Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
+23
Pompoen
SarahKey
Silke
Laurientje
Thunder
Coccinelle
piertje
Caroow
snoezel
smooch
Aimee
Parisienne
Puggle
Manderijn
Flower_L
Linda
Bluestar
Annie24
Sophiee
Sanne
MADDIE
PiP
Liadan
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
Ik ben benieuwd wat jullie vakantieplannen zijn voor komende zomer!
Naar welk land ga je?:
Hoe lang ga je daar heen?
Hoe ga je daar heen?:
In wat voor accommodatie zit je?:
Welke faciliteiten zijn er?:
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?:
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?:
Naar welk land ga je?:
Hoe lang ga je daar heen?
Hoe ga je daar heen?:
In wat voor accommodatie zit je?:
Welke faciliteiten zijn er?:
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?:
Gast- Gast
Re: Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
Naar welk land ga je?: Duitsland
Hoe lang ga je daar heen? 11 dagen
Hoe ga je daar heen?: auto
In wat voor accommodatie zit je?: bungalow
Welke faciliteiten zijn er?: zwembad, speeltuin, animatie voor kinderen
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: wandelen en uitstapjes maken in de omgeving denk ik. Verder zien we het wel.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Als er een grote kans op regen is, neem regenpakken mee voor de kinderen. Wij hebben vorig jaar veel regen gehad maar ze hebben zo lekker kunnen spelen in hun regenpakken, gewoon lekker naar de speeltuin en buiten rondbanjeren.
Hoe lang ga je daar heen? 11 dagen
In wat voor accommodatie zit je?: bungalow
Welke faciliteiten zijn er?: zwembad, speeltuin, animatie voor kinderen
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: wandelen en uitstapjes maken in de omgeving denk ik. Verder zien we het wel.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Als er een grote kans op regen is, neem regenpakken mee voor de kinderen. Wij hebben vorig jaar veel regen gehad maar ze hebben zo lekker kunnen spelen in hun regenpakken, gewoon lekker naar de speeltuin en buiten rondbanjeren.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Naar welk land ga je?: Frankrijk
Hoe lang ga je daar heen? 1 week
In wat voor accommodatie zit je?: vakantiehuisje (Centerparcs)
Welke faciliteiten zijn er?: Veel, supermooi zwembad, leuke kinderboerderij, indoorspeelparadijs, buitenspeelbaden en nog veel meer, ook voor volwassenen.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Niet heel veel, denk een keer naar een stad en een rit met de auto in de omgeving of een wandeling door de bossen.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?:Umhh, kan zo alleen het `s nachts rijden als je ver weg bent bedenken..
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Naar welk land ga je?: Nederland
Hoe lang ga je daar heen? 7 dagen
In wat voor accommodatie zit je?: Caravan
Welke faciliteiten zijn er?: Heel leuk binnen zwembad en buitenzwembad, speeltuin bij elk veldje, animatie voor kinderen, indoor speeltuin en nog veel meer.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Fietsen, wandelen, lekker zwemmen en verder relaxen denk ik. Mijn dochter is dan pas elf maanden. Ze vindt het wel super om naar andere kinderen te kijken en contact te maken. Dus dat is alleen al leuk.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Geen idee eigenlijk. Veel kleding mee, dan hoef je even niet te wassen
Hoe lang ga je daar heen? 7 dagen
In wat voor accommodatie zit je?: Caravan
Welke faciliteiten zijn er?: Heel leuk binnen zwembad en buitenzwembad, speeltuin bij elk veldje, animatie voor kinderen, indoor speeltuin en nog veel meer.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Fietsen, wandelen, lekker zwemmen en verder relaxen denk ik. Mijn dochter is dan pas elf maanden. Ze vindt het wel super om naar andere kinderen te kijken en contact te maken. Dus dat is alleen al leuk.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Geen idee eigenlijk. Veel kleding mee, dan hoef je even niet te wassen
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Wij zijn net een kwartier onderweg naar Italië, Toscane. Dochter slaapt al bijna, hopelijk de rest van de reis ook. We hebben een ingerichte bungalowtent gehuurd en blijven er 12 nachten.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Naar welk land ga je?: Spanje
Hoe lang ga je daar heen? 3 weken
Hoe ga je daar heen?: Vliegtuig, daar hebben we een auto.
In wat voor accommodatie zit je?: Half vrijstaande villa in een urbanization.
Welke faciliteiten zijn er?: We zitten op 5 minuten lopen van het strand, er is een gezamenlijk buiten zwembad en de boulevard van een half-grote stad ligt op loopafstand.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: We gaan vooral uitrusten! Wandelen, zwemmen, naar het strand, terrasjes pakken. Af en toe een mooie stad of bezienswaardigheid aandoen.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Geen eigenlijk. Ik ben voor het eerst met L. op vakantie geweest toen ze 6 maanden was. Ze is nu ruim een jaar en dit is de tweede keer. Wat ik zelf wel prettig vind, is om bepaalde faciliteiten te hebben op vakantie. Voorzieningen als een badkamer en fatsoenlijke keuken, maar ook airco/waaiers.
Hoe ga je daar heen?: Vliegtuig, daar hebben we een auto.
In wat voor accommodatie zit je?: Half vrijstaande villa in een urbanization.
Welke faciliteiten zijn er?: We zitten op 5 minuten lopen van het strand, er is een gezamenlijk buiten zwembad en de boulevard van een half-grote stad ligt op loopafstand.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: We gaan vooral uitrusten! Wandelen, zwemmen, naar het strand, terrasjes pakken. Af en toe een mooie stad of bezienswaardigheid aandoen.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Geen eigenlijk. Ik ben voor het eerst met L. op vakantie geweest toen ze 6 maanden was. Ze is nu ruim een jaar en dit is de tweede keer. Wat ik zelf wel prettig vind, is om bepaalde faciliteiten te hebben op vakantie. Voorzieningen als een badkamer en fatsoenlijke keuken, maar ook airco/waaiers.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Naar welk land ga je?: Nederland; volgende week vrijdag
Hoe ga je daar heen?: met de auto
In wat voor accommodatie zit je?: centerparcs huisje
Welke faciliteiten zijn er?: genoeg
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: we hebben een weekticket voor plopsaland gekocht. Verder niets, want we hebben ook de hond bij ons dus blijven zoveel mogelijk op het park. Dierenpark Emmen hadden we ook nog in ons hoofd, maar dan mag de hond niet mee + dat we een abonnement op Blijdorp hebben.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: euhhmm...geen tip. Zolang Y. geniet, genieten wij ook.
In wat voor accommodatie zit je?: centerparcs huisje
Welke faciliteiten zijn er?: genoeg
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: we hebben een weekticket voor plopsaland gekocht. Verder niets, want we hebben ook de hond bij ons dus blijven zoveel mogelijk op het park. Dierenpark Emmen hadden we ook nog in ons hoofd, maar dan mag de hond niet mee + dat we een abonnement op Blijdorp hebben.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: euhhmm...geen tip. Zolang Y. geniet, genieten wij ook.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Naar welk land ga je?: Spanje
Hoe lang ga je daar heen? 10 dagen daar, plus 2 dagen reizen.
Hoe ga je daar heen?: Met de auto
In wat voor accommodatie zit je?: In een hotel
Welke faciliteiten zijn er?: Binnen en buiten zwembaden, kinder badje, animatie, speeltuin.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Veel zwemmen, naar het strand, wandelen, andere plaatsen bezoeken.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Geen eigenlijk, het wordt onze 1e vakantie als gezin!
Hoe lang ga je daar heen? 10 dagen daar, plus 2 dagen reizen.
In wat voor accommodatie zit je?: In een hotel
Welke faciliteiten zijn er?: Binnen en buiten zwembaden, kinder badje, animatie, speeltuin.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Veel zwemmen, naar het strand, wandelen, andere plaatsen bezoeken.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Geen eigenlijk, het wordt onze 1e vakantie als gezin!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Veel plezier Sanne!!
Wij gaan niet. We zijn in januari naar Egypte geweest. Met een baby zie ik het niet zitten om op vakantie te gaan.
Wij gaan niet. We zijn in januari naar Egypte geweest. Met een baby zie ik het niet zitten om op vakantie te gaan.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
veel plezier sanne!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
we hebben nog niet geboekt, maar dit is het plan
Naar welk land ga je?: spaans eiland of griekenland
Hoe lang ga je daar heen? 11-13 dagen
Hoe ga je daar heen?: vliegtuig
In wat voor accommodatie zit je?: appartement
Welke faciliteiten zijn er?: een must is een kinderbadje, speelveldje en een zitje buiten bij appartement
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: auto huren voor een paar dagen, veel zwemmen, wandelen, dorpjes bezoeken
ik zou niet voor een hotelkamer kiezen, maar een meerkamer appartement oid. Maar meer nog: niet teveel streven hoe kind cq kinderen zich zullen gedragen, dat is vaak nergens voor nodig en werkt averechts!
Naar welk land ga je?: spaans eiland of griekenland
Hoe lang ga je daar heen? 11-13 dagen
Hoe ga je daar heen?: vliegtuig
In wat voor accommodatie zit je?: appartement
Welke faciliteiten zijn er?: een must is een kinderbadje, speelveldje en een zitje buiten bij appartement
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: auto huren voor een paar dagen, veel zwemmen, wandelen, dorpjes bezoeken
ik zou niet voor een hotelkamer kiezen, maar een meerkamer appartement oid. Maar meer nog: niet teveel streven hoe kind cq kinderen zich zullen gedragen, dat is vaak nergens voor nodig en werkt averechts!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Robin_ schreef:Ik ben benieuwd wat jullie vakantieplannen zijn voor komende zomer!
Naar welk land ga je?: Nederland, Ruinen, boerencamping.
Hoe lang ga je daar heen? Een week.
In wat voor accommodatie zit je?: De camper van mijn ouders staan dan voor ons klaar.
Welke faciliteiten zijn er?: Speelhuisje, waterpomp, trampoline, pony's, konijnen, kippen en geitjes
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Als het aan mij ligt gaan we er alleen op uit als we boodschappen nodig hebben.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Geen idee eigenlijk.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Robin_ schreef:Ik ben benieuwd wat jullie vakantieplannen zijn voor komende zomer!
Naar welk land ga je?: België
Hoe lang ga je daar heen? een week
Hoe ga je daar heen?: met de auto.
In wat voor accommodatie zit je?: 4 persoons bungalow
Welke faciliteiten zijn er?: market dome en zwembad enz, gaan naar center parcs.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: lekker zwemmen, wandelen, winkelen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik ga nog twee keer op vakantie, dus twee lijstjes
Juli (met N., mijn moeder, stiefvader, mijn zusje en haar vriend en de vriend van m'n zusje die momenteel in Frankrijk stage loopt):
Naar welk land ga je?: Frankrijk, Ardeche
Hoe lang ga je daar heen? 2 weken
In wat voor accommodatie zit je?: Een vakantievilla, maar we brengen het grootste deel van de dagen door op de camping waar mijn zusje werkt. Ons vakantiehuis is nog geen 10 minuten bij de camping vandaan.
Welke faciliteiten zijn er?: Het vakantiehuis is van alle gemakken voorzien, heeft een mooie grote tuin en terras. We nemen zelf een heel groot zwembad mee die we daar opzetten. Op de camping zijn er zwembaden met veel glijbanen, is er animatie (waaronder mijn zusje ), musicals, shows, terrassen, rivier, speeltuinen, etc.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Dorpen en steden bezoeken, misschien canyoning (georganiseerd vanuit de camping), aeroparcours (op de camping)
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: N. is helemaal gek op animatie, voorstellingen, musicals en kinderdisco. Jonge kinderen vinden dit vaak erg leuk!
Augustus (met N., mijn vriend en een bevriend stel. De derde week zijn we met z'n drieën):
Naar welk land ga je?: Frankrijk, Cote d'Azur & Ardeche
In wat voor accommodatie zit je?: Eerste twee weken een vakantievilla, laatste week op de camping waar m'n zusje werkt. Het is mijn zusje haar laatste week, wij nemen haar mee naar huis
Welke faciliteiten zijn er?: De vakantievilla heeft een privé zwembad, mooi en groot terras, van alle luxe voorzien. Op de camping: zie bovenstaand
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Naar St. Tropez, naar Monaco, naar het strand
Juli (met N., mijn moeder, stiefvader, mijn zusje en haar vriend en de vriend van m'n zusje die momenteel in Frankrijk stage loopt):
Naar welk land ga je?: Frankrijk, Ardeche
In wat voor accommodatie zit je?: Een vakantievilla, maar we brengen het grootste deel van de dagen door op de camping waar mijn zusje werkt. Ons vakantiehuis is nog geen 10 minuten bij de camping vandaan.
Welke faciliteiten zijn er?: Het vakantiehuis is van alle gemakken voorzien, heeft een mooie grote tuin en terras. We nemen zelf een heel groot zwembad mee die we daar opzetten. Op de camping zijn er zwembaden met veel glijbanen, is er animatie (waaronder mijn zusje ), musicals, shows, terrassen, rivier, speeltuinen, etc.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Dorpen en steden bezoeken, misschien canyoning (georganiseerd vanuit de camping), aeroparcours (op de camping)
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: N. is helemaal gek op animatie, voorstellingen, musicals en kinderdisco. Jonge kinderen vinden dit vaak erg leuk!
Augustus (met N., mijn vriend en een bevriend stel. De derde week zijn we met z'n drieën):
Naar welk land ga je?: Frankrijk, Cote d'Azur & Ardeche
In wat voor accommodatie zit je?: Eerste twee weken een vakantievilla, laatste week op de camping waar m'n zusje werkt. Het is mijn zusje haar laatste week, wij nemen haar mee naar huis
Welke faciliteiten zijn er?: De vakantievilla heeft een privé zwembad, mooi en groot terras, van alle luxe voorzien. Op de camping: zie bovenstaand
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Naar St. Tropez, naar Monaco, naar het strand
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij zijn dit jaar in Belgie geweest, en wij hebben besloten nooit meer naar een land te gaan waar wij de taal niet goed spreken (frans dus in dit geval) en waar geen engels wordt gesproken. Op het vakantiepark en in de omgeving geen probleem, maar kom je in het ziekenhuis terecht is het echt verdomde lastig.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wij zijn vorige maand met vakantie geweest voor 2.5 week naar Suriname.
En dat is heel goed gegaan. Het duurde een paar dagen voor we aan het tijdverschil waren gewend maar daarna was het alleen maar genieten.
Tip: als je lang moet vliegen probeer stoelen te reserveren bij de family row en neem dan een campingbed matras mee. Mijn dochter heeft daar heel de reis heerlijk op gespeeld en geslapen.
En dat is heel goed gegaan. Het duurde een paar dagen voor we aan het tijdverschil waren gewend maar daarna was het alleen maar genieten.
Tip: als je lang moet vliegen probeer stoelen te reserveren bij de family row en neem dan een campingbed matras mee. Mijn dochter heeft daar heel de reis heerlijk op gespeeld en geslapen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Naar welk land ga je?: Italië, in de buurt van Venetië
Hoe lang ga je daar heen? In totaal 10 dagen weg, 8 dagenoop de bestemming
In wat voor accommodatie zit je?: Ingerichte bungalowtent
Welke faciliteiten zijn er?: Strand, zwembad, in de tent keuken mer koelkast
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Met de boot naar Venetië
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Als ze klein zijn: ga samen net ouders/schoonouders en neem een opblaas zwembad mee als box. Als ze wat groter zijn: dvd schermpjes voor achter in de auto.
Gast- Gast
Naar welk land ga je?: Denemarken
Hoe lang ga je daar heen? 14 dagen
Hoe ga je daar heen?: Auto
In wat voor accommodatie zit je?: Vakantiehuis
Welke faciliteiten zijn er?: Helemaal niks Het is een vrijstaand huis, midden in een natuurgebied op een eiland. We zijn er al een keer eerder zonder kinderen geweest. We nemen zelf een zwembadje mee en speeltjes.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Veel de natuur in, wandelen, fietsen, geocachen, hopelijk lekker veel buiten zijn.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Dvd schermpjes in de auto, wat nieuw speelgoed voor als je daar bent.
Hoe lang ga je daar heen? 14 dagen
Hoe ga je daar heen?: Auto
Welke faciliteiten zijn er?: Helemaal niks Het is een vrijstaand huis, midden in een natuurgebied op een eiland. We zijn er al een keer eerder zonder kinderen geweest. We nemen zelf een zwembadje mee en speeltjes.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: Veel de natuur in, wandelen, fietsen, geocachen, hopelijk lekker veel buiten zijn.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Dvd schermpjes in de auto, wat nieuw speelgoed voor als je daar bent.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
smooch schreef:Wij zijn vorige maand met vakantie geweest voor 2.5 week naar Suriname.
Zo, ik ben jaloers!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Naar welk land ga je?: Italie
Hoe ga je daar heen?: met de auto en caravan
In wat voor accommodatie zit je?: camping
Welke faciliteiten zijn er?: restaurant, winkeltje, zwembad, meer
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: lekker luieren en spelen met dochter
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: zoek iets dat bij jou en de leeftijd van je kind past
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
undefined schreef:Ik ben benieuwd wat jullie vakantieplannen zijn voor komende zomer!
Naar welk land ga je?: Hongarije
Hoe lang ga je daar heen? 3 weken incl reis
Hoe ga je daar heen?: We gaan met familie, een deel neemt de spullen mee in de auto, een deel gaat met het vliegtuig, waaronder dochter en ik.
Welke faciliteiten zijn er?: Het vakantiehuis is vrij rustig gelegen in een natuurgebied. In de directe omgeving is een winkeltje en een dorpskroeg. 6km verderop is een dorp met grote supermarkten, wat musea, restaurants en een park waar je kan survivallen, bobbaan, enz. Een dorp de andere kant op is een zwemmeer. Ca. 20km verderop komen er wat steden.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: De omgeving waar we zitten in Hongarije verkennen, we zitten niet ver van Slowakije dus misschien steken we de grens ook even over, hopelijk een dag of 2 naar Budapest. En verder lekker zwemmen, wandelen, gezellig uit eten en genieten van de rust en ruimte,
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Zorg dat je genoeg vertier voor de reis bij je hebt. En verder doen we altijd rustig aan. Als we b.v. een dag een stad bezocht hebben, gaan we daarna een dagje lekker zwemmen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Naar welk land ga je?: Wij gaan naar Zeeland, in Nederland dus.
Hoe lang ga je daar heen? Wij gaan 10 dagen.
Hoe ga je daar heen?: Met de auto.
In wat voor accommodatie zit je?: Camping.
Welke faciliteiten zijn er?: Er is een speeltuin voor de kinderen.
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: We gaan altijd naar het strand en de zee om te zwemmen. We gaan vaak nog naar een speelpark en verder fietsen we veel.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Redelijk wat ondernemen!
Wat gaan jullie daar nog ondernemen?: We gaan altijd naar het strand en de zee om te zwemmen. We gaan vaak nog naar een speelpark en verder fietsen we veel.
Wat is jouw tip aan anderen voor op vakantie gaan met (kleine) kinderen?: Redelijk wat ondernemen!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan schreef:Naar welk land ga je?: Wij gaan naar Zeeland, in Nederland dus.
Hey wat leuk! Welke camping ga je?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Wij gaan een week naar een (particulier) huisje in de Ardennen. Geen idee wat we daar gaan ondernemen, ik heb me nog niet echt verdiept wat er in de buurt te doen is.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Wij gaan een week logeren bij mijn moeder
Volgend jaar zijn wij 10 jaar samen en dan wil ik wel echt op vakantie, want dat hebben we sinds 2009/2010 niet gedaan.
Volgend jaar zijn wij 10 jaar samen en dan wil ik wel echt op vakantie, want dat hebben we sinds 2009/2010 niet gedaan.
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat gaan jullie vandaag doen met de kinderen?
» Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?
» Gaan jullie alleen met je kinderen naar het bos/park?
» Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?
» Zomervakantie - weten jullie al waar je heen gaat?
» Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?
» Gaan jullie alleen met je kinderen naar het bos/park?
» Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?
» Zomervakantie - weten jullie al waar je heen gaat?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: