Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

+17
Fortissimo
Kamperseboekenwurm
Mermaid
Katrien
Destino
mzcharlotte
Pannetoet
M-G
Joan
Curious
Maple
Sea of Trees
Aziraphale
Caroow
Vanilla Queen
Arwyn
Victoria-
21 plaatsers

Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Victoria- za 3 aug 2013 - 8:05

Wat doe jij waarvan je nooit gedacht had dit te gaan doen in je relatie?

En dan bedoel ik dingen zoals; liever thuis op de bank zitten met je lief ipv de kroeg in met vriendinnen, naakt door huis lopen, je jurkje verruilen voor een comfi outfit, op dagen dat je thuis bent en niet hoeft geen make up meer op, naar het toilet met de deur open,etc,etc. 

Ik zit in verhouding veel vaker thuis op de bank sinds ik een relatie heb en ik betrap mij er de laatste tijd ook op dat ik de deur van het toilet open laat staan. Dit komt ook omdat we daar sinds kort een ventilator hebben hangen en die best veel herrie maakt.

En jij?
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Arwyn za 3 aug 2013 - 8:50

Ik heb werkelijk waar geen idee..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Vanilla Queen za 3 aug 2013 - 9:06

Ik had sowieso niet in de planning om een relatie te willen / krijgen. Maar eigenlijk doe ik thuis nog precies het zelfde als daarvoor.
Van de wc deur open laten staan tot mijn private parts scheren terwijl hij er gewoon bij staat onder de douche (het is alleen wat krapper haha) en ik ondertussen vergeten ben mijn make-up af te doen en uit de douche vandaan kom als een verlepte panda beer.
laughcry
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Caroow za 3 aug 2013 - 9:43

Lunchpakket smeren! Ik doe het nu ook alleen als hij zich verslapen heeft, ik vind dat zo stom, vrouwen die opstaan om brood voor hun man te smeren.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Aziraphale za 3 aug 2013 - 9:48

Caroow schreef:Lunchpakket smeren! Ik doe het nu ook alleen als hij zich verslapen heeft, ik vind dat zo stom, vrouwen die opstaan om brood voor hun man te smeren.

Mijn man smeert altijd mijn brood en maakt m'n ontbijtje klaar Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Sea of Trees za 3 aug 2013 - 9:48

Bevallen in zijn bijzijn laughcry
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Caroow za 3 aug 2013 - 9:52

Aziraphale schreef:
Caroow schreef:Lunchpakket smeren! Ik doe het nu ook alleen als hij zich verslapen heeft, ik vind dat zo stom, vrouwen die opstaan om brood voor hun man te smeren.

Mijn man smeert altijd mijn brood en maakt m'n ontbijtje klaar Wink

Maar hij doet dat neem ik aan toch terwijl hij zijn eigen brood ook maakt? Ik zou echt mijn bed niet uit gaan om brood te maken. Ik ben niet zo'n zonnetje als ik net wakker ben smile 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Aziraphale za 3 aug 2013 - 9:55

Caroow schreef:
Aziraphale schreef:
Caroow schreef:Lunchpakket smeren! Ik doe het nu ook alleen als hij zich verslapen heeft, ik vind dat zo stom, vrouwen die opstaan om brood voor hun man te smeren.

Mijn man smeert altijd mijn brood en maakt m'n ontbijtje klaar Wink

Maar hij doet dat neem ik aan toch terwijl hij zijn eigen brood ook maakt? Ik zou echt mijn bed niet uit gaan om brood te maken. Ik ben niet zo'n zonnetje als ik net wakker ben smile 

Hij is ook echt geen zonnetje 's ochtends, haha. Maar als hij vrij is doet hij het meestal ook, hij slaapt dan niet uit ofzo. Heeel soms wel, dan is direct mijn planning op de hobbel en kom ik te laat op m'n werk :P
Andersom blijf ik in bed liggen als ik vrij ben en hij niet nerd 
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Caroow za 3 aug 2013 - 9:59

Ook al ben ik uit bed, dan zit ik met een kop koffie op de bank en ben ik met geen stok richting het aanrecht te slaan Laughing 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Maple za 3 aug 2013 - 10:01

Alleen op reis gaan smile
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Curious za 3 aug 2013 - 10:09

Maple schreef:Alleen op reis gaan smile

Grappig, ik had juist gedacht dat ik gewoon alleen reizen zou blijven maken. En dat deed ik dan ook regelmatig, tot mijn laatste reis naar Afrika in 2009, daarna heb ik beloofd mijn vriend niet meer zo lang te verlaten (aangezien hij het er elke keer erg moeilijk mee had).
Dit jaar ben ik wel gewoon zonder hem om wintersport geweest (10 dagen), dus deels doe ik het nog wel.

Dat is dan ook meteen mijn antwoord op de vraag wat ik dacht nooit te zullen doen: mijn dromen om verre reizen te maken opgeven.
Die verre reizen worden ook wel gemaakt met vriend overigens, maar niet op de manier en in de vorm als ik ze altijd gedroomd had.
En het gekke is, dat ik ook niet meer die behoefte heb sinds ik weet wat echte liefde is smile
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Joan za 3 aug 2013 - 10:30

Caroow schreef:Lunchpakket smeren! Ik doe het nu ook alleen als hij zich verslapen heeft, ik vind dat zo stom, vrouwen die opstaan om brood voor hun man te smeren.

Ik deed dat wel altijd toen mijn vriend nog werkte. Hij moest er half 6 uit, ik pas half 8. Dus ik maakte dat klaar en dook weer in bed als hij weg ging. Ik vond het gewoon sneu dat hij er altijd zo vroeg uit moest. En hij is gewoon mijn aap I love you Very Happy
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  M-G za 3 aug 2013 - 15:09

Een kind met hem krijgen. Ik heb altijd geroepen dat ik geen kinderen wilde... tot vorig jaar... 
Daar zit ik dan met onze lieve kleine man... nee dat had ik om heel eerlijk te zijn nooit verwacht!
Sterker nog: we hebben het al gehad over (mocht het ons gegund zijn) een tweede!Yes
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Pannetoet za 3 aug 2013 - 18:13

Ik had echt nooit, maar dan ook nooit verwacht dat ik zijn hobby ooit leuk ging vinden! Hij is die-hard fan van FcTwente en gaat naar elke thuiswedstrijd (Hij zit ook in Vak-P, de harde kern :P) en hij wou al een jaar dat ik een keer mee ging.. Had ik totaal geen zin in en behoefte aan want ik pas toch niet tussen die bierzuipende aso's? Dat was mijn beeld ervan.. Gisteren mee geweest en het was vet! Zo gruwelijk vet! Die sfeer I love you 


 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  mzcharlotte za 3 aug 2013 - 19:49

Wat ik niet had verwacht, is dat ik me helemaal compleet bij hem op mijn gemak zou voelen. Ik vind eigenlijk vrij weinig nog genant met hem in de buurt. Het is niet dat ik express zit te boeren ofzo, maar als er één komt dan vind ik dat ook geen drama en zit ik me niet met schaamrood op mijn kaken te verontschuldigen.

Ik had ook niet verwacht om met hem te trouwen, überhaupt niet overigens. En dat is toch gebeurd. Met volle overgave trouwens.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Destino za 3 aug 2013 - 21:14

.


Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Katrien za 3 aug 2013 - 21:17

Ook ik had niet verwacht ooit te trouwen. Ik wilde ook nooit kinderen. Als je 10 jaar geleden tegen me gezegd had dat ik nu getrouwd en zwanger op de bank zou zitten had ik je uitgelachen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Mermaid zo 4 aug 2013 - 8:45

ik had nooit verwacht zo mezelf te kunnen zijn en zo volledig op mijn gemak te zijn bij iemand.

En ik had nooit van mezelf verwacht dat ik alleen de halve wereld rond zou reizen alleen om maar bij mijn vriend te zijn. Of om heel veel alleen thuis te zijn terwijl we eigenlijk samenwonen. En ik had nooit verwacht binnen een half jaar met iemand samen te gaan wonen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 5 aug 2013 - 0:59

---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Fortissimo ma 5 aug 2013 - 4:00

Op mijn 22e al te willen trouwens met hem en het liefst ook beginnen aan kindjes. Ik zou pas trouwen als een jaar of 28 was, en kinderen op mijn 30e. Denk dat een aanzoek ook niet heel lang meer gaat duren.. I love you
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Punk'd ma 5 aug 2013 - 5:00

Ik heb echt geen idee :O 

Misschien komt dat wel doordat ik al iets met mijn vriend kreeg toen ik 15 was en toen nog niet met dit soort vragen bezig was haha. Het is eigenlijk gekomen zoals het is.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Artemis ma 5 aug 2013 - 5:07

Seks met iemand anders hebben. Ik was tot een jaar of 5 geleden ervan overtuigd dat monogamie echt de enige manier was om een relatie te hebben en ik kon me niet voorstellen ooit interesse in iemand anders te hebben.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Exogenesis ma 5 aug 2013 - 5:10

Uhm.. Dat ik puistjes op zijn rug zou uitknijpen Laughing

De rest, zoals samenwonen, trouwen, kind krijgen, etc. had ik allemaal wel voor mogelijk gehouden.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Ragazza za 17 aug 2013 - 4:07

Klinkt misschien gek, maar alleen reizen. Toen ik nog geen serieuze relatie had, kwam het niet in me op om alleen te reizen. Ik dacht: "Dat doe ik later met mijn toekomstige vriend!" 
Nu ik een serieuze relatie heb reis ik inderdaad wel met mijn vriend, maar ook zonder. En dat is dan naar bestemmingen waar mijn vriend niets mee heeft maar ik wel heel graag naartoe wil. Dus ga ik dan alleen.

Verder ga ik nu eigenlijk nooit meer uit. Dit heeft deels met mijn vriend te maken, hij is geen uitgaanstype, maar ook met het feit dat mijn stapvrienden van vroeger ook allemaal 'saaie mutsen' zijn geworden en ook nooit meer gaan stappen. Soms mis ik het nog wel eens, bijvoorbeeld als er feest is in het dorp ofzo.. Ik vind het dan jammer dat ik niemand heb om mee uit te gaan. Maar gelukkig is dat maar 1 x per jaar.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie? Empty Re: Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum