Vriendinnetjes gezocht (omgeving) Eindhoven
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendinnetjes gezocht (omgeving) Eindhoven
Hi girls!
Net zoals vele andere meiden hier lijkt het me leuk om nieuwe vriendinnetjes te leren kennen. Ik woon nu sinds ongeveer 2 jaartjes in de omgeving van Eindhoven (woon samen) en dit bevalt me erg goed. Desondanks lijkt het me leuk om wat meer vriendinnen om me heen te hebben zodat we samen kunnen genieten van alle leuke dingen die Eindhoven te bieden heeft Ik ben 24 jaar, woon dus in de omgeving van Eindhoven en ik hou ervan om leuke dingen te ondernemen. En het liefst niet alleen, dus wie weet, misschien samen met jou?
Wat zijn voor mij leuke dingen? Let's see: reizen (verre reizen of weekendjes weg gaan), dagje weg (lekker shoppen of leuke steden bezoeken en/of lekker de toerist uithangen ), uiteten gaan of lekker koken voor elkaar, sporten (wel meer omdat het moet maar ik doe het dus wel), filmpjes kijken (bioscoopje pakken, ladies night of gewoon lekker thuis op de bank filmpje kijken), theeleuten, af en toe lekker tv kijken (ANTM/BNTM zijn favoriet of binnenkort weer Oh oh Tirol), op zijn tijd op stap, en ik kan nog wel doorgaan.
Ik hoop dat iemand het leuk vind om binnenkort iets gezelligs te doen.
Liefs, **Roosje**
Net zoals vele andere meiden hier lijkt het me leuk om nieuwe vriendinnetjes te leren kennen. Ik woon nu sinds ongeveer 2 jaartjes in de omgeving van Eindhoven (woon samen) en dit bevalt me erg goed. Desondanks lijkt het me leuk om wat meer vriendinnen om me heen te hebben zodat we samen kunnen genieten van alle leuke dingen die Eindhoven te bieden heeft Ik ben 24 jaar, woon dus in de omgeving van Eindhoven en ik hou ervan om leuke dingen te ondernemen. En het liefst niet alleen, dus wie weet, misschien samen met jou?
Wat zijn voor mij leuke dingen? Let's see: reizen (verre reizen of weekendjes weg gaan), dagje weg (lekker shoppen of leuke steden bezoeken en/of lekker de toerist uithangen ), uiteten gaan of lekker koken voor elkaar, sporten (wel meer omdat het moet maar ik doe het dus wel), filmpjes kijken (bioscoopje pakken, ladies night of gewoon lekker thuis op de bank filmpje kijken), theeleuten, af en toe lekker tv kijken (ANTM/BNTM zijn favoriet of binnenkort weer Oh oh Tirol), op zijn tijd op stap, en ik kan nog wel doorgaan.
Liefs, **Roosje**
**Roosje**- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 9
Registratiedatum : 15-02-11
Re: Vriendinnetjes gezocht (omgeving) Eindhoven
We hebben vorige week toevallig een meeting gehad met meiden uit de omgeving van Eindhoven.
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
**Roosje** schreef:Hi girls!
Liefs, **Roosje**
Je hebt pm!!
Gast- Gast
Ik stuur je ook even een PM!
Er is inderdaad pas een meeting geweest, en binnenkort zal er weer een zijn.
Voel je vrij om je aan te sluiten
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Okidoki schreef:We hebben vorige week toevallig een meeting gehad met meiden uit de omgeving van Eindhoven.
Bedankt voor je reactie. Ik had het inderdaad gezien, heb ook gelezen dat het gezellig was. Gelukkig Ikzelf geef er de voorkeur aan om iemand 1 op 1 te leren kennen omdat ik zo'n meeting maar eng vind denk ik . Wie weet voor een volgende keer wel. We'll see
**Roosje**- Zwijger
appeltje schreef:**Roosje** schreef:Hi girls!
Liefs, **Roosje**
Je hebt pm!!
Thanks meis ik maak snel tijd om te reageren!
xxx **Roosje**
**Roosje**- Zwijger
IrmaLaPoes schreef:Ik stuur je ook even een PM!
Hee meid!
Bedankt voor je pm, ik maak snel tijd om even te reageren! Enne about the meeting, ik weet niet of ik dat durf Lijkt me best eng om met allemaal meiden af te spreken die je niet kent. Maar wie weet ooit Is natuurlijk aan de andere kant ook wel weer gezellig denk ik zo!
xxx **Roosje**
**Roosje**- Zwijger
heyhey, ook ik kom uit omgeving Eindhoven
Maare ook ik vind een meeting wel eng maar wel een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen en tja als het niet bevalt kan je altijd weggaan heb ik het idee. Misschien een nieuwe topic openen voor een nieuwe meeting?
Maare ook ik vind een meeting wel eng maar wel een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen en tja als het niet bevalt kan je altijd weggaan heb ik het idee. Misschien een nieuwe topic openen voor een nieuwe meeting?
Gast- Gast
Wat leuk, alleen ik denk altijd dat mensen niet zitten te wachten op een vriendschap met iemand die al moeder is misschien slaat het nergens op, maar ben soms toch een beetje onzeker, haha.
Gast- Gast
@ Storm misschien iemand die zelf ook moeder is
Waarom word je daar eigenlijk onzeker door?
Gast- Gast
Storm schreef:Wat leuk, alleen ik denk altijd dat mensen niet zitten te wachten op een vriendschap met iemand die al moeder is misschien slaat het nergens op, maar ben soms toch een beetje onzeker, haha.
JOH wat een onzin!! Ook al ben je moeder, dan kunnen we toch nog steeds misschien wel 100 dingen gemeen hebben. Niet zo gek doen hoor !
Gast- Gast
Omdat de meeste leeftijdsgenoten nog geen kinderen hebben, en ik voel me soms toch wel een buitenbeentje. Of misschien praat ik het mezelf wel aan.Razz_ schreef:@ Storm misschien iemand die zelf ook moeder is
Gast- Gast
Anyway, het lijkt me wel heel leuk om wat dingen te ondernemen ben hard op zoek naar een sportmaatje!
Gast- Gast
Lily schreef:heyhey, ook ik kom uit omgeving Eindhoven
Hey Lily,
Misschien een ander topic openen voor een meeting is wel een idee ja! Dan kan ik altijd nog even kijken of ik het aan durf
Als het je sowieso leuk lijkt om elkaar te leren kennen dan laat maar even weten via een pm Dan maak ik snel tijd om te reageren!
Fijn weekend alvast (het is weer in zicht )!
xxx **Roosje**
**Roosje**- Zwijger
Storm schreef:Anyway, het lijkt me wel heel leuk om wat dingen te ondernemen ben hard op zoek naar een sportmaatje!
Hey meis!
Wat een onzin zeg, ook als mama zijnde kun je toch super leuk en gezellig zijn en tijd hebben om gezellige dingen te ondernemen neem ik aan? Dus mocht je het leuk vinden om mij te leren kennen, stuur me dan een pm. Ik heb er absoluut geen problemen mee dat je al mama bent hoor! No worries
Liefs **Roosje**
**Roosje**- Zwijger
Storm schreef:Wat leuk, alleen ik denk altijd dat mensen niet zitten te wachten op een vriendschap met iemand die al moeder is misschien slaat het nergens op, maar ben soms toch een beetje onzeker, haha.
Doe niet zo maf, meid! Ik vind je een hartstikke leuke en lieve meid en zou graag een keer met je afspreken!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Storm je bent hartstikke leuk en gezellig! Of je nou moeder bent of niet, je bent niks anders als een ander hoor
Gast- Gast
Ik woon nu nog in D** B**** (ook dichtbij Eindhoven) maar ik ga binnenkort verhuizen naar Apeldoorn. Maar ik ben ook zeer geïnteresseerd in de meeting!
(niet quoten aub)
(niet quoten aub)
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op vr 18 feb 2011 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
IrmaLaPoes schreef:Ik stuur je ook even een PM!
Ik stuur je ook even een pm, Irma!
Gast- Gast
, Storm!
Dat is nergens voor nodig joh!
Hoezo zou jij anders zijn dan meiden zonder kindje??
Dat is nergens voor nodig joh!
Hoezo zou jij anders zijn dan meiden zonder kindje??
Gast- Gast
@ Storm: Ik denk dat het heel anders zou zijn als je een meid was die echt nog van jouw leeftijd is.
Door wat je hebt meegemaakt (jong mama geworden bijvoorbeeld) denk ik dat je heel anders in het leven staat als de meeste leeftijdgenootjes (jeeee, dat klinkt... kinderlijk hahaha)
En volgens mij ben jij ook geen type dat 24/7 over je zoontje praat dus dat kan het probleem ook niet zijn
Door wat je hebt meegemaakt (jong mama geworden bijvoorbeeld) denk ik dat je heel anders in het leven staat als de meeste leeftijdgenootjes (jeeee, dat klinkt... kinderlijk hahaha)
En volgens mij ben jij ook geen type dat 24/7 over je zoontje praat dus dat kan het probleem ook niet zijn
Gast- Gast
Hoi!
Ik kom ook uit de omgeving van Eindhoven en wie weet meld ik me ook wel aan voor de volgende meeting!
Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk!
Ik kom ook uit de omgeving van Eindhoven en wie weet meld ik me ook wel aan voor de volgende meeting!
Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk!
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
hallo dames, we zijn bezig met een nieuwe meeting. Heb je zin om mee te gaan meld je dan aan in het desbetreffende topic
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vriendinnen gezocht omgeving Eindhoven
» Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen
» Gezellige vriendinnetjes omgeving Den Bosch!
» Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk
» Sportmaatje omgeving Eindhoven
» Meiden gezocht omgeving Eindhoven om mee te stappen
» Gezellige vriendinnetjes omgeving Den Bosch!
» Vriendinnetjes gezocht in Heemskerk
» Sportmaatje omgeving Eindhoven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: