Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk Empty Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk

Bericht  Suusje zo 2 okt 2011 - 9:31

Zijn er hier meiden die uit Heemskerk of omgeving komen? Ik ben op zoek naar wat nieuwe contacten! Ik ben overal voor in; theeleuten, shoppen, kletsen, lekker eten. Laat van je horen!

Suus!

Suusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk Empty Re: Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk

Bericht  Jesje91 di 4 okt 2011 - 4:52

Heey Suus!

Mijn naam is Jessica en woon in de omgeving van Heemskerk. Niet helemaal om de hoek, woon in Hoofddorp namelijk.
Maar ik heb mijn rijbewijs en zo kunnen we altijd afspreken!

Lekker filmpje kijken, thee leuten, kletsen over van alles en nog wat.... terrasje pakken, lunchen, dineren!

mijn email is evers.jessica@hotmail.com

liefs jessica

Jesje91
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 03-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk Empty Re: Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk

Bericht  JD za 8 okt 2011 - 11:05

Hey meiden!

wat toevallig...ik wilde net een soortgelijk berichtje hier posten!
Ik ben zelf 26 en woon ook in Heemskerk.
Mijn vriend werkt alle weekenden (s avonds) in de horeca, en ik heb 6 hele lieve vriendinnen, maar die beginnen allemaal bankhangers te worden, en willen niet meer gezellig op stap....dus ik zoek iemand die dat nog wel wil!

Wild stappen hoeft van mij niet, maar gewoon gezellig een biosje, theeleuten, drankje in de kroeg, shoppen..... al zeg ik er eerlijk bij dat het voor mij vooral gaat om iemand om s avonds wat leuks mee te doen... doordeweeks werk ik overdag, en het weekend is overdag de enige mogelijkheid mijn vriend te zien, dus dan spreek ik niet zo snel iets af....

nou ja, een lang verhaal, maar om het kort te maken; het lijkt mij gezellig!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk Empty Re: Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum