Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe vriendinnetjes

+69
Silke
kwak
Bay
Lavendel
Kowalski
Punk'd
Theeleut
Tummy
Shisha
sanne-84
LDJ
Jasmine
Kreeftje
Funk
Caramba
Parisienne
Happinaz
Linda
Bazinga
Purpleflower
Oasis
Sarah1985
SarahKey
Fayebella
Peanut
Toet
Poubelle
Snirp
bolus26
Caro
Blair
Pineco
Mamsie
Sanne
_Lana_
Sorella
Printje
studiebol
Mees
Nyx
Snoes
Sea of Trees
Caroow
Slakje
Susan
Siamsa
Elliot
Hoochie
Japie
Parel
Liadan
Mizz_S
Charles
_Lacey_
Arwyn
Lady4
Carra
Zonnetje
Bliss
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Silver
Burn
Davinia
Taeda
Shopaholic
Exogenesis
Sam
Marin
73 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 8:25

Susan schreef:
Lennox schreef:
Ik merkte, toen ik net met mijn vriend kreeg, dat ik het ook heel moeilijk vond om aandacht te verdelen. Ik had soms wel het gevoel dat er aan alle kanten aan me getrokken werd, en dat vond ik heel moeilijk, terwijl ik natuurlijk gewoon zelf verantwoordelijk ben voor de indeling van m'n prive-leven.

Ja, maar ja, ik kan er niet onderuit dat ik op dit moment gewoon erg weinig tijd en ruimte heb, daarbij heb ik ook vaak het gevoel nergens bij te horen. Niet bij de mensen zonder kinderen, niet bij de mensen met kinderen die zich normaal ontwikkelen. Natuurlijk kan je dan best vrienden worden, maar het is toch moeilijker.
Ja klopt, als je kinderen hebt is het natuurlijk nog moeilijker om vriendinnendingen in te plannen. Dat nergens bij horen herken ik ook wel, alleen kan ik me voorstellen dat het in jouw geval nog lastiger is om aansluiting te vinden. Heb je nog contact met ander ouders van waar Ezra nu zit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 8:27

Sea of Trees schreef:

Verder op mijn stage en op school hele leuke nieuwe mensen leren kennen, echt héél erg leuk! De mensen in mijn klas zijn nog niet zo 'ver' als ik (samenwonen, kindje etc). maar toch kan ik er heel goed mee overweg.


Leuk! Dat vind ik oprecht echt heel leuk om te horen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Susan ma 13 mei 2013 - 8:29

Lennox schreef:
Ja klopt, als je kinderen hebt is het natuurlijk nog moeilijker om vriendinnendingen in te plannen. Dat nergens bij horen herken ik ook wel, alleen kan ik me voorstellen dat het in jouw geval nog lastiger is om aansluiting te vinden. Heb je nog contact met ander ouders van waar Ezra nu zit?

Nee, helemaal niet, maar alle kinderen gaan ook met de taxi en er zijn eigenlijk nooit ouderavonden of zoiets. Binnenkort is er wel een keer een uitje en dan mag ik ook mee, dus ik neem aan dat ik dan ook wel andere ouders zal zien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Snoes ma 13 mei 2013 - 8:29

Ik heb de laatste jaren ook zeker nieuwe vriendinnen gemaakt, allemaal via dit forum. Ik zie de meiden van de Eindhoven meetings regelmatig.

Maar Sanne-84 en Zonnetje zijn echt hele goede vriendinnen van mij geworden die ik ook buiten de meetings om nog vaak zie. Jaren geleden (inmiddels 5 jaar ofzo denk?) heb ik hier ook Winegum leren kennen, zij is ook echt een goede vriendin van mij geworden, ook al zie ik haar iets minder vanwege de afstand.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Nyx ma 13 mei 2013 - 8:30

Ik heb sinds een paar maanden een nieuw vriendinnetje en ik moet daar heel erg aan wennen.

Een aantal jaren geleden werd ik in de kroeg aangesproken met de mededeling dat ik familie van haar was. Omdat ik haar verder niet kende, niet van haar bestaan afwist, heb ik de volgende dag mijn vader gevraagd van het hoe en wat. Afgelopen zomer zijn we eens samen naar de kroeg geweest en een paar maanden geleden ook weer. Ze vroeg of ze de maandag erop mocht langskomen en zo gezegd zo gedaan. Ze is hier zo ongeveer drie keer in de week (of ik ga naar haar). En het was haar al opgevallen dat het continu op haar initiatief is. Ik ben het gewoon echt niet gewend om zoveel tijd met een ander door te brengen, hoe gezellig ik dat ook kan vinden. Nu komt ze hier en dan gaan we iets gezelligs doen, om vervolgens samen te koken en televisie te kijken. Ze maakt het me wel makkelijk om met haar om te willen blijven gaan. Ze neemt op alle fronten initiatief, wat fijn is. Een aantal weken geleden heeft ze voor een week chinees gehaald. Een hele domme fout, waar ik smakelijk om heb gelachen. Cool
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 8:33

Recentelijk heb ik geen nieuwe vriendschappen erbij gekregen. De laatste zijn van 2-4 jaar terug. 1 Daarvan is met een oud collega en de andere met een paar (oud) forumsters.
En dan heb ik het over vriendschappen met meiden die ik ook in het echt zie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Sea of Trees ma 13 mei 2013 - 8:35

Marin schreef:
Sea of Trees schreef:

Verder op mijn stage en op school hele leuke nieuwe mensen leren kennen, echt héél erg leuk! De mensen in mijn klas zijn nog niet zo 'ver' als ik (samenwonen, kindje etc). maar toch kan ik er heel goed mee overweg.


Leuk! Dat vind ik oprecht echt heel leuk om te horen!
Dank je Very Happy
Ik vind het ook leuk, ik ken vooral heel veel verschillende mensen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Mees ma 13 mei 2013 - 8:42

Ik ben na mijn afstuderen blijven werken op de school waar ik eerst studeerde. De mensen die daar werkte kende ik dus al vrij goed, maar waren zij eerst collega's, een aantal voelen ondertussen wel als meer dan collega.
Een collega van een andere afdeling is sowieso in hele korte tijd een hele dierbare en fijne vriend geworden. Kan met hem echt alles delen, super fijn!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  studiebol ma 13 mei 2013 - 8:46

Parel schreef:
Wel heb ik via hier 2 jaar terug mijn beste vriendin leren kennen, strawberry.
Holaagirl kan ik ook lekker mee appen, al is de frequentie nu wat lager, die ontmoet ik ook wel eens.
Lana en studiebol app ik ook geregeld mee, die wonen te ver weg om te ontmoeten maar het voelt wel heel vertrouwd.

.

Wat leuk om te lezen Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Printje ma 13 mei 2013 - 8:50

Susan schreef:Ik vind het wel fijn om nieuwe mensen te leren kennen, maar ik vind het in deze fase van mijn leven wel moeilijk om dat op te bouwen.

Dat vind ik idd ook. Ik heb het zo druk emt de kindjes, huis, school en alles eromheen dat ik vaak, heel slecht, de puf niet meer heb om dan ook nog eens sávonds de deur uit te gaan.

Ik heb op dit moment dan ook veel vriendinnen die ik voornamelijk spreek via fb of whats app.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Sorella ma 13 mei 2013 - 9:13

Ik heb zo'n twee jaar geleden iemand op stal leren kennen waar ik heel snel, heel close mee ben geworden. Vanaf het allereerste moment klikte het tussen ons twee en we hebben bijna dagelijks contact via wa of fb. En we zien elkaar zo'n 1x per week op stal.
Ik ben echt ontettend blij dat ik haar heb leren kennen Very Happy
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  _Lana_ ma 13 mei 2013 - 9:14

studiebol schreef:
Parel schreef:
Wel heb ik via hier 2 jaar terug mijn beste vriendin leren kennen, strawberry.
Holaagirl kan ik ook lekker mee appen, al is de frequentie nu wat lager, die ontmoet ik ook wel eens.
Lana en studiebol app ik ook geregeld mee, die wonen te ver weg om te ontmoeten maar het voelt wel heel vertrouwd.

.

Wat leuk om te lezen Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 561177

Dat vind ik nou ook Very Happy.
Je bent ook zo'n leuk mens en ik vind het echt geweldig hoe je met liefde over Strawberry en haar kids praat. Echt een fijne vriendschap hebben jullie.

Ik zou het wel heel leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen bij mij in de buurt. En dan met name moeders, denk ik.
Aan de andere kant heb ik ook redelijk wat sociale contacten en mijn weken vliegen voorbij.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Sanne ma 13 mei 2013 - 9:21

Ik heb een hele leuke collega waar ik binnenkort mee afspreek. Verder heb ik geen vriendinnen (echt geen helaas), dus het lijkt me wel gezellig als hier wat uit voert vloeit. Hoef niet gelijk elke week op de koffie, maar gewoon af en toe gezellig een avondje bijkletsen of winkelen vind ik al heel gezellig.


Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Parel ma 13 mei 2013 - 9:22

_Lana_ schreef:
studiebol schreef:
Parel schreef:
Wel heb ik via hier 2 jaar terug mijn beste vriendin leren kennen, strawberry.
Holaagirl kan ik ook lekker mee appen, al is de frequentie nu wat lager, die ontmoet ik ook wel eens.
Lana en studiebol app ik ook geregeld mee, die wonen te ver weg om te ontmoeten maar het voelt wel heel vertrouwd.

.

Wat leuk om te lezen Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 561177

Dat vind ik nou ook Very Happy.
Je bent ook zo'n leuk mens en ik vind het echt geweldig hoe je met liefde over Strawberry en haar kids praat. Echt een fijne vriendschap hebben jullie.

Ik zou het wel heel leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen bij mij in de buurt. En dan met name moeders, denk ik.
Aan de andere kant heb ik ook redelijk wat sociale contacten en mijn weken vliegen voorbij.

I love you Ik vind jullie kids ook alle 4 geweldig, I love twinniessss en dan vooral de petiterige zoals die van jullie!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Mamsie ma 13 mei 2013 - 9:52

Niet echt eigenlijk. Wat meiden via school maar met 1 daarvan heb ik 1 x afgesproken.

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Pineco ma 13 mei 2013 - 10:22

Ik zing bij een koor en ik kan met iedereen wel goed opschieten, maar met één meisje klikt het sinds ruim een jaar echt heel goed. Alsof we elkaar al jaren kennen, we bleken een heleboel gemeen te hebben. We spreken inmiddels regelmatig af buiten het koor om en ze is echt een dierbare vriendin geworden!

Verder zijn er wat mama's uit de buurt die ik aan de schoolpoort heb leren kennen sinds de oudste op school zit. Echt vriendinnen wil ik ze nog niet noemen, maar we kletsen heel wat af als we elkaar tegenkomen en bij een paar ben ik ook al op de thee geweest, zodat de kinderen samen konden spelen. In ieder geval hele gezellige contacten.

Mijn twee beste vriendinnen wonen helaas allebei niet in de buurt en daarom ben ik juist blij dat ik af en toe nieuwe mensen leer kennen.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Blair ma 13 mei 2013 - 20:05

Ja, nieuwe mensen ontmoet, en ook weer heel snel afgekapt. De meiden die ik afgelopen jaar heb leren kennen zaten allemaal in een andere fase, waardoor ze het mij al snel kwalijk namen als ik een week eens niet op de koffie kwam, ze vergaten alleen dat ik én fulltime werk (en anderhalf uur reis om daar te komen, wat betekend dat ik dus kapot ben als ik thuis kom) en dan staat het huishouden en mn gezin op me te wachten die natuurlijk voorgaan, ik voelde me daardoor al snel bij me nek gegrepen en werd het me te benauwd waardoor ik na vele gesprekken (die niet begrepen werden) het contact heb verbroken.

Ik heb een te hoge muur om me heen waardoor ik me ook erg snel terugtrek en dan vaak ook meteen het contact verbreek omdat ik deze dan niet wil verwaarlozen ivm tijdgebrek. Mijn eigen vriendinnetjes, daar heb ik dat gevoel niet bij, die vertrouw ik voor de volle honderd procent, maar die hoef ik ook niet elke dag te bellen of te zien, zij weten dat ik er voor hen ben en andersom ook, ze wonen allemaal in Amsterdam, dus zo vaak kunnen we elkaar ook niet zien. Toch steekt het me soms wel, dat die meiden me niet begrepen en al beledigt waren als ze me een week niet zagen. Ook al zou ik het niet druk hebben met werken en mijn gezin, dan nog ben ik het type niet die elke dag koffie gaat drinken of bij iemand de deur plat loopt, dat wil ik ook niet in mijn eigen huis, maar dat begrepen zij niet.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Caro ma 13 mei 2013 - 20:44

Ja, eigenlijk wel. Vlak na mijn scheiding ben ik in contact gekomen met oude vriendinnen. Het zijn twee zusjes en ik ken hun al sinds we allemaal geboren zijn aangezien onze vaders beste vrienden waren. We gingen veel met elkaar om totdat we ongeveer 13/14 waren en toen zijn we beetje uit elkaar gegroeid.

Via FB kwam ik er op een gegeven moment achter dat de jongste (we schelen vier dagen) op 100 meter hemelsbreed afstand van mij woonde. Mijn ex vond dat contact écht niet tof, maar vlak na de breuk is dat contact wel weer compleet hersteld. Via haar ben ik snel weer met haar oudere zus gaan afspreken die net als ik vrijgezel is, en dat is nu een van mijn beste vriendinnen weer in korte tijd geworden. Juist omdat we zo'n gedeeld verleden hebben, is de band binnen no time weer direct wat het was.

Via haar ken ik ook weer andere meiden en we doen nu ook best veel met z'n drieen.

En ik vind de meiden die ik via hier ken ook echt leuk :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  bolus26 ma 13 mei 2013 - 21:58

Ik heb de laatste jaren via m'n opleiding en. Toneel 2 nieuwe vriendinnen gekregen en ook met een collega spreek ik regelmatig af
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 22:02

Ik heb het afgelopen jaar wel nieuwe mensen leren kennen.

Op het forum heb ik een stel leuke meiden leren kennen. We spreken regelmatig af en ik vind het altijd gezellig. We wonen redelijk bij elkaar in de buurt.

Via mijn master heb ik ook een aantal mensen leren kennen. Met 1 daarvan kan ik het goed vinden. Ook al lijken onze levens, op dit moment, totaal niet op elkaar. We helpen elkaar met opdrachten, maar we spreken elkaar ook over andere dingen. Ik denk dat daar wel een mooie vriendschap uit kan ontstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Snirp ma 13 mei 2013 - 22:05

Ik heb de laatste tijd wel wat nieuwe vriendschappen opgebouwd.

Het nieuwe vriendinnetje van een vriend van mijn vriend is nu ook een goede vriendin van mij.
We wonen dan weliswaar (als stelletjes) 140km van elkaar, maar als we elkaar zien is het altijd heel gezellig.
En we doen ook dingen los van elkaar.

Daarnaast heb ik via de studie (nu wel afgerond) een meisje leren kennen die ik nu ook nog geregeld zie!
We hebben samen hardgelopen (voor mijn blessure) en spreken nu af en toe af om lekker bij te kletsen.

Via het forum (nog?) geen vriendinnen, maar wie weet smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 22:07

Snirp schreef:

Via het forum (nog?) geen vriendinnen, maar wie weet smile

Ik zou het in elk geval heel leuk vinden om eens af te spreken, zeker omdat we over tijdje in dezelfde regio wonen. Wie weet klinkt het smile
Dat hoop ik wel hoor, dat ik daar ook wat nieuwe mensen leer kennen. Al mijn vriendinnen wonen ver weg en dat vind ik niet zo erg, maar soms is iemand naar wie je op de fiets toe kan ook wel echt leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Poubelle ma 13 mei 2013 - 22:28

Vorig jaar heb ij bij een jaarlijks roei-evenement een paar vriendinnen van vriendinnen leren kennen, zij zijn inmiddels ook goede vriendinnen van mij. We zijn allemaal gek op sushi en dat gaan we vaak samen eten of dagjes weg.

De meiden die ik via het forum heb leren kennen vind ik ook erg leuk, 1 daarvan is een vriendinnetje geworden, de rest zou dat kunnen worden.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Snirp di 14 mei 2013 - 0:05

Marin schreef:
Snirp schreef:

Via het forum (nog?) geen vriendinnen, maar wie weet smile

Ik zou het in elk geval heel leuk vinden om eens af te spreken, zeker omdat we over tijdje in dezelfde regio wonen. Wie weet klinkt het smile
Dat hoop ik wel hoor, dat ik daar ook wat nieuwe mensen leer kennen. Al mijn vriendinnen wonen ver weg en dat vind ik niet zo erg, maar soms is iemand naar wie je op de fiets toe kan ook wel echt leuk!

Zelfde gedachte hier smile Lijkt me gezellig om eens af te spreken!

Wij gaan straks juist weer ietsje verder weg wonen van iedereen, maar gelukkig scheelt het maar een kwartiertje fietsen met nu Wink

Mijn vriend is dus 140 kilometer verder weg gaan wonen.
Ik was 'bang' dat hij zijn vrienden van daar nooit meer zou zien, maar we/ze zien elkaar eigenlijk nog wel 1x per maand en soms zelfs elke week. De een komt eens deze kant op en wij gaan ook nog wel geregeld naar het oosten!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Toet di 14 mei 2013 - 0:25

Eigenlijk zijn bijna al mijn vriendinnen nieuw, er is er maar één die ik al mijn hele leven ken. Mijn 'beste' vriendin ken ik pas 2,5 jaar echt heel goed, terwijl we daarvoor ook al wel een jaar of 2/3 met elkaar omgingen en mijn andere hele goede vriendin ken ik ook pas 2 jaar. De rest van mijn vriendinnen (dus de meiden waarmee ik alles doe eigenlijk) ken ik pas een jaar of korter, wij zijn goede vriendinnen geworden sinds we met elkaar voetballen, augustus 2012 dus. Mijn hele groepje vriendinnen van daarvoor is uit elkaar gegroeid, jammer maar wel logisch, we waren te verschillend.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum