgen.
Bij een tweede huppelt er al een peuter rond, dat maakt het er niet makkelijker op Ook hebben wij maar 1 wc, waardoor ik steeds alles op moest ruimen als er mensen op bezoek kwamen (in de tijd dat nog niemand wist dat ik zwanger was). Lastig! Maar ach, ik heb mijn steentje al bijgedragen. Ik vind het wel goed zo.
Bij een tweede huppelt er al een peuter rond, dat maakt het er niet makkelijker op Ook hebben wij maar 1 wc, waardoor ik steeds alles op moest ruimen als er mensen op bezoek kwamen (in de tijd dat nog niemand wist dat ik zwanger was). Lastig! Maar ach, ik heb mijn steentje al bijgedragen. Ik vind het wel goed zo.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ja, ik heb meegedaan. Ik weet niet of ik het bij een volgende zwangerschap weer zou doen, want het kwam me op het einde echt ontzettend mijn neus uit..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik heb meegedaan maar door de extreme misselijkheid heb ik het niet afgemaakt aangezien niet tegen de geur kon uit de flessen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Ja ik heb meegedaan maar door de extreme misselijkheid heb ik het niet afgemaakt aangezien niet tegen de geur kon uit de flessen.
Hoe misselijk ik was, daar had ik echt geen last van.. Ik plaste in die maatbekers die ik erbij gekregen had, kwam van het toilet af, nam een flinke teug lucht, deed de fles open, goot het er in, fles dicht en klaar.. Ik rook echt niets!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik kon absoluut niet tegen de geur maar goed ik kon ook niet tegen de geur van alleen maar de koelkast opentrekken, ik kon echt niks hebben. Ik ben ook tot ruim 35 weken ziek geweest en opgenomen geweest want van al die vieze geuren ging ik ook overgeven helaas.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik ga het wel doen *als ik zwanger ben* Ik voel me verplicht. Er zijn heel veel vrouwen die medicijnen nodig hebben om zwanger te worden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
M@niek schreef:Ja ik heb meegedaan maar door de extreme misselijkheid heb ik het niet afgemaakt aangezien niet tegen de geur kon uit de flessen.
Nou dat had ik nou ook! elke keer als ik alleen de dop er al af draaide dan ging ik al over mijn nek. Echt niet fijn. Op den duur ging ik steeds minder in de flessen gooien.
Daarom zou ik ook twijfelen om het bij een tweede te doen.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Hebben jullie tijdens jullie zwangerschap(pen) meegedaan met Moeders voor Moeders? Waarom wel of niet. Ja ik heb meegedaan van week 6 tot week 16. Ik vond het van te voren niet veel moeite en dacht vrouwen te helpen die moeilijk zwanger raken.
Zou je dit bij een volgende zwangerschap weer doen? Geen idee nog, maar voor nu zeg ik nee, ik vond het stinken en omdat niemand wist dat ik zwanger was stond het hele spul in de badkamer. Mijn zwager liep daar naar binnen en vond die flessen, hij vroeg waarom en mijn vriend vertelde een smoes, hij geloofde dat maar mijn schoonzusje die wist het wel. Maar misschien bij een volgende zwangerschap bedenk ik me wel.
Zou je dit bij een volgende zwangerschap weer doen? Geen idee nog, maar voor nu zeg ik nee, ik vond het stinken en omdat niemand wist dat ik zwanger was stond het hele spul in de badkamer. Mijn zwager liep daar naar binnen en vond die flessen, hij vroeg waarom en mijn vriend vertelde een smoes, hij geloofde dat maar mijn schoonzusje die wist het wel. Maar misschien bij een volgende zwangerschap bedenk ik me wel.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb nu twee keer 3 weken meegedaan. Een volgende keer wacht ik toch echt tot de 10/12 weken voordat ik ga meedoen. Vond het beide keren nog extra confronterend om weer af te bellen.
Maar ik wil een volgende keer dus wel weer meedoen.
Maar ik wil een volgende keer dus wel weer meedoen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ik heb het wel gedaan, maar ik hoe egoistisch het ook klinkt ik vond het af en toe echt een gedoe maar aan het eind wel blij dat ik heb kunnen helpen . Of ik het een tweede keer weer zou doen weet ik eigenlijk nog niet.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Vorige keer heb ik wel meegedaan, nu niet.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ja ik heb vanaf 6 weken mee gedaan. Zwanger worden ging hier niet helemaal vanzelf en met een beetje hulp is het gelukt, daardoor voelde ik me wel geroepen om mee te doen. Ik vond het ook niet heel vervelend en zou het een 2de keer ook doen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb ook meegedaan, maar bij een volgende doe ik niet meer mee. Had er op het eind ook genoeg van, die flessen stonken zo... Ben wel blij dat ik 1x heb kunnen helpen.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
De eerste keer heb ik niet mee gedaan. Ik kwam er te laat achter om mee te doen. De volgende zwangerschap doe ik wel mee want ik weet hoe het is om moeilijk zwanger te worden en ik heb er ook gebruik van gemaakt om zo zwanger te worden.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Eerste zwangerschap opgegeven maar afgebeld ivm mk. Tweede zwangerschap durfde ik niet, bang voor herhaling. Deed ik sowieso alles anders dan eerste zwangerschap.
Derde keer nauwelijks tijd gehad om over na te denken. Volgende keer weet ik nog niet.
Derde keer nauwelijks tijd gehad om over na te denken. Volgende keer weet ik nog niet.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Bij de eerste zwangerschap heb ik niet meegedaan. Met de volgende wil ik wel mee doen. Nu heb ik meer tijd omdat ik nu maar 2 dagen werk. En wil toch graag helpen, want weet van dichtbij hoe moeilijk het kan zijn om zwanger te worden.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik heb meegedaan van week 6 t/m 16. Ik heb zelf ook in het ziekenhuis gelopen om zwanger te raken en vond het niet meer dan logisch om mee te doen. Of ik een volgende keer weer meedoe weet ik nog niet. Ik wil het wel, maar vorige keer was ik niet extreem misselijk ofzo maar ik kon echt niet tegen die lucht. Zelfs met neus dichtgeklemd en de fles zo kort mogelijk open liep ik nog heel erg te kokhalzen. Daarnaast weet ik niet hoe haalbaar het is als er hier nog een kindje rondloopt. Maar ik denk dat ik het sowieso wel ga proberen, stoppen kan altijd nog.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Waarom stinkt dat?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja ik heb meegedaan, vond het een relatief kleine moeite ten opzichte van wat het voor iemand kan betekenen. Wil een eventuele volgende zwangerschap wel weer meedoen, maar moet nog even kijken hoe haalbaar het is.
Gast- Gast
Er zit een soort conserveringsmiddel in de flessen waar je de urine in verzamelt, dat stinkt.2CKC2 schreef:Waarom stinkt dat?
Gast- Gast
Ik heb niet meegedaan, ik wist er niks van, nooit nergens wat van gehoord lees er nu pas over nav dit topic!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangere meiden, doe mee met Moeders voor Moeders!
» Klaar met Moeders voor moeders
» Pregnyl en moeders voor moeders
» Moeders voor Moeders?
» Moeders voor Moeders
» Klaar met Moeders voor moeders
» Pregnyl en moeders voor moeders
» Moeders voor Moeders?
» Moeders voor Moeders
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: