Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
+52
Yzma
Joli86
Try
Olijfje
M-G
Caroow
Jerry
mangomeisje
Eris
Minx
dr_oupy
Lieke128
Eve
Guus
Serena
smooch
Ugly Betty
TukTuk
Merai
Laquisia
mzcharlotte
Snoopy
Lady4
Inge
TwistedAngel
JustMeDaan
sonly
Printje
Alias
Lejow
Jordana
Tazz
Highway
Flippin' Bitch
_Lacey_
Mizz_S
Moon
Angela_1986
girli
Lynn_
Ambivalence
Susan
Bliss
Zwerver
Mint
BJA
SuperGrover
Leska
Mari
Poisongirl
VeryCherry
Feline
56 plaatsers
Pagina 1 van 11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
Eerder langs gekomen maar blijf 'm leuk vinden.. wat dacht je altijd verkeerd/heb je nooit geweten? Ik hou van leuke weetjes/feiten!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
Dat het merk niet Fils, maar Fila heet
Dat het rotonde is en niet rontonde
Nog iets wat veel vrouwen niet weten; een automaat heeft ook een versnellingsbak
Dat het rotonde is en niet rontonde
Nog iets wat veel vrouwen niet weten; een automaat heeft ook een versnellingsbak
Gast- Gast
Niet verkeerd gedacht, maar ik zeg altijd zininin, in plaats van 'zin in'
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ze bij de openingstune van CSI (Who are you- The Who) Who are you zingen. Ik dacht altijd dat ze iets van hooooeeeeeehaaaaaahooooooeeeee zongen Tot ik zag hoe het liedje heet
Verder dacht ik vroeger altijd dat het tekentje van industrieterrein op een verkeersbord een winkelkarretje was ipv een fabriekje
Verder dacht ik vroeger altijd dat het tekentje van industrieterrein op een verkeersbord een winkelkarretje was ipv een fabriekje
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zo'n 'punaise' op de weg geen rotonde is
Dat in het liedje van de Kleine Zeemeermin, "slaan met je staart" wordt gezongen ipv slammetjesstaart
Dat in het liedje van de Kleine Zeemeermin, "slaan met je staart" wordt gezongen ipv slammetjesstaart
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Die weet ik lekker wel
(oke ik rij in een automaat )
Gast- Gast
Darcy schreef:Dat zo'n 'punaise' op de weg geen rotonde is
Nu ga ik me heel erg hard schamen, ik kom er nu door jouw post achter dat het geen slammetjesstaart is Vgoeg me wel altijd af wat een slammetjesstaart was...
Poisongirl- Kletskop
En ook een aantal worden wat voor mij ´normaal´ Nederlands was, wat fries bleek te zijn.
Gast- Gast
Oh zelfs dan nog hoor.. Ik moest laatst een nieuwe versnellingsbak, dus ik zei dat zo op m`n werk.. Zegt een mannelijke collega; oh daar heb ik geen last van, automaat he..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:
Die weet ik lekker wel
Nou ik ben me toch in lachen uitgebarsten!
Gast- Gast
Poisongirl schreef:Darcy schreef:Dat zo'n 'punaise' op de weg geen rotonde is
Nu ga ik me heel erg hard schamen, ik kom er nu door jouw post achter dat het geen slammetjesstaart is Vgoeg me wel altijd af wat een slammetjesstaart was...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh zelfs dan nog hoor.. Ik moest laatst een nieuwe versnellingsbak, dus ik zei dat zo op m`n werk.. Zegt een mannelijke collega; oh daar heb ik geen last van, automaat he..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:
Die weet ik lekker wel
Nou ik ben me toch in lachen uitgebarsten!
Oei das wel lullig...
als je logisch na denkt kun je dat ook wel bedenken toch..
Gast- Gast
Dat:
- Noord Holland en Friesland met elkaar worden verbonden door de Afsluitdijk en niet NH en Groningen.
- Enthousiast met OU wordt geschreven ipv AU.
- Lantaarnepaal fout geschreven is.
- Yoghurt een bacterie is..
- Noord Holland en Friesland met elkaar worden verbonden door de Afsluitdijk en niet NH en Groningen.
- Enthousiast met OU wordt geschreven ipv AU.
- Lantaarnepaal fout geschreven is.
Gast- Gast
Darcy schreef:Dat zo'n 'punaise' op de weg geen rotonde is
Hahaha, ik was zaterdag met A. De Kleine Zeemeermin aan het kijken en bij dat zinnetje moest ik gelijk aan jou denken
Gast- Gast
Poisongirl schreef:Dat ze bij de openingstune van CSI (Who are you- The Who) Who are you zingen. Ik dacht altijd dat ze iets van hooooeeeeeehaaaaaahooooooeeeee zongen Tot ik zag hoe het liedje heet
Haha ik dacht dat het Oei holly oe oe oe oe was, weer wat geleerd (dacht dat het over een vrouw ging die Holly heet)
dat het espresso is en geen eXpresso.
De het hij wil is en niet hij wilt (misschien is hij wel wild)
Laatst aangepast door Mari op do 24 feb 2011 - 4:29; in totaal 1 keer bewerkt
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Wel, dan heb ik nu iets geleerd Dat dacht ik ook altijdPoisongirl schreef:Dat ze bij de openingstune van CSI (Who are you- The Who) Who are you zingen. Ik dacht altijd dat ze iets van hooooeeeeeehaaaaaahooooooeeeee zongen Tot ik zag hoe het liedje heet
Leska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Trisha schreef:Dat:
Yoghurt is een melkproduct dat op gecontroleerde manier gefermenteerd en verzuurd is. Het woord komt van het Turkse yoğurt dat samenhangt met het bijvoeglijk naamwoord 'yoğun', onder meer "dik", en het werkwoord yoğurmak, dat "kneden" betekent. De fermentatie van de yoghurt gebeurt door het toevoegen van twee melkzuurbacteriën, de zogenaamde levende yoghurtcultuur.
Gast- Gast
Hahaha dat wist ik dus ook niet.Poisongirl schreef:Dat ze bij de openingstune van CSI (Who are you- The Who) Who are you zingen. Ik dacht altijd dat ze iets van hooooeeeeeehaaaaaahooooooeeeee zongen Tot ik zag hoe het liedje heet
En dat elke auto een versnellingsbak heeft is toch logisch? Dat je niet hoeft te schakelen betekent niet dat het niet gebeurt? Haha.
Verder zit ik even heel hard te denken wat ik niet wist.. Ik heb wel met heel veel liedjes dat ik vroeger dacht de tekst te kennen (toen ik nog klein was en geen engels sprak) en dat ik er nu vaak achter kom dat dat helemaal niet klopt hahaha.
Gast- Gast
Leska schreef:Wel, dan heb ik nu iets geleerd Dat dacht ik ook altijdPoisongirl schreef:Dat ze bij de openingstune van CSI (Who are you- The Who) Who are you zingen. Ik dacht altijd dat ze iets van hooooeeeeeehaaaaaahooooooeeeee zongen Tot ik zag hoe het liedje heet
Blij dat ik niet de enige ben!
Poisongirl- Kletskop
Poisongirl schreef:Leska schreef:Wel, dan heb ik nu iets geleerd Dat dacht ik ook altijdPoisongirl schreef:Dat ze bij de openingstune van CSI (Who are you- The Who) Who are you zingen. Ik dacht altijd dat ze iets van hooooeeeeeehaaaaaahooooooeeeee zongen Tot ik zag hoe het liedje heet
Blij dat ik niet de enige ben!
I zeg net heel blij tegen mijn man: Ik ben niet de enige die dat dacht. Begint hij te lachen en zegt hij: "Vrouwen! en maar zeggen dat mannen niet naar de tekst luisteren.." waarop ik zei: ik weet nu wel dat ze het zingen maar versta nog steeds hoooeeehaahooee
Poisongirl- Kletskop
Ik dacht ook dat Fila Fils heette XD
Ik dacht dat Mein Kampf, Mijn Kamp betekende. Ik heb maar 1 jaar Duits gehad, for my defence
In de jaren 90 was er zo'n hit, Unbreak my heart. Mijn zus deed daar een jazzballet dansje op, dus ik kende het nummer (als 4/5 jarige hè), maar pas toen ik het onlangs weer op de radio hoorde, kreeg ik een pingmoment: ze zingen UNbreak my heart, UNdo this hurt that you've caused, UNcry my tears. Hahaha
Ik dacht dat Mein Kampf, Mijn Kamp betekende. Ik heb maar 1 jaar Duits gehad, for my defence
In de jaren 90 was er zo'n hit, Unbreak my heart. Mijn zus deed daar een jazzballet dansje op, dus ik kende het nummer (als 4/5 jarige hè), maar pas toen ik het onlangs weer op de radio hoorde, kreeg ik een pingmoment: ze zingen UNbreak my heart, UNdo this hurt that you've caused, UNcry my tears. Hahaha
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Haha, dat dacht ik ook van CSI! Weer wat geleerd vandaag.Mari schreef:Poisongirl schreef:Dat ze bij de openingstune van CSI (Who are you- The Who) Who are you zingen. Ik dacht altijd dat ze iets van hooooeeeeeehaaaaaahooooooeeeee zongen Tot ik zag hoe het liedje heet
Haha ik dacht dat het Oei holly oe oe oe oe was, weer wat geleerd (dacht dat het over een vrouw ging die Holly heet)
dat het espresso is en geen eXpresso.
De het hij wil is en niet hij wilt (misschien is hij wel wild)
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik dacht altijd dat de ozonlaag een laag op de aarde was, en dat wanneer het onweerde je de ozon (natte grond) kon ruiken.
Ik wist ik nooit dat marina, marina marina, marina-de-mix marinade-mix was, is het nog te volgen?
Ik wist ik nooit dat marina, marina marina, marina-de-mix marinade-mix was, is het nog te volgen?
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Dat augurken van komkommers komen..Ik dacht altijd van een plant of uit de zee ofzo hahahha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Bij het liedje van Boes Boes zingen ze 'Rock en roll en ook nog de Samba'. Ik dacht tot niet heel lang geleden dat ze zongen 'Rock en roll en over de zandbak'. Dat moet ik nu nog steeds aanhoren.
Gast- Gast
Auxo schreef:Bij het liedje van Boes Boes zingen ze 'Rock en roll en ook nog de Samba'. Ik dacht tot niet heel lang geleden dat ze zongen 'Rock en roll en over de zandbak'. Dat moet ik nu nog steeds aanhoren.
Dat dacht ik ook!
Poisongirl- Kletskop
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Korter zwanger dan gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Korter zwanger dan gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
Pagina 1 van 11
Permissies van dit forum: