Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geschrokken: sauna

+59
Mermaid
Kowalski
xxjojootjexx
strawberry
Kiekeboe
JustMeDaan
Middleme
Elliot
Burgemeester Irene
Fortissimo
_Lana_
loura
Bliss
Sayuri
Steep
Luce
Cimic
Marin
Ragazza
Slakje
VeryCherry
Puggle
Rush
Paper Crown
girli
Pitufo
Chocolate Cookie
Pommes
Blond
Sugarfall
Jeanette
marjoleinnn
Charles
Rovine
Aagje!
Lonely Goatherd
PapillonRose
silly-one
Monte
Saga
Zininzon
SDL
Sanne
Antibes
Printje
Tania
mzcharlotte
Toet
Ibbeltje
Taeda
Ilovethe90s
Minx
ijsjemeisje
Sam
Arwyn
M@niek
Balloon
CCC
Lejow
63 plaatsers

Pagina 11 van 16 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Geschrokken: sauna - Pagina 11 Empty Re: Geschrokken: sauna

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 0:37

Fortissimo schreef:Kimmie heeft het zo onwijs druk op haar werk, maar zit haar tijd wel te verdoen op een forum? Iets met je leven mooier maken dan dat het is? Of anders; Wat vindt jouw baas daar wel niet van?
Ik heb geen baas, ik werk voor mezelf.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fortissimo vr 3 mei 2013 - 0:38

KimRosenberg85 schreef:
Fortissimo schreef:Kimmie heeft het zo onwijs druk op haar werk, maar zit haar tijd wel te verdoen op een forum? Iets met je leven mooier maken dan dat het is? Of anders; Wat vindt jouw baas daar wel niet van?

Dan nog staat de vraag waarom je dan je tijd zit te verdoen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Luce vr 3 mei 2013 - 0:39

KimRosenberg85 schreef:

lol! Uiteraard! Nou, werkze Kim Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Burgemeester Irene vr 3 mei 2013 - 0:39

Er is geen sprake van dubbelnicken door wie dan ook in dit topic, voor zover ik kan zien. Dat wilde ik even de wereld uit hebben.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 0:39

KimRosenberg85 schreef:@Kim: ik zou zeker een hoofdstuk schrijven over de psychische aspecten van over-eten.

Waarom zou ik in godsnaam déze reactie naar mezelf willen sturen? Dit is duidelijk een reactie op Marin, we hadden het over het boek en Marin geeft aan dat ook de psychische aspecten een grote rol spelen bij overgewicht. Dus ik reageer dat ik daar zeker ook een hoofdstuk over zou willen schrijven.

Als je nu de discussie gewoon een terugleest, vlak daarvoor, dan begrijp je dat ik echt geen twee accounts heb. Wat een ellende lijkt me dat trouwens, ik heb het al zo druk met één Suspect

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 0:40

Waarom hebben jullie 't over twee accounts?

Echt, het komt nu vast ontzettend over alsof ik een lekkere hielenlikker ben van Kim ofzo, maar ik snap het serieus niet. Ze reageerde gewoon op mij met de verkeerde naam. Waar komt in hemelsnaam die tweede account opmerking vandaan? Dat slaat toch nergens op? Je wilt gewoon een faker zien omdat dat leuk is en leven in de brouwerij brengt en dus worden dat soort dingen maar geroepen. Misschien is ze ook wel fake hoor, of sterkt ze haar verhalen erg aan, maar dat tweede account verhaal, waar komt dat nou weer vandaan?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 0:41

Fortissimo schreef:
KimRosenberg85 schreef:

Ik vind het geen tijd verdoen, ik vind het leuk hier op het forum en ondertussen zit ik lekker in het zonnetje en doe ik wat werk tussendoor. Het kan slechter hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo vr 3 mei 2013 - 0:41

KimRosenberg85 schreef:
Fortissimo schreef:
KimRosenberg85 schreef:

Ik vind het geen tijd verdoen, ik vind het leuk hier op het forum en ondertussen zit ik lekker in het zonnetje en doe ik wat werk tussendoor. Het kan slechter hoor Geschrokken: sauna - Pagina 11 561177

Dus heb je het ook niet druk.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 0:44

@Fortissimo : Je weet totaal niet waar ik mee bezig ben, dus ik vind het nogal een loze opmerking. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo vr 3 mei 2013 - 0:45

Nou, geef ons eens een kijkje in je fantastische, wonderbaarlijk goed gelukte leventje dan?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fortissimo vr 3 mei 2013 - 0:45

En over loze opmerkingen gesproken Kim....

Laughing

Voor de rest volledig eens met PC, met name het stukje over die koe.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 0:48

VeryCherry schreef:
Rush schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Marin schreef:
KimRosenberg85 schreef:@Kim: ik zou zeker een hoofdstuk schrijven over de psychische aspecten van over-eten.

Je bent zelf Kim.

Ik vind het een te naïef en simpel plan. Ik weet je achtergrond alleen niet, maar tenzij je een psychologe bent met een achtergrond in voeding/beweging, denk ik dat je een beetje last hebt van een soort van welwillendheidssyndroom zonder dat je ook maar enige kennis er van hebt en met name de nodige empathie mist.
Haha, oeps! Ik ben ondertussen aan het werk, vandaar. .
En op het werk spreek je ieder ander aan met Kim?

Ja, met de nummers er bij. Kim59 Kim74 enz. Net als koeien.

Was die 'domme koe' van PC misschien toch niet zo héél misplaatst.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 0:48

Ze doet mij vooral denken aan die Edmund Burke, zo'n knakker die onder meerdere namen op verschillende fora kwam met ook dergelijke onderwerpen en teksten die provocerend waren. Alleen waren die meer vrouwonvriendelijk vaak. Alleen wel net zo gericht op niveau, ontwikkeling, zelf vinden dat jij de norm bent, gezond eten...
En dezelfde manier van rechtstreekse vragen ontwijken, nergens op in gaan, wel steeds de discussie weer laten oplaaien, enzovoorts. Dus mocht onze Kim gewoon een vent van 40 zijn dan kijk ik daar niet van op, ze praat niet als een vrouw van in de 20.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 0:51

Ik vind het niet raar om mijn man 'mijn partner' te noemen. Misschien komt het omdat in mijn vriendenkring nogal wat homo's zitten, die noemen wanneer ze praten over hun vriend/vriendin, vaak 'hun partner', om te benadrukken dat het om een liefdesrelatie gaat en meer dan een gewone vriend of vriendin betreft. Ik denk dat ik het van hen heb overgenomen.

Gast
Gast

Bericht  Luce vr 3 mei 2013 - 0:52

Ja, je hebt me helemaal door Marin. Ik kick op fakerjachten. Had je dat nou nog steeds niet door?

Het is jammer dat zo'n vervelend meisje zoveel frustratie bij mensen naar boven brengt.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 0:52

Artemis schreef:Ze doet mij vooral denken aan die Edmund Burke, zo'n knakker die onder meerdere namen op verschillende fora kwam met ook dergelijke onderwerpen en teksten die provocerend waren. Alleen waren die meer vrouwonvriendelijk vaak. Alleen wel net zo gericht op niveau, ontwikkeling, zelf vinden dat jij de norm bent, gezond eten...
En dezelfde manier van rechtstreekse vragen ontwijken, nergens op in gaan, wel steeds de discussie weer laten oplaaien, enzovoorts. Dus mocht onze Kim gewoon een vent van 40 zijn dan kijk ik daar niet van op, ze praat niet als een vrouw van in de 20.
Dankje, kom ik toch nog volwassen over!

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 0:54

Luce schreef:Ja, je hebt me helemaal door Marin. Ik kick op fakerjachten. Had je dat nou nog steeds niet door?

Wat doe je raar sarcastisch. Zo ken ik je helemaal niet. Je bent zelf degene die zo'n Busted sticker plaatste, daar hartelijk om lachte en vroeg om een IP check (die de burgemeester net heeft uitgevoerd, zie vorige pagina), dus ja ik denk dat je graag had gezien dat ze een faker was ja.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luce vr 3 mei 2013 - 0:58

Ik doe sarcastisch omdat ik het een ontzettend domme reactie van je vindt. Je maakt het anders en erger dan het is.

Het is toch ook wat je wilt horen? Dus dan antwoord ik dat voor je.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 0:59

Luce schreef:Ik doe sarcastisch omdat ik het een ontzettend domme reactie van je vindt. Je maakt het anders en erger dan het is.

Right... scratch Nou snap ik helemaal niets meer van je waarom je zo doet. Never mind.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 1:00

Marin schreef:Waarom hebben jullie 't over twee accounts?

Echt, het komt nu vast ontzettend over alsof ik een lekkere hielenlikker ben van Kim ofzo, maar ik snap het serieus niet. Ze reageerde gewoon op mij met de verkeerde naam. Waar komt in hemelsnaam die tweede account opmerking vandaan? Dat slaat toch nergens op? Je wilt gewoon een faker zien omdat dat leuk is en leven in de brouwerij brengt en dus worden dat soort dingen maar geroepen. Misschien is ze ook wel fake hoor, of sterkt ze haar verhalen erg aan, maar dat tweede account verhaal, waar komt dat nou weer vandaan?

Helemaal eens met jou, slaat nergens op. Als een lul op een drumstel.

Gast
Gast

Bericht  Elliot vr 3 mei 2013 - 1:02

Hoera, de spannende sensatie waar ik laatst om vroeg in het dagcafé is eindelijk gekomen. Ik ben het eens met Artemis, ik denk dat Kim een troll is. Verder ook eens met Marin en Carrie, dat geroep over een tweede account slaat nergens op.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  JustMeDaan vr 3 mei 2013 - 1:05

KimRosenberg85 schreef:
Marin schreef:

Je bent zelf Kim.

Ik vind het een te naïef en simpel plan. Ik weet je achtergrond alleen niet, maar tenzij je een psychologe bent met een achtergrond in voeding/beweging, denk ik dat je een beetje last hebt van een soort van welwillendheidssyndroom zonder dat je ook maar enige kennis er van hebt en met name de nodige empathie mist.
Haha, oeps! Ik ben ondertussen aan het werk, vandaar. Ik wil graag mensen helpen, denk dat dat meer helpt dan je ogen sluiten voor deze problematiek. Als ik zie wat - ook hier in het forum - voorbij komt wat betreft kennis over voeding en beweging, dan denk ik dat er nog een grote slag valt te slaan. Denk wel dat je gelijk hebt, dat ik niet de aangewezen persoon ben om zo'n boek te schrijven trouwens. Ik probeer gewoon manieren te bedenken om tot een oplossing te komen, want echt het is niet leuk om zoveel mensen om je heen ongelukkig te zien met hun lichaam. Dat legt een grote druk, niet alleen op die mensen zelf, maar ook op de omgeving...

Hoe kun jij nu in godsnaam aan de buitenkant zien dat mensen met overgewicht per definitie ongelukkig zijn met hun lichaam?
Ik ben gelukkig met wie ik ben. Ook betekend overgewicht niet per definitie dat je ongezond bent, wel dat je meer kans hebt op gezondheidsproblemen, maar hey dat hebben mensen met maatje 34 die roken als een ketter ook. En zo ook mensen die veel/te veel/overmatig sporten(denk aan een sporthart enz, hoeveel sporters vallen niet dood neer op het veld?) En ziektes zoals kanker bv krijg je ook gewoon met maatje 34 hoor. Denk dat de vergrijzing momenteel ons meer kost dan mensen met ziektes/overgewicht. Kijk maar naar de bezuinigingen die ze daarin doorvoeren. Dat is niet omdat het allemaal zo makkelijk te betalen is hoor, die vergrijzing.

En ik weet trouwens prima hoe ik gezonder zou kunnen eten, maar ik wil het niet. Ik leef maar 1x en dan leef ik liever 70 jaar met het meest volle genot wat mijzelf betreft, dan dat ik 90 word en moet leven zoals een ander dat van mij verwacht. En mijn vriend, of moet ik partner zeggen, valt op dikke kontjes :P. Hij blij, ik blij.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Luce vr 3 mei 2013 - 1:06

Marin schreef:
Luce schreef:Ik doe sarcastisch omdat ik het een ontzettend domme reactie van je vindt. Je maakt het anders en erger dan het is.

Right... scratch Nou snap ik helemaal niets meer van je waarom je zo doet. Never mind.

Never mind inderdaad. Er valt ook niet zoveel uit te leggen op deze manier.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 1:09

Ik zie dat er een hoop frustratie naar boven komt door dit topic, dat begrijp ik ook wel. Het lijkt me heel vervelend om je niet goed te voelen in je lijf en natuurlijk is het dan confronterend als je hoort hoe andere mensen naar je kijken. Dat realiseer ik me ook.

Alleen vind ik het nogal wat als alle andere mensen daarom al hun gevoelens maar voor zich moeten houden en hun mond maar moeten houden, terwijl ook zij ermee geconfronteerd worden. In het vliegtuig, naast je in de trein, bij het hoger worden van de zorgpremie, of zoals wij dus meemaakten in de sauna.

Het gaat om een één op één reactie, zonder dat je hier wat aan kunt doen. Als ik mensen zie die moeilijk lopen en duidelijk zichtbaar te veel kilo's om hun botten hebben om zichzelf te dragen, ja, dan valt dat mij op en ja, dan schrik ik daarvan... Ik zou veel liever gelukkige mensen zien, die fit en gezond zijn en van hun lichaam houden.

Ik vraag me gewoon af wat wij daar als maatschappij aan kunnen doen. Als het om psychische problemen gaat: hoe gaan we die oplossen. Als het om de inname van verkeerde voeding gaat: hoe gaan we onze samenleving opnieuw inrichten, zodat mensen wél de goede keuzes maken? Dat lijkt me een interessante discussie, de aanleiding voor deze discussie zijn mijn ervaringen in de sauna, want ja: dat was wel even een eye-opener...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 mei 2013 - 1:13

Ik vind het toch knap, dan schrijf je een heel betoog en stop je daar heel slim verpakt een aantal zinnen in waarvan je weet dat ze effect gaan hebben, zodat mensen weer gaan happen. Dan hou je je weer even stil en dan volgt hetzelfde weer. Je weet precies hoe je mensen aan het reageren moet krijgen door steeds beledigende en neerbuigende teksten te schrijven. Best knap. Ook een gedoe om dat onder de knie te krijgen denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 16 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: