Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe vriendinnetjes

+69
Silke
kwak
Bay
Lavendel
Kowalski
Punk'd
Theeleut
Tummy
Shisha
sanne-84
LDJ
Jasmine
Kreeftje
Funk
Caramba
Parisienne
Happinaz
Linda
Bazinga
Purpleflower
Oasis
Sarah1985
SarahKey
Fayebella
Peanut
Toet
Poubelle
Snirp
bolus26
Caro
Blair
Pineco
Mamsie
Sanne
_Lana_
Sorella
Printje
studiebol
Mees
Nyx
Snoes
Sea of Trees
Caroow
Slakje
Susan
Siamsa
Elliot
Hoochie
Japie
Parel
Liadan
Mizz_S
Charles
_Lacey_
Arwyn
Lady4
Carra
Zonnetje
Bliss
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Silver
Burn
Davinia
Taeda
Shopaholic
Exogenesis
Sam
Marin
73 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 4:18

Geen topic over hartsvriendinnen met wie je nog in je blote billetjes in het zwembadje hebt gezeten, maar over nieuwe vriendschappen. Hebben jullie die nog gesloten in de afgelopen jaren? Nieuwe mensen ontmoet die toch wel erg leuk zijn? Via het forum, of via ergens anders (zo ja, waar?!). Spreken jullie vaak af en wat doe je samen?

Ik heb ook een nieuw vriendinnetje, namelijk de vriendin van een vriend van mijn vriend (ja snap je het, gewoon als twee stelletjes samen dus). Eerst zag ik haar alleen op feestjes, toen gingen we leuk double daten met z'n viertjes, en toen heb ik de bruiloft van haar broer gefotografeerd. Dat schept toch een band, want soms belt ze me ineens, en ze whatsappte me allemaal foto's van haar reis in NYC enzo en we kunnen het echt heel goed vinden samen.

Ik word daar zo blij van, ik vind het heel erg leuk om een nieuwe vriendschap te hebben en ze is echt een leuke meid! Ik ben zelf dan alleen zo'n sukkel die niet zo snel uit zichzelf whatsappt (en bellen al helemaal niet) maar dat moet ik maar eens wat vaker gaan doen.



Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Burn ma 13 mei 2013 - 4:21

Ik heb hier vriendinnen opgedaan,

Met xxDila, Arwyn en Tullow, ga ik meestal wat drinken en/of uit eten, singstar oid! En we spreken vaak af met nog meer meiden uit omgeving.
Met Exogenesis en Caroow, gezelligheid, en ook afspreken met meiden uit omgeving.

En met Exo ga ik komende zomer op vakantie!cheers

Peanut is ook m'n vriendinnetje geworden, helaas is dat contact vooral over facebook, skype en whatsapp.

Ik zie ze allemaal te weinig, vind ik! Sad


Laatst aangepast door Burn op ma 13 mei 2013 - 5:28; in totaal 1 keer bewerkt

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 4:23

Ja, ik heb een maand geleden een heel leuk meisje leren kennen. Het klikt super tussen ons. We zien elkaar nu een paar keer per week (dat is meer dan ik mijn andere vrienden zie) en het is ontzettend tof om weer iemand nieuws te leren kennen! Echt alsof je weer even een hele nieuwe wind door je leven krijgt. Zij kent weer andere plekken, andere mensen, doet andere dingen die mij ook weer op ideeën brengen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 4:24

Wat super leuk dat jij en Exo op vakantie gaan, Burn. Weet je al waar heen?

Siamsa en ik zijn ook vaak op vakantie geweest samen en kennen elkaar ook oorspronkelijk van het forum, dus dat dat goed kan gaan en super leuk is, weet ik alles van :P

Maar ik reken haar niet als nieuw vriendinnetje, eerder als oude rot hehehe.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 4:25

Leuk Kim! Klinkt gezellig. Ik vind het ook leuk, om weer eens een nieuw iemand te hebben leren kennen. Ik word er echt blij van en voel me dan ergens vereerd dat ze het dus leuk vind om mij zomaar te bellen enzo. smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 4:28

Leuk al die nieuwe contacten! Wat was de reden dat het bij jullie zo goed klikte? Hobby's, gezamelijke interesses?

Ik volg sinds twee jaar een nieuwe opleiding en heb daar weer hele leuke meiden leren kennen. Meestal duiken we met z'n allen de stad in of gaan we ergens lunchen. En dit jaar heb ik via de vriendengroep een nieuwe vriendin gevonden. We zagen elkaar wel eens op gezamelijke feestjes en het bleek goed te klikken, we hebben dezelfde interesses.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 4:31

Ja, nieuwe vrienden zijn LEUK! Very Happy Toen ik verkering kreeg met mijn vriend vijf jaar terug heb ik ook nieuwe vriendschappen opgebouwd. Sommige mensen zeggen dat een relatie je sociale kring verkleint, omdat je minder tijd zou hebben voor je vrienden, maar bij mij is juist het omgekeerde gebeurd. Door mijn vriend leerde ik allemaal vrienden van hem kennen en die hadden weer vriendinnen en die waren óók heel leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 4:34

KimRosenberg85 schreef: Door mijn vriend leerde ik allemaal vrienden van hem kennen en die hadden weer vriendinnen en die waren óók heel leuk smile
Jaa dat heb ik dus ook! Nou ben ik op zich redelijk sociaal vaardig, al vind ik zelf van niet, maar m'n vriend zegt van wel en die laat me dan ook gerust even alleen met die meiden kletsen terwijl hij bij de mannen staat bijvoorbeeld. In het begin werd ik daar wel zenuwachtig door, maar intussen kan ik 't wel echt goed vinden en dus in 't bijzonder met eentje smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Sam ma 13 mei 2013 - 4:35

Ja, ik heb de afgelopen 3 jaar twee vriendinnen leren kennen waar ik alles mee deel en een super klik mee heb.
Super dat dat nog kan.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Exogenesis ma 13 mei 2013 - 4:38

Ik ken Burn van het forum. We gaan inderdaad op vakantie in juli Very Happy, maar hebben nog niet geboekt.

Ook zie ik Caroow wel een beetje als vriendinnetje (en bijna-buurmeisje Nieuwe vriendinnetjes 561177). En verder zijn er een aantal forumsters waar ik via facebook en pm contact mee heb.

Zo'n 5 jaar geleden heb ik een goede vriendin via het werk leren kennen. Helaas was zij tijdelijk, maar de vriendschap heeft standgehouden. Ook nu nog, ondanks dat ze zo'n 100 km verderop woont.

Via haar heb ik ook veel mensen leren kennen. Ik ga vaak naar spelletjesavonden, waarbij iedereen iedereen meeneemt. Superleuk!! cheers
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Shopaholic ma 13 mei 2013 - 4:46

heb er een heleboel natuurlijk in mijn fb...maar degene die eruit springt is toch wel Silver! I love you
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Burn ma 13 mei 2013 - 4:54

Exogenesis schreef:Via haar heb ik ook veel mensen leren kennen. Ik ga vaak naar spelletjesavonden, waarbij iedereen iedereen meeneemt. Superleuk!! cheers
:dance:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Taeda ma 13 mei 2013 - 4:55

Ja, via het forum heb ik een leuke groep meiden leren kennen.
Tijdens mijn studie heb ik ook een vriedengroep met zes meiden opgebouwd. In mijn laatste minor kwam ik bij een 'onbekend' meisje en met haar en een ander meisje uit de eerste groep klikt het supergoed, ook tussen onze partners klikt het. Het grappige is dat dit eigenlijk pas dit jaar gekomen is, na de studie dus.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Davinia ma 13 mei 2013 - 4:58

Ik heb er een nieuwe vriendin bij sinds paar maanden.
Het was altijd de vriendin van mijn neef, maar ik had er niet zo veel mee. Ik was daarom erg verbaasd dat ik ineens uitgenodigd werd op haar vrijgezellenfeest. Ja, ik praatte wel eens met haar op een verjaardag, maar meer ook niet. Ik ben toch maar gegaan en wat was het gezellig! Sindsdien zijn we toch af en toe gaan whatsappen en toen mijn neef onze tuin kwam straten vorig jaar, kwam zij telkens mee. En inmiddels is het vooral sinds de winter een hechte vriendin geworden die ik toch wel paar keer per maand zie. Erg leuk! Very Happy
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Burn ma 13 mei 2013 - 4:59

Marin schreef:Wat super leuk dat jij en Exo op vakantie gaan, Burn. Weet je al waar heen?

Nee, nog niet!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Silver ma 13 mei 2013 - 5:02

Via mijn opleiding heb ik 1 goeie vriendin opgedaan, en waar ik (ge)werk(t) heb ik vriendinnen aan over gehouden.

Ik zie mijn vriendinnen eens in de zoveel tijd, de 1 wat vaker dan de ander. Ik heb sowieso geen vriendinnen van mijn kindertijd. De meeste vriendschappen die ik gesloten heb zijn niet ouder dan 10 jaar. De nieuwste vriendschap is nu 1 jaar oud van zowel 1 van het forum als een oud collega.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Ilovethe90s ma 13 mei 2013 - 5:03

Ja, ik heb er de laatste jaren een paar nieuwe vriendinnen bij gekregen.

Eentje via concerten waar ik heen ging, zij woont bij me in de buurt en op een gegeven moment zijn we samen naar concerten gegaan en toen is er een vriendschap ontstaan. Ze is wel wat jonger. Ze is nu aan het daten met een vriend van ons.

Een ander via een gewonnen prijsvraag, we kwamen bij elkaar aan tafel te zitten en het klikte zo goed.
Meteen e-mailadressen uitgewisseld en nu gaan we regelmatig bij elkaar op bezoek. Deze vriendin is wat ouder, heeft 2 kinderen en woont wel wat verder van ons vandaan. Kan het ook weer prima vinden met de rest van de vriendengroep.

Weer een ander die een relatie had met een vriend van ons. Ze is wat jonger. Is nu een beetje buiten de groep gevallen maar kent de rest dus wel. Ik ben de enige die nog actief contact met haar heeft.

Tja en wat doen samen? We gaan bowlen, lunchen, hight tea-en, uit eten, terrasje pakken, bios, naar concerten of theatervoorstellingen, gewoon bij elkaar op bezoek. Gewoon gezellige dingen dus Nieuwe vriendinnetjes 561177.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Capt'n Zero ma 13 mei 2013 - 5:04

Ik heb afgelopen jaren wel 'nieuwe' vriendinnen gehad, maar die waren net zo plots verdwenen als ze gekomen waren. Op zich wel jammer, maar het gemis is dan ook wat minder.
Ik hoop wel dat ik binnenkort weer meer vriendinnen maak. Sinds ik ben gestopt met sporten bij een club socialize ik eigenlijk veel te weinig. Eigenlijk hoop ik op een leuke schoonzus of zo iets.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Bliss ma 13 mei 2013 - 5:09

De nieuwste vriendschappen die ik heb zijn die met Kiekeboe en Carra van hier. Met Kiekeboe heb ik contact sinds we allebei hier wonen, haar zie ik zeer regelmatig en met Carra heb ik ruim een jaar contact (eigenlijk sinds we vorig jaar naar Dublin zijn geweest, met Zus er ook bij). We zien elkaar niet zo vaak vanwege de afstand (wel regelmatig op meetings), maar we gaan volgende week samen naar Porto! Nieuwe vriendinnetjes 3920004554

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Zonnetje ma 13 mei 2013 - 5:18

Via dit forum heb ik een heel leuke groep meiden leren kennen op de Eindhovenmeetings. Het zijn allemaal leuke en gezellige meiden. Snoes is echt een goede vriendin van mij geworden.

Ik vind het ook leuk om nieuwe vriendinnen te krijgen. Ik vind het een fijn gevoel om vriendinnen te hebben die ik al heel lang ken, waar je al veel mee meegemaakt hebt en die mij heel goed kennen, maar ook nieuwe mensen te leren kennen en als het 'klikt' daar bevriend mee te raken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 5:36

Mijn nieuwste vriendschap is degene over het topic 'vriendin' opbeuren. Verder heb ik weinig tot geen vrienden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 5:41

Ik heb sinds twee jaar twee allerliefste vriendinnen leren kennen! We waren collega's en werken nu in andere locaties maar zijn dikke vriendinnen met zijn drieën!

Ook heb ik nog een nieuwe vriendin leren kennen, dat is de vriendin van de beste vriend van mijn vriend.. en dat isggezellig met haar dochter erbij!

& tot slot Elodie van hier. We zien elkaar helaas niet vaak, maar ik vind haar wel erg lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 5:59

Ik ben vooral erg teleurgesteld in vriendschappen. Sinds kort heb ik weer erg leuk contact met mijn nichtje. Met haar was ik tijdens onze schooltijd dikke vriendinnen en op verjaardagen altijd de dikste lol. We spraken voorheen wel een paar keer per jaar samen af en gaan elk jaar naar Engeland samen maar meer was het niet. Nu zie ik haar elke week wel, superleuk en vertrouwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Carra ma 13 mei 2013 - 6:18

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe vriendin. We hebben elkaar 1,5 jaar geleden ontmoet bij een concert. We voelden allebei dat het klikte, maar hadden alleen contact via facebook en het kwam er niet van af te spreken. Vorige maand zijn we, zonder elkaar verder gezien te hebben, samen naar een concert in Glasgow geweest naar een band waar we allebei als sinds ons 14e fan van zijn. Dat weekend was zó leuk en zo bijzonder. Daarna hebben we bijna dagelijks whatsapp contact en heb ik haar een paar keer gezien. Nu reken ik haar echt tot een van mijn vriendinnen.

Ik word echt blij van dit contact. Wat hiervoor ook iemand zei, ik kom op andere plaatsten en doe dingen die ik al lang niet gedaan heb. Het is ook fijn dat ze redelijk dichtbij woont en tijd heeft. Dat is met andere vriendinnen wel eens anders.

Bliss is ook een nieuwe vriendin, maar we zien elkaar te weinig!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 6:19

Wat leuk Carra!

Een van mijn beste vriendinnen (dat Duitse meisje wat gaat trouwen) ken ik ook via een concert en zijn nu al jaren goede vriendinnen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe vriendinnetjes Empty Re: Nieuwe vriendinnetjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum