Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe vriendinnetjes

+69
Silke
kwak
Bay
Lavendel
Kowalski
Punk'd
Theeleut
Tummy
Shisha
sanne-84
LDJ
Jasmine
Kreeftje
Funk
Caramba
Parisienne
Happinaz
Linda
Bazinga
Purpleflower
Oasis
Sarah1985
SarahKey
Fayebella
Peanut
Toet
Poubelle
Snirp
bolus26
Caro
Blair
Pineco
Mamsie
Sanne
_Lana_
Sorella
Printje
studiebol
Mees
Nyx
Snoes
Sea of Trees
Caroow
Slakje
Susan
Siamsa
Elliot
Hoochie
Japie
Parel
Liadan
Mizz_S
Charles
_Lacey_
Arwyn
Lady4
Carra
Zonnetje
Bliss
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Silver
Burn
Davinia
Taeda
Shopaholic
Exogenesis
Sam
Marin
73 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Ilovethe90s ma 13 mei 2013 - 6:29

Marin schreef:Een van mijn beste vriendinnen (dat Duitse meisje wat gaat trouwen) ken ik ook via een concert en zijn nu al jaren goede vriendinnen!

En hoe gaat het met die vriendschap? Kan me nog een topic van vorig jaar herinneren over het passen van haar jurk en haar vrijgezellenfeest. Misschien heb ik het daarna gemist maar ik heb er in ieder geval niks meer van meegekregen...
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Lady4 ma 13 mei 2013 - 6:31

Ik heb in de afgelopen viif jaar wel nieuwe vriendschappen gesloten ja en een aantal daarvan reken ik nu tot het groepje hele goede vriendinnen. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Arwyn ma 13 mei 2013 - 6:31

Via het forum heb ik nieuwe vriendinnen leren kennen, erg leuk smile
Echt vriendinnen vinden vind ik wel lastig. Het blijft vaak een beetje oppervlakkig. Ik durf mezelf vaak er niet echt in te storten, ben te vaak gedumpt door vriendinnen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 6:35

Ja via het forum een aantal, maar die zijn niet nieuw, die ken ik alweer 6 of 7 jaar. Zal geen namen noemen want dan wordt SoT boos smile

En vorig jaar ging ik varen door Amsterdam op kon.dag. Heb daar ook een nieuwe vriendin leren kennen. Het klikte en heb gevraagd of ze een keer mee ging wat drinken. Best spannend vond ik dat haha!

Met sommige vriendinnen van de vrienden van mijn vriend ben ik ook bevriend geraakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  _Lacey_ ma 13 mei 2013 - 6:37

Ik heb twee jaar geleden een nieuwe, goede vriendin gevonden:

Ik was op zoek naar een reismaatje voor Australië en plaatste daarvoor een oproep op internet. Al snel kreeg ik een reactie van iemand. Eerst heen en weer gemaild over onze ideeën van zo'n reis en toen bleek dat we allebei dezelfde insteek hadden hebben we afgesproken om te kijken of het in het echt ook klikte. Dit was het geval en we gingen plannen maken voor onze reis. Helaas kreeg zij last van haar gezondheid, waardoor ze zo'n verre reis niet aankon, maar inmiddels zijn we wel al drie keer samen ergens anders naartoe op vakantie geweest en voor dit jaar staan er ook alweer twee vakanties samen gepland.

Helaas woont ze niet naast de deur.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Charles ma 13 mei 2013 - 6:42

Ik ben meer van de jarenlange vriendschappen, nooit veel nieuws bijgekomen. Maar sinds ik moeder ben is de vriendschap met een paar meiden wel hechter geworden en met ééntje was het contact verwaterd en die zie ik nu steeds meer, superfijn want we begrijpen elkaar heel erg goed, hebben steun aan elkaar (allebei net mama) en kunnen met elkaar lachen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Mizz_S ma 13 mei 2013 - 6:46

Bij mij niet zo zeer nieuwe vriendinnen, wel nieuwe vrienden, mag dat ook? Wij gaan regelmatig pubquizzen, en deze twee jongens zaten in het concurrerende team. Toen viel ons team een beetje uit elkaar (een aantal mensen konden bijna nooit meer), en bleven mijn man en ik regelmatig met zn tweetjes over. Hetzelfde gold voor hun, en ze vroegen of wij een keer samen wilde spelen. En dat doen we nu al weer een paar jaar, bijna wekelijks. Verder houden ze net als wij veel van spellen, dus spreken we regelmatig af voor een spelletjesavond, zijn ze op onze bruiloft ceremoniemeesters geweest, en een van beide is ook nog mijn collega geworden. Echt heel leuk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Liadan ma 13 mei 2013 - 7:17

Ik heb 1 van mijn beste vriendinnen leren kennen op de zwangerschapsgym (mijn 1e zwangerschap). We zien elkaar veel met en zonder kinderen, is altijd gezellig. Dat zie ik toch wel als vrij nieuwe vriendschap want mijn andere vrienden ken ik toch wel een stuk langer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Parel ma 13 mei 2013 - 7:18

Ik ben heel erg afwachtend naar nieuwe mensen toe, sla vaak dicht en mag niet iedereen op het eerste gezicht. Het is af en toe bijna alsof ik mijn territorium bewaak, vooral nieuwe vriendinnetjes in de vriendengroep vind ik lastig, mede omdat ik nu echt een oude rot daar ben en ook nog eens de enige moeder, ik zie nieuwe mensen vaak in een veel lagere frequentie dan bijv mijn vriend of de andere vrienden, en dan zit er ineens een nieuw iemand bij, daar kan tegenwoordig echt maanden overheen gaan wil ik 1 woord met die 'nieuwe' willen wisselen.

Wel heb ik via hier 2 jaar terug mijn beste vriendin leren kennen, strawberry.
Holaagirl kan ik ook lekker mee appen, al is de frequentie nu wat lager, die ontmoet ik ook wel eens.
Lana en studiebol app ik ook geregeld mee, die wonen te ver weg om te ontmoeten maar het voelt wel heel vertrouwd.

Voor de rest heb ik een flink aantal forummers op fb, en die vind ik ook echt oprecht heel leuk, fantastisch om hun dagelijks leven te volgen ook.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 7:20

Nee, ik heb het afgelopen jaar geen nieuwe vriendschappen gemaakt, wel een vriendschap verbroken, en een andere vriendschap wordt weer wat meer uitgebouwd, maar daar blijft het bij. Zou het wel fijn vinden om weer een wat grotere vriendenkring te hebben, maar om daar nou bewust voor te gaan zoeken... Zoiets moet groeien, vanzelf, niet geforceerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Japie ma 13 mei 2013 - 7:28

Ik heb de afgelopen jaren nieuwe vriendschappen opgedaan.
Via de sportschool een aantal mensen leren kennen met wie ik vaak afspreek. Ook via het forum een aantal meiden ontmoet en we spreken regelmatig af.
Via mijn ex heb ik ook nieuwe mensen leren kennen. Met 2 van die meiden ben ik bevriend gebleven.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Hoochie ma 13 mei 2013 - 7:30

Ik ga komende zomer verhuizen en heb nu veel contact via WhatsApp met de nieuwe achterbuurvrouw en denk dat dit wel uitgebreid zal worden als we er eenmaal wonen, we maken al plannen. Verder spreek ik mijn beste vriendinnetje van de basisschool sinds 3 jaar weer bijna dagelijks en zien elkaar wekelijks. We hebben elkaar 12 jaar niet gesproken.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 7:33

Ilovethe90s schreef:
Marin schreef:Een van mijn beste vriendinnen (dat Duitse meisje wat gaat trouwen) ken ik ook via een concert en zijn nu al jaren goede vriendinnen!

En hoe gaat het met die vriendschap? Kan me nog een topic van vorig jaar herinneren over het passen van haar jurk en haar vrijgezellenfeest. Misschien heb ik het daarna gemist maar ik heb er in ieder geval niks meer van meegekregen...

Ja goed hoor!

Bruiloft is van de zomer en ik ben inderdaad nog steeds bruidsmeisje. Zit intussen ook in een whatsappgroep met de andere bruidsmeisjes. Ze zijn Duits, maar kunnen goed Engels, dus dat is best gezellig. Ik wilde eigenlijk het liefst gewoon een weekendje alleen met die vriendin zijn, maar we gaan toch iets van een bridal shower voor haar organiseren, gewoon kleinschalig lekker slumber party met film marathon enzo. Dus dat is uiteindelijk wel gezellig denk ik.

En dan tijdens de bruiloft mag m'n vriend ook mee, alleen is het wel stom, want de dag vóór de bruiloft is het burgerlijk huwelijk al, en dáár mag hij dan niet bij zijn, ook niet bij het diner. Dus dan moet ie in z'n eentje ergens eten ofzo, of met de partners van de andere meiden hoor, het komt wel goed, maar ik vind het toch een beetje onbeleefd, als iemand uit het buitenland komt voor jouw bruiloft zeker als je de partner van iemand van de bridal party bent. Maar goed ik heb het gezegd dat ik het niet zo netjes vond maar dat we het verder wel oplossen en ik ga daar niet verder over bitchen ofzo.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Elliot ma 13 mei 2013 - 7:51

Ik wil ook nieuwe vriendinnetjes! Ik heb heel wel oppervlakkige contacten, met meiden van mijn werk of van mijn opleiding bijvoorbeeld, maar het wordt nooit echt een vriendschap. Ik vind dat wel eens jammer. Zodra ik iemand niet meer regelmatig zie doordat we met elkaar werken of bij elkaar in de klas zitten bloedt het altijd een beetje dood. Ik probeer altijd nog wel wat te organiseren, en dat is dan 1 keer leuk, maar niemand neemt het initiatief om nog eens iets te organiseren. Erg jammer!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Siamsa ma 13 mei 2013 - 7:59

Ik kan het heel goed vinden met een van de beste vriendinnen van mijn vriendin, dus dat is altijd heel gezellig als we iets met haar gaan doen! Verder ga ik binnenkort naar de bios met een collegaatje van mijn nieuwe afdeling, is ook een erg leuke meid dus dat lijkt me ook heel erg gezellig.

En Marin, wij zijn inmiddels al zo'n 7 jaar bevriend, laaaaang! Het is deze zomer alweer 8 (!!) jaar geleden dat ik met mijn ouders en broerje die USA-reis ging maken waar jij allemaal tips voor had gegeven. (en ik vind het trouwens wel echt heel jammer dat we elkaar zo weinig zien. We zijn niet anders gewend trouwens, door jouw jaren in het buitenland enzo en momenteel de best grote afstand, maar als ik in de toekomst richting Utrecht ga wonen, hoop ik dat we elkaar wel iets vaker kunnen zien dan we nu doen smile )
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 8:04

Jaa vind ik ook hoor! Zeker als ik straks een rijbewijs heb en wie weet een autootje over een tijdje, dan wordt het nog makkelijker. En men, de tijd vliegt echt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Susan ma 13 mei 2013 - 8:08

Ik vind het wel fijn om nieuwe mensen te leren kennen, maar ik vind het in deze fase van mijn leven wel moeilijk om dat op te bouwen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Siamsa ma 13 mei 2013 - 8:09

Wanneer heb je je rij-examen? En een auto zou echt chill zijn inderdaad (is er een grote kans dat je een auto aan gaat schaffen over een tijdje?), dan ben je een stuk mobieler! Weet je trouwens wat nog schokkender is...onze vakantie naar NC is alweer 7 jaar geleden... :shock:
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 8:10

Siamsa schreef:Wanneer heb je je rij-examen? En een auto zou echt chill zijn inderdaad (is er een grote kans dat je een auto aan gaat schaffen over een tijdje?), dan ben je een stuk mobieler! Weet je trouwens wat nog schokkender is...onze vakantie naar NC is alweer 7 jaar geleden... :shock:

Ja man! Echt super lang geleden. Ik heb over een maand m'n rijexamen (exacte datum zeg ik liever niet, want dan gaat iedereen me geluk wensen en dan wordt de druk zo hoog haha), maar het gaat nog wel erg lang duren voordat ik een auto kan betalen. Misschien in 2014 een keer ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 8:13

Susan schreef:Ik vind het wel fijn om nieuwe mensen te leren kennen, maar ik vind het in deze fase van mijn leven wel moeilijk om dat op te bouwen.
Ik merkte, toen ik net met mijn vriend kreeg, dat ik het ook heel moeilijk vond om aandacht te verdelen. Ik had soms wel het gevoel dat er aan alle kanten aan me getrokken werd, en dat vond ik heel moeilijk, terwijl ik natuurlijk gewoon zelf verantwoordelijk ben voor de indeling van m'n prive-leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Slakje ma 13 mei 2013 - 8:14

Ik heb sinds Louise 4 maand is een zeer goede vriendin. Echt iemand met wie ik uren op FB kan babbelen, iemand die ik regelmatig zie in de week en iemand op wie ik altijd kan rekenen... Daarnaast heb ik nog een klein vriendinnengroepje sinds 2 jaar, maar die ik niet zo veel.

Ik heb op dit moment niet de behoefte om meer/andere vriendinnen te hebben.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Caroow ma 13 mei 2013 - 8:19

Ik ken Burn en Exo van hier, dat vind ik wel vriendinnen smile Mijn beste vriendin ken ik omdat haar vriend een vriend van mij is, haar ken ik 4 jaar ofzo. En verder ga ik veel om met familie van mijn vriend en die ken ik dus ook ongeveer 4 jaar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Sea of Trees ma 13 mei 2013 - 8:21

Carrie schreef:Ja via het forum een aantal, maar die zijn niet nieuw, die ken ik alweer 6 of 7 jaar. Zal geen namen noemen want dan wordt SoT boos smile

Grapjas Very Happy ik word helemaal niet boos hoor.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Susan ma 13 mei 2013 - 8:22

Lennox schreef:
Ik merkte, toen ik net met mijn vriend kreeg, dat ik het ook heel moeilijk vond om aandacht te verdelen. Ik had soms wel het gevoel dat er aan alle kanten aan me getrokken werd, en dat vond ik heel moeilijk, terwijl ik natuurlijk gewoon zelf verantwoordelijk ben voor de indeling van m'n prive-leven.

Ja, maar ja, ik kan er niet onderuit dat ik op dit moment gewoon erg weinig tijd en ruimte heb, daarbij heb ik ook vaak het gevoel nergens bij te horen. Niet bij de mensen zonder kinderen, niet bij de mensen met kinderen die zich normaal ontwikkelen. Natuurlijk kan je dan best vrienden worden, maar het is toch moeilijker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Sea of Trees ma 13 mei 2013 - 8:23

Ik heb de laatste tijd zeker nieuwe mensen leren kennen. De meiden van de Eindhoven meetings, maar die ik ken ik nu al een hele poos dus die zie ik echt als vriendinnen smile Afijn, jullie kennen het verhaal.

Verder op mijn stage en op school hele leuke nieuwe mensen leren kennen, echt héél erg leuk! De mensen in mijn klas zijn nog niet zo 'ver' als ik (samenwonen, kindje etc). maar toch kan ik er heel goed mee overweg.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum