Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
+52
Yzma
Joli86
Try
Olijfje
M-G
Caroow
Jerry
mangomeisje
Eris
Minx
dr_oupy
Lieke128
Eve
Guus
Serena
smooch
Ugly Betty
TukTuk
Merai
Laquisia
mzcharlotte
Snoopy
Lady4
Inge
TwistedAngel
JustMeDaan
sonly
Printje
Alias
Lejow
Jordana
Tazz
Highway
Flippin' Bitch
_Lacey_
Mizz_S
Moon
Angela_1986
girli
Lynn_
Ambivalence
Susan
Bliss
Zwerver
Mint
BJA
SuperGrover
Leska
Mari
Poisongirl
VeryCherry
Feline
56 plaatsers
Pagina 10 van 11
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Re: Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
CherrieLola schreef:Niet verkeerd gedacht, maar ik zeg altijd zininin, in plaats van 'zin in'
Hee dat zeggen wij thuis ook altijd! Mijn zusje zei dat, en dat zeggen we nog steeds. Ik heb zininin.
En zunre, als in zullen we.
Gast- Gast
Op mijn werk hoor ik wel eens het woord 'conservatoir' langskomen en dat spreek je gewoon uit als 'konservatoor', maar er zijn mensen die 'konservaatwar" zeggen (op z'n Frans dus).Hazeltje schreef:Oh en zo hebben we ook nog Oisterwijk (je zegt oosterwijk) en Oirschot (je zegt oorschot).
Maar zij spreken het letterlijk uit
Ook heb je mensen die 'studiefinansjiering' zeggen in plaats van 'studiefinansiering'. Er staat toch geen trema op de E, waarom dan 'sjiering' zeggen?
Ik dacht vroeger trouwens ook dat 't A-recht was
Gast- Gast
De 101 dalmatiers...
Ik had het vroeger over de Ie Oo Ie hondjes ipv 101. Zag de cijfers voor letters aan...
Ik had het vroeger over de Ie Oo Ie hondjes ipv 101. Zag de cijfers voor letters aan...
Gast- Gast
Als ik sesamstraat zat te kijken, wilde ik graag weten wat er in het hoekje van het beeld gebeurde, ik probeerde dan op verschillende manieren in dat dichte hoekje te kijken, of ik probeerde achter de personages te kijken..
Ook dacht ik altijd dat uitzendingen live waren. Als ik naar bed moest, en ik zag iemand op tv van mijn eigen leeftijd, zei ik altijd, ik hoef nog niet naar bed, want die van tv ligt ook nog niet..
Ook dacht ik altijd dat uitzendingen live waren. Als ik naar bed moest, en ik zag iemand op tv van mijn eigen leeftijd, zei ik altijd, ik hoef nog niet naar bed, want die van tv ligt ook nog niet..
Gast- Gast
Hahahah, nouja er zijn mensen die het niet weten en dat geeft ook helemaal niets. Hetzelfde als met spoorbomen, hoe die werken.. Hoe weet een spoorboom dat er een trein aan komt..Angela_1986 schreef:_Donnaa schreef:Weet je dat nu wel?Angela_1986 schreef:En de werking van stoplichten snapte ik ook niet...
Jaaaa tuurlijk, rood is doorrijden en groen stoppen! Toch?
Gast- Gast
Ik dacht altijd dat je voor de Wii en X box nodig had.
Gast- Gast
Ik dacht dat Phil Collins zong:
Got youre chicken, Got youre suitcase ipv ticket. Ik vond het wel een beetje vreemd, hoezo zou je een kip en een koffer pakken?
Got youre chicken, Got youre suitcase ipv ticket. Ik vond het wel een beetje vreemd, hoezo zou je een kip en een koffer pakken?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Oh en sinds een paar jaar weet ik dat het Esprit en niet Espirit is.. Toen kreeg ik een luchtje ervan en viel het me op
Gast- Gast
Tot mijn 11e of 12e heb ik altijd gedacht dat kibbeling uit kip bestond (ik zei dan ook altijd kippeling) Ik vond het ook al apart dat we dat altijd bij de visboer ophaalden
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
_Donnaa schreef:Oh en sinds een paar jaar weet ik dat het Esprit en niet Espirit is.. Toen kreeg ik een luchtje ervan en viel het me op
Ik heb lange tijd getwijfeld wat het nou was: Spirit (want waren die streepjes nou een E of niet), E-spirit of Esprit. En toen ik het wist sprak ik het verkeerd uit, dus Esprit ipv Espriet
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Het woord youre bestaat niet, het is your of you're. In dit geval bedoel je your.Caroow schreef:Ik dacht dat Phil Collins zong:
Gast- Gast
En dan doe je het nog fout want het is Esprie haha.
Je spreekt de T niet uit
Je spreekt de T niet uit
Gast- Gast
Mistery-Girl schreef:Tot mijn 11e of 12e heb ik altijd gedacht dat kibbeling uit kip bestond (ik zei dan ook altijd kippeling) Ik vond het ook al apart dat we dat altijd bij de visboer ophaalden
Vond je het ook naar kip smaken dan?
Ik dacht dat (zoute) haring en zure haring 2 verschillende soorten vis (haringen) waren...
Olijfje- Fluisteraar
Hazeltje schreef:En dan doe je het nog fout want het is Esprie haha.
Je spreekt de T niet uit
Echt waar? Hahahah
Olijfje- Fluisteraar
Kippeling (van kip dus) verkopen ze hier bij de slager
Gast- Gast
Olijfje schreef:Hazeltje schreef:En dan doe je het nog fout want het is Esprie haha.
Je spreekt de T niet uit
Echt waar? Hahahah
Haha, ja echt waar
Gast- Gast
Olijfje schreef:Mistery-Girl schreef:Tot mijn 11e of 12e heb ik altijd gedacht dat kibbeling uit kip bestond (ik zei dan ook altijd kippeling) Ik vond het ook al apart dat we dat altijd bij de visboer ophaalden
Vond je het ook naar kip smaken dan?
Nee dat dan weer niet. Blijkbaar dacht ik op die leeftijd niet verder na...
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Olijfje schreef:_Donnaa schreef:Oh en sinds een paar jaar weet ik dat het Esprit en niet Espirit is.. Toen kreeg ik een luchtje ervan en viel het me op
Ik heb lange tijd getwijfeld wat het nou was: Spirit (want waren die streepjes nou een E of niet), E-spirit of Esprit. En toen ik het wist sprak ik het verkeerd uit, dus Esprit ipv Espriet
Mijn vriend was er tot voor kort nog van overtuigd dat het Spirit is.. (nu mag ik er gewoon niet meer over beginnen )
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
*
Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op zo 24 apr 2011 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind 't achteraf ook zo bruut dat mijn moeder me voor de grap dingen leerde die nergens op sloegen.
Een SM film is een film met Spannend Momenten... In de sloot leeft Haantje Pik (okee dat was zodat k niet in de buurt van de sloot kwam)
Een SM film is een film met Spannend Momenten... In de sloot leeft Haantje Pik (okee dat was zodat k niet in de buurt van de sloot kwam)
Gast- Gast
HP SM was hier een harde politieserie met spannende momenten..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:HP SM was hier een harde politieserie met spannende momenten..
Ja niks mis mee als je 't je kinderen leert, maar als je kind 14 is en 't nog steeds denkt, wordt 't dan niet 's tijd om je kind in te lichten? :/
Gast- Gast
Caroow schreef:Ik dacht dat Phil Collins zong:
Ik dacht altijd dat Blof in 'Hier aan de kust' zong:
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust
Waar de mensen onbewust
Zin in mosselvlees gaan krijgen
Ik kwam er ongeveer een maand geleden achter dat het 'mosselfeesten' moet zijn. Wat zijn mosselfeesten? Mosselvlees is toch veel logischer. "Amai, ben ik in Zeeland, krijg ik zo zin in mosselvlees!"
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Caroow schreef:Ik dacht dat Phil Collins zong:
Waar de mensen onbewust
Ik kwam er ongeveer een maand geleden achter dat het 'mosselfeesten' moet zijn. Wat zijn mosselfeesten? Mosselvlees is toch veel logischer. "Amai, ben ik in Zeeland, krijg ik zo zin in mosselvlees!"
Zijn dat niet feesten wanneer er nieuwe mosselen aangebracht worden?? Net zoals de Hollandse Nieuwe?
Gast- Gast
plumke schreef:SuperGrover schreef:Caroow schreef:Ik dacht dat Phil Collins zong:
Waar de mensen onbewust
Zijn dat niet feesten wanneer er nieuwe mosselen aangebracht worden?? Net zoals de Hollandse Nieuwe?
Ik denk ook dat 'n mosselfeest zoiets is.
En mosselvlees is toch ook niet logisch? Want het is geen vlees...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht
» Korter zwanger dan gedacht?
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
» Korter zwanger dan gedacht?
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
Pagina 10 van 11
Permissies van dit forum: