Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruzie

+7
Tania
Jeanette
Susan
PluDan
Sugarfall
TNMN
missy.
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ruzie Empty Ruzie

Bericht  missy. do 20 okt 2011 - 8:47

Vannochtend hebben mijn man en ik ruzie gehad om iets kleins. Hij ging boos naar weg. Toen hij straks thuis kwam zei hij niets en ging direct naar boven achter de computer. Na ongeveer een uurtje kwam hij naar beneden en ging weg.
Waar naar toe? Geen idee. Zit hier echt met een knoop in m'n buik.
Wat zal ik doen? Bellen of ook negeren?
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  TNMN do 20 okt 2011 - 8:52

Bellen en het uitpraten. Van negeren worden jullie beide niet gelukkig!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Sugarfall do 20 okt 2011 - 8:54

Ik zou bellen, jullie moeten het toch een keer uitpraten en het lijkt mij ook niks voor jezelf om nog langer met dit rotgevoel te blijven zitten. Succes, ik hoop dat jullie het normaal kunnen uitpraten.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  missy. do 20 okt 2011 - 8:55

Dat is waar. Maar de ruzie was zo stom en kinderachtig dat ik vind dat hij maar moet komen. Het voelt alsof ik dan toegeef dat ik fout was.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Sugarfall do 20 okt 2011 - 8:57

Misschien vind hij dat ook, en als je dan allebei op elkaar blijft wachten wordt het er voor jezelf ook niet beter op. Ik zou het zelf ook wel zo voelen denk ik, maar je hebt er gewoon niets aan om te blijven denken dat hij dan maar als eerste moet komen. Als je hem belt dan hoef je ook niet de schuld op je te nemen natuurlijk, je kunt ook zeggen dat je je hier rot door voelt en je het graag wil uitpraten als hij weer thuis is, dan kun je dan altijd nog zien hoe het loopt.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  PluDan do 20 okt 2011 - 8:58

Bellen en uitpraten.
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik vind het van je man trouwens belachelijk dat hij maar weggaat zonder dat jij weet waarheen... Ik zou dat niet echt waarderen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 9:00

Kinderachtig dat het zo lang blijft doorsudderen en dat hij je nu zo in onzekerheid laat zitten door weg te gaan en niet te zeggen waarheen. Ik weet niet of ik nu zou bellen, niet om trots te zijn, maar als hij weg is omdat hij een potje wil gaan zitten mokken dan is de kans groot dat hij zijn telefoon helemaal niet opneemt en dan ga je je pas echt zitten opfokken.

Ik zou afleiding zoeken en op tijd naar bed gaan. Als het om iets kleins ging zal hij echt wel weer terugkomen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  missy. do 20 okt 2011 - 9:01

Ja dat is waar. Heb net gesmst waar hij is en of hij zo naar huis komt.
Ik ben ook pissig dat hij niets zegt, ik zou eigenlijk naar de kapper gaan vannavond maar dat zat er dan weer niet in.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  missy. do 20 okt 2011 - 9:03

Susan schreef:Kinderachtig dat het zo lang blijft doorsudderen en dat hij je nu zo in onzekerheid laat zitten door weg te gaan en niet te zeggen waarheen. Ik weet niet of ik nu zou bellen, niet om trots te zijn, maar als hij weg is omdat hij een potje wil gaan zitten mokken dan is de kans groot dat hij zijn telefoon helemaal niet opneemt en dan ga je je pas echt zitten opfokken.

Ik zou afleiding zoeken en op tijd naar bed gaan. Als het om iets kleins ging zal hij echt wel weer terugkomen.

Ik denk dat hij niet terug smst of zijn telefoon opneemt. Ben tv aan het kijken, zit te wachten tot mijn dochter voor de laatste voeding komt en daarna ga ik ook lekker naar bed.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 9:22

Ik zie dat jullie een dochter hebben en dat jij plannen had voor vanavond, dan vind ik het helemaal belachelijk dat hij zomaar wegloopt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Jeanette do 20 okt 2011 - 9:22

Wat kinderachtig van je man zeg! Hopelijk hoor je snel wat van hem!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  missy. do 20 okt 2011 - 9:27

Komt hij net thuis en voordat ik wat kan zeggen loop hij naar boven en volgens mij zit hij weer achter de computer zonder ook maar iets te zeggen.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  PluDan do 20 okt 2011 - 9:45

Echt te kinderachtig. Zeker als het om iets kleins gaat.
Wil hij morgen dan weer zomaar weg gaan zonder iets te zeggen?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Tania do 20 okt 2011 - 9:49

Ik geloof dat ik heel boos zou worden als mijn man zich zo zou gedragen. Ruzie kan gebeuren maar dan gaan we het wel uitpraten en niet de hele dag blijven mokken en mekaar negeren. Bovendien vind ik het ook echt heel onaardig dat hij weggaat terwijl jij blijkbaar al plannen had. Dat zou ik hem ook goed duidelijk maken. Hij kan dan boos zijn maar dan heeft hij nogsteeds de verantwoordelijkheid voor z'n kindje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 9:51

Tania schreef:Ik geloof dat ik heel boos zou worden als mijn man zich zo zou gedragen. Ruzie kan gebeuren maar dan gaan we het wel uitpraten en niet de hele dag blijven mokken en mekaar negeren. Bovendien vind ik het ook echt heel onaardig dat hij weggaat terwijl jij blijkbaar al plannen had. Dat zou ik hem ook goed duidelijk maken. Hij kan dan boos zijn maar dan heeft hij nogsteeds de verantwoordelijkheid voor z'n kindje.

Eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 9:59

Mhm, ik ga na ruzie ook vaak mokkend achter de computer zitten zonder nog verder te willen praten. Maar dat hij weggaat zonder daarbij jouw plannen even mee te nemen, is wel heel rot. Misschien dat je even kunt vragen waar hij nu precies nog mee zit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 10:06

Twellie schreef:Mhm, ik ga na ruzie ook vaak mokkend achter de computer zitten zonder nog verder te willen praten. Maar dat hij weggaat zonder daarbij jouw plannen even mee te nemen, is wel heel rot. Misschien dat je even kunt vragen waar hij nu precies nog mee zit?

Ja, maar een hele dag? Die ruzie was vanmorgen, hij is al boos naar zijn werk gegaan, daarna boos achter de computer gaan zitten, daarna boos weggegaan, daarna nog een keer boos achter de computer gaan zitten. Het houdt toch wel een keer op?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  sanne-84 do 20 okt 2011 - 19:01

lees dit nu en zit met krommende tenen achter de laptop..
ik zou zo kwaad zijn geworden, kan er helemaal niet tegen als ik wordt genegeerd en als ik zonder communicatie mn plannen opzij moet leggen.
ben benieuwd hoe het is afgelopen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 19:57

Kan het zijn dat er iets meer speelt (oude koeien etc.?) Want ik vind dit een abnormale reactie van je man om je zo lang te negeren.
Als ik dit lees en ik stel me voor dat mijn vriend zou zou reageren, dan zou ik heel erg kwaad worden en (mezelf kennende laughcry ) tot het uiterste gaan om een reactie uit te lokken...
Hebben jullie er inmiddels normaal over kunnen praten? Ik hoop het wel voor je! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  missy. do 20 okt 2011 - 21:47

Tania schreef:Ik geloof dat ik heel boos zou worden als mijn man zich zo zou gedragen. Ruzie kan gebeuren maar dan gaan we het wel uitpraten en niet de hele dag blijven mokken en mekaar negeren. Bovendien vind ik het ook echt heel onaardig dat hij weggaat terwijl jij blijkbaar al plannen had. Dat zou ik hem ook goed duidelijk maken. Hij kan dan boos zijn maar dan heeft hij nogsteeds de verantwoordelijkheid voor z'n kindje.

Daar was ik ook zo boos over, hij heeft de hele dag haar niet vast gehad/geknuffeld. Dat hij boos is op mij oke maar daar was ik ook kwaad over.
Heb hem vannacht om 4.15 uur wakker gemaakt (nadat ik onze dochter had gevoed) en toen hebben we de ruzie uitgepraat. Moet het straks nog wel hebben over zijn kinderachtige gedrag
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 20:09

Hoe is het inmiddels? Hebben jullie het wel nog kunnen uitpraten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  missy. vr 21 okt 2011 - 20:38

Lief dat je erna vraagt. We hebben het er verder niet meer over gehad (moet nog wel) Er was ook weinig tijd voor. We zijn opzoek naar een nieuwe auto en daarvoor is hij veel weg.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Gizmo vr 21 okt 2011 - 21:10

Om 4 uur 's nachts wakker maken om uit te praten? Zo, daar zou ik zelf echt niet blij mee zijn zeg.
Maar ik hoop dat jullie eruit komen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  missy. za 22 okt 2011 - 1:44

Gizmo schreef:Om 4 uur 's nachts wakker maken om uit te praten? Zo, daar zou ik zelf echt niet blij mee zijn zeg.
Maar ik hoop dat jullie eruit komen.

We waren toch al wakker omdat ik onze dochter aan het voeden was. Anders had ik dat ook niet gedaan. zou dat andersom ook niet zo waarderen
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 2:31

Tja, het zou ook wel iets voor mij zijn.. Als mijn vriend en ik onenigheid hebben wil ik niet gaan slapen voordat we het uitgepraat hebben.
Gelukkig gebeurt dat zeer zelden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie Empty Re: Ruzie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum