Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?
+52
Nijntje
Bruintje Beer
Parisienne
Eva1985
Zonneschijn
Earane
*Lookie*
LDJ
Juutjepetuutje
Kat1980
Floor
Shisha
_Lana_
pindaatje
CCC
La Senza
Manderijn
koNijntje
meisjesmama
Aimee
SarahKey
PapillonRose
Tania
Dolphinne
Schism
Boterbloem
Roos
red rose
Flip Fluitketel
Jazzlyn
Mama_1987
Pink!
Thunder
Burn
Sylvana
Mida4you
Jezzie
Caroow
bolus26
Funk
Twellie
Star007
PiP
Sanne
Annemie
Laced
Sea of Trees
missy.
Slakje
Jade
Printje
Linda
56 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?
en nog iemand uit de kop van noord holland! leuk! ik zou best eens willen meeten! al vind ik dat best heel spannend haha
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb wel wat vriendinnen met kinderen, maar die wonen helaas niet om de hoek.
Ik zit eraan te denken om binnenkort eens met mijn dochter naar babyzwemmen te gaan.
Misschien dat daar wat moeders zijn die in de buurt wonen. Lijkt me wel heel leuk.
Ik zit eraan te denken om binnenkort eens met mijn dochter naar babyzwemmen te gaan.
Misschien dat daar wat moeders zijn die in de buurt wonen. Lijkt me wel heel leuk.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Mijn achterbuurvrouw is een vriendin geworden, zij heeft ook 3 kinderen (ik leerde haar al kennen toen ik zelf nog geen kind had trouwens). Misschien kun je andere moeders ontmoeten bij de speeltuin, Ballorig, zwembad of het strand? Grappig trouwens dat zoveel moeders elkaar ontmoeten via internet, daar heb ik zelf nooit zo aan gedacht. Ik vind het ook wel jammer dat onze zoon momenteel niet naar het kdv gaat, hij had het daar zo naar zijn zin met de andere kindjes.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Het lijkt mij ook leuk om wat moeders in de buurt te leren kennen! Ik woon in Drenthe (de hoofdstad) en zie dat er meer uit Drenthe komen.
Ik spreek trouwens af en toe af met een paar dames van de zwangerschapscursus, erg leuk! En ik heb een vriendin die moeder is, al wonen we helaas ver uit elkaar.
Ik spreek trouwens af en toe af met een paar dames van de zwangerschapscursus, erg leuk! En ik heb een vriendin die moeder is, al wonen we helaas ver uit elkaar.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Dat is hier redelijk in de buurt, ik ga het topic even bekijken bij de Meet en Greetred rose schreef:Ik zou het ook leuk vinden om mama's te ontmoeten. Ik woon bij L.opik en S.choonhoven in de buurt. Ik ga bij Meet en Greet ook een oproepje plaatsen.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ik weet inderdaad dat jij in B. woont, lijkt me gezellig om een keer een bakkie te doen!Rataplan schreef:KoNijn: Ik ben wel eens bij Flower_L geweest om wat op te halen. Toen kwam ik erachter dat jij daar ook in de straat woonde! Leuk joh, volgens mij weet je wel waar ik woon . Ik woon nog geen 10 minuten verderop. Misschien kunnen we eens met z'n drieën een bakkie doen?
Wel verwarrend met 2 T's maar die van jou is een stukje ouder, toch?!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
koNijntje schreef:Ik weet inderdaad dat jij in B. woont, lijkt me gezellig om een keer een bakkie te doen!Rataplan schreef:KoNijn: Ik ben wel eens bij Flower_L geweest om wat op te halen. Toen kwam ik erachter dat jij daar ook in de straat woonde! Leuk joh, volgens mij weet je wel waar ik woon . Ik woon nog geen 10 minuten verderop. Misschien kunnen we eens met z'n drieën een bakkie doen?
Wel verwarrend met 2 T's maar die van jou is een stukje ouder, toch?!
Mijn T. is idd een stuk ouder. Hij is bijna 7. Die zal dan waarschijnlijk niet mee komen ivm school. :
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mama_1987 schreef:Oke leuk! Uit welke plaats? Mag ook in PM.
In de buurt van Arnhem.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Shisha schreef:Hier in Arnhem hebben we een wandelwagensoos. Daar wil ik straks wel een kijkje gaan nemen als de kleine er is omdat het mij ook wel erg leuk leuks om andere mama's te leren kennen.
Schijnt echt heel gezellig te zijn! Een buurvrouw van mij gaat er regelmatig naar toe.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik woon ook in de kop van noord holland!
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Nee ik woon in A. in Flevoland. 30 minuutjes rijden naar D. geloof ik...Kat1980 schreef:chococupcake schreef:Wij wonen ook vlakbij elkaarPiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Ontopic: ik heb via de zwangerschapsyoga een meisje waar ik goed mee omga, dat contact heeft zich in de loop der tijd meer ontwikkeld. Via yes heb ik wat anderen leren kennen, en heb ook nog wat vriendinnen met kleine kindjes in de omgeving.
Woon je dan ook in D. dan?
On topic: Ik heb wel eens een paar mama's met kids uit 2008 en 2011 gemeet. De meesten wonen alleen wat verder weg.
Ook heb ik wel vriendinnen met kinderen, maar die wonen ook niet om de hoek. Nu de oudste op school zit, kom ik wel eens bij mama's van vriendjes uit zijn klas.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
meisjesmama schreef:Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??
Ik ben er!
SarahKey schreef:meisjesmama schreef:Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??
Ik ben er!
Ik ook!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Klopt, ligt er net aan waar je in A woont, varieert van een klein half uur tot dik 45 min rijdenchococupcake schreef:Wij wonen ook vlakbij elkaarPiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Ik wil van het weekend nog shoppen in A! Zoek nog een slachtoffer
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP: ga je ook naar de Zwolle meeting?
Gast- Gast
Earane schreef:Het lijkt mij ook leuk om wat moeders in de buurt te leren kennen! Ik woon in Drenthe (***) en zie dat er meer uit Drenthe komen.
Dan woon je maar een klein half uurtje van mij af, misschien zelfs nog wat minder, ligt eraan waar in de stad dat je woont
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Als ik die datum kan wel!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Lijkt mij ook wel weer gezellig! Een housewarming bij PapillonRoseLinda schreef:PapillonRose schreef:Behalve op een paar meetings met mama's van hier, ontmoet ik geen andere mama's. Ik ben de enige in mijn omgeving met een kindje, zowel in de familie als in de vriendenkring. Best wel jammer eigenlijk, A. vindt andere kindjes altijd heel leuk. Gelukkig gaat ze wel naar de psz, maar daarnaast ziet ze dus geen andere kindjes.
We kunnen wel weer eens afspreken! Ik vond het wel leuk toen bij parissiene.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
_Lana_ schreef:SarahKey schreef:meisjesmama schreef:Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??
Ik ben er!
Ik ook!!
waar woon jij dan? Ik wist niet dat je hier ook ergens 'in de buurt' woont!
_Lana_ schreef:SarahKey schreef:meisjesmama schreef:Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??
Ik ben er!
Ik ook!!
Ik ook, leuk!
Boterbloem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 59
Registratiedatum : 19-04-13
Das inderdaad niet heel ver weg.chococupcake schreef:Nee ik woon in A. in Flevoland. 30 minuutjes rijden naar D. geloof ik...Kat1980 schreef:chococupcake schreef:Wij wonen ook vlakbij elkaarPiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Ontopic: ik heb via de zwangerschapsyoga een meisje waar ik goed mee omga, dat contact heeft zich in de loop der tijd meer ontwikkeld. Via yes heb ik wat anderen leren kennen, en heb ook nog wat vriendinnen met kleine kindjes in de omgeving.
On topic: Ik heb wel eens een paar mama's met kids uit 2008 en 2011 gemeet. De meesten wonen alleen wat verder weg.
Ook heb ik wel vriendinnen met kinderen, maar die wonen ook niet om de hoek. Nu de oudste op school zit, kom ik wel eens bij mama's van vriendjes uit zijn klas.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik schrijf niet zo vaak mee, maar lees wel al heel lang mee. Waar wonen ale mama's uit de kop van noord holland? Ik vlakbij Alkmaar. . Lijkt me wel leuk om andere mama's te ontmoeten!
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Met de mama's van 2009 spreken we weleens af (is nu weer een poos geleden) En een paar meiden die hier in apeldoorn wonen heb ik een aantal keer afgesproken. Of we zien elkaar spontaan bij de kinderboederij hé Pink
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Kat1980 schreef:Das inderdaad niet heel ver weg.chococupcake schreef:Kat1980 schreef:chococupcake schreef:Wij wonen ook vlakbij elkaarPiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Nee ik woon in A. in Flevoland. 30 minuutjes rijden naar D. geloof ik...
Ik doe ook eens mee. Woon in het midden, bij bataviastad.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.
» Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
» Andere kindjes/mama's ontmoeten
» Hoe doen andere moeders dit?
» contact met andere moeders
» Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
» Andere kindjes/mama's ontmoeten
» Hoe doen andere moeders dit?
» contact met andere moeders
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: