Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
+4
Sterrin_
Nyx
Caramba
Auxo
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
Sinds deze zomer zweet ik best wel overmatig op mijn hoofd en in mijn haar, vreselijk ellendig. Mijn haar is er gewoon zeiknat van, wel alleen bij (lichte) inspanning, niet als ik niks doe. Ik vind het zo smerig! Iemand tips of andere meiden die dit ook hebben? Of een idee waar het ineens vandaan kan komen?
Ik ben een behoorlijke hypochonder sinds een tijd weer, dus er gaan de raarste dingen door mijn hoofd (met bijbehorende klachten, al kunnen die ook ergens anders van zijn, van dingen die ik allemaal in mijn hoofd haal).
Ik ben een behoorlijke hypochonder sinds een tijd weer, dus er gaan de raarste dingen door mijn hoofd (met bijbehorende klachten, al kunnen die ook ergens anders van zijn, van dingen die ik allemaal in mijn hoofd haal).
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
Het is dan ook niet echt een standaard zomer met dat vieze benauwde weer, dus ik denk dat iedereen volop zweet en drijfnat is eigenlijk.
Gast- Gast
Ik zweet wel, maar niet in mijn haar, gelukkig niet, dat lijkt mij ook erg smerig.
Mijn buurvrouw heeft hier ook altijd last van.
Mijn buurvrouw heeft hier ook altijd last van.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pippa schreef:Het is dan ook niet echt een standaard zomer met dat vieze benauwde weer, dus ik denk dat iedereen volop zweet en drijfnat is eigenlijk.
Ja dat is ook zo natuurlijk. Maar ik zie natuurlijk weer niemand met nat haar van het zweet en voel me steeds zo bekeken
Auxo- Ratel
Dit overkwam me vier jaar geleden en sindsdien elke zomer. Behoorlijk vervelend en volgens mij is er ook geen pasklaar antwoord voor. Moest net even snel, snel en dat moet ik met dit weer niet doen. Ik kan daarna gewoon weer onder de douche.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Heb ik ook sinds een paar jaar. Zweet nauwelijks onder mn oksels maar mn hoofd en gezicht des te meer. Moet ook elke keer wegvegen omdat het er echt aflekt. Als ik gewoon rustig zit nergens last van.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb dit ook heel erg, sinds de zwangerschap zweet ik echt om het minste gewoon. Vooral mijn voorhoofd is zo snel bezweet, heb ook het idee dat iedereen het meteen ziet.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mij zit het in de familie. Ik herinner me dat mijn oma in de zomer altijd een zakdoek of handdoekje bij de hand had en ook mijn moeder heeft het sinds een tijdje. Tot voor kort had ik nergens last van. Wel transpireerde ik veel onder mijn oksels. Sinds deze zomer heb ik hier bijna geen last meer van en nu word ik ook regelmatig getrakteerd op een zweethoofd en zweethaar . Hoewel ik het vervelend vind maak ik me er geen zorgen over.
Laatst aangepast door Natural op zo 28 jul 2013 - 6:18; in totaal 1 keer bewerkt
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Heb trouwens een keer gehoord dat eau de cologne hier tegen helpt, maar dat is, vind ik, meer voor ouderen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ja, dat smeerde mijn overgrootoma ook overal. Vies geurtje.
Ik zweet trouwens ook niet (meer) onder de oksels. Had toch liever wat onder de oksels, dan op het gezicht. Sta ik in de winkel, breekt het zweet me opeens uit. Vind het nog steeds vervelend. En ik schaam me er ook best voor.
Ik zweet trouwens ook niet (meer) onder de oksels. Had toch liever wat onder de oksels, dan op het gezicht. Sta ik in de winkel, breekt het zweet me opeens uit. Vind het nog steeds vervelend. En ik schaam me er ook best voor.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Het kan volgens mij ook geen kwaad hoor, maar ik zoek overal altijd war achter.. Het is inderdaad vooral heel erg vervelend, heb het idee constant aangegaapt te worden. Vanavond ook weer, voelde het op een gegeven moment ook gewoon in mijn nek, terwijl ik niet overdreven actief bezig was.
Auxo- Ratel
Ik heb er ook last van, vooral in mijn haar en op mijn gezicht. Ik weet wel dat het sinds bepaald medicijngebruik bij mij is begonnen. Voorheen zweette ik ook wel in de zomer, maar niet zo erg als nu. Gisteren heb ik bijvoorbeeld even wat vuilnis weggebracht en meteen was mijn haar drijfnat Je bent dus niet de enige, al denk ik dat je het bij een ander misschien minder snel zal zien dan bij jezelf.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ben er zelf constant mee bezig, want wil niet zweten in mijn haar en helemaal niet dat iemand het ziet. Ik word er potjandorie hartstikke onzeker van.
Auxo- Ratel
Ik bedenk me ook ineens dat het is begonnen tijdens het nemen van roaccutane tegen mijn acné gedurende vijf maanden. Dag acne, welkom zweethoofd..
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
En er is geen mogelijkheid om iets anders te nemen tegen acne zodat je van dit 'probleem' af kan komen?
Auxo- Ratel
Ik heb er al last van zo lang ik me kan herinneren. Haren nat bij maar de geringste warmte en ik me moet inspannen. Maar kan ook al zweten als ik stilsta en het maar iets warmer is. Vreselijk, de druppels lopen ook zo vanuit mijn haar over mijn voorhoofd en in mijn nek. En hoe drukker ik me erom maak, hoe erger het word. Zou er eens mee naar de dokter moeten ofzo, enige medicijn wat ik slik is de pil. Geen idee of het daarvan kan komen.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» ineens zijn heel veel berichtjes 'vandaag' gepost...
» Knobbeltje op mijn hoofd?
» Een liedje in mijn hoofd!
» Mijn hoofd loopt over: bezoekje gyn
» Mijn zoontje wil ineens niet meer in bad...
» Knobbeltje op mijn hoofd?
» Een liedje in mijn hoofd!
» Mijn hoofd loopt over: bezoekje gyn
» Mijn zoontje wil ineens niet meer in bad...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: