Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

+52
Nijntje
Bruintje Beer
Parisienne
Eva1985
Zonneschijn
Earane
*Lookie*
LDJ
Juutjepetuutje
Kat1980
Floor
Shisha
_Lana_
pindaatje
CCC
La Senza
Manderijn
koNijntje
meisjesmama
Aimee
SarahKey
PapillonRose
Tania
Dolphinne
Schism
Boterbloem
Roos
red rose
Flip Fluitketel
Jazzlyn
Mama_1987
Pink!
Thunder
Burn
Sylvana
Mida4you
Jezzie
Caroow
bolus26
Funk
Twellie
Star007
PiP
Sanne
Annemie
Laced
Sea of Trees
missy.
Slakje
Jade
Printje
Linda
56 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Mama_1987 di 21 mei 2013 - 4:09

Oke leuk! Uit welke plaats? Mag ook in PM.
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Boterbloem di 21 mei 2013 - 7:21

Ik kan ook geen moeders met kinderen bij mij in de buurt, nog moeders in noord-Holland?

Boterbloem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 59
Registratiedatum : 19-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Schism di 21 mei 2013 - 7:26

Ik mis ook echt contact met andere mama's Sad

Nog iemand hier uit omgeving Den Haag?
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Dolphinne di 21 mei 2013 - 7:53

Volgens mij zijn er veel mama's op zoek naar contact met andere mama's.

Ik zelf ook wel. Ik woon in Twente. Zijn er nog meer moeders uit die buurt?
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Tania di 21 mei 2013 - 7:54

Boterbloem schreef:Ik kan ook geen moeders met kinderen bij mij in de buurt, nog moeders in noord-Holland?

Ik woon ook in Noord Holland, waar woon je ongeveer?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  PapillonRose di 21 mei 2013 - 7:59

Behalve op een paar meetings met mama's van hier, ontmoet ik geen andere mama's. Ik ben de enige in mijn omgeving met een kindje, zowel in de familie als in de vriendenkring. Best wel jammer eigenlijk, A. vindt andere kindjes altijd heel leuk. Gelukkig gaat ze wel naar de psz, maar daarnaast ziet ze dus geen andere kindjes.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  SarahKey di 21 mei 2013 - 8:02

Ik heb vriendinnen met kinderen en voor de rest gaan we af en toe naar ballorig. Maar waar ik ergens anders moeders met kinderen kan ontmoeten, geen idee.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  SarahKey di 21 mei 2013 - 8:03

Tania schreef:
Boterbloem schreef:Ik kan ook geen moeders met kinderen bij mij in de buurt, nog moeders in noord-Holland?

Ik woon ook in Noord Holland, waar woon je ongeveer?

Ik woon ook in Noord Holland, ergens in de kop Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Aimee di 21 mei 2013 - 8:06

Ik woon ook in Noord Holland!
Maar ik durf ook niet te meeten, want ik ben behoorlijk socially awkward...

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Tania di 21 mei 2013 - 8:12

Ah jammer Aimee ik wil jou wel meeten (al herken ik dat socially awkward wel) kunnen L. en M. gezellig samen spelen smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  SarahKey di 21 mei 2013 - 8:18

Aimee schreef:Ik woon ook in Noord Holland!
Maar ik durf ook niet te meeten, want ik ben behoorlijk socially awkward...


Ah gewoon eens doen! Waar woon je ergens in de buurt?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gast di 21 mei 2013 - 8:22

Aimee schreef:Ik woon ook in Noord Holland!
Maar ik durf ook niet te meeten, want ik ben behoorlijk socially awkward...


Daar kan ik me niks bij voorstellen! Ik vind je op het forum in ieder geval heel sociaal. Waarom vind je jezelf zo socially awkward dan Laughing?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  meisjesmama di 21 mei 2013 - 8:53

Ook hier iemand uit de kop van Noord holland....
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  koNijntje di 21 mei 2013 - 9:08

ik ken een aantal meiden via dit forum waar ik veel contact mee heb,
afspreken doen we niet heel vaak omdat we helaas wel ver uit elkaar wonen.

verder heb ik een buurvrouw, beste vriendin en gezellige collega dit ook kindjes in de leeftijd van 2,5 tot 0,5 jaar hebben en daar spreek ik regelmatig mee af.
ook kwam ik er via het forum achter dat flower_l bij mij in de straat woont, dus wij gaan ook wel eens bij elkaar op de thee Very Happy

ik ga nog wel eens naar het ouder en kind zwemmen hier, niet echt met de intentie om andere moeders te ontmoeten, maar meer omdat ik er samen met t. zo van geniet. maar dit zou je ook zeker kunnen gebruiken om andere moeders te ontmoeten!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Manderijn di 21 mei 2013 - 9:11

Ik heb schoonzussen met kinderen waar ze mee spelen. Een hele leuke vriendin met kinderen, en ik heb veel contact met de vriendinnen van de vrienden van mijn vriend Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 3079029344
Ook heb ik toen de oudste baby was met haar wekelijks gezwommen, leuk contact aan over gehouden met een leuke meid met 2 kinderen. Wij spreken eens per 2 maanden af.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  La Senza di 21 mei 2013 - 9:30

Ik heb nog heel goed contact met al mijn medecursisten van tijdens mijn zwangerschapscursus, wij hebben destijds Samen Bevallen gedaan, dus ook met partner en we zijn een hele hechte vriendenkring inmiddels geworden. We doen ook vaak wat zonder de kinderen of alleen de vrouwen of alleen de mannen.
Verder vind ik het ook lastig om andere moeders te ontmoeten maar het forum kan volgensmij wel een goede ontmoetingsplek zijn. Very Happy
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Linda di 21 mei 2013 - 10:49

PapillonRose schreef:Behalve op een paar meetings met mama's van hier, ontmoet ik geen andere mama's. Ik ben de enige in mijn omgeving met een kindje, zowel in de familie als in de vriendenkring. Best wel jammer eigenlijk, A. vindt andere kindjes altijd heel leuk. Gelukkig gaat ze wel naar de psz, maar daarnaast ziet ze dus geen andere kindjes.

We kunnen wel weer eens afspreken! Ik vond het wel leuk toen bij parissiene. smile

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  CCC di 21 mei 2013 - 10:57

PiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Wij wonen ook vlakbij elkaar Very Happy

Ontopic: ik heb via de zwangerschapsyoga een meisje waar ik goed mee omga, dat contact heeft zich in de loop der tijd meer ontwikkeld. Via yes heb ik wat anderen leren kennen, en heb ook nog wat vriendinnen met kleine kindjes in de omgeving.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  pindaatje di 21 mei 2013 - 19:07

Jade schreef:
Sanne schreef:Jade, het noorden is wel breed Wink

Pip, ik woon op 30 minuten rijden van Zwolle, maar wel een andere kant op dan jij. Ik woon onder in Drenthe (in H.). Werk wel in Zwolle.

Haha klopt! Ten oosten van Groningen stad. De stad is ongeveer 30 km voor ons.

Dan kon je wel eens heel dicht bij mij in de buurt wonen smile Welk dorp woon je als ik vragen mag??

Zelf ken ik helaas ook niet veel moeders met kinderen.
Mijn kinderen komen op het kdv met andere kinderen in aanraking, vinden ze erg leuk, maar die zien ze alleen daar en verder niet. De ouders van die kinderen zie ik ook nooit, aangezien mijn kinderen meestal (1 van) de eersten zijn.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Thunder di 21 mei 2013 - 20:35

KoNijn: Ik ben wel eens bij Flower_L geweest om wat op te halen. Toen kwam ik erachter dat jij daar ook in de straat woonde! Leuk joh, volgens mij weet je wel waar ik woon Wink . Ik woon nog geen 10 minuten verderop. Misschien kunnen we eens met z'n drieën een bakkie doen?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  _Lana_ di 21 mei 2013 - 21:06

Wat leuk dat er ook wat mama's uit Noord- Holland komen. Ik dacht dat er echt niemand hier uit de buurt kwam. Al is Noord- Holland natuurlijk ook een ruim begrip ;-).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Shisha di 21 mei 2013 - 21:13

Hier in Arnhem hebben we een wandelwagensoos. Daar wil ik straks wel een kijkje gaan nemen als de kleine er is omdat het mij ook wel erg leuk leuks om andere mama's te leren kennen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Floor di 21 mei 2013 - 21:24

Dat lijkt me leuk sisha.
Ik heb een aantal mama's via hier leren kennen, soms spreek ik met hun een meeting af en soms met 1 van de mama's en haar kindje, zodat onze zoon kan spelen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  PapillonRose di 21 mei 2013 - 21:29

Linda schreef:
PapillonRose schreef:Behalve op een paar meetings met mama's van hier, ontmoet ik geen andere mama's. Ik ben de enige in mijn omgeving met een kindje, zowel in de familie als in de vriendenkring. Best wel jammer eigenlijk, A. vindt andere kindjes altijd heel leuk. Gelukkig gaat ze wel naar de psz, maar daarnaast ziet ze dus geen andere kindjes.

We kunnen wel weer eens afspreken! Ik vond het wel leuk toen bij parissiene. smile
Goed idee! Ik vond het toen ook erg leuk!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Kat1980 di 21 mei 2013 - 23:26

chococupcake schreef:
PiP schreef:Ik woon 30 min bij Zwolle vandaan. In Flevoland.
Wij wonen ook vlakbij elkaar Very Happy

Ontopic: ik heb via de zwangerschapsyoga een meisje waar ik goed mee omga, dat contact heeft zich in de loop der tijd meer ontwikkeld. Via yes heb ik wat anderen leren kennen, en heb ook nog wat vriendinnen met kleine kindjes in de omgeving.

Woon je dan ook in D. dan?

On topic: Ik heb wel eens een paar mama's met kids uit 2008 en 2011 gemeet. De meesten wonen alleen wat verder weg.
Ook heb ik wel vriendinnen met kinderen, maar die wonen ook niet om de hoek. Nu de oudste op school zit, kom ik wel eens bij mama's van vriendjes uit zijn klas.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum