Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe vriendinnetjes

+69
Silke
kwak
Bay
Lavendel
Kowalski
Punk'd
Theeleut
Tummy
Shisha
sanne-84
LDJ
Jasmine
Kreeftje
Funk
Caramba
Parisienne
Happinaz
Linda
Bazinga
Purpleflower
Oasis
Sarah1985
SarahKey
Fayebella
Peanut
Toet
Poubelle
Snirp
bolus26
Caro
Blair
Pineco
Mamsie
Sanne
_Lana_
Sorella
Printje
studiebol
Mees
Nyx
Snoes
Sea of Trees
Caroow
Slakje
Susan
Siamsa
Elliot
Hoochie
Japie
Parel
Liadan
Mizz_S
Charles
_Lacey_
Arwyn
Lady4
Carra
Zonnetje
Bliss
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Silver
Burn
Davinia
Taeda
Shopaholic
Exogenesis
Sam
Marin
73 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 18:13

Parel schreef:Parisienne, je moet maar net dezelfde onzekere theemuts tegenkomen, dan laat je elkaar niet meer los! Wel heel lastig, want je lijkt me heel lief.

Happinaz, ik vind jou ook heel lief! En wat jij zegt over die oudere moeder heb ik met jou haha

Huh? Hoezo dan? Dude, ik word over 5 dagen 30. Ik ben nog een broekkie.
Die moeder, van de speeltuin zeg maar, is zeg maar al 43 ofzo (durfde het niet écht te vragen).
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Happinaz wo 15 mei 2013 - 18:20

Wat ik mij nog afvraag; wat voor werk doen jullie? Heb je er dan ook last van?
Ik ben nl. o.a trainer waarbij ik dagelijks groepen mensen sta te trainen die bijna altijd allemaal ouder zijn dan ik. Dan heb ik er nooit last van. Ik doe mijn ding, doe het ook goed volgens de evaluaties, leg contact, spreek mensen aan, maak grapjes etc.

Ik vind het dus vooral moeilijk als het ineens gaat over wie IK ben, in persoonlijk contact.

Ingewikkeld gebeuren haha confused
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Linda wo 15 mei 2013 - 20:05

Happinaz, ik heb het juist omgekeerd. Op m'n werk heb ik daar moeite mee. Ik kan daardoor nooit lekker m'n draai vinden. En ik voel me dan altijd wat eenzaam.
Zullen we bij elkaar in de leer gaan? Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Parel wo 15 mei 2013 - 21:42

Haha happinaz, hoe erg zou het zijn als die vrouw maar 35 is haha

Ik vind jou gewoon heel tof en volwassen al, en hier behorend tot de oude garde, ik ben maar een broekie op alle vlakken! Maar ik kan zo met je lachen, prinses!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Elliot wo 15 mei 2013 - 21:46

Happinaz, ik ben 23 (bijna 24) en werk in een team van vrouwen die allemaal 35 of ouder zijn. Best wel gezellig hoor, ik lach me soms rot op mijn werk. Maar echt vriendinnen zullen we nooit worden, daarvoor zijn onze levensfases veel te verschillend. Het is niet dat ik me de hele dag een broekie voel, maar sommige gespreksonderwerpen (dingen over de school van hun kinderen, of over hun ouders) sluiten helemaal niet aan bij mijn leven en interesses. Dan denk ik wel weer: wow, ik ben echt een stuk jonger dan zij zijn.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Shisha wo 15 mei 2013 - 21:59

Ik spreek via het forum regelmatig af met een groepje wat erg gezellig is! Verder leer ik ook eigenlijk weinig nieuwe mensen kennen. Ik had via de sportschool ook wat meiden leren kennen waarmee ik regelmatig af sprak maar sinds ik ben verhuist en daar niet meer sport is het contact helaas verwaterd.
Verder ben ik 1 van de jongste bij mij op het werk en is het, net zoals Elliot beschrijft, vaak erg gezellig maar echte vriendschappen zullen daar niet uit komen.
Maar wie weet als de kleine er straks is dat ik dan ook weer wat contacten opdoe. Ze hebben hier een wandelwagensoos (klinkt lekker mutserig) dus daar ga ik dan wel een keertje kijken!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Tummy wo 15 mei 2013 - 22:26

Ik zou wel wat nieuwe contacten willen, vooral dan meiden die zwanger zijn of jonge kinderen hebben. Aan de andere kant heb ik al een redelijk uitgebreid sociaal netwerk en dat weerhoudt mij om actief te investeren in "op zoek gaan". Ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen alle vriendschappen goed te onderhouden.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Theeleut do 16 mei 2013 - 1:06

Ik herken jou reactie wel Tummy. Ik zou ook meer, of al is het maar één, vriendin(en) willen hebben. Ik vermaak me voor de rest prima, maar saai is het soms wel.

N.a.v. dit topic ben ik eens na gaan denken over mijn vriendschap met mijn oudste vriendin, haar ken ik inmiddels mijn halve leven, maar we hebben steeds minder raakvlakken. Ik ben het luisterend oor voor haar, kom meestal richting haar, maar naar mij komen is altijd moeilijk. Ook vertel ik haar steeds minder van mijn leven.
Best pijnlijk besef moet ik zeggen.

Ik mis het erg om een goede vriendin te hebben die je met regelmaat ziet, dus vrij in de buurt. Iemand die niet alleen thuis wil afspreken, maar ook lekker de hort op wil.

Maar hoe tref je zo iemand?
Ik sport, ik zie veel moeders op school en doe soms wel een bakje bij sommige, maar zij zijn geen vriendschapmateriaal zeg maar.

Wie weet zitten hier leuke meiden die willen meeten omgeving Westland?
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 1:33

Ik ben er heel slecht in, vriendschappen. Een beetje hetzelfde als wat Happinaz en Parisienne aangeven. Volgens mij kom ik soms best over als iemand met een grote mond maar dat is alleen het geval bij oppervlakkige onderwerpen of juist wereldse onderwerpen die niet persoonlijk zijn. Ik vind het moeilijk om te praten over gevoelens en persoonlijke dingen als het mezelf betreft.

Daarnaast ga ik er vaak als snel vanuit dat mensen echt niet op mij zitten te wachten en neem ik daarom zelf te weinig initiatief. Op mijn werk heb ik wel een goede band met veel collega's maar dat zijn mannen, dus dat is toch anders. Ik communuceer wel makkelijker met mannen dan met vrouwen, begrijp ze ook vaak beter.

Hier op het forum zijn volgens mij best wel forummers waarmee ik bevriend zou kunnen zijn, maar ik denk dat afstand het ook moeilijker maakt een band op te bouwen. Volgens mij zou ik het bijvoorbeeld echt wel goed kunnen vinden met Pompoen, Sterre, Artemis, Punk'd, Susan, Supergrover, MzCharlotte en nog wel meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Punk'd do 16 mei 2013 - 1:52

Wat leuk Minneke. Ik vind jou echt een relax type. Hoe je over 'het leven' praat en hoe ik je dan gezien heb op meetings. Dat is wel een eigenschap die ik 'nodig' heb om een vriendschap te kunnen opbouwen.

Nu ben ik best wel makkelijk wat vriendschappen betreft. Natuurlijk is het leuk als er iemand om de hoek woont, maar ik stap bijna net zo makkelijk in de trein om leuke chicks verder weg op te zoeken (bijvoorbeeld Harrison en Guus. Of een meeting in Utrecht/Amsterdam). Ik vind die €20,- die ik dan kwijt ben voor een treinkaartje het gewoon waard.

Ik wilde even kijken of ik nog een mooie uitspraak had haha, maar kwam alleen maar op cliche's.. zoals 'je leeft maar 1x' Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 253468018

Maar het is wel zo. En als die leuke mensen dan allemaal ver weg wonen, dan is dat zo. Maar het is de investering gewoon dubbel en dwars waard.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Elliot do 16 mei 2013 - 1:58

Punk'd ik vind jou zo leuk! Je komt zo lief en schattig over. Een beetje naïef maar dat maakt je juist zo schattig!

Dat wilde ik nog even zeggen Very Happy
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 2:03

Daar heb je helemaal gelijk in Punkie. Het is alleen wel zo dat als je kinderen hebt en veel werkt, tijd schaars is. Het lijkt me bijvoorbeeld heel relaxed om op een doordeweekse avond als de kindjes in bed liggen nog even een wijntje te drinken met een vriendin. Dat gaat natuurlijk alleen als je een beetje bij elkaar in de buurt woont. In de weekends heb ik vaak het idee dat ik tijd moet inhalen met ons als gezin. Een zaterdagavondmeeting ben ik altijd voor te porren, maar inde middag ligt dat anders.

Maar dan nog. Ik vind een een-op-een meeting gewoon best eng. Als het dan niet klikt, dan zit je daar samen. Dus de stap maken van een groepsmeeting naar een-op-een contact is voor mijn gevoel een hele grote.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Punk'd do 16 mei 2013 - 2:52

haha Elliot Laughing Ik ben misschien ook wel wat naief, maar ach haha. Wat moet ik erop zeggen Wink

Minneke, ja dat lijkt me met kinderen ook een stuk moeilijker. Mijn leven is wat dat betreft nog helemaal 'mijn' leven. En even 's avonds een wijntje zit er niet in.

Hee ik heb gewoon een plan joh. We gaan skypen met wijn. Hoe leuk is dat! Dan is het een halve 1 op 1 meeting en als het saai is dan druk je gewoon op het kruisje en zeg je later..'Oops mijn computer viel uit'. cheers

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Kowalski do 16 mei 2013 - 4:24

Punk'd schreef:haha Elliot Laughing Ik ben misschien ook wel wat naief, maar ach haha. Wat moet ik erop zeggen Wink

Minneke, ja dat lijkt me met kinderen ook een stuk moeilijker. Mijn leven is wat dat betreft nog helemaal 'mijn' leven. En even 's avonds een wijntje zit er niet in.

Hee ik heb gewoon een plan joh. We gaan skypen met wijn. Hoe leuk is dat! Dan is het een halve 1 op 1 meeting en als het saai is dan druk je gewoon op het kruisje en zeg je later..'Oops mijn computer viel uit'. cheers

Laughing
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Lavendel do 16 mei 2013 - 4:28

Of gewoon vaker een zaterdagavond meeting! (in utrecht natuurlijk hehe)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 5:14

Linda schreef:
Sanne schreef:Ik heb een hele leuke collega waar ik binnenkort mee afspreek. Verder heb ik geen vriendinnen (echt geen helaas), dus het lijkt me wel gezellig als hier wat uit voert vloeit. Hoef niet gelijk elke week op de koffie, maar gewoon af en toe gezellig een avondje bijkletsen of winkelen vind ik al heel gezellig.


Dat verbaasd me! Volgens mij ben jij een heel leuk persoon om mee bevriend te zijn (van wat ik hier op het forum lees).
Ik geloof niet dat wij bij elkaar in de buurt wonen, anders had me het leuk geweest om eens te meeten!

Klopt! Sanne is ook heel leuk. Wij wonen ook net te ver van elkaar om elkaar vaak te zien, anders had ik je ook wel regelmatiger willen zien!


Laatst aangepast door Rejoy. op do 16 mei 2013 - 5:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 5:21

Parisienne schreef:Ik herken mezelf eigenlijk wel een beetje in jou Happinaz. Ik vraag me vaak af of ik wel leuk, interessant en grappig genoeg ben. Wat heb ik iemand te bieden? Is het nou wel echt zo leuk om met mij te kletsen? Ben erg verlegen en onzeker. Daarom heb ik ook denk ik geen échte, beste vriendin. Iemand waarbij ik altijd terecht kan, waarmee ik kan lachen en huilen en waar ik al mijn gedachten mee deel. Ik mis zo iemand eigenlijk toch wel.

Jammer parisienne, want jij bent ook hartstikke leuk! Wij moeten ook nog een keer afspreken als jullie deze kant op komen hè!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 6:33

Happinaz schreef:Wat ik mij nog afvraag; wat voor werk doen jullie? Heb je er dan ook last van?
Ik ben nl. o.a trainer waarbij ik dagelijks groepen mensen sta te trainen die bijna altijd allemaal ouder zijn dan ik. Dan heb ik er nooit last van. Ik doe mijn ding, doe het ook goed volgens de evaluaties, leg contact, spreek mensen aan, maak grapjes etc.

Ik vind het dus vooral moeilijk als het ineens gaat over wie IK ben, in persoonlijk contact.

Ingewikkeld gebeuren haha confused
Dan heb ik er echt helemáál geen last van, ook met het contact met collega's niet. Maar als het contact meer 'privé' wordt, vind ik het eng. In het begin wil ik afspraken ook het liefst gewoon afzeggen, stel dat ze me niet leuk vinden dan hoef ik elk geval niet het gevoel te ervaren van 'zie je wel, ik ben toch niet leuk genoeg'. Later vind ik het wel erg fijn, als ik weet wat ik aan de persoon in kwestie heb.
Dit is overigens ook één van de redenen waarom ik meeten doodeng vind. Hoewel ik wel graag een keer weer naar een meeting van hier wil, desnoods één op één. Ik wil wel, maar als het puntje bij paaltje komt... Ik wil m'n sociale leven wel wat uitbreiden, en wie weet watvoor vriendschappen daaruit ontstaan. Ik hou niet van geforceerd vrienden zoeken, het moet echt groeien, maar ik mis die ene échte vriendin toch echt wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Sanne do 16 mei 2013 - 6:34

Rejoy. schreef:
Linda schreef:
Sanne schreef:Ik heb een hele leuke collega waar ik binnenkort mee afspreek. Verder heb ik geen vriendinnen (echt geen helaas), dus het lijkt me wel gezellig als hier wat uit voert vloeit. Hoef niet gelijk elke week op de koffie, maar gewoon af en toe gezellig een avondje bijkletsen of winkelen vind ik al heel gezellig.


Dat verbaasd me! Volgens mij ben jij een heel leuk persoon om mee bevriend te zijn (van wat ik hier op het forum lees).
Ik geloof niet dat wij bij elkaar in de buurt wonen, anders had me het leuk geweest om eens te meeten!

Klopt! Sanne is ook heel leuk. Wij wonen ook net te ver van elkaar om elkaar vaak te zien, anders had ik je ook wel regelmatiger willen zien!

Lief van jullie.
Ik denk ook niet dat ik een onaardig figuur ben ofzo. Het is meer zo gegroeid dat ik geen vriendinnen heb. Ik heb een periode door omstandigheden niet naar school gekund (vijfde en zesde klas gymnasium) en daar is het wel een beetje misgegaan denk ik. Ben ook geen uitgaanstype en op de universiteit trof ik ook niet de juiste mensen. Tja, en dan blijft er uiteindelijk niets over en ik vind het niet gemakkelijk om er nieuwe vriendschappen bij te krijgen. Ik heb mij tijdens de zwangerschap opgegeven voor een zwangerschapscursus, speciaal om wat nieuwe mensen te ontmoeten. Maar helaas, we waren op de cursus maar met z'n tweeën (ook niet echt mijn type) en de cursus was ook nog geen donder aan. Sinds ik werk heb ik er minder moeite mee, omdat ik dus wel genoeg onder de mensen kom. Het is meer dat ik die kopjes thee mis, die gezelligheid om af en toe eens met een vriendin af te spreken. Mijn wereld buiten werk om is wel klein.

Ik denk trouwens dat we inderdaad niet zo dicht bij elkaar wonen, Linda, maar jou meeten lijkt me wel leuk!
En Rejoy is ook een lieverd trouwens.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 7:39

Sanne, in welke regio woon jij?

Ik ben ook erg benieuwd naar je en herken veel in je verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 7:50

Zo jammer dat iedereen hier vaak vrij ver van elkaar woont. Ik heb namelijk het idee dat ik het met een aantal mensen hier best goed zou kunnen vinden.

Kwak ken ik nu sinds drie jaar, we hebben elkaar via een ander forum ontmoet en in een hele korte tijd is het contact tot een behoorlijk hechte vriendschap uitgegroeid. Luce heb ik via dit forum ontmoet en toevallig bleken we toen allemaal in dezelfde woonplaats te wonen. De contact met Luce heeft er iets langer over gedaan om tot een vriendschap uit te groeien, maar inmiddels vormen we met z'n drietjes toch een behoorlijk hecht en gezellig clubje. We spreken ook geregeld af, vaak zie ik één van hun elke week wel en we doen ook af en toe wat zonder kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Bay do 16 mei 2013 - 8:21

Ik herken mijzelf ook wel in Happinez en Parisienne.

Er zijn hier best meiden op het forum waarin ik mijzelf herken of waarvan ik denk dat het daar best mee zou kunnen klikken. Ik ben een keer naar een meeting geweest maar in groepen kijk ik meer de kat uit de boom. Dus ik weet niet of dat de juiste gelegenheid is voor mij.

Ik zou best meer vriendinnen willen maar niet zo graag dat ik er heel erg bewust naar opzoek ben.
De vriendschappen die ik nu heb zijn mij ook veel waard en daar wil ik in kunnen blijven investeren.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Sanne do 16 mei 2013 - 8:31

Minneke, ik woon in Drenthe, vast niet in de buurt zeker? Want je lijkt me een heel lief en gezellig persoon!

Rejoy, hoe ver wonen Kwak en Luce dan van je vandaan? Wij hebben wel verhuisplannen, maar qua afstand maakt dat niet zoveel uit. Ik vind afstand ook niet eens zo heel vervelend, ik vind het voornamelijk lastig dat ik geen auto bij de deur heb. Met openbaar vervoer zie ik gewoon niet zo zitten met dochter en al, daar wordt het gelijk zo'n halve wereldreis van.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  kwak do 16 mei 2013 - 8:32

Rejoy. schreef:Zo jammer dat iedereen hier vaak vrij ver van elkaar woont. Ik heb namelijk het idee dat ik het met een aantal mensen hier best goed zou kunnen vinden.

Kwak ken ik nu sinds drie jaar, we hebben elkaar via een ander forum ontmoet en in een hele korte tijd is het contact tot een behoorlijk hechte vriendschap uitgegroeid. Luce heb ik via dit forum ontmoet en toevallig bleken we toen allemaal in dezelfde woonplaats te wonen. De contact met Luce heeft er iets langer over gedaan om tot een vriendschap uit te groeien, maar inmiddels vormen we met z'n drietjes toch een behoorlijk hecht en gezellig clubje. We spreken ook geregeld af, vaak zie ik één van hun elke week wel en we doen ook af en toe wat zonder kinderen.

Ik ken luce via Rejoy, dank je Rejoy Wink!
Ik ben heel blij met die 2 dames.
Het is nooit echt uit gesproken ofzo maar hun 2 zie ik wel als mijn beste vriendinnen.

Onze kinderen kunnen ook heel goed samen en onze mannen zien elkaar af en toe ook en die hebben het ook gezellig onderling. Heel leuk...en dat allemaal via internet!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  kwak do 16 mei 2013 - 8:33

Sanne schreef:Minneke, ik woon in Drenthe, vast niet in de buurt zeker? Want je lijkt me een heel lief en gezellig persoon!

Rejoy, hoe ver wonen Kwak en Luce dan van je vandaan? Wij hebben wel verhuisplannen, maar qua afstand maakt dat niet zoveel uit. Ik vind afstand ook niet eens zo heel vervelend, ik vind het voornamelijk lastig dat ik geen auto bij de deur heb. Met openbaar vervoer zie ik gewoon niet zo zitten met dochter en al, daar wordt het gelijk zo'n halve wereldreis van.

Luce 1 km verderop en Rejoy ook, tot ze verhuisde en nu is het z'n 15 min rijden.

We komen wel een keer met z'n allen jouw kant op Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes - Pagina 5 Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum