Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

+7
Sjonno
Bolleke
Darius
pindaatje
loesje
Dolphinne
VeryCherry
11 plaatsers

Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:12

Hier is macaroni en gekookte aardappelen, met een beetje gehakt en spinazie ala creme favoriet.


Misschien doe ik zo wat ideeën op om te koken voor ze. Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  VeryCherry ma 6 jun 2011 - 1:18

Ajam Paniki, sajoerboontjes, rijst, kip Madras, gebakken aardappels, slavinken, lasagnette. Maar mijn zoontje is veel ouders dan jou kindjes, dus ik weet niet of er wat tussen zit smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Dolphinne ma 6 jun 2011 - 1:20

Mijn zoontje is gek op Penne met pastasaus (vaak bertolli mild), hamblokjes en mais (blikje bonduelle mais mediterannee) erdoor.

Witte bonen in tomatensaus vind hij ook erg lekker (met vlees en aardappels erbij).

Wraps met gehakt, mexicaanse bonenschotel (hak) en evt nog ananas erdoor. (is wel wat pittig door de bonenschotel, dus nog niet heel geschikt denk ik voor jonge kinderen)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:45

Ze doen hier bijna een moord voor spinazie uit de oven, vinden ze echt heerlijk. Rul gebakken gehakt op de bodem, dan de spinazie, aardappelpuree en kaas met wat paneermeel. Even in de oven op 180 graden en smullen maar.
Daarnaast smullen ze van bijna al het Italiaanse eten. Dus pizza, lasagna, spaghetti, macaroni, italiaanse kruidenpasta dat soort dingen.
Gebakken aardappelen en frietjes is Tygo dol op, Jens kan ik er niet blij mee maken.
Beiden zijn ze dol op groenten zoals boontjes, worteltjes en dat soort dingen.

Eigenlijk hebben wij 2 goede eters en daar zijn we erg blij mee. De jongste van mijn broer eet gewoon helemaal niets! En dat is echt een ramp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  loesje ma 6 jun 2011 - 2:48

de hollandse pot vind alex lekker maar kom je met wat anders dan gaat hij huilen en trekt hij een vies gezicht behalve spagettie dat vind hij dan weer wel lekker:D
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 3:22

Spinazie vindt ie echt het allerlekkerst, dus jouw tip ga ik even uitproberen van de week Lieskuh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  pindaatje ma 6 jun 2011 - 3:38

Hier een hele goede eter, en eigenlijk eet ze ook alles wel wat we haar voorzetten, maar de torenhoge favoriet is toch wel macaroni en (zelfgemaakte) nasi.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Darius ma 6 jun 2011 - 3:42

Lieskuh, welke spinazie gebruik jij? verse of blokjes uit de vriezer? En heb je de verse spinazie eerst gekookt?

patat en pizza vindt Lauren.s het allerlekkerst, daarna volgen broccoli en sperzieboontjes uit de stoomoven. En verder veel vlees. ook koolschotel is favoriet.

En Pe.pijn vindt mama's melk nog steeds erg lekker! Haha, vindt het zo leuk als hij helemaal tevreden lekker in slaap valt....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Bolleke ma 6 jun 2011 - 3:58

Christian eet alles met smaak, behalve spruiten die eet hij niet. Maar wat hij het allerlekkerst vind zijn speklappen! En pasta met kipfilet, boursin, kookroom en spinazie a la creme!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Sjonno ma 6 jun 2011 - 4:06

Beide zijn ze gek op bloemkool, andijviestamppot en boerenkoolstamppot.

Macaroni, spaghetti, lasagne e.d vinden ze beide ook lekker al heeft Rick het liever niet met groenten erdoor maar helaas voor hem, dat moet hij eten.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 5:53

Watermeloen en lange vingers Very Happy

Hij lust bijna alles tot nu toe behalve avocado

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  loesje ma 6 jun 2011 - 5:55

vis vind alex echt vies wel jammer want ik vind dat juist wel lekker maar wie weet lust hij het over een paar maand wel ineens
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 5:55

Het maakt H. niks uit wat je haar voorschoteld, ze eet echt alles met even goede zin op.
Ze lust ook de meest vreemde dingen als olijven en augurken en spruitjes....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 7:12

Ze houdt vooral van Italiaans en Aziatisch eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  LMCurious di 7 jun 2011 - 1:30

Joris is vooral gek op italiaans eten, heel fijn, wij ook, haha. Dus alle soorten pasta en pizza vind ie lekker. Verder vind hij overschotels zoals jachtschotel (aarappelpuree, hachee, appelmoes en rode kool in lagen) of de pakjes voor ovenschotel met diverse groenten ook erg lekker. En vlees, vooral veel vleesjes voor Joris!!!!!

Sinds een maand of 2 merken we wel duidelijk als we los aardappels/groente/vlees eten, dat hij veel minder groente eet dan wanneer ik er een schotel van maak. En nee, gewoon zij bordje husselen is niet goed (ook niet als ik het zelf ook doe). Rijst met iets vind ie wel ok, maar vraagt ie eigenlijk nooit een 2e bordje van (van pasta/vlees wel).

Maar wij zijn zelf ook gek op schotels, dus ik vind het wel prima hoor. Hij eet zo goed, dat die 1 a 2 keer per week losse groente best wat minder mogen zijn. (overigens is hij ook gek op snoeptomaatjes, dus die eet hij dan overdag tussendoor vast een paar extra)
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Mikki di 7 jun 2011 - 1:36

Hier zijn ze allebei dol op couscous, met courgette, aubergine, tomaat en ui. Alle soorten pasta vinden ze lekker, teriyaki en moussaka vallen ook altijd goed in smaak.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 2:24

Pasta's, patat, olijven, fruit ( alle soorten), spinazie en vlees. Dat vind hij toch wel het lekkerst, verder eet hij eigenlijk wel alles wel maar je ziet dat als hij iets minder lekker vind dat hij dan minder eet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Tinkie di 7 jun 2011 - 2:40

Hier staat zuurkoolstamppot op nummer 1.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 6:44

Darius schreef:Lieskuh, welke spinazie gebruik jij? verse of blokjes uit de vriezer?
De verse blokjes uit de vriezer Wink en a la blup uiteraard. Deze laat ik wel iets ontdooien voordat ik het in de ovenschotel doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 7:26

Hier zijn stamppot wortels favoriet (wortel met aardappel), sperzieboontjes en bloemkool. Doperwtjes moet ie echt niets van hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 20:07

Spaghetti, Doperwtjes, bloemkool/brocoli/ sperziebonen met uit tomaat en knoflook, soep met aardappel en kikkererwten, linzenstoof.

Dit zijn wel een beetje de favorieten van Ciske.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Meeko di 7 jun 2011 - 21:58

Senna is dol op de winterse stampotten. Verder pasta en lasagna enzo. En ze is ook heel dol op gerookte zalm en garnalen!
Ze lust eigenlijk verder alles wel.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten. Empty Re: Waar zijn jullie kinderen gek op? Qua eten.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum