Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendjes en vriendinnetjes

+3
Coco
Pineco
Tania
7 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendjes en vriendinnetjes Empty Vriendjes en vriendinnetjes

Bericht  Tania di 2 apr 2013 - 23:27

Hebben jullie kindjes al vriendjes en vriendinnetjes?

Als ik het aan J. vraag dreunt hij een heel lijstje op: R., M, I, N. en na even denken komt Q. er nog achteraan. Zijn mijn "flientjus" zegt hij dan. Hij wil ze ook het liefst allemaal op z'n verjaardag uitnodigen. Wat sowieso niet kan omdat 1 van de kinderen een meisje is wat bij hem op de peuterspeelzaal zat maar daar alweer een tijdje af is (en zij waarschijnlijk geen idee meer heeft wie Joris is). Maar hij blijft volhouden dat ze zijn vriendinnetje is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendjes en vriendinnetjes Empty Re: Vriendjes en vriendinnetjes

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 23:36

Mijn dochter heeft het ook altijd over vriendinnetjes, ze wil ook graag dat ze bij haar komen spelen en op haar feestje komen. Maar ik denk dat het meer van haar uit komt als van die andere kinderen. Day vindt ik wel jammer.

Gast
Gast

Bericht  Pineco di 2 apr 2013 - 23:43

Mijn dochter is nu 4 en heeft nu wel echt vriendinnetjes. Voorheen was het de ene dag dat meisje of jongetje en de volgende dag weer een ander. Haar vriendje van gisteren kon morgen haar grootste vijand zijn Wink En ze wilde inderdaad ook liefst de hele klas uitnodigen hier!

Maar inmiddels gaat ze al vaker bij vriendinnetjes spelen, zij komen ook wel eens hier over de vloer. Ze heeft nu echt een vast kliekje waar ze het meest mee omgaat op school.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Coco di 2 apr 2013 - 23:51

Tania schreef:
Wat sowieso niet kan omdat 1 van de kinderen een meisje is wat bij hem op de peuterspeelzaal zat maar daar alweer een tijdje af is (en zij waarschijnlijk geen idee meer heeft wie Joris is). Maar hij blijft volhouden dat ze zijn vriendinnetje is.
Laughing We waren laatst in de speeltuin waar Q ook was. I en N helemaal enthousiast en zij zat echt te kijken, hmmm ken ik jullie?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Tania di 2 apr 2013 - 23:56

Coco schreef:
Tania schreef:
Wat sowieso niet kan omdat 1 van de kinderen een meisje is wat bij hem op de peuterspeelzaal zat maar daar alweer een tijdje af is (en zij waarschijnlijk geen idee meer heeft wie Joris is). Maar hij blijft volhouden dat ze zijn vriendinnetje is.
Laughing We waren laatst in de speeltuin waar Q ook was. I en N helemaal enthousiast en zij zat echt te kijken, hmmm ken ik jullie?

Haha. Ja zij was ook wel echt fan van J. maar met al die nieuwe kindjes op de basisschool heeft ze waarschijnlijk echt geen idee meer wie er ook alweer op de psz zaten.

J. heeft de hele weg naar huis geroepen dat hij bij I. en N. wilde spelen en dat dat best mocht van juf T.want dat zijn z'n vrienden. Vandaar dit topic Wink

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco wo 3 apr 2013 - 4:16

Toch lief dat hij dat ook nog even met de juf overlegd Laughing Hij mag best met ze spelen hoor. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  -Ieniemienie- wo 3 apr 2013 - 6:42

Wat lief!

M heeft een vriendinnetje van het kdv. Die komt hier ook regelmatig spelen, of zij gaat daar spelen.
Ze is ook op haar kinderfeestje (ze word 4, en heeft ene grotere zus die haar kinderfeestje vierde, dus dat wilde ze ook. Ik vond het zo vroeg) uitgenodigd.

Verder heeft ze nog haar neefje die ze haar beste vriendje noemt en ook regelmatig samen spelen.

Verder heeft ze wel vriendjes en vrie ndinnetjes op het kdv. Maar buiten het kdv speelt ze daar niet mee.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan wo 3 apr 2013 - 6:59

Mijn dochter heeft nu wel echt vriendinnetjes en een vriendje die ze op school heeft leren kennen. Voor ze naar school ging had ze al wel 2 vriendjes die ze vaak zag omdat ik bevriend ben met hun moeders. En ze had wat vriendjes op het kdv waar ze naartoe ging maar dat was allemaal wel een stuk oppervlakkiger dan de vriendjes die ze nu heeft.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  PiP wo 3 apr 2013 - 7:15

F heeft vriendjes en vriendinnetjes. Bij 2 gaat ze ook wel eens spelen en andersom, de mama`s drinken dat gezellig koffie smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bruintje Beer wo 3 apr 2013 - 7:29

S. haar beste vriendinnetje is haar buurmeisje. Zij is 3 weken jonger als haar. Ze speelt altijd buiten met haar.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud