Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

+52
Nijntje
Bruintje Beer
Parisienne
Eva1985
Zonneschijn
Earane
*Lookie*
LDJ
Juutjepetuutje
Kat1980
Floor
Shisha
_Lana_
pindaatje
CCC
La Senza
Manderijn
koNijntje
meisjesmama
Aimee
SarahKey
PapillonRose
Tania
Dolphinne
Schism
Boterbloem
Roos
red rose
Flip Fluitketel
Jazzlyn
Mama_1987
Pink!
Thunder
Burn
Sylvana
Mida4you
Jezzie
Caroow
bolus26
Funk
Twellie
Star007
PiP
Sanne
Annemie
Laced
Sea of Trees
missy.
Slakje
Jade
Printje
Linda
56 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Juutjepetuutje di 21 mei 2013 - 23:33

en nog iemand uit de kop van noord holland! leuk! ik zou best eens willen meeten! al vind ik dat best heel spannend haha Wink
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  LDJ di 21 mei 2013 - 23:35

Ik heb wel wat vriendinnen met kinderen, maar die wonen helaas niet om de hoek.
Ik zit eraan te denken om binnenkort eens met mijn dochter naar babyzwemmen te gaan.
Misschien dat daar wat moeders zijn die in de buurt wonen. Lijkt me wel heel leuk.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  *Lookie* di 21 mei 2013 - 23:36

Mijn achterbuurvrouw is een vriendin geworden, zij heeft ook 3 kinderen (ik leerde haar al kennen toen ik zelf nog geen kind had trouwens). Misschien kun je andere moeders ontmoeten bij de speeltuin, Ballorig, zwembad of het strand? Grappig trouwens dat zoveel moeders elkaar ontmoeten via internet, daar heb ik zelf nooit zo aan gedacht. Ik vind het ook wel jammer dat onze zoon momenteel niet naar het kdv gaat, hij had het daar zo naar zijn zin met de andere kindjes.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Earane di 21 mei 2013 - 23:49

Het lijkt mij ook leuk om wat moeders in de buurt te leren kennen! Ik woon in Drenthe (de hoofdstad) en zie dat er meer uit Drenthe komen.

Ik spreek trouwens af en toe af met een paar dames van de zwangerschapscursus, erg leuk! En ik heb een vriendin die moeder is, al wonen we helaas ver uit elkaar.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Zonneschijn wo 22 mei 2013 - 0:08

red rose schreef:Ik zou het ook leuk vinden om mama's te ontmoeten. Ik woon bij L.opik en S.choonhoven in de buurt. Ik ga bij Meet en Greet ook een oproepje plaatsen.
Dat is hier redelijk in de buurt, ik ga het topic even bekijken bij de Meet en Greet Very Happy
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  koNijntje wo 22 mei 2013 - 0:47

Rataplan schreef:KoNijn: Ik ben wel eens bij Flower_L geweest om wat op te halen. Toen kwam ik erachter dat jij daar ook in de straat woonde! Leuk joh, volgens mij weet je wel waar ik woon Wink . Ik woon nog geen 10 minuten verderop. Misschien kunnen we eens met z'n drieën een bakkie doen?
Ik weet inderdaad dat jij in B. woont, lijkt me gezellig om een keer een bakkie te doen!
Wel verwarrend met 2 T's Wink maar die van jou is een stukje ouder, toch?!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Thunder wo 22 mei 2013 - 1:12

koNijntje schreef:
Rataplan schreef:KoNijn: Ik ben wel eens bij Flower_L geweest om wat op te halen. Toen kwam ik erachter dat jij daar ook in de straat woonde! Leuk joh, volgens mij weet je wel waar ik woon Wink . Ik woon nog geen 10 minuten verderop. Misschien kunnen we eens met z'n drieën een bakkie doen?
Ik weet inderdaad dat jij in B. woont, lijkt me gezellig om een keer een bakkie te doen!
Wel verwarrend met 2 T's Wink maar die van jou is een stukje ouder, toch?!

Mijn T. is idd een stuk ouder. Hij is bijna 7. Die zal dan waarschijnlijk niet mee komen ivm school. :

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Roos wo 22 mei 2013 - 1:34

Mama_1987 schreef:Oke leuk! Uit welke plaats? Mag ook in PM.

In de buurt van Arnhem.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Roos wo 22 mei 2013 - 1:36

Shisha schreef:Hier in Arnhem hebben we een wandelwagensoos. Daar wil ik straks wel een kijkje gaan nemen als de kleine er is omdat het mij ook wel erg leuk leuks om andere mama's te leren kennen.

Schijnt echt heel gezellig te zijn! Een buurvrouw van mij gaat er regelmatig naar toe.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Eva1985 wo 22 mei 2013 - 3:26

Ik woon ook in de kop van noord holland!
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  CCC wo 22 mei 2013 - 3:33

Kat1980 schreef:
chococupcake schreef:
PiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Wij wonen ook vlakbij elkaar Very Happy

Ontopic: ik heb via de zwangerschapsyoga een meisje waar ik goed mee omga, dat contact heeft zich in de loop der tijd meer ontwikkeld. Via yes heb ik wat anderen leren kennen, en heb ook nog wat vriendinnen met kleine kindjes in de omgeving.

Woon je dan ook in D. dan?

On topic: Ik heb wel eens een paar mama's met kids uit 2008 en 2011 gemeet. De meesten wonen alleen wat verder weg.
Ook heb ik wel vriendinnen met kinderen, maar die wonen ook niet om de hoek. Nu de oudste op school zit, kom ik wel eens bij mama's van vriendjes uit zijn klas.
Nee ik woon in A. in Flevoland. 30 minuutjes rijden naar D. geloof ik...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  meisjesmama wo 22 mei 2013 - 5:04

Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  SarahKey wo 22 mei 2013 - 5:09

meisjesmama schreef:Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??

Ik ben er! Very Happy
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  _Lana_ wo 22 mei 2013 - 6:01

SarahKey schreef:
meisjesmama schreef:Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??

Ik ben er! Very Happy

Ik ook!! Very Happy
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  PiP wo 22 mei 2013 - 6:10

chococupcake schreef:
PiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Wij wonen ook vlakbij elkaar Very Happy

Klopt, ligt er net aan waar je in A woont, varieert van een klein half uur tot dik 45 min rijden Very Happy
Ik wil van het weekend nog shoppen in A! Zoek nog een slachtoffer Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gast wo 22 mei 2013 - 6:31

PiP: ga je ook naar de Zwolle meeting? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  pindaatje wo 22 mei 2013 - 6:31

Earane schreef:Het lijkt mij ook leuk om wat moeders in de buurt te leren kennen! Ik woon in Drenthe (***) en zie dat er meer uit Drenthe komen.

Ik spreek trouwens af en toe af met een paar dames van de zwangerschapscursus, erg leuk! En ik heb een vriendin die moeder is, al wonen we helaas ver uit elkaar.

Dan woon je maar een klein half uurtje van mij af, misschien zelfs nog wat minder, ligt eraan waar in de stad dat je woont Very Happy

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  PiP wo 22 mei 2013 - 6:32

Als ik die datum kan wel!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Parisienne wo 22 mei 2013 - 6:35

Linda schreef:
PapillonRose schreef:Behalve op een paar meetings met mama's van hier, ontmoet ik geen andere mama's. Ik ben de enige in mijn omgeving met een kindje, zowel in de familie als in de vriendenkring. Best wel jammer eigenlijk, A. vindt andere kindjes altijd heel leuk. Gelukkig gaat ze wel naar de psz, maar daarnaast ziet ze dus geen andere kindjes.

We kunnen wel weer eens afspreken! Ik vond het wel leuk toen bij parissiene. smile
Lijkt mij ook wel weer gezellig! Een housewarming bij PapillonRose Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  SarahKey wo 22 mei 2013 - 6:46

_Lana_ schreef:
SarahKey schreef:
meisjesmama schreef:Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??

Ik ben er! Very Happy

Ik ook!! Very Happy

waar woon jij dan? Ik wist niet dat je hier ook ergens 'in de buurt' woont!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Boterbloem wo 22 mei 2013 - 6:53

_Lana_ schreef:
SarahKey schreef:
meisjesmama schreef:Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??

Ik ben er! Very Happy

Ik ook!! Very Happy

Ik ook, leuk!

Boterbloem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 59
Registratiedatum : 19-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Kat1980 wo 22 mei 2013 - 6:54

chococupcake schreef:
Kat1980 schreef:
chococupcake schreef:
PiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Wij wonen ook vlakbij elkaar Very Happy

Ontopic: ik heb via de zwangerschapsyoga een meisje waar ik goed mee omga, dat contact heeft zich in de loop der tijd meer ontwikkeld. Via yes heb ik wat anderen leren kennen, en heb ook nog wat vriendinnen met kleine kindjes in de omgeving.

Woon je dan ook in D. dan?

On topic: Ik heb wel eens een paar mama's met kids uit 2008 en 2011 gemeet. De meesten wonen alleen wat verder weg.
Ook heb ik wel vriendinnen met kinderen, maar die wonen ook niet om de hoek. Nu de oudste op school zit, kom ik wel eens bij mama's van vriendjes uit zijn klas.
Nee ik woon in A. in Flevoland. 30 minuutjes rijden naar D. geloof ik...
Das inderdaad niet heel ver weg.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Eva1985 wo 22 mei 2013 - 7:00

Ik schrijf niet zo vaak mee, maar lees wel al heel lang mee. Waar wonen ale mama's uit de kop van noord holland? Ik vlakbij Alkmaar. . Lijkt me wel leuk om andere mama's te ontmoeten!
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Bruintje Beer wo 22 mei 2013 - 7:00

Met de mama's van 2009 spreken we weleens af (is nu weer een poos geleden) En een paar meiden die hier in apeldoorn wonen heb ik een aantal keer afgesproken. Of we zien elkaar spontaan bij de kinderboederij hé Pink Wink
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Nijntje wo 22 mei 2013 - 7:12

Kat1980 schreef:
chococupcake schreef:
Kat1980 schreef:
chococupcake schreef:
PiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Wij wonen ook vlakbij elkaar Very Happy

Ontopic: ik heb via de zwangerschapsyoga een meisje waar ik goed mee omga, dat contact heeft zich in de loop der tijd meer ontwikkeld. Via yes heb ik wat anderen leren kennen, en heb ook nog wat vriendinnen met kleine kindjes in de omgeving.

Woon je dan ook in D. dan?

On topic: Ik heb wel eens een paar mama's met kids uit 2008 en 2011 gemeet. De meesten wonen alleen wat verder weg.
Ook heb ik wel vriendinnen met kinderen, maar die wonen ook niet om de hoek. Nu de oudste op school zit, kom ik wel eens bij mama's van vriendjes uit zijn klas.

Nee ik woon in A. in Flevoland. 30 minuutjes rijden naar D. geloof ik...
Das inderdaad niet heel ver weg.

Ik doe ook eens mee. Woon in het midden, bij bataviastad. smile
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 4 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum