Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 8 jun 2011 - 1:41

Sproet, wat leuk dat je een dat hebt binnenkort!

Er zit weer flink leven in dit topic, mooi zo! Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 8 jun 2011 - 7:24

angel


Laatst aangepast door CrazyGrace op wo 8 jun 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Baby wo 8 jun 2011 - 8:44

Ik heb een luxe probleem... er zijn 2 jongens die ik allebei erg leuk vind smile Met de 1 heb ik a.s. zaterdag een date, de ander een week daarop... Dat heb ik nog nooit gehad haha
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA do 9 jun 2011 - 2:00

Wat een leuke dates komen er weer aan lees ik!
Een stuk drukker dan bij mij. Geen date in het vooruitzicht en heb ook mijn RP abonnement niet verlengd.
Krijg alleen maar reacties van donkere mannen (waar ik niet op val) mannen die niet kunnen spellen en mannen die maar één ding willen.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 9 jun 2011 - 4:21

Er zijn veel te veel leuke mannen op mijn werk! smile Blijft wel leuk zo om elke dag naar m'n werk te gaan!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 4:22

Leuk Feline! Sleep ze nou nog mee naar huis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 9 jun 2011 - 4:27

Tja, das 't lullige... ik heb met mezelf afgesproken niet meer met collega's te daten aangezien dat de vorige keer nogal fout afliep! Dus ik hou 't bij kijken en wegdromen Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 9 jun 2011 - 6:51

Oh, pass ze dan maar door naar DH :-)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 7:02

Ja vier stuks is prima.

Bliss neemt de langste wel, ik de oudste, Zusje de geilste, en Sproet de liefste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes do 9 jun 2011 - 7:06

En bedankt Marin! Ik mag met zevenentwintig katten achter de geraniums ofzo? Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 7:07

Antibes schreef:En bedankt Marin! Ik mag met zevenentwintig katten achter de geraniums ofzo? Sad

Woon jij in DH dan?

Feline, stuur er ook eens gauw eentje naar Amsterdam voordat Antibes achter de geraniums eindigt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 9 jun 2011 - 7:11

Hahaha..Ik heb er 3 die heel leuk zijn (zo van, welke zal ik eens kiezen als ik de keuze zou hebben) en dan vast nog wel een paar minder leuke... Allemaal rond de 30 schat ik zo. En ik wil er best 1 naar A'dam sturen maar Antibes is te lang want ze zijn allemaal niet heel erg lang smile Oh, en ik heb nog een corpsbal in de aanbieding die volgende week een drankje met mij wil doen. En nog een vage gast die wel heel aardig is maar in mijn ogen niet aantrekkelijk.. die om de paar maanden even moet zeggen dat ie me nog leuk vindt. Volgens mij hangt er seks in de lucht ofzo...
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 9 jun 2011 - 7:15

Hmm, dat is balen, aangezien ik ongeveer even lang ben als Antibes! Corpsballen vind ik ook vreselijk No Schade!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes do 9 jun 2011 - 7:18

Oh nee, onderdeurtjes hoef ik niet! Dus als je geen 1.85+ in de aanbieding hebt, houd ik het wel bij de katten... nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 9 jun 2011 - 7:18

Feline schreef:Hahaha..Ik heb er 3 die heel leuk zijn (zo van, welke zal ik eens kiezen als ik de keuze zou hebben) en dan vast nog wel een paar minder leuke... Allemaal rond de 30 schat ik zo. En ik wil er best 1 naar A'dam sturen maar Antibes is te lang want ze zijn allemaal niet heel erg lang Date-topic 2 - Pagina 27 561177 Oh, en ik heb nog een corpsbal in de aanbieding die volgende week een drankje met mij wil doen. En nog een vage gast die wel heel aardig is maar in mijn ogen niet aantrekkelijk.. die om de paar maanden even moet zeggen dat ie me nog leuk vindt. Volgens mij hangt er seks in de lucht ofzo...

Volgens mij ook! Laughing Enne die corpsbal ga jij lekker zelf daten hoor! En die andere ook gewoon!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 9 jun 2011 - 7:22

Lady.. ik geloof sowieso niet dat er een collega geinteresseerd is, maar daten lijkt me echt niet verstandig. Dan ga ik wel flirten als ik weet dat ik nog maar een maandje daar werk ofzo.. Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 9 jun 2011 - 12:47

Hmm, ik geloof dat ik in de war ben met iemand anders.. Daar waar we het van de week over hadden.

Ik ga zondag eten met mijn date! Hij zei dat hij een leuk restaurant zou bedenken. Dat vind ik zo leuk, een man die het allemaal wel regelt. Dat ben ik dus echt niet gewend.

*En nu ga ik slapen, want ik kom net uit de kroeg rollen. Zeer gezellige, onverwachtte avond! (is dat met dubbel 't'?)*
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 9 jun 2011 - 20:20

Leuk dat je zondag uit eten gaat met je date Lady!

Ik ging gister naar de bioscoop toe met mijn nichtje en toen bleek ik naast een jongen te zitten die vroeger bij mij in de buurt woonde en nu ook op mijn FB staat. Beetje gepraat met elkaar en hij zat steeds te klieren. Wel grappig klieren maar toch. Hij stuurde via FB dat hij het leuk vond en of ik whatsapp had. Heb nog niks terug gestuurd eigenlijk.. :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 9 jun 2011 - 21:45

_Lacey_ schreef:Wat leuk Marin!

Ik ben maar weer eens even op Paiq gaan kijken, maar heb er nu alweer genoeg van, haha.
Als een man begint met 'hoe gaat het met jouw', dan is het gesprek voor mij al afgelopen Embarassed
hahaha +1

Leuk om over al jullie dates te lezen! spannend... Sterre heeft gelijk, love is in the air smile

onverwachte dacht ik Feline

Wat vind je van hem Sweety? is het een beetje een player of is hij juist lief?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 9 jun 2011 - 22:47

Hmm.. denk niet dat hij een player is.. Maar hij is best wel breed alsof hij aan de anabolen heeft gezeten. En daar knap ik eigenlijk altijd een beetje op af. Hij was niet aantrekkelijk maar heeft wel iets gezelligs over hem heen. Lastige is dat hij bevriend is geweest met een meid die vroeger mijn beste vriendin is geweest. Ik heb nu al 5 jaar geen contact met haar en wil dat ook wel zo houden. Dus ben ergens huiverig om teveel contact te hebben met hem. Terwijl hij misschien niet eens meer met haar omgaat. :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA vr 10 jun 2011 - 1:05

Gatver, mijn ex-date wilde niet meer met mij afspreken en het 'gezellig' hebben zeg maar omdat hij er gewoon nog niet aan toe was en nog het gezeur met zijn ex moest verwerken.
Hij was er stellig van overtuigd dat hij zeker vrijgezel wilde blijven. Dit hoorde ik allemaal 3 weken geleden en nu heeft hij opeens een vriendin waarvan hij het niet onder stoelen of banken steekt! Evil or Very Mad
Gatverdamme! Dit maak ik nu altijd mee. Met mij willen ze niks, maar met een ander wel.
Wees dan eerlijk...

Sorry, moest het even van me afschrijven. Al die jaren aan mislukte dates, ik denk dat ik maar geen relatie meer moet krijgen of zo. Sad
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 10 jun 2011 - 1:08

Dat heb ik ook BJA, ik ben leuk, aantrekkelijk, intelligent, grappig. Maar altijd alleen geschikt om te scharrelen en ze worden nooit verliefd op me. Nu ik niet meer scharrel betekent dat al ruim anderhalf jaar geen gezoen..

Ik word er zo verdomd onzeker van!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  BJA vr 10 jun 2011 - 1:20

Hoi Antibes, ik voel me precies zoals jij.
Ook ik heb alles voor elkaar, maar de mannen willen niks met me.
Nu ik dit weer voor de zoveelste keer heb gehoord, heeft ook mijn ego een behoorlijke deuk opgelopen. Twijfel ontzettend aan mezelf....
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect vr 10 jun 2011 - 3:26

Sweety: haha is het zo erg dan? hij hoeft toch ook niet meteen date materiaal te zijn, een vriend erbij is ook leuk! of ben je niet zo van de vriendschappen met mannen? En ik zou me idd nog geen zorgen gaan maken over die vriendin, misschien kom je haar wel helemaal niet tegen. En anders komt ze er ook wel snel genoeg achter lijkt mij zo?

Jeetje meiden, het klinkt misschien hard, maar ik denk ook dat als ze zeggen dat ze geen relatie willen dat ze dat echt geloven totdat ze iemand hebben gevonden waarvan ze bang zijn dat ze haar kwijtraken of waarvan ze niet denken dat ze nog iemand beters kunnen krijgen. Heb ook zo vaak gezien dat het gebeurt, maar minder klote is het niet nee. Denk dat het toch zaak is om je leven zo in te richten dat je 'geen man nodig hebt' en dat je zelfvertrouwen niet van hen afhangt! Dat is vanzelf ook aantrekkelijker. En je zou toch ook geen relatie willen met iemand die de leuke dingen aan jou niet ziet! (zegt ze wijs terwijl ze er zelf ook mee bezig is angel)
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 3:32

BJA, dat lijkt me naar om achter te komen dan. Voel je je ook echt niet serieus genomen zeg. Maar uiteindelijk moet je maar denken: Dan was hij gewoon niet degene die voor jou. Zo'n date is natuurlijk uiteindelijk om te kijken of je bij elkaar zou passen, en blijkbaar past dit nieuwe meisje beter bij hem. Maar dat zegt niets over jou als persoon. Wel over jullie als eventueel stel. En dat was het gewoon niet. Probeer er maar niet te onzeker over te zijn. Komt voor jou ook wel iemand die wel echt geschikt is voor jou!

Hier niet heel veel nieuws. Waarschijnlijk spreken we af voor maandag middag. Maar word toch al wel weer beetje zenuwachtig en ben bang of ik 't allemaal wel wil enzo. Maar moet 't nou maar gewoon doen. Steeds stapje verleggen he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum