Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok!

+36
Parisienne
Derpy
Joli86
Roodkapje
Minx
Carmen_
Marsy28
Antibes
Kqip
Lady4
Vanilla Queen
Cow
Marin
Charles
mzcharlotte
Caro
Artemis
Burgemeester Irene
LDJ
Tania
ellibre
Angela_1986
ekjir@M
Mermaid
Capt'n Zero
luisa
Razz
Coco
Sayuri
Cimic
SarahKey
Surya
Exogenesis
Sea of Trees
Sam
Caribbeanlover
40 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok! - Pagina 3 Empty Re: Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok!

Bericht  ekjir@M vr 7 jun 2013 - 7:36

Ik geloof dat mijn vriend me voor garantie terug had gebracht naar m'n ouders... Of naar GGZ om eens een paar dagen na te gaan denken over een ARMBANDJE.

Pak een nieuw draadje en begin aan een nieuwe, dan verkoop je deze niet.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok! - Pagina 3 Empty Re: Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok!

Bericht  Razz vr 7 jun 2013 - 7:37

Volgens mij maak je je nu meer druk om die stomme armbandjes dan om je man. Zou je beter andersom kunnen doen..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Gast vr 7 jun 2013 - 7:38

Razz schreef:Volgens mij maak je je nu meer druk om die stomme armbandjes dan om je man. Zou je beter andersom kunnen doen..
Eens.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 vr 7 jun 2013 - 7:39

Ik vind jouw reactie écht buiten proportie! Natuurlijk mag hij jouw spullen niet kapot maken maar hij wilde je helpen en het gaat om € 0,50 die hij vervolgens ook nog wilde vergoeden. Je moet het natuurlijk wel in verhouding zien, het gaat hier niet om 'n tv, dure tas of een kledingstuk maar iets van 50 cent.

Vervolgens ga jij tegen hem tieren, gooi je een wijnglas op de grond die hij opruimt en dan ga je ontzettend kwetsende opmerkingen tegen hem maken. Als ik hem was zou ik me trouwens ernstig afvragen waarom je nog bij hem bent als je hem (en zijn moeder, maar dat wisten we al) uitschot vindt. Wat doe je daar nog dan? Ik wil niet bij uitschot wonen...

Een compleet overtrokken reactie als je het mij vraagt CBL. Wil niet zeggen dat je man dan zomaar mag slaan! Maar ik begrijp wel dat hij even buiten zinnen raakte door jouw gedrag.

Waarom vraag je hier wat je moet doen? Wij weten niet hoe de situatie daar nu is. Je lijkt vooral weg te willen gaan om hem te jennen, hem te laten voelen wat hij jou wel niet heeft aangedaan. Als dat is wat je wilt bereiken dan zou ik je spullen pakken en voorlopig niet meer thuis komen. Maar ook dat vind ik totaal niet in verhouding staan met de gebeurtenis. Het zou je sieren als je ook naar je eigen aandeel kijkt en zelf je excuus aan zou bieden aan hem.
Als ik hem was zou ik overigens of zelf al lang gegaan zijn óf jou de deur uit hebben gezet want zo wil ik niet behandelt worden door mijn partner.

En ik zou écht gaan leren praten met elkaar want dit lijkt me geen gezonde situatie.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  ellibre vr 7 jun 2013 - 7:39

Je gedraagt onuitstaanbaar, als een ongelofelijke tiran, en maakt ontzettend lage en kwetsende opmerkingen terwijl hij jouw rotzooi staat op te ruimen. Ik zou je misschien ook een klap gegeven hebben. Je bent net zo lang door gegaan tot je hem echt diep geraakt hebt. Schaam je diep.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Tania vr 7 jun 2013 - 7:40

Caribbeanlover schreef:Ik had al 2 andere strengen uit elkaar gehaald, dus het lukt na een hele tijd wel. Hij had recht niet om dat zomaar door te knippen. Hij heeft zoiets wel eens eerder gedaan, iets kapot maken.
Als hij dat niet gedaan had was er niks gebeurd, ik vroeg hem om hulp, niet om het te slopen.

Serieus CBL, 50 cent. Je hebt knallende ruzie met je man over een touwtje van 50cent. En ja natuurlijk mag je het niet leuk vinden dat hij dat doet maar je gedrag daarna gaat echt veel te ver. En nee, je man had je niet mogen slaan maar jullie zijn allebei te ver gegaan. Ga naar hem toe, maak het goed en doe normaal tegen elkaar.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LDJ vr 7 jun 2013 - 7:42

ellibre schreef:Je gedraagt onuitstaanbaar, als een ongelofelijke tiran, en maakt ontzettend lage en kwetsende opmerkingen terwijl hij jouw rotzooi staat op te ruimen. Ik zou je misschien ook een klap gegeven hebben. Je bent net zo lang door gegaan tot je hem echt diep geraakt hebt. Schaam je diep.
Eens.
Waarschijnlijk ben je net zolang door gegaan totdat het echt klaar was voor hem.
Anders was je misschien nog niet gestopt met tieren en doen.
Maar goed, hij had jou niet mogen slaan.

En dit alles om wat draad van 0,50 cent.
Is dit het nou waard?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Burgemeester Irene vr 7 jun 2013 - 7:43

Ik ben zo vrij geweest de topic titel aan te passen.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Artemis vr 7 jun 2013 - 7:47

Hij maakt iets van 50 cent kapot, jij gooit zijn glas leeg, scheidt, tiert en beledigd hem, probeert hém te slaan, hij geeft je een tik met de mop en hij zit opeens fout?
Sorry, slaan is nooit goed, maar je probeerde hem zelf ook te slaan zeg je, en je weet waarschijnlijk niet van ophouden als ik het zo lees. Ik snap hem wel. Hij zit fout, maar jij ook heel erg.
Jullie hebben beiden je zelfbeheersing verloren en dat is niet fraai, maar hij is niet fouter dan jij omdat hij toevallig raak sloeg en jij niet.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Surya vr 7 jun 2013 - 7:49

Hoe is hij nu tegen je? Of zwijgen jullie nu gewoon?
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Gast vr 7 jun 2013 - 7:50

Ik zou wel serieus over m'n relatie na gaan denken en of ik op deze manier nog wel verder zou willen. Niet omdat hij je nu fysiek pijn gedaan heeft, want daar zou ik eerlijk gezegd nog wel mee kunnen leven. Maar wel omdat ik het idee heb dat jullie relatie in de loop der jaren ontzettend scheef is gegroeid, waarschijnlijk ook door jouw haat richting zijn ouders. De dingen die jij gezegd hebt, over zijn ouders, maar ook zoals vandaag naar hem toe, hem uitschot noemen, zeg je niet in een gezonde relatie.

Gast
Gast

Bericht  Caro vr 7 jun 2013 - 8:23

Pfff CBL toch.. lees alle reacties nog eens goed door met een open, heldere blik. En ga óf iets van je huwelijk maken óf ga uit elkaar. Jullie maken elkaar nu kapot en dat is nergens goed voor. Niet voor hem, niet voor jou en niet voor jullie omgevingen. Er zit zó onwijs veel woede, frustratie en verdriet dat nu toevallig naar voren komt om een armbandje, maar het had ook om ieder ander lullig voorwerpje in huis kunnen gaan. Dat is slechts symbolisch, het is een uiting van een veel dieper liggend probleem. Volgens mij is het respect gewoon op tussen jullie, laat staan of er nog liefde is.

Want is er nog liefde? Knuffelen jullie nog? Zeggen jullie lieve dingen? Dat je van elkaar houdt? Hebben jullie sex?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sea of Trees vr 7 jun 2013 - 8:42

Caribbeanlover schreef:
SarahKey schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.

Maar als jij niet zulke lelijke dingen had gezegd, had hij er niet eens over gedacht om je te slaan. Ik snap hem wel, al is het niet juist.
Zonder slaan had hij het ook kunnen zeggen ofzo.
Echt waar, open je ogen nou eens. Komt het nou echt niet in je op dat je man zo reageerde omdat hij het geklaag en gezeur helemaal zat is? Hij had je geen tik mogen verkopen (en jij ook niet!) maar echt, zoek het eens bij jezelf in plaats van anderen de schuld te gegeven en door te blijven hameren op dat armbandje en 50 cent.
Ben het eens met de rest, zoek hulp of ga uit elkaar, jullie maken elkaar kapot zo.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  mzcharlotte vr 7 jun 2013 - 9:08

Tania schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik had al 2 andere strengen uit elkaar gehaald, dus het lukt na een hele tijd wel. Hij had recht niet om dat zomaar door te knippen. Hij heeft zoiets wel eens eerder gedaan, iets kapot maken.
Als hij dat niet gedaan had was er niks gebeurd, ik vroeg hem om hulp, niet om het te slopen.

Serieus CBL, 50 cent. Je hebt knallende ruzie met je man over een touwtje van 50cent. En ja natuurlijk mag je het niet leuk vinden dat hij dat doet maar je gedrag daarna gaat echt veel te ver. En nee, je man had je niet mogen slaan maar jullie zijn allebei te ver gegaan. Ga naar hem toe, maak het goed en doe normaal tegen elkaar.

Slaan is fout, maar ik vind het vooral ontzettend heftig dat je zo énorm flipt over een touwtje. Ik zou eens nagaan waarom dat zo escaleert, want de ruzie erna is gewoonweg grof en niet gezond. Ik begrijp echt dat je zijn knipactie niet leuk vond, maar het had niet verder hoeven gaan dan een geïrriteerde "doe ff normaal man".
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Charles vr 7 jun 2013 - 9:20

CBL ik zou hem de volgende keer slaan met iets harders. Een asbak ofzo. Weet ie ook eens hoe dat voelt!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Caribbeanlover vr 7 jun 2013 - 9:51

Ben net terug van me ouders. M'n moeder vond het beter dat ik naar huis ging ondanks dat ik spullen mee had genomen, maar ze vind niet dat ik op de bank moet slapen. Ga zo nog even meer reageren, ben weg gegaan zonder de hond, die snapte er natuurlijk niks van en die moet er nodig uit.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Marin vr 7 jun 2013 - 9:57

Wat een akelig bericht om te lezen CBL. Waarschijnlijk zit er wel twee kanten aan dit verhaal, maar hij mag je niet slaan. Punt. Maar jij 'mag' hem ook niet zo denigrerend toespreken, daarin zit jij ook fout. Ik hoop heel erg dat jullie rustig kunnen praten hierover, ook al zijn jullie geen praters. Soms moet dat. En dan niet verwijtend naar elkaar 'ja maar jij deed....' zeggen, maar samen proberen een oplossing te zoeken. Want als dit nu fout gaat, hoe vaak gaat het dan nog fout? Dat willen jullie allebei denk ik niet. Ik hoop voor je dat je er uit komt! hug
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Cow vr 7 jun 2013 - 10:18

Artemis schreef:Hij maakt iets van 50 cent kapot, jij gooit zijn glas leeg, scheidt, tiert en beledigd hem, probeert hém te slaan, hij geeft je een tik met de mop en hij zit opeens fout?
Sorry, slaan is nooit goed, maar je probeerde hem zelf ook te slaan zeg je, en je weet waarschijnlijk niet van ophouden als ik het zo lees. Ik snap hem wel. Hij zit fout, maar jij ook heel erg.
Jullie hebben beiden je zelfbeheersing verloren en dat is niet fraai, maar hij is niet fouter dan jij omdat hij toevallig raak sloeg en jij niet.
^

hihi
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Vanilla Queen vr 7 jun 2013 - 10:38

Slaan is nooit een oplossing, of een vrouw nou een man slaat of een man een vrouw, het is een aanduiding en uiting van opgekropte emoties en onmacht. Het is gelukkig niet zo dat hij je blauw heeft geslagen en alle hoeken van de kamer heeft laten zien, dat heb jij in mijn ogen eigenlijk wel bij hem gedaan met het kleinerende gedrag en vernederende woorden die je naar hem geuit hebt. Het gaat hier echt niet meer om het principe, want als het geen touwtje van een armbandje was, dan was het wel weer een ander pietluttig ding waardoor het tussen jullie zou gaan escaleren.
Nu voel jij je de gebeten hond, maar eigenlijk moet je niet alleen naar zijn fouten kijken maar ook eerlijk zijn naar jezelf toe en bekijken hoe het zo ver heeft kunnen komen.

Waarschijnlijk communiceren jullie slecht of nauwelijks en worden ruzies of irritaties niet uitgesproken maar blijft er gehangen worden in verwijten naar elkaar toe. Je geeft zelf al aan dat jullie geen praters zijn, maar niet (uit)praten na (zeker zo'n hoog oplopende) ruzie zal de boosheid uiteindelijk wel afzwakken, maar zal iedere keer blijven sudderen wanneer er weer een conflict is. Als je niet met elkaar kan praten, leer dan om met elkaar te praten.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Lady4 vr 7 jun 2013 - 10:39

Caro schreef:Pfff CBL toch.. lees alle reacties nog eens goed door met een open, heldere blik. En ga óf iets van je huwelijk maken óf ga uit elkaar. Jullie maken elkaar nu kapot en dat is nergens goed voor. Niet voor hem, niet voor jou en niet voor jullie omgevingen. Er zit zó onwijs veel woede, frustratie en verdriet dat nu toevallig naar voren komt om een armbandje, maar het had ook om ieder ander lullig voorwerpje in huis kunnen gaan. Dat is slechts symbolisch, het is een uiting van een veel dieper liggend probleem. Volgens mij is het respect gewoon op tussen jullie, laat staan of er nog liefde is.

Want is er nog liefde? Knuffelen jullie nog? Zeggen jullie lieve dingen? Dat je van elkaar houdt? Hebben jullie sex?

Ontzettend eens.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Kqip vr 7 jun 2013 - 10:48

Mijn schoonmoeder is ook niet de meest makkelijk op deze wereld, maar als ik tegen mijn vriend zou zeggen dat ie uitschot is net als zn moeder.. Neutral Dan kan ik mijn spullen pakken en vertrekken. Hij had niet mogen slaan, maar ik kan me er iets bij voorstellen dat dit voor hem de druppel was.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Caribbeanlover vr 7 jun 2013 - 11:56

Artemis schreef:Hij maakt iets van 50 cent kapot, jij gooit zijn glas leeg, scheidt, tiert en beledigd hem, probeert hém te slaan, hij geeft je een tik met de mop en hij zit opeens fout?

Ik kan en ga niet op iedereen reageren. Er staat duidelijk dat hij sloeg hoor, dus je had misschien even beter moeten lezen.
Ik las even snel ergens anders dat er steeds wordt gesproken over dat draad van 50 cent..............dat hij die prijs gaf, daarmee bedoelde hij dat het niet was en dat was het ook niet. Anyway, het gaat om het principe, hij maakt ongevraagd iets stuk en straks is het idd een keer een dure tas ofzo.
Hij heeft dat ooit eerder geflikt bij een splinternieuw dekbedovertrek. Meneer vond het nodig om de hele onderkant open te scheuren/trekken omdat dat makkelijker was zodat het dekbed er dan beter in kon. Die dingen worden zo gemaakt dat het anders ook wel lukt. Op zijn manier ging het dus al snel rafelen, dus jullie hebben nu een beetje een idee hoe hij met spullen kan omgaan ongeacht de prijs, daar gaat het niet om.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover vr 7 jun 2013 - 12:05

Sea of Trees schreef:
Caribbeanlover schreef:
SarahKey schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.

Maar als jij niet zulke lelijke dingen had gezegd, had hij er niet eens over gedacht om je te slaan. Ik snap hem wel, al is het niet juist.
Zonder slaan had hij het ook kunnen zeggen ofzo.
Echt waar, open je ogen nou eens. Komt het nou echt niet in je op dat je man zo reageerde omdat hij het geklaag en gezeur helemaal zat is? Hij had je geen tik mogen verkopen (en jij ook niet!) maar echt, zoek het eens bij jezelf in plaats van anderen de schuld te gegeven en door te blijven hameren op dat armbandje en 50 cent.
Ben het eens met de rest, zoek hulp of ga uit elkaar, jullie maken elkaar kapot zo.
Ik heb hem niet kunnen raken omdat hij me tegenhield.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Vanilla Queen vr 7 jun 2013 - 12:09

Caribbeanlover schreef:

Ik kan en ga niet op iedereen reageren. Er staat duidelijk dat hij sloeg hoor, dus je had misschien even beter moeten lezen.
Ik las even snel ergens anders dat er steeds wordt gesproken over dat draad van 50 cent..............dat hij die prijs gaf, daarmee bedoelde hij dat het niet was en dat was het ook niet. Anyway, het gaat om het principe, hij maakt ongevraagd iets stuk en straks is het idd een keer een dure tas ofzo.
Hij heeft dat ooit eerder geflikt bij een splinternieuw dekbedovertrek. Meneer vond het nodig om de hele onderkant open te scheuren/trekken omdat dat makkelijker was zodat het dekbed er dan beter in kon. Die dingen worden zo gemaakt dat het anders ook wel lukt. Op zijn manier ging het dus al snel rafelen, dus jullie hebben nu een beetje een idee hoe hij met spullen kan omgaan ongeacht de prijs, daar gaat het niet om.

Ik ken alleen maar jouw kant van het verhaal dan. Maar sorry, stel nou dat iemand tig keer tegen mij zegt dat ik draadje niet mag kapot knippen (of dan op de manier hoe hij dat hier omschrijft), dan ga ik het toch doen, gewoon omdat het kan. Mijn ex trek de dekbed ook aan de onderkant kapot omdat hij het onzinnig vind dat de onderkant een kleine opening had, schijnbaar is dat mannenlogica. Maar het gaat helemaal niet meer om het principe in jullie situatie, maar het gene wat er achter ligt.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Caribbeanlover vr 7 jun 2013 - 12:10

Vanilla Queen schreef:Slaan is nooit een oplossing, of een vrouw nou een man slaat of een man een vrouw, het is een aanduiding en uiting van opgekropte emoties en onmacht. Het is gelukkig niet zo dat hij je blauw heeft geslagen en alle hoeken van de kamer heeft laten zien, dat heb jij in mijn ogen eigenlijk wel bij hem gedaan met het kleinerende gedrag en vernederende woorden die je naar hem geuit hebt. Het gaat hier echt niet meer om het principe, want als het geen touwtje van een armbandje was, dan was het wel weer een ander pietluttig ding waardoor het tussen jullie zou gaan escaleren.
Nu voel jij je de gebeten hond, maar eigenlijk moet je niet alleen naar zijn fouten kijken maar ook eerlijk zijn naar jezelf toe en bekijken hoe het zo ver heeft kunnen komen.

Waarschijnlijk communiceren jullie slecht of nauwelijks en worden ruzies of irritaties niet uitgesproken maar blijft er gehangen worden in verwijten naar elkaar toe. Je geeft zelf al aan dat jullie geen praters zijn, maar niet (uit)praten na (zeker zo'n hoog oplopende) ruzie zal de boosheid uiteindelijk wel afzwakken, maar zal iedere keer blijven sudderen wanneer er weer een conflict is. Als je niet met elkaar kan praten, leer dan om met elkaar te praten.

Als er onenigheid is, dan ben ik altijd diegene die naar hem toe gaat en vraag dan wat er is. Andersom gebeurd dat niet, er wordt wel gepraat, maar dan komt het van mij kant af. Ik ga nu slapen, gewoon in bed en ik zie het morgen wel.
Overigens speelt zijn drankgebruik ook mee iets waarvan ik al meerdere keren wat van heb gezegd en wat hij lachend wegwuift, hij lacht me letterlijk in mijn gezicht uit als ik zeg dat hij best eens minder kan gaan drinken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: