Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok!
+36
Parisienne
Derpy
Joli86
Roodkapje
Minx
Carmen_
Marsy28
Antibes
Kqip
Lady4
Vanilla Queen
Cow
Marin
Charles
mzcharlotte
Caro
Artemis
Burgemeester Irene
LDJ
Tania
ellibre
Angela_1986
ekjir@M
Mermaid
Capt'n Zero
luisa
Razz
Coco
Sayuri
Cimic
SarahKey
Surya
Exogenesis
Sea of Trees
Sam
Caribbeanlover
40 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ruzie met mijn man, ben geslagen met een stok!
Het is sowieso 1 andere keer gebeurd en misschien ook wel een 2e keer, maar dat weet ik dus niet.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik heb de rest van het topic niet gelezen, maar hoe kan het dat je dat niet weet?Caribbeanlover schreef:Het is sowieso 1 andere keer gebeurd en misschien ook wel een 2e keer, maar dat weet ik dus niet.
Gast- Gast
Ah ruzie is nooit leuk...Zou je niet beter rustig naar huis gaan en tegen hem zeggen: ik had niet zo over mijn toeren moeten raken nadat je het draadje had doorgeknipt, ik had niet moeten schreeuwen, wijn op de grond gooien en je uitschot noemen, maar jij had me geen tik met de dweil mogen geven. Dan zeggen jullie (hopelijk) allebei sorry en is het toch weer goed?
Zoals veel ruzies, gaat het hier ook weer nergens over. Zonde.
Edit: ik zie je laatste berichtje net. Bedoel je dat hij jou wel vaker heeft geslagen? Niet OK!!!
Edit: ik zie je laatste berichtje net. Bedoel je dat hij jou wel vaker heeft geslagen? Niet OK!!!
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Ik houd dat niet bij hoor, maar 1x kan ik wel herinneren. Moet ik dat voortaan gaan noteren dan?
Caribbeanlover- Ratel
Het ging ook nergens over, maar hier komt er slaan bij kijken bij anderen hier denk ik niet.Sayuri schreef:Ah ruzie is nooit leuk...Zou je niet beter rustig naar huis gaan en tegen hem zeggen: ik had niet zo over mijn toeren moeten raken nadat je het draadje had doorgeknipt, ik had niet moeten schreeuwen, wijn op de grond gooien en je uitschot noemen, maar jij had me geen tik met de dweil mogen geven. Dan zeggen jullie (hopelijk) allebei sorry en is het toch weer goed?
Had ik ook niet moeten zeggen idd, maar slaan vind ik toch echt wel wat erger hoor..........sorry! Niet de dweil, de stok ervan die wel wat harder aankomt dan zo slap ding.
Caribbeanlover- Ratel
Ik zou ook weggaan. In ieder geval tot hij een poging doet tot contact opnemen of excuses maken. Welke jij overigens vervolgens ook mag maken mbt het beledigen van zijn moeder.
Ik vind jouw woorden overigens geen reden tot geweld en ik zou persoonlijk na een tik, zeker met een stok, hard of niet hard wel weggaan. Maar dat zou ik waarschijnlijk ook doen als mijn man mij en mijn moeder uitschot noemt. Vast niet direct definitief, maar wel om een statement te maken.
Ik vind jouw woorden overigens geen reden tot geweld en ik zou persoonlijk na een tik, zeker met een stok, hard of niet hard wel weggaan. Maar dat zou ik waarschijnlijk ook doen als mijn man mij en mijn moeder uitschot noemt. Vast niet direct definitief, maar wel om een statement te maken.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nou, nee, maar als het om meer dan één keer ging dan blijft je dat echt wel bij. Het was ook geen aanval, ik vroeg me af hoe het kon dat je je dat niet meer herinnerde, jammer dat je daar zo fel op inhaakt. Ik heb ook alleen maar het beste met je voor.Caribbeanlover schreef:Ik houd dat niet bij hoor, maar 1x kan ik wel herinneren. Moet ik dat voortaan gaan noteren dan?
Oordeel overigens niet te snel dat er hier bij anderen hier geen slaan tijdens een ruzie is komen kijken.
Gast- Gast
Ik bedoelde het niet zo, maar ik weet het echt niet. Vind het erg om te horen dat het anderen ook is overkomen, aks ik zou weten wie, dan kunnen we elkaar wellicht helpen.
Caribbeanlover- Ratel
Steekt hand op.
Edit: niet in mijn huidige relatie overigens, laat dat wel duidelijk zijn.
Edit: niet in mijn huidige relatie overigens, laat dat wel duidelijk zijn.
Laatst aangepast door Lennox op vr 7 jun 2013 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik hoor graag je verhaal en of je nog bij diegene bent.
Caribbeanlover- Ratel
Nee, ik ben niet meer bij hem. En mijn verhaal, tsja... Helaas ging het bij mij wel verder dan twee keer of meer. Het viel bij mij nog wel mee hoor, als ik verhalen van anderen hoor, maar ik heb wel geregeld onder de blauwe plekken gezeten, een flink gekneusde duim gehad, in glas staan dansen/snijwonden, etc etc.
Gast- Gast
Ja slaan mag nooit, dat vind ik ook. Maar iemand opzettelijk pijn doen door iets kwetsend te zeggen, mag ook nooit, in mijn ogen. Het is alletwee erg, en als je eigenlijk van elkaar houdt, is het gewoon heel heel stom.
Ik vind het erg om te horen dat hij je al eens eerder een tik gegeven heeft. Alleen ik weet niet wat een tik is in jouw ogen.
De ene klap is de andere niet natuurlijk. Ik heb mijn handtas wel eens tegen de arm van mijn partner gezwaaid (uit boosheid), sommigen zouden misschien kunnen zeggen dat ik hem op dat moment dus sloeg met mijn handtas. Maar het is natuurlijk niet te vergelijken met bijvoorbeeld een stomp in het gezicht. Anyway, wat ik wil zeggen is dat jij, en alleen jij, weet wat er precies is gebeurd. Misschien is het tijd om er eens rustig over na te denken of hetgeen dat gebeurd is jouw grenzen overschrijdt, of niet.
Ik vind het erg om te horen dat hij je al eens eerder een tik gegeven heeft. Alleen ik weet niet wat een tik is in jouw ogen.
De ene klap is de andere niet natuurlijk. Ik heb mijn handtas wel eens tegen de arm van mijn partner gezwaaid (uit boosheid), sommigen zouden misschien kunnen zeggen dat ik hem op dat moment dus sloeg met mijn handtas. Maar het is natuurlijk niet te vergelijken met bijvoorbeeld een stomp in het gezicht. Anyway, wat ik wil zeggen is dat jij, en alleen jij, weet wat er precies is gebeurd. Misschien is het tijd om er eens rustig over na te denken of hetgeen dat gebeurd is jouw grenzen overschrijdt, of niet.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Dat is wel wat heftiger dan bij mij, wat erg zeg!
Caribbeanlover- Ratel
Ik denk dat het allemaal wel meevalt met dat 'slaan' aangezien CBL best van overdrijven houdt..
Die opmerking over zijn moeder had je nooit mogen maken en ik snap best dat je man kwaad werd. Ik heb ook niet echt het idee dat jullie het leuk hebben samen want iedere keer lees je wel wat over jullie.
Die opmerking over zijn moeder had je nooit mogen maken en ik snap best dat je man kwaad werd. Ik heb ook niet echt het idee dat jullie het leuk hebben samen want iedere keer lees je wel wat over jullie.
Laatst aangepast door Razz op vr 7 jun 2013 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Lieve Cbl, wat jij gezegd hebt kan niet, dat zeg je zelf ook. Ik zou daarvoor dan ook de verstandigste zijn en excuses maken
Maar wat voor erge dingen jij ook zegt, m.i. zeker geen reden voor slaan of wat voor fysiek geweld dan ook. Je zegt dat het niet de 1e x is, ik zou dus echt naar je ouders gaan nu en daar ook blijven slapen. Probeer dan morgen er rustig over te praten, dat zal toch een keer moeten. Ben het met je eens dat je slaan nooit moet accepteren.
Maar wat voor erge dingen jij ook zegt, m.i. zeker geen reden voor slaan of wat voor fysiek geweld dan ook. Je zegt dat het niet de 1e x is, ik zou dus echt naar je ouders gaan nu en daar ook blijven slapen. Probeer dan morgen er rustig over te praten, dat zal toch een keer moeten. Ben het met je eens dat je slaan nooit moet accepteren.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Zijn ouders zijn op vakantie. Ik kan ook zeggen dat hij daar maar vannacht kan gaan slapen. Of is dat raar/stom?
Caribbeanlover- Ratel
Nee, ik zou zorgen dat je rustig werd, en vervolgens na hem toe gaan en je excuses aanbieden voor datgene wat je gezegd hebt, maar aangeven dat je wel verdrietig bent om wat hij gedaan heeft. Ga er niet opnieuw ruzie om maken, maar probeer er wel ene goed gesprek uit te krijgen. Ondanks dat jullie beiden geen praters zijn, moet dit nu wel écht gebeuren. Zonder praten kom je er niet uit en zal dit ene hele nare bijsmaak blijven houden.Caribbeanlover schreef:Zijn ouders zijn op vakantie. Ik kan ook zeggen dat hij daar maar vannacht kan gaan slapen. Of is dat raar/stom?
Gast- Gast
Hij komt net zeggen dat ik beneden slaap..........ehhh dat bepaal ik nog altijd zelf wel!
Caribbeanlover- Ratel
Misschien hard om te vragen, maar waarom zijn jullie nog getrouwd? Ik heb niet bepaald het idee dat jij gelukkig bent met je leven, en dat je dit zo op je man af projecteert dat hij er ziek van wordt.
Iemand ergens mee slaan is absoluut fout, maar als jij je zo tegen mij had gedragen had ik je die hele Chineze zooi ook naar je hoofd geslingerd.
Je bent nu dan misschien (letterlijk) de geslagen hond, maar als je jouw eigen gedrag analyseert naar jouw man (en zijn familie) toe, weet je dan wel zeker dat dit nog een toekomst heeft? Jij flipt om echt helemaal niets en hij weet geen uitweg meer met woorden. Dat kan toch nooit goed gaan zo?
En tja, misschien ben je verreweg wel dolgelukkig met je man en lopen jullie normaal gesproken samen hand in hand naar de zonsondergang en heb ik het helemaal mis, maar wat ik meestal mee krijg op dit forum is dat jouw leven zuigt en dat jij er niets anders aan doet dan er over klagen.
En nu gaan jullie elkaar nog te lijf ook. Is dit het huwelijk dat je voor ogen had?
Iemand ergens mee slaan is absoluut fout, maar als jij je zo tegen mij had gedragen had ik je die hele Chineze zooi ook naar je hoofd geslingerd.
Je bent nu dan misschien (letterlijk) de geslagen hond, maar als je jouw eigen gedrag analyseert naar jouw man (en zijn familie) toe, weet je dan wel zeker dat dit nog een toekomst heeft? Jij flipt om echt helemaal niets en hij weet geen uitweg meer met woorden. Dat kan toch nooit goed gaan zo?
En tja, misschien ben je verreweg wel dolgelukkig met je man en lopen jullie normaal gesproken samen hand in hand naar de zonsondergang en heb ik het helemaal mis, maar wat ik meestal mee krijg op dit forum is dat jouw leven zuigt en dat jij er niets anders aan doet dan er over klagen.
En nu gaan jullie elkaar nog te lijf ook. Is dit het huwelijk dat je voor ogen had?
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Jeetje dat is niet niks.
Volgens mij zit er bij jullie heel veel opgekropte woede, frustratie, onbegrip onderling. Ik zou toch een manier vinden om het uit te praten. Volgens mij is er veel meer aan de hand tussen jullie, anders word jij niet zo woest om het doorknippen van een draadje.
Volgens mij zit er bij jullie heel veel opgekropte woede, frustratie, onbegrip onderling. Ik zou toch een manier vinden om het uit te praten. Volgens mij is er veel meer aan de hand tussen jullie, anders word jij niet zo woest om het doorknippen van een draadje.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
.
Laatst aangepast door ekjir@M op zo 21 jul 2013 - 17:58; in totaal 1 keer bewerkt
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik had al 2 andere strengen uit elkaar gehaald, dus het lukt na een hele tijd wel. Hij had recht niet om dat zomaar door te knippen. Hij heeft zoiets wel eens eerder gedaan, iets kapot maken.
Als hij dat niet gedaan had was er niks gebeurd, ik vroeg hem om hulp, niet om het te slopen.
Als hij dat niet gedaan had was er niks gebeurd, ik vroeg hem om hulp, niet om het te slopen.
Caribbeanlover- Ratel
Het ging om een streng draad uit elkaar halen, want ik weet zelf heus wel hoe ik een armbandje moet maken en de meeste mannen niet dus die kunnen dan toch niet helpen.ekjir@M schreef:Klinkt misschien hard maar ik kan best begrijpen dat je man het zat is. Hij probeert je te helpen met je armbandjes van 0,50 cent, wat weer niet naar wens is. Daarna bied ie aan om geld te geven, krijgt ie de wind van voren. Dan wordt z'n glas wijn op de grond gegooid, dat ruimt die ziel nog braaf op. Dan krijgt ie nog even te horen dat hij uitschot is net als z'n moeder. Tja... Als je je hond 4x schopt bijt ie ook.
Ik geloof niet dat mijn vriend me nog geholpen had na 1x de wind van voren te krijgen over een dom, lullig, armbandje.
Caribbeanlover- Ratel
Ja, maar het heeft nu geen zin meer om te denken in de trant van 'als hij dit of dit niet gedaan had, dan...' Terugdraaien kun je het niet meer, het is nu eenmaal wel gebeurd, en nu moet het gewoon opgelost worden.
Gast- Gast
Een hele streng is het die nu ik stukjes is en die ik niet meer kan verkopen zoals ik wilde.Mermaid schreef:Jeetje dat is niet niks.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ruzie met mijn schoonouders
» Ruzie
» Ruzie met partner...hoe ben jij?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Ruzie
» Ruzie met partner...hoe ben jij?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: