Nieuwe vriendinnetjes
+69
Silke
kwak
Bay
Lavendel
Kowalski
Punk'd
Theeleut
Tummy
Shisha
sanne-84
LDJ
Jasmine
Kreeftje
Funk
Caramba
Parisienne
Happinaz
Linda
Bazinga
Purpleflower
Oasis
Sarah1985
SarahKey
Fayebella
Peanut
Toet
Poubelle
Snirp
bolus26
Caro
Blair
Pineco
Mamsie
Sanne
_Lana_
Sorella
Printje
studiebol
Mees
Nyx
Snoes
Sea of Trees
Caroow
Slakje
Susan
Siamsa
Elliot
Hoochie
Japie
Parel
Liadan
Mizz_S
Charles
_Lacey_
Arwyn
Lady4
Carra
Zonnetje
Bliss
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Silver
Burn
Davinia
Taeda
Shopaholic
Exogenesis
Sam
Marin
73 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Nieuwe vriendinnetjes
Ik herken ook wel wat er hier geschreven wordt. Op zich zou ik het best leuk vinden, maar ik ben daar echt heel onzeker in en snap niet zo goed wat er leuk is aan mij. Een poosje geleden heb ik wat meiden leren kennen via een ander forum en een paar daarvan zie ik als vriendinnen en ben ik ook heel blij mee. Helaas kunnen we elkaar door de afstand niet vaak zien, maar het bijna dagelijkse contact maakt veel goed.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Sanne schreef:Minneke, ik woon in Drenthe, vast niet in de buurt zeker? Want je lijkt me een heel lief en gezellig persoon!
Rejoy, hoe ver wonen Kwak en Luce dan van je vandaan? Wij hebben wel verhuisplannen, maar qua afstand maakt dat niet zoveel uit. Ik vind afstand ook niet eens zo heel vervelend, ik vind het voornamelijk lastig dat ik geen auto bij de deur heb. Met openbaar vervoer zie ik gewoon niet zo zitten met dochter en al, daar wordt het gelijk zo'n halve wereldreis van.
Nee, ik woon in de buurt van Utrecht, jammer! Wie weet komt er nog eens in een meeting in Apeldoorn, dat zal wel ongeveer halverwege zijn dan
Gast- Gast
Maar als Kwak, Rejoy en Luce ooit jouw kant opgaan dan zou ik zo mee gaan. Van Rejoy weet ik al dat ze lief en leuk is en ik ben ook benieuwd naar Kwak en Luce!
Gast- Gast
Minneke schreef:Maar als Kwak, Rejoy en Luce ooit jouw kant opgaan dan zou ik zo mee gaan. Van Rejoy weet ik al dat ze lief en leuk is en ik ben ook benieuwd naar Kwak en Luce!
Ik voel ineens een meeting aankomen! Het lijkt me in ieder geval hartstikke leuk. Tenminste, een kleine meeting dan. Deze angsthaas is een keer langs een meeting gefietst hier in mijn woonplaats, maar ik durfde er echt niet bij in de buurt te komen
Kwak en Luce lijken me ook gezellig.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Minneke schreef:Maar als Kwak, Rejoy en Luce ooit jouw kant opgaan dan zou ik zo mee gaan. Van Rejoy weet ik al dat ze lief en leuk is en ik ben ook benieuwd naar Kwak en Luce!
Ik voel ineens een meeting aankomen! Het lijkt me in ieder geval hartstikke leuk. Tenminste, een kleine meeting dan. Deze angsthaas is een keer langs een meeting gefietst hier in mijn woonplaats, maar ik durfde er echt niet bij in de buurt te komen
Kwak en Luce lijken me ook gezellig.
Leuk! Doen we
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Sanne, waar woon je dan in Drenthe?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sanne schreef:Minneke, ik woon in Drenthe, vast niet in de buurt zeker? Want je lijkt me een heel lief en gezellig persoon!
Rejoy, hoe ver wonen Kwak en Luce dan van je vandaan? Wij hebben wel verhuisplannen, maar qua afstand maakt dat niet zoveel uit. Ik vind afstand ook niet eens zo heel vervelend, ik vind het voornamelijk lastig dat ik geen auto bij de deur heb. Met openbaar vervoer zie ik gewoon niet zo zitten met dochter en al, daar wordt het gelijk zo'n halve wereldreis van.
Voor jou wonen Luce en Kwak wel iets dichterbij hoor, jij woont in H. toch? Of toch in C? Naar huis is het maar een klein half uurtje rijden. Misschien kunnen we een keer samen naar Zippo Zebra gaan? Komt Minneke eerst ons oppikken en rijden we dan via Kwak en Luce door naar Sanne, haha
En ik vind het ook nog steeds heel grappig dat Luce, Kwak en ik elkaar kennen via internet. Hebben we een jaar lang ongeveer een km uit elkaar gewoond en zonder internet hadden we elkaar waarschijnlijk nooit gekend. En ik denk dat als ik nu ging trouwen, zij mijn getuigen hadden mogen zijn
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Sanne schreef:Minneke, ik woon in Drenthe, vast niet in de buurt zeker? Want je lijkt me een heel lief en gezellig persoon!
Voor jou wonen Luce en Kwak wel iets dichterbij hoor, jij woont in H. toch? Of toch in C? Naar huis is het maar een klein half uurtje rijden. Misschien kunnen we een keer samen naar Zippo Zebra gaan? Komt Minneke eerst ons oppikken en rijden we dan via Kwak en Luce door naar Sanne, haha
En ik vind het ook nog steeds heel grappig dat Luce, Kwak en ik elkaar kennen via internet. Hebben we een jaar lang ongeveer een km uit elkaar gewoond en zonder internet hadden we elkaar waarschijnlijk nooit gekend. En ik denk dat als ik nu ging trouwen, zij mijn getuigen hadden mogen zijn
Ben je verdorie al getrouwd...
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ja, leuk een meeting!
En ik ben ook heel blij met kwak en Rejoy!
En ik ben ook heel blij met kwak en Rejoy!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik vind het ook erg moeilijk om nieuwe vriendschappen te sluiten. Ik heb tot m'n 25ste ongeveer altijd wel een beste vriendin gehad maar nu niet meer. Ik heb wel genoeg andere leuke vriendinnen maar op de een of andere manier vind ik het moeilijk om zo 'close' te worden met iemand en mezelf helemaal open te stellen. Ik ben best onzeker en weet me vaak geen houding te geven. Ook ben ik denk ik toch teveel gekwetst in sommige vriendschappen en daardoor heb ik misschien ook wel een klein muurtje om me heen heb gebouwd. Ik denk ook niet dat ik ooit nog een nieuwe beste vriendin tegen kom door dat kleine muurtje.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Dat is een leuk idee, Rejoy! Wonen Kwak en Luce in O.?
Burn, ik woon in *. En jij?
Laatst aangepast door Sanne op do 16 mei 2013 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Sanne- Ratel
Klopt Sanne! Vrijdag is meestal onze vaste afspreekdag, kun jij dan ook?
Gast- Gast
Vrijdag is mijn vaste werkdag ;-)
Ik ben altijd op woensdag vrij, mijn vriend op vrijdag, maar ik gok dat hij niet wil meeten
Ik kan hem wel eens vragen of hij een keer wil ruilen, dus dat hij op vrijdag werkt en ik thuis ben. Heb niet zoveel vrije dagen namelijk op het werk, omdat ik 36 uur werk i.p.v. 40.
Ik ben altijd op woensdag vrij, mijn vriend op vrijdag, maar ik gok dat hij niet wil meeten
Ik kan hem wel eens vragen of hij een keer wil ruilen, dus dat hij op vrijdag werkt en ik thuis ben. Heb niet zoveel vrije dagen namelijk op het werk, omdat ik 36 uur werk i.p.v. 40.
Sanne- Ratel
In het dorpje ernaast, ook beginnend met een H!Sanne schreef:Dat is een leuk idee, Rejoy! Wonen Kwak en Luce in O.?
Ben je toendertijd langs de meeting in die plaats langsgereden?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat is vlakbij! Ja, er was toen een meeting afgesproken hier in het centrum en ik heb wel meegelezen, maar niet aangemeld. En op die dag ben ik er toch even langs gefietst. Nou moet ik wel erbij zeggen dat ik toen vrijwel alleen meelas hier en niet postte. Niemand zou me gekend hebben. Hopelijk is dat inmiddels iets anders, ben niet heel bekend, maar ook niet een onbekende meer denk ik.
Sanne- Ratel
ik merk dat ik ik eigenlijk ook helemaal geen echte vriendinnen (meer) heb.
Dat ligt ook wel een beetje aan mezelf. Ik vind het moeilijk om vriendschappen te onderhouden en zelf contact te leggen.
Tijdens mijn studie wel een aantal meiden leren kennen, maar dat is allemaal verwaterd. Ook omdat onze situatie heel anders was. Zij echt student en nog thuis wonend of op kamers en ik samenwonend en zwanger/met een klein kind.
Ik merk wel dat ik het mis om echte goede vriendinnen te hebben die ik ook geregeld zie.
Heb nu wel sinds kort contact met een moeder van een vriendje van mijn zoon.
We hebben nu een aantal keer afgesproken zodat de jongens kunnen spelen en dat is dan ook erg gezellig.
Ik moet me denk ik ook eens op gaan geven voor meetings hier in de buurt, al zijn die er geloof ik niet zo vaak (Twente).
Dat ligt ook wel een beetje aan mezelf. Ik vind het moeilijk om vriendschappen te onderhouden en zelf contact te leggen.
Tijdens mijn studie wel een aantal meiden leren kennen, maar dat is allemaal verwaterd. Ook omdat onze situatie heel anders was. Zij echt student en nog thuis wonend of op kamers en ik samenwonend en zwanger/met een klein kind.
Ik merk wel dat ik het mis om echte goede vriendinnen te hebben die ik ook geregeld zie.
Heb nu wel sinds kort contact met een moeder van een vriendje van mijn zoon.
We hebben nu een aantal keer afgesproken zodat de jongens kunnen spelen en dat is dan ook erg gezellig.
Ik moet me denk ik ook eens op gaan geven voor meetings hier in de buurt, al zijn die er geloof ik niet zo vaak (Twente).
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Dankje! En inderdaad, dat lijkt me nog steeds ontzettend gezellig! Ik houd in de gaten wanneer vriend weer naar zijn moeder wil, dan kijken we of wij wat af kunnen spreken.Rejoy. schreef:Parisienne schreef:Ik herken mezelf eigenlijk wel een beetje in jou Happinaz. Ik vraag me vaak af of ik wel leuk, interessant en grappig genoeg ben. Wat heb ik iemand te bieden? Is het nou wel echt zo leuk om met mij te kletsen? Ben erg verlegen en onzeker. Daarom heb ik ook denk ik geen échte, beste vriendin. Iemand waarbij ik altijd terecht kan, waarmee ik kan lachen en huilen en waar ik al mijn gedachten mee deel. Ik mis zo iemand eigenlijk toch wel.
Jammer parisienne, want jij bent ook hartstikke leuk! Wij moeten ook nog een keer afspreken als jullie deze kant op komen hè!
Edit: vriend is de laatste tijd veel vrij op vrijdag, dus wie weet kan het dan. Lijkt me leuk om ook Kwak en Luce eens te zien
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een aantal echt goede vriendinnen. Sommige ken ik nog van mijn opleiding, sommige zijn oud-collega's en anderen ben ik via via leren kennen. Ik heb eigenlijk geen vriendinnen meer van de basisschool of middelbare school, dat is allemaal verwaterd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendjes en vriendinnetjes
» Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk
» Gezellige vriendinnetjes omgeving Den Bosch!
» Vriendinnetjes gezocht (omgeving) Eindhoven
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk
» Gezellige vriendinnetjes omgeving Den Bosch!
» Vriendinnetjes gezocht (omgeving) Eindhoven
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: