Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?
+52
Nijntje
Bruintje Beer
Parisienne
Eva1985
Zonneschijn
Earane
*Lookie*
LDJ
Juutjepetuutje
Kat1980
Floor
Shisha
_Lana_
pindaatje
CCC
La Senza
Manderijn
koNijntje
meisjesmama
Aimee
SarahKey
PapillonRose
Tania
Dolphinne
Schism
Boterbloem
Roos
red rose
Flip Fluitketel
Jazzlyn
Mama_1987
Pink!
Thunder
Burn
Sylvana
Mida4you
Jezzie
Caroow
bolus26
Funk
Twellie
Star007
PiP
Sanne
Annemie
Laced
Sea of Trees
missy.
Slakje
Jade
Printje
Linda
56 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?
_Lana_ schreef:SarahKey schreef:meisjesmama schreef:Moeten we maar een meeting op zetten voor de kop Noord holland??
Ik ben er!
Ik ook!!
ja dan kom ik ook!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Meiden van de kop van Noord Holland...
Ik heb bij meet en greet een topic geopend.
Ik heb bij meet en greet een topic geopend.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Het barst ineens van de meetingtopics Iedere mama kan wel ergens terecht volgens mij
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Leuk al die meetings!
Maar ff ontopic, ik heb wat vriendinnen met kinderen daar spreek ik wel gewoon met af, met of zonder kids.
Mijn meiden gaan wel naar het dagverblijf maar daar heb ik nog niet echt een moeder gespot waar van ik dacht daar wil ik wel mee afspreken. En voor mijn gevoel ben ik ook veel jonger dan de rest, terwijl ik niet zo jong ben, haha.
Vanmorgen ben ik alleen met de meiden naar indoorn speeltuin gegaan, viel me op dat iedereen toch wel met zijn tweeen is dus daar heb je ook niet veel aanspraak van dan.
Maar ff ontopic, ik heb wat vriendinnen met kinderen daar spreek ik wel gewoon met af, met of zonder kids.
Mijn meiden gaan wel naar het dagverblijf maar daar heb ik nog niet echt een moeder gespot waar van ik dacht daar wil ik wel mee afspreken. En voor mijn gevoel ben ik ook veel jonger dan de rest, terwijl ik niet zo jong ben, haha.
Vanmorgen ben ik alleen met de meiden naar indoorn speeltuin gegaan, viel me op dat iedereen toch wel met zijn tweeen is dus daar heb je ook niet veel aanspraak van dan.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
In de real life heb ik eigenlijk ook geen contact met andere moeders/kindjes, vind ik eigenlijk wel jammer.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik voel mij bij het kdv ook altijd heel jong...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Ik voel mij bij het kdv ook altijd heel jong...
Ik ook en helemaal op de basisschool en zwemles.
Limburg85- Ratel
Haha maar ik ben "al" 30 dus zo jong is dat niet..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Flower_L schreef:Het barst ineens van de meetingtopics Iedere mama kan wel ergens terecht volgens mij
zeeland,zuid holland en limburg nog denk ik! voro mij is alles echt te ver weg!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ook niet, en ik zou ook niet weten waarom eigenlijk. Met kinderen erbij heb je toch geen leuke afspraak omdat je op de kinderen moet letten en het heeft voor mij dus geen meerwaarde dat vriendinnen kinderen hebben eigenlijk. Één heeft wel kinderen, maar die zie ik nooit en andersom ook maar zelden.Limburg85 schreef:In de real life heb ik eigenlijk ook geen contact met andere moeders/kindjes, vind ik eigenlijk wel jammer.
Gast- Gast
studiebol schreef:Haha maar ik ben "al" 30 dus zo jong is dat niet..
Ik 27, ook niet super jong maar heb wel echt een babyface. Maar is denk meer een eigen gevoel bij mij, 'vroeger' waren moeders in mijn beleving altijd oud etc en nu sta ik er zelf tussen terwijl ik me niet oud voel.
Limburg85- Ratel
Ik vind het juist heerlijk om met een vriendin af te spreken die ook kinderen heeft, onze kinderen spelen samen en wij hebben tijd om bij te kletsen. En ook wel fijn dat zij mij precies begrijpt als ik het over de kinderen heb. We zien elkaar ook regelmatig zonder kinderen, dat is net zo gezellig, maar dan kunnen we weer andere dingen doen.Artemis schreef:Ik ook niet, en ik zou ook niet weten waarom eigenlijk. Met kinderen erbij heb je toch geen leuke afspraak omdat je op de kinderen moet letten en het heeft voor mij dus geen meerwaarde dat vriendinnen kinderen hebben eigenlijk. Één heeft wel kinderen, maar die zie ik nooit en andersom ook maar zelden.Limburg85 schreef:In de real life heb ik eigenlijk ook geen contact met andere moeders/kindjes, vind ik eigenlijk wel jammer.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Maar je komt niet toe aan bijkletsen als er steeds kinderen tussendoor komen. Daarbij zijn er een hoop onderwerpen ongeschikt om te bespreken waar de kinderen bij zijn.
Gast- Gast
Ja dat is waar, maar ik vind het wel leuk om met de kindjes naar een speeltuin te gaan ofzo, kunnen zij lekker ravotten en de moeders bijkletsen.Artemis schreef:Maar je komt niet toe aan bijkletsen als er steeds kinderen tussendoor komen. Daarbij zijn er een hoop onderwerpen ongeschikt om te bespreken waar de kinderen bij zijn.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Jawel hoor, want onze kinderen komen dus bijna niet tussendoor maar spelen vrijwel de hele tijd. Vooral als het mooi weer is dan zitten wij buiten en gaan de kinderen hun gang in de zandbak/speelhuis.
En natuurlijk gaat het niet altijd zo want we nemen ook de tijd voor de kinderen om even met hen te spelen of om met elkaars kinderen te praten. Maar over het algemeen kunnen we gewoon alles bespreken terwijl de kinderen spelen.
En natuurlijk gaat het niet altijd zo want we nemen ook de tijd voor de kinderen om even met hen te spelen of om met elkaars kinderen te praten. Maar over het algemeen kunnen we gewoon alles bespreken terwijl de kinderen spelen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
PiP schreef:Klopt, ligt er net aan waar je in A woont, varieert van een klein half uur tot dik 45 min rijdenchococupcake schreef:Wij wonen ook vlakbij elkaarPiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Ik wil van het weekend nog shoppen in A! Zoek nog een slachtoffer
Ik woon op een halfuur dan, vanuit jou kant ik zit dit weekend helaas al vol met beurs en taarten maken. Anders was ik gezellig met je meegegaan!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Je kan het ook combineren, zoals Liadan zegt. De ene met kinderen erbij, de andere keer zonder kinderen. Het lijkt mij juist zo leuk om lekker met een vriendin in de tuin te zitten, te praten over van alles en nog wat en ondertussen de kinderen met elkaar te zien spelen. Af en toe even aandacht voor de kinderen als ze daarom vragen en als de kinderen met elkaar spelen kan je weer andere gesprekken voeren. Dingen die dan echt niet aan bod komen kunnen altijd een keer op een afspraak zonder kinderen. Er zullen zat moeders zijn die het zo 'regelen'Artemis schreef:Ik ook niet, en ik zou ook niet weten waarom eigenlijk. Met kinderen erbij heb je toch geen leuke afspraak omdat je op de kinderen moet letten en het heeft voor mij dus geen meerwaarde dat vriendinnen kinderen hebben eigenlijk. Één heeft wel kinderen, maar die zie ik nooit en andersom ook maar zelden.Limburg85 schreef:In de real life heb ik eigenlijk ook geen contact met andere moeders/kindjes, vind ik eigenlijk wel jammer.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Roos schreef:Shisha schreef:Hier in Arnhem hebben we een wandelwagensoos. Daar wil ik straks wel een kijkje gaan nemen als de kleine er is omdat het mij ook wel erg leuk leuks om andere mama's te leren kennen.
Schijnt echt heel gezellig te zijn! Een buurvrouw van mij gaat er regelmatig naar toe.
Ok, ben erg benieuwd. Het is iedere week op maandag en dat wordt mijn vaste vrije dag dus dat komt wel goed uit.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Rataplan schreef:koNijntje schreef:Ik weet inderdaad dat jij in B. woont, lijkt me gezellig om een keer een bakkie te doen!Rataplan schreef:KoNijn: Ik ben wel eens bij Flower_L geweest om wat op te halen. Toen kwam ik erachter dat jij daar ook in de straat woonde! Leuk joh, volgens mij weet je wel waar ik woon . Ik woon nog geen 10 minuten verderop. Misschien kunnen we eens met z'n drieën een bakkie doen?
Wel verwarrend met 2 T's maar die van jou is een stukje ouder, toch?!
Mijn T. is idd een stuk ouder. Hij is bijna 7. Die zal dan waarschijnlijk niet mee komen ivm school. :
Jammer, ik ben wel benieuwd naar jou T!
S. is een jaar of 3, toch? Ongeveer de leeftijd van L. van Flower?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.
» Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
» Andere kindjes/mama's ontmoeten
» Hoe doen andere moeders dit?
» contact met andere moeders
» Waar gaan jullie heen op vakantie met de kinderen?
» Andere kindjes/mama's ontmoeten
» Hoe doen andere moeders dit?
» contact met andere moeders
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: