Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
+52
Yzma
Joli86
Try
Olijfje
M-G
Caroow
Jerry
mangomeisje
Eris
Minx
dr_oupy
Lieke128
Eve
Guus
Serena
smooch
Ugly Betty
TukTuk
Merai
Laquisia
mzcharlotte
Snoopy
Lady4
Inge
TwistedAngel
JustMeDaan
sonly
Printje
Alias
Lejow
Jordana
Tazz
Highway
Flippin' Bitch
_Lacey_
Mizz_S
Moon
Angela_1986
girli
Lynn_
Ambivalence
Susan
Bliss
Zwerver
Mint
BJA
SuperGrover
Leska
Mari
Poisongirl
VeryCherry
Feline
56 plaatsers
Pagina 11 van 11
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Re: Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
Heel vroeger dacht ik dat babytjes die geboren werden bij hun mama uit de buiknavel kwamen...
Maar waarom papa's dan ook een buiknavel hadden geen idee....
Maar waarom papa's dan ook een buiknavel hadden geen idee....
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik moet sinds je dit een keer eerder op het vorige forum had verteld ook altijd aan jou denken bij dit liedje.Alex167 schreef:Darcy schreef:Dat zo'n 'punaise' op de weg geen rotonde is
Dat in het liedje van de Kleine Zeemeermin, "slaan met je staart" wordt gezongen ipv slammetjesstaart
Hahaha, ik was zaterdag met A. De Kleine Zeemeermin aan het kijken en bij dat zinnetje moest ik gelijk aan jou denken
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10
Odilia schreef:Het woord youre bestaat niet, het is your of you're. In dit geval bedoel je your.Caroow schreef:Ik dacht dat Phil Collins zong:
Got youre chicken, Got youre suitcase ipv ticket. Ik vond het wel een beetje vreemd, hoezo zou je een kip en een koffer pakken?
Omdat ik bang was het fout te spellen, heb ik een songtekst van internet gekopieerd, had ik beter niet kunnen doen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Nou ja ik dacht, als je die schelp open doet, zit daar mosselvlees in. De voet en de mantel enzo. Ik snap wel dat dat geen vlees heet, maar als je daar nou juist zin in hebt, kan ik me voorstellen dat je zegt dat je zin krijgt in dat mosselvlees (maar misschien geen zin hebt om de schelp open te breken )Angela_1986 schreef:plumke schreef:SuperGrover schreef:Caroow schreef:Ik dacht dat Phil Collins zong:
Got youre chicken, Got youre suitcase ipv ticket. Ik vond het wel een beetje vreemd, hoezo zou je een kip en een koffer pakken?
Ik dacht altijd dat Blof in 'Hier aan de kust' zong:
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust
Waar de mensen onbewust
Zin in mosselvlees gaan krijgen
Ik kwam er ongeveer een maand geleden achter dat het 'mosselfeesten' moet zijn. Wat zijn mosselfeesten? Mosselvlees is toch veel logischer. "Amai, ben ik in Zeeland, krijg ik zo zin in mosselvlees!"
Zijn dat niet feesten wanneer er nieuwe mosselen aangebracht worden?? Net zoals de Hollandse Nieuwe?
Ik denk ook dat 'n mosselfeest zoiets is.
En mosselvlees is toch ook niet logisch? Want het is geen vlees...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Darcy schreef:Dat zo'n 'punaise' op de weg geen rotonde is
Dat in het liedje van de Kleine Zeemeermin, "slaan met je staart" wordt gezongen ipv slammetjesstaart
Ik dacht altijd dat het slangetjestaart was dat dat geen zin had..
Dat komt toch wel weer dicht in de buurt met slaan met je staart..
Gast- Gast
Als ik naar het hoofdkantoor moet zie ik wel een Schijndel op de borden staan... Ik dacht altijd dat het Schijn-del was dus ik vond Nep-hoer altijd een hele bijzondere plaatsnaam.
Gast- Gast
Purple schreef:Als ik naar het hoofdkantoor moet zie ik wel een Schijndel op de borden staan... Ik dacht altijd dat het Schijn-del was dus ik vond Nep-hoer altijd een hele bijzondere plaatsnaam.
Hahahaha.
Dan ben je weleens vlakbij mij
Gast- Gast
Hahaha, ja Schijndel...
Dat is dan net zoiets als Enschede... En schede... plus kut!
Hij is wat grof, maar ik vond hem wel goed gevonden.
Dat is dan net zoiets als Enschede... En schede... plus kut!
Hij is wat grof, maar ik vond hem wel goed gevonden.
Dawn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10
Yzma schreef:Ik moet sinds je dit een keer eerder op het vorige forum had verteld ook altijd aan jou denken bij dit liedje.Alex167 schreef:Darcy schreef:Dat zo'n 'punaise' op de weg geen rotonde is
Hahaha, ik was zaterdag met A. De Kleine Zeemeermin aan het kijken en bij dat zinnetje moest ik gelijk aan jou denken
Gast- Gast
Iets waar ik een jaar of 2, 3 geleden achter kwam is dat de kijkcijfers van tv-programma's worden bepaald door een groep mensen die een speciaal kastje/apparaatje hebben die registreert wat er wordt gekeken. En dat als ik langs een of ander kansloos programma zap en even blijf hangen dus niet bijdraag aan het aantal kijkers. Blijkbaar weet ook niet iedereen dit want ik las pas in een tijdschrift (Cosmo geloof ik?) dat iemand het zo zielig vindt dat de MaDiWoDo-show van Paul de Leeuw zo weinig bekeken wordt, dat ze dat vaak op de achtergrond aanzet terwijl ze zelf wat anders doet om hem toch wat hogere kijkcijfers te bezorgen.
En waar ik een paar weken geleden achter kwam is dat als je bijvoorbeeld schrijft: "He, dat is vervelend!", /he/ niet als in /heee/ maar een korte /he/ zeg maar, dat /hé/ dan goed is. Ik schreef namelijk altijd /hè/ omdat de klank dan goed is als je het uitspreekt, maar dat is blijkbaar fout. Het gaat gewoon om dat er een accent op de /e/ staat.
En waar ik een paar weken geleden achter kwam is dat als je bijvoorbeeld schrijft: "He, dat is vervelend!", /he/ niet als in /heee/ maar een korte /he/ zeg maar, dat /hé/ dan goed is. Ik schreef namelijk altijd /hè/ omdat de klank dan goed is als je het uitspreekt, maar dat is blijkbaar fout. Het gaat gewoon om dat er een accent op de /e/ staat.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:
Dat heb ik nooit geweten, dacht dat als je het als korte he uit moest spreken er inderdaad hè geschreven moest worden...
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Novalee schreef:
Dat heb ik nooit geweten, dacht dat als je het als korte he uit moest spreken er inderdaad hè geschreven moest worden...
Klopt niet hoor. Je deed het vroeger altijd wel goed:
http://www.onzetaal.nl/advies/klemtoon.php
http://www.vandale.nl/vandale/zoekService.do?selectedDictionary=nn&selectedDictionaryName=Nederlands&searchQuery=he
hè is een van de weinige woorden waar het accent dus wel naar linksboven :p gaat, als je ten minste niet /heeee/ bedoelt
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:blondje1313 schreef:Novalee schreef:
Klopt niet hoor. Je deed het vroeger altijd wel goed:
http://www.onzetaal.nl/advies/klemtoon.php
http://www.vandale.nl/vandale/zoekService.do?selectedDictionary=nn&selectedDictionaryName=Nederlands&searchQuery=he
hè is een van de weinige woorden waar het accent dus wel naar linksboven :p gaat, als je ten minste niet /heeee/ bedoelt
Ik heb altijd onthouden wanneer je hè wilt schrijven het streepje naar de 11 moet wijzen. Als je hé wilt schrijven dat het streepje naar de 1 moet wijzen..
Gast- Gast
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht
» Korter zwanger dan gedacht?
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
» Korter zwanger dan gedacht?
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
Pagina 11 van 11
Permissies van dit forum: