Dat zeg je toch niet?
+50
SDL
Luce
Aziraphale
Ilovethe90s
Supertalentje
Blair
Mystique
June
Carmen_
Cimic
Lady Starstruck
AnnaK
Ragazza
MissBlunt
Punk'd
Bubbelicious
Steep
ekjir@M
Sam
Sanne
Alex
Exogenesis
Aggi
kwak
Snoopy
SoGood
rapa nui
*Lookie*
Snoes
Le Chat Noir
Arwyn
Sarah1985
Jerry
Slakje
Parel
Floor
NoName88
LDJ
Mida4you
Sea of Trees
Paper Crown
Mermaid
Laurientje
Appeltje
Susan
Lejow
Parisienne
Tiara
Gympie
Caroow
54 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Dat zeg je toch niet?
Ja, mijn ouders respecteerden dat zeker wel, alleen mijn grootouders vonden het lastig en sommige mensen uit de kerk. Ik kom nog steeds wel eens in de kerk wanneer ik bij mijn ouders ben en dat is heel fijn en we tonen gewoon respect voor elkaars levenswijze en iedereen vindt het dan fijn als ik er weer eens ben, maar ze weten ook dat ik nu mijn eigen leven heb.Aziraphale schreef:KimRosenberg85 schreef:Nee hoor, ik ben streng gereformeerd opgevoed en ik heb me hiervan losgemaakt, maar ik heb ook heel veel goede herinneringen uit die tijd, de kerk, de mensen etc.Aziraphale schreef:KimRosenberg85 schreef:Ze wil alleen niet vertellen hóe ze het dan precies heeft geïnterpreteerd. Ik kan er niet zoveel negatiefs van maken hoor, als een kind tegen me zou zeggen 'vreten zij met u'. Zou denk ik vriendelijk naar zo'n kind lachen en doorlopen en associatief bedenken wat een mooie uitspraak het toch is 'vrede zij met u' en hoe ik altijd genoot als kind van de kerkelijke dienst op zondag. Ik snap niet waarom Lennox het negatief opvat.
Echt? Jij werd toch zo streng gelovig opgevoed dat je er nu juist geen goede herinneringen meer aan had?
Gelukkig maar. Ik vind het knap dat je daar wel met een goed gevoel op terug kan kijken. Respecteerde jouw familie je keuze? Ik ken helaas een aantal streng gereformeerden uit mijn geboortedorp die daardoor hebben moeten breken met hun familie, erg naar.
Heel verhelderend wanneer je het vergelijkt met andere plekken op de wereld...
Gast- Gast
Ik vind het gewoon erg triest dat iemand zo onzeker kan zijn, dat ze bij een dergelijke opmerking direct denkt dat het a) over haar gaat en b) over haar omvang gaat en c) negatief bedoeld is. Ik hoop echt dat Lennox zich snel weer wat beter gaat voelen, want het lijkt me erg onplezierig om zo in het leven te staan...Sea of Trees schreef:Jij was er helemaal niet bij, hoe weet je dan in godsnaam hoe die kinderen het zeiden? Jij hebt echt een talent om mensen een complex aan te praten. Ik snap niet dat je werkelijk op elk zinnetje en op elk woordje jouw ongezouten mening er overheen moet klatsen. Doe je dat in het echt ook zo?KimRosenberg85 schreef:Jeetje Lennox... ik hoop echt dat je snel wat zekerder van jezelf wordt, want de verantwoordelijkheid van je eigen gemoedsrust en geluk bij een ander neerleggen - nota bene een random stel kinderen op straat - dat lijkt me echt geen gezonde situatie.
Gast- Gast
Triest nog wel
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Oh, don't worry, ik geloof dat ik meer van het leven geniet dan jij hoor, Kim. En triest? Nee. Ik mag dan wel onzeker zijn over mijn figuur, maar dat wil niet zeggen dat dat allesoverheersend is. Veel succes verder met je geweldige psychologisch inzicht op mensen loslaten, bij mij heb je het fout.
Gast- Gast
Lennox, laat het varen en maak je er niet boos over. Het heeft toch geen nut.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Het lijkt me niet nuttig om nu een discussie te voeren over wie er meer geniet van het leven, haha! Ik hoop gewoon dat je je nog herinnert dat je zelf ook kind geweest bent. Kinderen zijn eerlijk, kunnen dingen eruit flappen, niet om jou te kwetsen (daar zijn ze helemaal niet mee bezig), maar gewoon omdat ze datgene zeggen wat in hen opkomt.
Gast- Gast
KR85, moet jij altijd het laatste woord hebben?
SDL- Prater
KimRosenberg85 schreef:Het lijkt me niet nuttig om nu een discussie te voeren over wie er meer geniet van het leven, haha! Ik hoop gewoon dat je je nog herinnert dat je zelf ook kind geweest bent. Kinderen zijn eerlijk, kunnen dingen eruit flappen, niet om jou te kwetsen (daar zijn ze helemaal niet mee bezig), maar gewoon omdat ze datgene zeggen wat in hen opkomt.
Haha!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
KimRosenberg85 schreef:NeeSDL schreef:KR85, moet jij altijd het laatste woord hebben?
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
KimRosenberg85 schreef:NeeSDL schreef:KR85, moet jij altijd het laatste woord hebben?
SDL- Prater
Wat een rare collega's.
Ik ben na 6 maanden nog altijd 5 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap. Niet te zwaar maar je ziet het wel. Heb ook een maat groter in broeken.
Sport drie keer per week. Eet zoals altijd het gaat er gewoon niet meer zo snel af.
Op mijn werk met alleen maar mannen krijg ik alleen complimenten. Dat ik er nu niet meer als een meisje uit zie maar als een echte vrouw met mijn rondingen.
Dat doet me wel goed,vooral, omdat ik die kilo's er gewoon niet meer af krijg.
Ik ben na 6 maanden nog altijd 5 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap. Niet te zwaar maar je ziet het wel. Heb ook een maat groter in broeken.
Sport drie keer per week. Eet zoals altijd het gaat er gewoon niet meer zo snel af.
Op mijn werk met alleen maar mannen krijg ik alleen complimenten. Dat ik er nu niet meer als een meisje uit zie maar als een echte vrouw met mijn rondingen.
Dat doet me wel goed,vooral, omdat ik die kilo's er gewoon niet meer af krijg.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
KimRosenberg85 schreef:Ik vind het gewoon erg triest dat iemand zo onzeker kan zijn, dat ze bij een dergelijke opmerking direct denkt dat het a) over haar gaat en b) over haar omvang gaat en c) negatief bedoeld is. Ik hoop echt dat Lennox zich snel weer wat beter gaat voelen, want het lijkt me erg onplezierig om zo in het leven te staan...Sea of Trees schreef:Jij was er helemaal niet bij, hoe weet je dan in godsnaam hoe die kinderen het zeiden? Jij hebt echt een talent om mensen een complex aan te praten. Ik snap niet dat je werkelijk op elk zinnetje en op elk woordje jouw ongezouten mening er overheen moet klatsen. Doe je dat in het echt ook zo?KimRosenberg85 schreef:Jeetje Lennox... ik hoop echt dat je snel wat zekerder van jezelf wordt, want de verantwoordelijkheid van je eigen gemoedsrust en geluk bij een ander neerleggen - nota bene een random stel kinderen op straat - dat lijkt me echt geen gezonde situatie.
God wat ben jij hypocriet. Als je graag kutopmerkingen wilt maken, doe dat dan gewoon direct.. Laf zeg.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Die opmerkingen vind ik echt niet kunnen en kwetsend. Ik snap ook echt niet waarom sommige mensen dat doen. Dat er nog een paar kilo's aan zitten na de zwangerschap dat geeft hen niet het recht om daar rotopmerkingen over te maken of je erop te wijzen dat die kilo's er nog aan zitten. Nee ik vind het echt niet kunnen. Waarschijnlijk zou ik heel nonchalant proberen te reageren met iets in de trant van: hoezo stoor jij je er aan? dan moet je de andere kant op kijken. Het komt ook vast allemaal goed met je lichaam maar dan nog ik snap die mensen niet hoor!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Het zal toch niet?
» Dit doe je toch niet!
» UWV - dit mag toch niet?????
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Het zal toch niet?
» Dit doe je toch niet!
» UWV - dit mag toch niet?????
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: