Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok!
+36
Parisienne
Derpy
Joli86
Roodkapje
Minx
Carmen_
Marsy28
Antibes
Kqip
Lady4
Vanilla Queen
Cow
Marin
Charles
mzcharlotte
Caro
Artemis
Burgemeester Irene
LDJ
Tania
ellibre
Angela_1986
ekjir@M
Mermaid
Capt'n Zero
luisa
Razz
Coco
Sayuri
Cimic
SarahKey
Surya
Exogenesis
Sea of Trees
Sam
Caribbeanlover
40 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok!
Ik heb spullen uit China online gekocht om armbandjes mee te maken. Het draad is per kleur in een streng verbonden, maar als je die uit elkaar haalt duurt dat heel lang dus gewoon afwikkelen is echt onmogelijk.
Ik had mijn man om hulp gevraagd en al tig keer gezegd dat je het niet zo uit elkaar haalt. Dus hij gooit zo'n streng uit omdat hij dacht dat dat hielp. Pakt hij ineens de schaar dus ik dacht dat hij het niet door zou knippen, want daarvoor deed hij dat bij een ander alsof.
Knipt die eikel het door en dat terwijl ik had gezegd dat ik bepaalde kleuren oa die wilde verkopen! Hij zegt dat het maar 50 cent was en dat ik geld va hem krijg, maar daar gaat het mij niet om. Hij molt iets zonder mijn toestemming, ik mol zijn spullen toch ook niet! Ik was/ben woest! Zijn glas wijn stondt op tafel en uit woede gooide ik het glas leeg op de grond. Ik ging op de bank zitten al tierend en schreeuwend tegen hem. Hij had inmiddels de mop boven gepakt en ging dweilen.
Ik vroeg of hij dat normaal vond dat hij het door heeft geknipt en zei dat hij uitschot was net zoals zijn moeder. Slaat hij mij met die stok van de mop!!!
Ik kwaad natuurlijk en probeerde hem een mep te geven, maar hij is sterker natuurlijk!
Ik heb nu de neiging om de auto te pakken en naar mijn ouders te gaan of gewoon rondrijden en dan ziet hij maar of ik terug kom en hoe laat.
Ja, ik ben ook fout, maar een vrouw slaan (wat hij overigens eerder heeft gedaan) kan gewoon echt niet!
Ik ben woest en nu ik dit typ komen de tranen opzetten!
Wat moet ik doen?
Voor diegene die dit als grap zien................................nee ik lieg niet dit is zojuist echt gebeurd!!!
Ik had mijn man om hulp gevraagd en al tig keer gezegd dat je het niet zo uit elkaar haalt. Dus hij gooit zo'n streng uit omdat hij dacht dat dat hielp. Pakt hij ineens de schaar dus ik dacht dat hij het niet door zou knippen, want daarvoor deed hij dat bij een ander alsof.
Knipt die eikel het door en dat terwijl ik had gezegd dat ik bepaalde kleuren oa die wilde verkopen! Hij zegt dat het maar 50 cent was en dat ik geld va hem krijg, maar daar gaat het mij niet om. Hij molt iets zonder mijn toestemming, ik mol zijn spullen toch ook niet! Ik was/ben woest! Zijn glas wijn stondt op tafel en uit woede gooide ik het glas leeg op de grond. Ik ging op de bank zitten al tierend en schreeuwend tegen hem. Hij had inmiddels de mop boven gepakt en ging dweilen.
Ik vroeg of hij dat normaal vond dat hij het door heeft geknipt en zei dat hij uitschot was net zoals zijn moeder. Slaat hij mij met die stok van de mop!!!
Ik kwaad natuurlijk en probeerde hem een mep te geven, maar hij is sterker natuurlijk!
Ik heb nu de neiging om de auto te pakken en naar mijn ouders te gaan of gewoon rondrijden en dan ziet hij maar of ik terug kom en hoe laat.
Ja, ik ben ook fout, maar een vrouw slaan (wat hij overigens eerder heeft gedaan) kan gewoon echt niet!
Ik ben woest en nu ik dit typ komen de tranen opzetten!
Wat moet ik doen?
Voor diegene die dit als grap zien................................nee ik lieg niet dit is zojuist echt gebeurd!!!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok!
Ik denk dat hij het zat was om je getier aan te horen. Een vrouw slaan hoort niet (waar raakte hij je?) maar vind ook wel dat je nogal grove dingen tegen hem hebt gezegd.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wow dat klinkt als een heel erg uit de hand gelopen ruzie. Vind jij jullie relatie nog wel gelijkwaardig? Hoe ziet hij dat? Ik heb sterk het vermoeden dat er nog heel wat opgekropte woede/gevoelens zitten bij jullie beiden, het gedoe om jouw schoonmoeder bijvoorbeeld.
Is relatietherapie een optie?
Is relatietherapie een optie?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Hij gaf een klap/tik op me arm. Therapie weet niet of dat nut heeft en of ik dat wel wil. Het gaat even om nu. Ik ga iig vannacht beneden slapen.
Zou ik weg gaan met de auto? Laat hem maar uitzoeken waar ik ben, ik neem mijn tel. iig niet op dan!
Zou ik weg gaan met de auto? Laat hem maar uitzoeken waar ik ben, ik neem mijn tel. iig niet op dan!
Caribbeanlover- Ratel
Oh en wat je gezegd hebt, over zijn moeder, kan écht niet. Zeer respectloos, kinderachtig en onvolwassen. Ook al ben je nog zo kwaad, ik kan best begrijpen dat bij je man even de stoppen doorsloegen (niet dat ik het goedpraat) want je raakt natuurlijk wel zijn zwakke plek.
Volgens mij zit er heel wat in jullie relatie scheef.
Volgens mij zit er heel wat in jullie relatie scheef.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Jemig, dit klinkt wel erg heftig. Ik zou of even weggaan, of een ander plekje in het huis zoeken om af te koelen. Maar met een paar uur zou ik wel met hem gaan praten, want dit gedrag kan van beide kanten echt niet!
Laatst aangepast door Exogenesis op vr 7 jun 2013 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.
Caribbeanlover- Ratel
Het lijkt er sowieso op dat de communicatie bij jullie van geen kanten loopt. Wellicht kan even afstand van elkaar geen kwaad. Maar doe dat niet op deze manier, zeg gewoon desnoods dat je even een paar dagen naar je ouders gaat zodat jullie weer tot jezelf kunnen komen en er dan over kunnen praten. Jullie moeten beide stoppen met kinderachtig en hysterisch doen, geef het goede voorbeeld en hopelijk volgt hij je.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.
Is het belangrijk te weten welk vergrijp erger was in deze ruzie?
Gast- Gast
Wij zijn geen praters.Exogenesis schreef:Jemig, dit klinkt wel erg heftig. Ik zou of even weggaan, of een ander plekje in het huis zoeken om af te koelen. Maar met een paar uur zou ik wel met hem gaan praten, want dit gedrag kan van beide kanten echt niet!
Caribbeanlover- Ratel
Wat jij hebt gezegd gaat te ver, maar is zeker geen reden om je te slaan met een stok. Ik kan me goed voorstellen dat je over toeren bent nu. Kun je niet ergens naar toe om tot bedaren te komen?
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Caribbeanlover schreef:Wij zijn geen praters.Exogenesis schreef:Jemig, dit klinkt wel erg heftig. Ik zou of even weggaan, of een ander plekje in het huis zoeken om af te koelen. Maar met een paar uur zou ik wel met hem gaan praten, want dit gedrag kan van beide kanten echt niet!
Wel schreeuwers. Er zit jullie beide veel dwars, dat moet er op de een of andere manier uit... Anders krijg je dus een hoop opgekropte woede dat in een keer ontploft bij jullie thuis. Zoals nu...
Gast- Gast
Kan ik niet goed zegge eigenlijk, maar een vrouw sla je niet iedere andere vrouw zou haar partner verlaten denk ik.Zus schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.
Caribbeanlover- Ratel
Maar als jij niet zulke lelijke dingen had gezegd, had hij er niet eens over gedacht om je te slaan. Ik snap hem wel, al is het niet juist.Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.
Caribbeanlover schreef:Wij zijn geen praters.Exogenesis schreef:Jemig, dit klinkt wel erg heftig. Ik zou of even weggaan, of een ander plekje in het huis zoeken om af te koelen. Maar met een paar uur zou ik wel met hem gaan praten, want dit gedrag kan van beide kanten echt niet!
Denk dat hier ook de fout zit en deze ruzie de druppel kan zijn. Denk dat jullie beide echt moeten gaan leren jullie gevoel juist te tonen. Op deze voet blijven doorgaan is zeker geen optie.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Registratiedatum : 08-01-13
Caribbeanlover schreef:Kan ik niet goed zegge eigenlijk, maar een vrouw sla je niet iedere andere vrouw zou haar partner verlaten denk ik.Zus schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.
Een man sla je ook niet (terug)
Cimic- Fluisteraar
We hebben een hond, denk niet echt dat dat gaat. Elkaar thuis mijden is wellicht een betere optie.Zus schreef:Het lijkt er sowieso op dat de communicatie bij jullie van geen kanten loopt. Wellicht kan even afstand van elkaar geen kwaad. Maar doe dat niet op deze manier, zeg gewoon desnoods dat je even een paar dagen naar je ouders gaat zodat jullie weer tot jezelf kunnen komen en er dan over kunnen praten. Jullie moeten beide stoppen met kinderachtig en hysterisch doen, geef het goede voorbeeld en hopelijk volgt hij je.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Kan ik niet goed zegge eigenlijk, maar een vrouw sla je niet iedere andere vrouw zou haar partner verlaten denk ik.Zus schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.
Dat is sowieso niet waar, dat iedere vrouw haar partner zou verlaten. Maar dat doet er ook niet echt toe in deze discussie. Je zegt zelf al dat jullie geen praters zijn, er ontploft nu een bom en jij zegt echt hele gemene dingen. Iedereen heeft zo zijn grenzen en jij hebt zijn grens duidelijk bereikt. Jullie maken beide spullen van elkaar kapot en nu heb je een mop voor je kop gekregen. Pure woede en onmacht. Wellicht juist een les voor jullie dat er wel gepraat moet worden om zo dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Als jullie nooit zullen praten dan kun je beter uit elkaar gaan want het klinkt niet alsof dat goed gaat werken voor jullie, daarvoor zijn er te veel irritaties onderling. Serieus, ik had je ook een klap gegeven als je mijn moeder uitschot had genoemd.
Gast- Gast
SarahKey schreef:Maar als jij niet zulke lelijke dingen had gezegd, had hij er niet eens over gedacht om je te slaan. Ik snap hem wel, al is het niet juist.Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.
Nah, ben ik niet met je eens. Iemand van wie je houdt sla je niet, dan loop je weg.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Nee, maar een vrouw is zwakker en kan zich amper verdedigen bovendien had ik niet de kans om echt te slaan omdat hij mijn armen vast hield.Cimic schreef:Caribbeanlover schreef:Kan ik niet goed zegge eigenlijk, maar een vrouw sla je niet iedere andere vrouw zou haar partner verlaten denk ik.Zus schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.
Een man sla je ook niet (terug)
Maar ieder mens weet dat je als man zijnde een vrouw niet hoort te slaan!
Caribbeanlover- Ratel
Voor een tik met een steel?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Zonder slaan had hij het ook kunnen zeggen ofzo.SarahKey schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg ook dat ik fout ben, woorden kunnen erg zijn, maar fysiek geweld vind ik net wat erger.
Maar als jij niet zulke lelijke dingen had gezegd, had hij er niet eens over gedacht om je te slaan. Ik snap hem wel, al is het niet juist.
Caribbeanlover- Ratel
Ik zou inderdaad even weg gaan en naar je ouders gaan.
Edit: je Egt dat dit niet de eerste keer is dat hij je geslagen heeft, in hoeverre is dit vaker gebeurd, dan? Jouw opmerking was echt niet zo tof, ik kan me voorstellen dat hij dan in een vlaag van woede een uithaal maakt met die stok, maar als dit vaker gebeurt dan vind ik het echt wel wat anders.
Edit: je Egt dat dit niet de eerste keer is dat hij je geslagen heeft, in hoeverre is dit vaker gebeurd, dan? Jouw opmerking was echt niet zo tof, ik kan me voorstellen dat hij dan in een vlaag van woede een uithaal maakt met die stok, maar als dit vaker gebeurt dan vind ik het echt wel wat anders.
Laatst aangepast door Lennox op vr 7 jun 2013 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Naar mijn ouders.Surya schreef:Wat jij hebt gezegd gaat te ver, maar is zeker geen reden om je te slaan met een stok. Ik kan me goed voorstellen dat je over toeren bent nu. Kun je niet ergens naar toe om tot bedaren te komen?
Caribbeanlover- Ratel
Onzin, slaan hoort gewoon niet in een relatie of je nu man of vrouw bent. Vrouwen zijn ook niet perse zwakker dan mannen, andersom kan het ook voorkomen dat een vrouw sterker is, misschien niet fysiek maar verbaal wel. Maar goed uiteindelijk gaat het hier niet echt over.
Denk dat het jullie nu beter is even stoom af te blazen door misschien even naar beide ouders te gaan. Probeer er morgen rustig over te praten. Ga niet met verwijten gooien wat goed of fout is maar maak kenbaar wat je gevoel was bij het voorval.
Denk dat het jullie nu beter is even stoom af te blazen door misschien even naar beide ouders te gaan. Probeer er morgen rustig over te praten. Ga niet met verwijten gooien wat goed of fout is maar maak kenbaar wat je gevoel was bij het voorval.
Cimic- Fluisteraar
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ruzie met mijn schoonouders
» Ruzie
» Ruzie met partner...hoe ben jij?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Ruzie
» Ruzie met partner...hoe ben jij?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: