Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

+52
Nijntje
Bruintje Beer
Parisienne
Eva1985
Zonneschijn
Earane
*Lookie*
LDJ
Juutjepetuutje
Kat1980
Floor
Shisha
_Lana_
pindaatje
CCC
La Senza
Manderijn
koNijntje
meisjesmama
Aimee
SarahKey
PapillonRose
Tania
Dolphinne
Schism
Boterbloem
Roos
red rose
Flip Fluitketel
Jazzlyn
Mama_1987
Pink!
Thunder
Burn
Sylvana
Mida4you
Jezzie
Caroow
bolus26
Funk
Twellie
Star007
PiP
Sanne
Annemie
Laced
Sea of Trees
missy.
Slakje
Jade
Printje
Linda
56 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:00

Mijn dochter is bijna 10 maanden oud en is helemaal gek van andere kindjes. Vaak ziet ze die dan door het raam buiten of als we op de fiets zitten of bij een speeltuin kijken. Ze is dan dol enthousiast. Verder komt ze niet in aanraking met andere kindjes. We hebben geen familie/vrienden met jonge kinderen en ze gaat ook niet naar een kdv. Zelf zou ik het ook best leuk vinden om contact te hebben met andere moeders, maar hoe vind ik die? Dus... waar doen jullie contact op met andere moeders en hun kindjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:02

Ik ken twee vriendinnen via het internet, eéntje via dit forum, eentje via een ander forum. Ik geloof dat er in de pijler 'meetings' iedere keer wel meetings georganiseerd worden voor moeders en kindjes, misschien kun je daar eens heen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Linda ma 20 mei 2013 - 8:04

Via internet heb ik veel moeders hier uit de buurt leren kennen. Ook heb je hier 1 keer per maand een mamacafe, daar ben ik ook wel eens geweest.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 8:04

Hier via het forum heb ik veel moeders leren kennen, daarnaast collega's met kinderen en kindjes van de opvang waar we vaker mee afspreken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Jade ma 20 mei 2013 - 8:07

Dat zou ook wel goed zijn voor mij, een beetje contact met andere moeders!


Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Slakje ma 20 mei 2013 - 8:10

Ik ken wel veel moeders, maar niet echt van mijn leeftijd. Zo ken ik er 2, eentje die ik liever niet wil kennen en eentje die heel veel moet werken om rond te komen, dus daar spreek ik sowieso weinig mee af. Ik zou wel graag meerdere mama's willen leren kennen zodat ik met hen ermee op uit kan trekken ook, nu ga ik altijd weg met mijn beste vriendin, maar soms voel ik mij een beetje schuldig dat het vaak met Louise moet (we doen ook veel zonder Louise, hoor, maar toch).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  missy. ma 20 mei 2013 - 8:22

In sommige steden heb je speciale ochtenden voor moeders. In Arnhem heb je bv de wandelwagensoos. Daar worden vaak leuke dingen georganiseerd.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Sea of Trees ma 20 mei 2013 - 8:26

Via Internet, via de speeltuin en de peuterspeelzaal.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Laced ma 20 mei 2013 - 8:27

Herkenbaar. Via het forum heb ik een hele lieve groep meiden leren kennen, maar helaas wonen we allemaal ver uit elkaar.. In onze vriendengroep heeft nog niemand kinderen. Ik heb nog wel contact met 2 meiden van de zwangerschapsgym, maar met hen spreek ik ook maar één keer in de zoveel tijd af. Heel jammer, mis mama's in mijn directe omgeving wel.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:32

@ Jade en Laced: waar wonen jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Annemie ma 20 mei 2013 - 8:37

Hier is 1 keer per maand babycafe voor moeders met kindjes. En 2 keer keer per maand bij de bibliotheek wat te doen voor ouder en kind.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Sanne ma 20 mei 2013 - 8:42

Ik ontmoet geen moeders met kindjes. Ik heb kort na de bevalling wel gezocht naar een borstvoedings- of mamacafé, maar dat zit hier niet in mijn woonplaats. En eerst ruim een uur reizen met openbaar vervoer had ik er niet voor over. Toen ik weer aan het werk ging, miste ik het minder dan kort na de bevalling. En nu lijkt het me nog steeds wel leuk om wat moeders met kinderen te leren kennen. Via dit forum kom ik wel in contact met leuke mensen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  PiP ma 20 mei 2013 - 8:53

Sanne, ik lees wel eens jij in omg Zwolle woont, maar welke kant dan op?
Ben wel benieuwd :-)

OT
Ik zou ook wel wat meer met andere mama's in contact willen komen.
Via het forum heb ik nu 2x met iemand afgesproken, moeten we snel weer doen:-)
En ik spreek wel eens wat af met 2 moeders van het kdv. 1 hiervan is ook leidster en de andere ken ik van de zwangerschapsgym vd oudste.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:57

Ik woon volgens mij ook in de buurt van Sanne en PiP Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? 3079029344.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  PiP ma 20 mei 2013 - 9:00

Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Laced ma 20 mei 2013 - 9:00

Robin_ schreef:@ Jade en Laced: waar wonen jullie?

Ik woon zo te lezen héél erg uit de richting! Ik woon in een dorpje naast Eindhoven.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 9:01

PiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.

Jij woont toch in D.?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  PiP ma 20 mei 2013 - 9:02

Jup!
En jij?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Jade ma 20 mei 2013 - 9:47

Ik woon in het Noorden.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Star007 ma 20 mei 2013 - 9:50

Laced schreef:
Robin_ schreef:@ Jade en Laced: waar wonen jullie?

Ik woon zo te lezen héél erg uit de richting! Ik woon in een dorpje naast ...
Ik woon in ... Ben wel benieuwd welk dorpje ?


Laatst aangepast door Star007 op ma 20 mei 2013 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Twellie ma 20 mei 2013 - 9:51

Ik ontmoet eigenlijk nooit andere moeders, heel af en toe maak ik een praatje met iemand in een speeltuin. Op de opvang zie ik nooit andere moeders omdat mijn kinderen afwijkende tijden hebben daar en ik ze alleen breng (mijn vriend ziet wel andere ouders met ophalen).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Laced ma 20 mei 2013 - 9:51

Star007 schreef:
Laced schreef:
Robin_ schreef:@ Jade en Laced: waar wonen jullie?

Ik woon zo te lezen héél erg uit de richting! Ik woon in een dorpje naast ****
Ik woon in***. Ben wel benieuwd welk dorpje ?

Om de hoek dus! Ik woon in Best.


Laatst aangepast door Laced op ma 20 mei 2013 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Star007 ma 20 mei 2013 - 9:53

O, dat is inderdaad dichtbij smile
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Funk ma 20 mei 2013 - 9:54

Ik mis het ook, contact met moeders/vriendinnen met jonge kinderen.
Hopelijk komt die mama meeting in omg zwolle nog van de grond! (Uit de meet&greet pijler)Dat lijkt mij iig erg leuk.


Laatst aangepast door pippi op ma 20 mei 2013 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 9:56

Ik ontmoet andere moeders/kindjes in de speeltuin en bij de peuterochtenden van la leche league.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum