Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je altijd verkeerd gedacht?

+52
Yzma
Joli86
Try
Olijfje
M-G
Caroow
Jerry
mangomeisje
Eris
Minx
dr_oupy
Lieke128
Eve
Guus
Serena
smooch
Ugly Betty
TukTuk
Merai
Laquisia
mzcharlotte
Snoopy
Lady4
Inge
TwistedAngel
JustMeDaan
sonly
Printje
Alias
Lejow
Jordana
Tazz
Highway
Flippin' Bitch
_Lacey_
Mizz_S
Moon
Angela_1986
girli
Lynn_
Ambivalence
Susan
Bliss
Zwerver
Mint
BJA
SuperGrover
Leska
Mari
Poisongirl
VeryCherry
Feline
56 plaatsers

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je altijd verkeerd gedacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je altijd verkeerd gedacht?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:36

Angela_1986 schreef:Ik las vroeger het woord "klantenservice", dat bij de Hema heel groot boven de balie hing, altijd als "klantenservies". Tegenover die balie was het restaurant en ik vond het toch wel vreemd en onpraktisch dat je eerst aan de ene kant van de winkel het servies moest gaan halen om vervolgens aan de andere kant het eten/drinken te pakken... nerd

Hahahaha.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je altijd verkeerd gedacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat heb je altijd verkeerd gedacht?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:39

Hier zaten trouwens ook een paar namen bij waarvan ik altijd dacht dat ze gewoon zo heetten Very Happy Van sommige begrijp ik niet dat ze hun naam hebben veranderd!

Willeke Alberti - Willy Albertina Verbrugge
Koos Alberts - Koos Krommenhoek
Jenny Arean - Johanna Klarenbeek
Baas B - Bart Zeilstra
George Baker - Johannes Bouwens
Thomas Berge - Chiel Ottink
Brainpower - Gert-Jan Mulders
Dennie Christian - Bernd Althoff
Cilly Dartell - Priscilla Veltmeijer
Dingetje - Frank Paardekoper
Linda van Dyck - Linda de Hartogh
Do - Dominique van Hulst
Henk van Dorp - Henk Bongaarts
André van Duin - Adrianus Marinus Kyvon
Tonny Eyk - Teun Eikenboom
Gordon - Cornelis Heuckeroth
Lex Harding - Lodewijk den Hengst
Esther Hart - Katinka Hartkamp
Mariska Hulscher - Anna van der Klis
Jeroen van Inkel - Jeroen Donderwinkel
Junkie XL - Tom Holkenborg
Hans Kazan - Mans Mulders
Lange Frans - Frans Frederiks
Lebbis - Hans Sibbel
Johnny Lion - Jan van Leeuwarden
Liesbeth List - Elisabeth Driessen
Fay Lovski - Fay Luyendijk
Imca Marina - Hendrikje Bijl
Manke Nelis - Cornelis Pieters
Mental Theo - Theo Nabuurs
Drs. P - Heinz Hermann Polzer
Victor Reinier - Victor Nieuwenhuijzen
Rasta Rostelli - Roland van den Berg
Frits Spits - Frits Ritsmeester
Spinvis - Eric de Jong
Bonnie St. Claire - Bonje Swart
Tiësto - Tijs Verwest
Lee Towers - Leen Huizer
Vanessa - Connie Breukhoven
Albert West - Albert Westelaken

Laatst aangepast door Darcy op do 24 feb 2011 - 6:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:40

_Donnaa schreef:
Auxo schreef:
Ambivalence schreef:
wc-eend schreef:Dat augurken van komkommers komen..Ik dacht altijd van een plant of uit de zee ofzo hahahha

Is dat echt zo? :shock:

Dat is voor mij ook nieuw.. Ik vraag het hier thuis, hoor ik een nee en een ja tegelijk. :P Maar wc-eend, augurken komen gewoon van planten hoor Wink
Ze behoren tot dezelfde soort, maar het is een heel ander ras..

Een augurk is dus geen verschrompelde komkommer..

Dat vond ik later ook op internet inderdaad. Werd er nieuwsgierig van Wink

Gast
Gast

Bericht  Moon do 24 feb 2011 - 6:41

Ik heb jaaaren altijd gedacht dat egels heel langzaam vooruit gingen, het tempo van een slak ofzo. Totdat ik toen ik 15 was voor het eerst een egel zag die ook nog eens rende. Sindsdien houd ik niet van egels haha.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:41

Ik kan me van mezelf zo niks herinneren maar mijn man zong altijd Rubbelbubble in plaats van Paparazi. Dat liedje van Lady Gaga.
Ik snal ook echt niet waar hij dat vandaan haalt Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:42

Ik dacht vroeger trouwens ook dat Spanje helemaal geen ander land was, dat je daar zo naartoe kon rijden met de auto en dat je er ook zo was. Komt door Sinterklaas. Had een cadeautje gekregen wat we gingen ruilen, komen we bij de speelgoedwinkel toen ik vroeg; 'Zijn we nu in Spanje?'. Wist ik veel als klein meisje. :P

Darcy, die lijst is leuk. Van sommige mensen wist ik de echte naam wel, maar sommigen zijn nieuw voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:15

Brennuss schreef:Ik dacht altijd bij die Tell Sell reclames, dat gepatenteerd wat je vrijwel altijd hoor een soort wattige vulling was. Maar het is dus gewoon een product waar patent op is aangevraagd.

Weer wat geleerd. Thanks! Embarassed

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 24 feb 2011 - 7:26

Weet niet of het er al staat, maar mein kampf betekend mijn strijd smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:37

Mijn moeder zei altijd doen ik klein was 'wel goed je doddo wassen he?'
Ik dacht tot mijn 21e Surinaams was voor vagina.
Er was ook een juffrouw Doddo in de film Zwelgje van Ollie B. Bommel. Ik lag altijd in een deuk toen, nu achteraf, voor niks nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:38

Jen_ schreef:Mijn moeder zei altijd doen ik klein was 'wel goed je doddo wassen he?'
Ik dacht tot mijn 21e Surinaams was voor vagina.
Er was ook een juffrouw Doddo in de film Zwelgje van Ollie B. Bommel. Ik lag altijd in een deuk toen, nu achteraf, voor niks nerd

Wat is een doddo dan? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:40

Haha dat liedje van CSI hebben mijn vriend en ik altijd de grootse lol om, omdat ik altijd heel hard mee zing; OEEE aaha oe oe oe ahaa :P Zal het hem straks eens vertellen! Mijn vriend zei ook altijd dat hij in zijn ziektebed was i.p.v. in de ziektewet hahah.

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 24 feb 2011 - 7:41

Wow, die namenlijst!! Wist niet dat zoveel mensen een andere naam hebben aangenomen! (een groot aantal kende ik al wel trouwens)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Mizz_S do 24 feb 2011 - 7:42

Ik dacht vroeger altijd dat het 'kammidaat' was ipv kandidaat!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:42

Auxo schreef:Bij het liedje van Boes Boes zingen ze 'Rock en roll en ook nog de Samba'. Ik dacht tot niet heel lang geleden dat ze zongen 'Rock en roll en over de zandbak'. Embarassed Dat moet ik nu nog steeds aanhoren.

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:45

Ik dacht, dat elke plaats een eigen maan had Embarassed

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ do 24 feb 2011 - 8:03

Darcy schreef:Ik heb trouwens een slecht gevoel voor topo, ik dacht altijd dat Hilversum in de provincie Utrecht lag, en Apeldoorn in Overijssel.

Dat dacht ik ook, tot een minuut geleden. Nu moet ik erbij zeggen dat topo ook niet mijn sterkste punt is...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry do 24 feb 2011 - 8:04

Whahahaha, wat denken jullie toch slecht over Hilversum Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Flippin' Bitch do 24 feb 2011 - 8:14

Dat de auto van Batman niet op Sinaasappelsap rijdt... (zoon van mijn oppas had me dat rond mijn 7e wijsgemaakt. Kwam die laatste Batmanfilm uit, ik dacht: ik zal mijn vriend eens imponeren met mijn Batmankennis en riep uit: 'Jaahhaaa en de auto van Batman rijdt op sinaasappelsap!' Hij helemaal in een scheur)

Ik versta ook altijd songteksten verkeerd. Ik zong al 6 jaar 'Don't you, realize, that e-mail, is left to the motherf*ckin skin' ipv 'Don't you realize,
Evil, lives in the mother-fucking skin' (Soil van System of a Down)

Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 8:57

Darcy schreef:
Jen_ schreef:Mijn moeder zei altijd doen ik klein was 'wel goed je doddo wassen he?'
Ik dacht tot mijn 21e dat dat Surinaams was voor vagina.

Wat is een doddo dan? Very Happy

Niks! Haha mijn moeder bedoelde daar 'vagina' mee. Ik was 4 ofzo toen ze daarmee begon geloof ik hahah of ouder

Gast
Gast

Bericht  Highway do 24 feb 2011 - 9:04

Ik dacht best lang dat je Abcoude uitsprak als A....B...C...oude Embarassed
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:04

Darcy schreef:Hier zaten trouwens ook een paar namen bij waarvan ik altijd dacht dat ze gewoon zo heetten Very Happy Van sommige begrijp ik niet dat ze hun naam hebben veranderd!

Imca Marina - Hendrikje

Van deze mensen snap ik echt niet waarom ze hun naam hebben veranderd? Of je nou Mariska Hulscher heet, of Anna van der Klis? Raar.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:05

Highway schreef:Ik dacht best lang dat je Abcoude uitsprak als A....B...C...oude Embarassed

Haha! Leuk Very Happy Mijn moeder zegt altijd 'goorin-gem' ipv gorkem. (Gorinchem)

Gast
Gast

Bericht  Tazz do 24 feb 2011 - 9:08

Als iemand zich ergens in verslikt dat je dan stevig op diegene zijn rug moest kloppen om het los te krijgen, maar het blijkt dat als hem om voedsel gaat dat het dan juist alleen maar verder vast komt te zitten.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:08

Jen_ schreef:
Darcy schreef:Hier zaten trouwens ook een paar namen bij waarvan ik altijd dacht dat ze gewoon zo heetten Very Happy Van sommige begrijp ik niet dat ze hun naam hebben veranderd!

Imca Marina - Hendrikje

Van deze mensen snap ik echt niet waarom ze hun naam hebben veranderd? Of je nou Mariska Hulscher heet, of Anna van der Klis? Raar.

Nouja bij Anna van der Klis snap ik 't op zich nog wel.. Ik zie nog wel paar mogelijkheden om haar met die naam te kunnen treiteren, júíst als ze beroemd worden..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 9:10

Trisha schreef:
Jen_ schreef:

Imca Marina - Hendrikje

Nouja bij Anna van der Klis snap ik 't op zich nog wel.. Ik zie nog wel paar mogelijkheden om haar met die naam te kunnen treiteren, júíst als ze beroemd worden..

Ik zie 'm niet Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: