Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
+52
Yzma
Joli86
Try
Olijfje
M-G
Caroow
Jerry
mangomeisje
Eris
Minx
dr_oupy
Lieke128
Eve
Guus
Serena
smooch
Ugly Betty
TukTuk
Merai
Laquisia
mzcharlotte
Snoopy
Lady4
Inge
TwistedAngel
JustMeDaan
sonly
Printje
Alias
Lejow
Jordana
Tazz
Highway
Flippin' Bitch
_Lacey_
Mizz_S
Moon
Angela_1986
girli
Lynn_
Ambivalence
Susan
Bliss
Zwerver
Mint
BJA
SuperGrover
Leska
Mari
Poisongirl
VeryCherry
Feline
56 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
Poisongirl schreef:Auxo schreef:Bij het liedje van Boes Boes zingen ze 'Rock en roll en ook nog de Samba'. Ik dacht tot niet heel lang geleden dat ze zongen 'Rock en roll en over de zandbak'. Dat moet ik nu nog steeds aanhoren.
Dat dacht ik ook!
Wat leuk! Ik dacht serieus dat ik dit als enige dacht, maar niet dus
Gast- Gast
Auxo schreef:Bij het liedje van Boes Boes zingen ze 'Rock en roll en ook nog de Samba'. Ik dacht tot niet heel lang geleden dat ze zongen 'Rock en roll en over de zandbak'. Dat moet ik nu nog steeds aanhoren.
Hahaha oke. Ik dacht dat dus ook. Dit topic is best handig.
Gast- Gast
Haha, dat van CSI dacht ik ook (oeeeeeeeehhaahoehoehoehoe), weer wat geleerd
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Auxo schreef:Poisongirl schreef:Auxo schreef:Bij het liedje van Boes Boes zingen ze 'Rock en roll en ook nog de Samba'. Ik dacht tot niet heel lang geleden dat ze zongen 'Rock en roll en over de zandbak'. Dat moet ik nu nog steeds aanhoren.
Dat dacht ik ook!
Wat leuk! Ik dacht serieus dat ik dit als enige dacht, maar niet dus
Best leuk om te lezen dat ik niet de enige ben inderdaad
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Bij het nummer YMCA van The Village People zingen ze 'young man, I was once in your shoes' in plaats van 'young man, I was watching your shoes'.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik dacht tot voor heel kort altijd dat Danny de Munck homo was, tot mijn ouders vertelden dat hij een vrouw en kinderen heeft.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
wc-eend schreef:Dat augurken van komkommers komen..Ik dacht altijd van een plant of uit de zee ofzo hahahha
Is dat echt zo?
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Susan schreef:Ik dacht tot voor heel kort altijd dat Danny de Munck homo was, tot mijn ouders vertelden dat hij een vrouw en kinderen heeft.
Haha ja, Danny & Jenny
Oh en vroeger zong ik altijd heel fanatiek "Ambèh, ambèh..." mee met Michael Jackson's "I'm bad".
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb echt tot mijn 16e gedacht dat het A-recht was (ipv aanrecht)
Vroeger zei ik altijd bij mensen met een titel Dokter Hannes (maar toen was ik nog 12 ofzo hahaha)
Vroeger zei ik altijd bij mensen met een titel Dokter Hannes (maar toen was ik nog 12 ofzo hahaha)
Gast- Gast
Haha, ik dacht vroeger ook dat het A-recht was. Hetzelfde bij het woord 'plafon' haha.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik zei vroeger Polium ipv Podium, en dacht dat ik het echt goed zei, dus werd altijd boos als ik verbeterd werd. En ik vertelde heel trots dat ik wist wat voor een auto er voor ons reed, een Range Roever (helemaal Nederlands uitgesproken), ze pesten me er nu nog mee
Gast- Gast
Ik heb trouwens een slecht gevoel voor topo, ik dacht altijd dat Hilversum in de provincie Utrecht lag, en Apeldoorn in Overijssel.
Oh en toen wij naar een andere woonplaats gingen verhuizen toen ik acht was, zag ik ergens op een adreswijziging "Te (plaatsnaam)" staan en toen dacht ik dat we naar Te (plaatsnaam) gingen verhuizen
Oh en toen wij naar een andere woonplaats gingen verhuizen toen ik acht was, zag ik ergens op een adreswijziging "Te (plaatsnaam)" staan en toen dacht ik dat we naar Te (plaatsnaam) gingen verhuizen
Laatst aangepast door Darcy op do 24 feb 2011 - 6:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik dacht altijd bij die Tell Sell reclames, dat gepatenteerd wat je vrijwel altijd hoor een soort wattige vulling was. Maar het is dus gewoon een product waar patent op is aangevraagd.
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik heb trouwens een slecht gevoel voor topo, ik dacht altijd dat Hilversum in de provincie Utrecht lag, en Apeldoorn in Overijssel.
Zo gek is het niet dat je dat van Hilversum denkt, want dat is ook wel randgebied, want Baarn hoort wél bij provincie Utrecht en dat ligt er aan vast
Gast- Gast
Isabella schreef:Darcy schreef:Ik heb trouwens een slecht gevoel voor topo, ik dacht altijd dat Hilversum in de provincie Utrecht lag, en Apeldoorn in Overijssel.
Zo gek is het niet dat je dat van Hilversum denkt, want dat is ook wel randgebied, want Baarn hoort wél bij provincie Utrecht en dat ligt er aan vast
Oh jaaa, dan is dat ook niet zo raar. Volgens mij ligt Apeldoorn ook best raar in Gelderland. En ik woon dus in D.eventer, en T.wello ligt daar ook naast maar dat is dan weer Gelderland.
Gast- Gast
Ambivalence schreef:wc-eend schreef:Dat augurken van komkommers komen..Ik dacht altijd van een plant of uit de zee ofzo hahahha
Is dat echt zo?
Dat is voor mij ook nieuw.. Ik vraag het hier thuis, hoor ik een nee en een ja tegelijk. Maar wc-eend, augurken komen gewoon van planten hoor
Gast- Gast
Ik weet wat het wel moet zijn, maar ik kan er zo even niet opkomenSuperGrover schreef:Ik dacht ook dat Fila Fils heette XD
Ik dacht dat Mein Kampf, Mijn Kamp betekende. Ik heb maar 1 jaar Duits gehad, for my defence
@Powerbabe, het schijnt dus dat veel mensen dat niet snappen, van die versnellingsbak haha..
Gast- Gast
Ze behoren tot dezelfde soort, maar het is een heel ander ras..Auxo schreef:Ambivalence schreef:wc-eend schreef:Dat augurken van komkommers komen..Ik dacht altijd van een plant of uit de zee ofzo hahahha
Is dat echt zo?
Dat is voor mij ook nieuw.. Ik vraag het hier thuis, hoor ik een nee en een ja tegelijk. Maar wc-eend, augurken komen gewoon van planten hoor
Een augurk is dus geen verschrompelde komkommer..
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik dacht altijd bij die Tell Sell reclames, dat gepatenteerd wat je vrijwel altijd hoor een soort wattige vulling was. Maar het is dus gewoon een product waar patent op is aangevraagd.
Gast- Gast
Kampf betekent volgens mij 'strijd'.
Ik dacht ook altijd dat Hilversum in Utrecht lag!
Ik dacht ook altijd dat Hilversum in Utrecht lag!
Bliss- Lady Post-a-lot
Mein Kampf betekent inderdaad "mijn strijd". Heel veel mensen denken dat het Mijn Kamp is hoor, daar hoef je je niet voor te schamen.
Gast- Gast
Tot 1,5 jaar geleden heb ik altijd gedacht dat Volendam in de provincie Zeeland lag..
Gast- Gast
Ik heb zelf niets, maar ik vind het wel altijd leuk om te zien dat als mensen zeggen dat ze bijvoorbeeld het liedje van CSI verkeerd begrepen er mensen reageren die nu pas beseffen dat ze dat verkeerd doen
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik las vroeger het woord "klantenservice", dat bij de Hema heel groot boven de balie hing, altijd als "klantenservies". Tegenover die balie was het restaurant en ik vond het toch wel vreemd en onpraktisch dat je eerst aan de ene kant van de winkel het servies moest gaan halen om vervolgens aan de andere kant het eten/drinken te pakken...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Darcy schreef:Mein Kampf betekent inderdaad "mijn strijd". Heel veel mensen denken dat het Mijn Kamp is hoor, daar hoef je je niet voor te schamen.
Als je het vertaald, laat hij mijn kamp er ook tussen zien, haha, ik snap dus wel dat mensen dat verkeerd zien
Gast- Gast
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Korter zwanger dan gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Korter zwanger dan gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
Pagina 2 van 11
Permissies van dit forum: